Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė padejejas Rodyti pranešimą
    Ner prasmes sneket.............. Is tuscio i kiaura......... O i modernizacija yra sukisti visi geriausi specialistai. Atitinkamai jie ir gauna. O kiti saltkalviukai, tai tiesiog kaladeles moka pakeist.... Dirbau as ti......... Ir nieko gero.... Maciau kaip tas darbas vyksta ir pan. meistrai puses nemato ka tie pijokeliai padaro.... Beda kad pasitiki jais.... Va per tokius ir turi kentet kiti. O cia jau jusu beda kad laikot tokius darbuotojus. O LT-1 tikrai daugiau tvarkos.... Tai va........
    Jus neturit ka atskayt, todel bevilstiksai paraset " i tuscia i kiaura"..o del pijokeliu, pradedant nuo meistro, kuri isvare is VLRD uz butent negera pomegi ir kur jis prieglobsti surado?)) oj, oj, LT-1 tvarka, nereali...
    jei nera prasmes sneket, tai tyliai paskaitykit ka as rasau ir darykit isvadas,o jei turit ka rasyt, tai prasom destykit...
    o jei kalbam apie VLRD "saltkalviukus" tai pasnekam ir apie padejejus, kurie dirba LT-1... 90% is ju pacanai, kurie sunkiai atskiria VDV nuo generatoriaus, negali mintinai pakartot elementariausius parametrus kuriuos privalo kontroliuot keliones metu ir prie viso sito yra beveik nerastingi.. tai kad nereikia cia kladint auditorijos

    Comment


      na nepilkit ant VLRD taip,
      jei taip sudinai darbas vyktu , pagal pranesimus degtu kas antras silumvezis .
      o elektroschemoje sudetingiausia nustatyt gedima, juolab keliones metu
      Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

      Comment


        Visame tame yra blogiausia tai, kad UAB "VLRD" niekada neįžvelgia savo kaltės, nors ji ir akivaizdi, o dar blogiau, kad neieško būdų kaip iš tikrųjų pagerinti kokybę ir kt.
        Kai kalbama apie supleškėjusį lokomotyvą, jie postringauja apie tarpremontines ridas ir kitą demagogiją. Jiems ir TEP70BS ir RA2- ....š. Duok ER20CF - garantuoju, kad ir tas taps "š". Jeigu tamstos tokie įžvalgūs tai dėl ko, kaip kvalifikuoti specialistai savalaikiai nepereiškėte savo nuomonę, kad TEP60-0993 eksploatacija dėl susidėvėjusių kabelių kelią gaisro pavojų ir jo eksploatuoti negelima?
        Kaip UAB "VLRD" kabintų sau laurus dėl modernizuotų lokomotyvų, tačiau prie to jie prisidėjo mažiausiai. Ką jie padarė, - tik surinko čekų ir vengrų atvežtus modulius. Net 2M62M kėbulus patys neparengė ir traukos variklių neremontavo. Kaip būtų gaila, tačiau ir šie lokomotyvai dažniausiai genda būtent dėl surinkimo kokybės.
        LG ieškodama išeities dalį didesnės apimties lokomotyvų remontų jau perkėlė į LT-2, kur remonto kokybė nepalyginamai geresnė.
        Šiaip ar taip manau, kad UAB "VLRD" ankščiau ar vėliau bankrutuos ir bus išskaidyta, kadangi pasibaigus manevrinių lokomotyvų modernizacijai motinėlė LG daugiau užsakymų nebeteiks. Gyvenimas rodo, kad sprendimas atskirti lokomotyvų remonto paslaugas teikiančią įmonę nuo LG buvo klaidingas.
        Kaip UAB "VLRD" "besispardytų", tačiau tiriant TEP60-0993 gaisro priežastis aiškėja, kad vis dėl to ne pasenę kabeliai kalti, o atgrubnagiškas VLRD darbas.

