Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[GB] Geležinkeliai D.Britanijoje / British Rail

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    O kam dar kažką investuoti, jei ir taip važiuoja?
    Kas važiuoja? Traukinys? Internetas? Ar Tomuko stogas?

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    O kam dar kažką investuoti, jei ir taip važiuoja?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Aš nenustebčiau, jeigu Kinijoje bazinė GSM stotis buvo sumontuota pačiame traukinyje. Tokiu atvėju telefonas nejuda stoties atžvilgiu ir ryšys bus Ok.
    Bet signalas visvien turi būti kažkaip perduodamas į kitas stotis. Tam turi būti sukurta infrastruktūra. Tai daryti psimoka ten, kur yra daug naudotojų, kaip kad UK pagrindinės geležinkelio linijos, kur pilni keleiviniai traukiniai kursuoja kas kelias minutes. Jie kažkodėl nesivargina to daryti.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Be abejo. Bet kitur taip nėra. Kinijos HSR teko važiuoti 2100km ilgio maršrutą, kur greitis tarpstočiuose visą kelią beveik nekisdamas laikosi apie 308km/h. 3G ryšys veikia net kalnų (!) tuneliuose ir padalų kiekis niekada nebūna mažesnis, nei maksimalus.
    Aš nenustebčiau, jeigu Kinijoje bazinė GSM stotis buvo sumontuota pačiame traukinyje. Tokiu atvėju telefonas nejuda stoties atžvilgiu ir ryšys bus Ok.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Kuo telefonas juda greičiau, tuo duomenų perdavimo kokybė yra prastesnė. Juk ne šiaip sau geležinkeliuose naudoja ne GSM, o GSM-R.
    Be abejo. Bet kitur taip nėra. Kinijos HSR teko važiuoti 2100km ilgio maršrutą, kur greitis tarpstočiuose visą kelią beveik nekisdamas laikosi apie 308km/h. 3G ryšys veikia net kalnų (!) tuneliuose ir padalų kiekis niekada nebūna mažesnis, nei maksimalus.

    Aišku, tam reikalinga brangi fizinė ryšių infrastruktūra. Bet aš visgi to tikėčiausi viename labiausiai apkrautų UK geležinkelio koridorių.
    Paskutinis taisė John; 2015.09.17, 16:18.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Teko trumpam nulėkti į Birmingham'ą ir tam tikslui pasinaudoti Virgin Trains.

    West Coast Mainline. Maksimalus greitis didžiąją kelio dalį siekia iki 200km/h...
    Užtat nesuprantu vieno dalyko: praktiškai visame ruože tarp Londono ir Birmingham'o mobilus ryšys yra nepastovus t.y. šokinėja pagal reljefą ir traukinio greitį (nekalbant apie tunelius, kur jo išvis nėra). Jeigu internetu naudotis dar įmanoma, tai palaikyti skambutį ilgiau nei 5 sekundes tikriausiai nepavyks. Ir taip yra bene intensyviausiai naudojamame UK geležinkelio koridoriuje.
    Kuo telefonas juda greičiau, tuo duomenų perdavimo kokybė yra prastesnė. Juk ne šiaip sau geležinkeliuose naudoja ne GSM, o GSM-R.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Dirbti reikia darbe. Kelionėje ne darbas. Taip tik sako dauguma, norėdami save pateisinti.
    Tai išvis kam kur nors važiuoti. Reikia namie sėdėti. Nereikia išvis traukinių