        Comment


          Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
          DLRR - ko gero ER-3 metu (...) kaip paaiskejo nei karto nebuvo darytas KR-2
          (...)
          dabar del 0993 istorijos po DLRR - kiek VLRD krapstesi su hidorstatika? kiek priemejas sedejo Daugpily kol prieme ta 0993? prisiminkit? sakot geras silumvezis..beje tuos 100.000 km jis ir nuvaziavo deka to, kad VLRD po DLRR ji nors minimaliai sutvarke..ir galu gale, jei versija apie bloga VLRD kokybe jus tai propaguojat - tai gal ir varykit i TP-3 ir ER-1 i Daugpili??
          Paprastai vienos organizacijos darbuotojai apie savo darbo problemas diskutuoja savo darbe (virtuvėlėse, rūkyklose, intranetu, telefonu, Lotusais, lempučių mirksėjimais, skaipu, ir t.t.).
          Kiekviena profesija turi savo žargoną.
          Bet jei esat viešoj erdvėj (tubūt ne dėl to, kad nėra galimybės kitaip bendrauti, o dėl to, kad ta problema svarbi ne tik jums vieniems), būkit žmonės, parašykit, kad visi suprastų, kas tas LT-1, DLRR, TP-3, ER-1.

          Tik prašom nesiųsti iš 2638 pranešimo į paaiškinimą kažkur tarp 1500-ojo ir 1900-ojo pranešimų.

          O jei ta problema įdomi tik trims vieno padalinio specialistams, tai gal reikės atsiųsti nuorodą, kaip išmokti naudotis elektroniniu paštu...

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Paprastai vienos organizacijos darbuotojai apie savo darbo problemas diskutuoja savo darbe (virtuvėlėse, rūkyklose, intranetu, telefonu, Lotusais, lempučių mirksėjimais, skaipu, ir t.t.).
            Kiekviena profesija turi savo žargoną.
            Bet jei esat viešoj erdvėj (tubūt ne dėl to, kad nėra galimybės kitaip bendrauti, o dėl to, kad ta problema svarbi ne tik jums vieniems), būkit žmonės, parašykit, kad visi suprastų, kas tas LT-1, DLRR, TP-3, ER-1.

            Tik prašom nesiųsti iš 2638 pranešimo į paaiškinimą kažkur tarp 1500-ojo ir 1900-ojo pranešimų.

            O jei ta problema įdomi tik trims vieno padalinio specialistams, tai gal reikės atsiųsti nuorodą, kaip išmokti naudotis elektroniniu paštu...
            VLRD - Vilniaus lokomotyvų remonto depas, DLRR - Daugavpils Lokomotīvju remonta rūpnīca, LT-1 - Vilniaus lokomotyvų depas, LT-2 - Radviliškio lokomotyvų depas, KR - kapitalinis remontas, ER - einamasis remontas, TP - techninė priežiūra, NR - neplaninis remontas.

            Comment


              Parašė specialistas Rodyti pranešimą
              Jeigu tamstos tokie įžvalgūs tai dėl ko, kaip kvalifikuoti specialistai savalaikiai nepereiškėte savo nuomonę, kad TEP60-0993 eksploatacija dėl susidėvėjusių kabelių kelią gaisro pavojų ir jo eksploatuoti negelima?
              Ką LG užsako, tą mes ir padarom.
              Kaip UAB "VLRD" kabintų sau laurus dėl modernizuotų lokomotyvų, tačiau prie to jie prisidėjo mažiausiai. Ką jie padarė, - tik surinko čekų ir vengrų atvežtus modulius. Net 2M62M kėbulus patys neparengė ir traukos variklių neremontavo.
              Kėbulų patys nedarėmė, nes VLRD neturi kebulų remonto cecho, o vagonų depas turi. Traukos variklius siuntė į Ukrainą, nes reikėjo atlikti jiems KR remontą pakeliant izoliacijos klasę, o tai daroma tik remonto gamyklose.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Ką LG užsako, tą mes ir padarom.
                Tai išeina, kad ir šilumvežyje TEP60-0993 užsakė pasikrapštyti taip, kad supleškėtų vos pajudėjęs. Šiam lokomotyvui prieš pat lemtingąją kelionę juk buvo atliekamas remontas UAB "VLRD" tų įrenginių, kurie kaip įtariama ir buvo gaisro židiniu.
                LG užsako kokybišką lokomotyvų techninę priežiūrą ir remontą, ir už šias paslaugas UAB "VLRD" moka žymiai daugiau nei saviems (radviliškiečiams).

                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Kėbulų patys nedarėmė, nes VLRD neturi kebulų remonto cecho, o vagonų depas turi. Traukos variklius siuntė į Ukrainą, nes reikėjo atlikti jiems KR remontą pakeliant izoliacijos klasę, o tai daroma tik remonto gamyklose
                Tai nėra ko ir laurų sau kabinti dėl lokomotyvų modernizavimo, kadangi patys šiame procese atliekate vieną vienintelę sukomplektuotų mazgų surinkimo funkciją, prižiūrint čekų, vengrų ar rūsų specialistams, be kurių, manau ir sudėtingesnio gedimo nesugebate pašalinti.

                Comment


                  Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                  Visame tame yra blogiausia tai, kad UAB "VLRD" niekada neįžvelgia savo kaltės, nors ji ir akivaizdi, o dar blogiau, kad neieško būdų kaip iš tikrųjų pagerinti kokybę ir kt.
                  Kai kalbama apie supleškėjusį lokomotyvą, jie postringauja apie tarpremontines ridas ir kitą demagogiją. Jiems ir TEP70BS ir RA2- ....š. Duok ER20CF - garantuoju, kad ir tas taps "š". Jeigu tamstos tokie įžvalgūs tai dėl ko, kaip kvalifikuoti specialistai savalaikiai nepereiškėte savo nuomonę, kad TEP60-0993 eksploatacija dėl susidėvėjusių kabelių kelią gaisro pavojų ir jo eksploatuoti negelima?
                  Kaip UAB "VLRD" kabintų sau laurus dėl modernizuotų lokomotyvų, tačiau prie to jie prisidėjo mažiausiai. Ką jie padarė, - tik surinko čekų ir vengrų atvežtus modulius. Net 2M62M kėbulus patys neparengė ir traukos variklių neremontavo. Kaip būtų gaila, tačiau ir šie lokomotyvai dažniausiai genda būtent dėl surinkimo kokybės.
                  LG ieškodama išeities dalį didesnės apimties lokomotyvų remontų jau perkėlė į LT-2, kur remonto kokybė nepalyginamai geresnė.
                  Šiaip ar taip manau, kad UAB "VLRD" ankščiau ar vėliau bankrutuos ir bus išskaidyta, kadangi pasibaigus manevrinių lokomotyvų modernizacijai motinėlė LG daugiau užsakymų nebeteiks. Gyvenimas rodo, kad sprendimas atskirti lokomotyvų remonto paslaugas teikiančią įmonę nuo LG buvo klaidingas.
                  Kaip UAB "VLRD" "besispardytų", tačiau tiriant TEP60-0993 gaisro priežastis aiškėja, kad vis dėl to ne pasenę kabeliai kalti, o atgrubnagiškas VLRD darbas.
                  Gerbiamas specialiste, turbut kasdien su Jumis ir matomes, bet is karto sakau neturiu supratimo kas Jus toks esate realioj erdvej... bet jei tesiam pokalbi del 0993, tai prasom paaiskinti kodel jusu imone kaip aiskeja net nenori girdet apie realius faktus, apie KR-2 neatlikima, apie TP-2 nekokybiska atlikima? kaip jusu cecho meistras turi teise statyti TP-2 atlikimo antspauda net neapziurejus reverso ir jo prijungimo kebelius? apie ka jus snekat?
                  o del LT-2 remonto kokybes - tai antra karta rasau - pavyzdys 2M62M-0673, kokybei puiki, garantijos jokios ir t.t. ir turbut rytoj dar knysites su ta masina nezinodami kaip ja nuvaryt i Radviliski remontui atlikti... Jus pripratot meluot darbe, jus ta pati darot ir cia...
                  kas liecia lauru del modernizacijos - taip musu laurai, o jusu geda tame, kad per 2 metus kiek jus jau M serijos silumvezius ekploatuojat TP-2 saltkalviai neismoko net elemntariausiu dalyku apie prieziura, del menkniekiu musu zmones turi po 3-5 kartus i diena vaziuoti i Vaidotus, kad ijungit koki nors kirtikli, arba normaliai ismatuoti traukos grandines varza ir t.t., kodel jus apie savo problemas viesai nekalbat? turbut jums kaip "specialistui" nesinori kalbeti apie tokius juodus dalykus? tikiu...
                  o del BS, jei jis jums toks mielas papasakokit viesai kaip Kolomnos gamykla LG "pasiunte" pries pat garantijos pabaiga su silumveziu 005. Aciu

                  Comment


                    Nukrypstant nuo įsiliepsnojusio ginčo paklausiu, gal LT-1 plovykla neveikia, kad visi TEPai murzini kaip iš velnyno? Baltarusių blizga, kaip visuomet.

                    Comment


                      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                      Nukrypstant nuo įsiliepsnojusio ginčo paklausiu, gal LT-1 plovykla neveikia, kad visi TEPai murzini kaip iš velnyno? Baltarusių blizga, kaip visuomet.
                      turetu veikti, komisine apziura gi dabar...

                      Comment


                        Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                        turetu veikti, komisine apziura gi dabar...
                        Su Jantar atvažiavo TEP60-0923, tai net pasibaisėjau koks juodas...

                        Comment


                          gal irgi apsviles?
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                            Gerbiamas specialiste, turbut kasdien su Jumis ir matomes, bet is karto sakau neturiu supratimo kas Jus toks esate realioj erdvej... bet jei tesiam pokalbi del 0993, tai prasom paaiskinti kodel jusu imone kaip aiskeja net nenori girdet apie realius faktus, apie KR-2 neatlikima, apie TP-2 nekokybiska atlikima? kaip jusu cecho meistras turi teise statyti TP-2 atlikimo antspauda net neapziurejus reverso ir jo prijungimo kebelius? apie ka jus snekat?
                            o del LT-2 remonto kokybes - tai antra karta rasau - pavyzdys 2M62M-0673, kokybei puiki, garantijos jokios ir t.t. ir turbut rytoj dar knysites su ta masina nezinodami kaip ja nuvaryt i Radviliski remontui atlikti... Jus pripratot meluot darbe, jus ta pati darot ir cia...
                            kas liecia lauru del modernizacijos - taip musu laurai, o jusu geda tame, kad per 2 metus kiek jus jau M serijos silumvezius ekploatuojat TP-2 saltkalviai neismoko net elemntariausiu dalyku apie prieziura, del menkniekiu musu zmones turi po 3-5 kartus i diena vaziuoti i Vaidotus, kad ijungit koki nors kirtikli, arba normaliai ismatuoti traukos grandines varza ir t.t., kodel jus apie savo problemas viesai nekalbat? turbut jums kaip "specialistui" nesinori kalbeti apie tokius juodus dalykus? tikiu...
                            o del BS, jei jis jums toks mielas papasakokit viesai kaip Kolomnos gamykla LG "pasiunte" pries pat garantijos pabaiga su silumveziu 005. Aciu
                            Mielasis, tamstos į Vaidotus važinėjate šalinti savo darbo broko. Patys prikabinėjote plombų ant kiekvieno šilumvežyje esančio mazgelio, nes kiekviename žingsnyje nenorite prisiimti atsakomybės ir įtariate klastą.

                            Kaip galėjo kapitalinio remonto atlikimas ar neatlikimas įtakoti TEP60-0993 kilusį gaisrą? Ir kodėl techninės priežiūros metu šaltkalviai privalo tikrinti mazgą, kurį jūs tik ką suremontavote ir jo veikimą patikrinote laikantis technologijų? Beje tai taip pat patvirtinote savo parašais ir antspaudais.

                            Jūsų žiniai lokomotyvų techninės priežiūros Nr.2 seniai būtų galima atsisakyti, kaip sovietinės atgyvenos, kadangi ši priežiūra ir buvo sukurta tik šalinti didesnės apimties remontų broką.

                            Laurus gal ir galėtumėte kabinti, jei bent pusę visų modernizuotų lokomotyvų būtumėt surinkę kitų valstybių ar įmonių geležinkelio bendrovėms. Per savo gyvavimo laikotarpį kitiems sugebėjote surinkti tik du lokomotyvus. Vienintelis Jūsų užsakovas yra LG, kuri šiuo metu neturi kitų alternatyvų ir dėl ko jūs seniai pamiršote kas yra rinkos ekonomikos dėsniai (konkurencija).

                            Apie BS-us siūlyčiau patylėti, kadangi vienas prieš metus savo eiga atvažiavęs pas jus į planinį remontą, - vos sugebėjo išvažiuoti po 9 mėnesių. Priežastys visiems labai gerai žinomos.

                            Comment


                              Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                              Mielasis, tamstos į Vaidotus važinėjate šalinti savo darbo broko. Patys prikabinėjote plombų ant kiekvieno šilumvežyje esančio mazgelio, nes kiekviename žingsnyje nenorite prisiimti atsakomybės ir įtariate klastą.

                              Kaip galėjo kapitalinio remonto atlikimas ar neatlikimas įtakoti TEP60-0993 kilusį gaisrą? Ir kodėl techninės priežiūros metu šaltkalviai privalo tikrinti mazgą, kurį jūs tik ką suremontavote ir jo veikimą patikrinote laikantis technologijų? Beje tai taip pat patvirtinote savo parašais ir antspaudais.

                              Jūsų žiniai lokomotyvų techninės priežiūros Nr.2 seniai būtų galima atsisakyti, kaip sovietinės atgyvenos, kadangi ši priežiūra ir buvo sukurta tik šalinti didesnės apimties remontų broką.

                              Laurus gal ir galėtumėte kabinti, jei bent pusę visų modernizuotų lokomotyvų būtumėt surinkę kitų valstybių ar įmonių geležinkelio bendrovėms. Per savo gyvavimo laikotarpį kitiems sugebėjote surinkti tik du lokomotyvus. Vienintelis Jūsų užsakovas yra LG, kuri šiuo metu neturi kitų alternatyvų ir dėl ko jūs seniai pamiršote kas yra rinkos ekonomikos dėsniai (konkurencija).

                              Apie BS-us siūlyčiau patylėti, kadangi vienas prieš metus savo eiga atvažiavęs pas jus į planinį remontą, - vos sugebėjo išvažiuoti po 9 mėnesių. Priežastys visiems labai gerai žinomos.
                              taip del BS-005 zinomos, Kolomnos gamykla ignoravo atvykti i Lietvua prisidengdama ivairiom nesamoningom aplinkybem, taip ir vazinejote su vibruojanciu silumveziu kol neatejo jam laikas daryti ER-2, ir vel jus nutylejot tai kas jums nenaudinga viesai sneket ))
                              o del KR-2 neatlikimo ir sio fakto itakos gaisrui?? na jus vel meluojat viesai - laidams 30 metu, kontaktai seni, varis oksidaves, DLRR nesugebejo net jus per naujo uzpresuot.. o dbr VLRD pakeite visai kito mazgo kontakta, kuris ir po gaisro liko sveikas ir mes klati??? man idomu, jus gal Mindaugo sedit ir is popieriuku tik darot isvadas?? tada butu atleistina kad nieko nezinot, bet jei realiai dirbate depe tai jus arba melagis ir klaidinat liaudi, arba demagogas nes i visus mano monologus jus atsakote ne realiais faktais o tik bendrais zodziais, konkurencija, desnis, ir t.t. tai paleiskit tada savo TP-2 lauk, varykit silumvezius i Daugpili i TP ir ER, ir gyvenkit kokybiskai ir laimingai...
                              o kol nesurasit tikru techniniu argumentu toliau kalbeti apie 0993 tai siulyciau gerbiamam paciam patyleti. Aciu

                              Comment


                                VLRD. Pats paprasciausias klausimas....... Kodel kai paima silumvezi is VLRD masinistai jo bijo? o is TP-2 nebijo? Ir kai paima is jusu tai silumveziui duoda lengviausia kelione....... (kad jei kas atsitiks nebutu tiek "vajaus") Ir apie padejejus..... Po jusu s........ darbo butent jie ir "laiko" silumvezi iki atvykimo stoties..... Nes kaip zinome masinistas negali nueit nuo pulto...... Yra nlb kurie gaudosi,bet laikui begant ismoks. Pats tamsta atejot viska mokedamas?

                                Comment


                                  Parašė padejejas Rodyti pranešimą
                                  VLRD. Pats paprasciausias klausimas....... Kodel kai paima silumvezi is VLRD masinistai jo bijo? o is TP-2 nebijo?
                                  Tai gal mašinistai ir jų padejėjai galėtų patys konkrečiau atsakyt, kodėl jie taip bijo to šilumvežio ? Gal bijo visai be pagrindo, jei negali įvardinti ko bijo.

                                  Man kaip pašaliniam skaitytojui visai įdomu sužinoti kas ten vyksta su tais remontais ir problemomis po jų. Tačiau skaitant šią temą, vietoj konkrečių nutykimų ir problemų, galima perskaityt tik daugybę kaltinimų, kurie neturi jokio konkretumo. Tai gal galėtumėt pasakyt kas ten jau taip dažnai negerai būna po remonto, jei jau net maršruto pravažiuot nepavyksta.

                                  Comment


                                    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                    Jūsų žiniai lokomotyvų techninės priežiūros Nr.2 seniai būtų galima atsisakyti, kaip sovietinės atgyvenos, kadangi ši priežiūra ir buvo sukurta tik šalinti didesnės apimties remontų broką.
                                    O kaip su stabdžių trinkelių keitimu tada būtų?
                                    Ir kokių dar atgyvenų sovietinių galima atsikratyti?
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Parašė padejejas Rodyti pranešimą
                                      VLRD. Pats paprasciausias klausimas....... Kodel kai paima silumvezi is VLRD masinistai jo bijo? o is TP-2 nebijo? Ir kai paima is jusu tai silumveziui duoda lengviausia kelione....... (kad jei kas atsitiks nebutu tiek "vajaus") Ir apie padejejus..... Po jusu s........ darbo butent jie ir "laiko" silumvezi iki atvykimo stoties..... Nes kaip zinome masinistas negali nueit nuo pulto...... Yra nlb kurie gaudosi,bet laikui begant ismoks. Pats tamsta atejot viska mokedamas?
                                      o ko bijot imant po TP-2 kai jis atliekamas tik ant popieriaus??? o del marsrutu po VLRD prieziuros negaliu atsakyt, nes neskirstau ju, paklauskyt savo valdzios. bet esu tikras kad turint 8-10 gyvus lokomotyvus yra nelabai didelis pasirinkimas kaip juos paskirstyti pagal marsrutus, todel manau tai apie ka jus kalbate yra tik atsitiktinumas

                                      Comment


                                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                        O kaip su stabdžių trinkelių keitimu tada būtų?
                                        Ir kokių dar atgyvenų sovietinių galima atsikratyti?
                                        butu galima visu TEP60 pvz. atsisakyti dar

                                        Comment


                                          Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                                          butu galima visu TEP60 pvz. atsisakyti dar
                                          Nors viena palikt turistiniams traukiniams ir atminciai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X