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dirbti reikia darbe. Kelionėje ne darbas. Taip tik sako dauguma, norėdami save pateisinti.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O gal ir gerai, kad nėra, nes dabar daugelis žmonių, ypač jaunimo yra interneto ir mobiliakų zombiai ar narkomanai. Tegul nors pro traukinio langą į gamtą pasižiūri, o ne pornūchą žiūri ir blevyzgas skaito.
    Kai kuriems aktualu traukinyje dirbti ir tvarkyti reikalus. Nieko gero.
    Be to, pornuchai užtenka ir trūkinėjančio ryšio. O vat svarbaus skambučio priimti nepavyks.
    Paskutinis taisė John; 2015.09.17, 11:36.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O gal ir gerai, kad nėra, nes dabar daugelis žmonių, ypač jaunimo yra interneto ir mobiliakų zombiai ar narkomanai. Tegul nors pro traukinio langą į gamtą pasižiūri, o ne pornūchą žiūri ir blevyzgas skaito.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Vilnius - Kaunas maršrute irgi vietomis ryšys labai silpnas, Kauno tunelyje irgi nėra, apskritai wifi nėra traukiniuose, tik kai kurie autobusai kol kas tą turi.
    Tas tiesa. Tik keleivių srautas skiriasi kokius 100 kartų

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Balsuok už leiboristus. Corbyn jau pažadėjo nacionalizuoti geležinkelius ir įvesti tvarką.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Teko trumpam nulėkti į Birmingham'ą ir tam tikslui pasinaudoti Virgin Trains.

    West Coast Mainline. Maksimalus greitis didžiąją kelio dalį siekia iki 200km/h. Traukinys Class 390 Pendolino.

    Atvaizdas


    Atvaizdas
    unnamed (3)

    Traukinio komfortas nėra idealus, kai kuriuose ruožuose jaučiasi nemenka vibracija, o kai kuriuose staigesniuose posūkiuose būna šiek tiek nemalonių pojūčių, bet turint omeny, kad tai upgreidinta linija, tai galima pateisinti. Užtat nesuprantu vieno dalyko: praktiškai visame ruože tarp Londono ir Birmingham'o mobilus ryšys yra nepastovus t.y. šokinėja pagal reljefą ir traukinio greitį (nekalbant apie tunelius, kur jo išvis nėra). Jeigu internetu naudotis dar įmanoma, tai palaikyti skambutį ilgiau nei 5 sekundes tikriausiai nepavyks. Ir taip yra bene intensyviausiai naudojamame UK geležinkelio koridoriuje.
    Vilnius - Kaunas maršrute irgi vietomis ryšys labai silpnas, Kauno tunelyje irgi nėra, apskritai wifi nėra traukiniuose, tik kai kurie autobusai kol kas tą turi.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Teko trumpam nulėkti į Birmingham'ą ir tam tikslui pasinaudoti Virgin Trains.

    West Coast Mainline. Maksimalus greitis didžiąją kelio dalį siekia iki 200km/h. Traukinys Class 390 Pendolino.



    unnamed (3)

    Traukinio komfortas nėra idealus, kai kuriuose ruožuose jaučiasi nemenka vibracija, o kai kuriuose staigesniuose posūkiuose būna šiek tiek nemalonių pojūčių, bet turint omeny, kad tai upgreidinta linija, tai galima pateisinti. Užtat nesuprantu vieno dalyko: praktiškai visame ruože tarp Londono ir Birmingham'o mobilus ryšys yra nepastovus t.y. šokinėja pagal reljefą ir traukinio greitį (nekalbant apie tunelius, kur jo išvis nėra). Jeigu internetu naudotis dar įmanoma, tai palaikyti skambutį ilgiau nei 5 sekundes tikriausiai nepavyks. Ir taip yra bene intensyviausiai naudojamame UK geležinkelio koridoriuje.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Netoli Lodono (Kento grafystėje) traukinys susidūrė su karvėmis. Du vagonai nuriedėjo nuo bėgių.
    http://www.telegraph.co.uk/news/ukne...e-in-Kent.html
    http://www.tiesa.com/naujienos-ir-zi...leke-nuo-begiu
    Paskutinis taisė Zorro; 2015.07.27, 21:39.

    Komentuoti:


  • John
    replied

    Gana linksma, kaip apibūdinamas paprasčiausias priemiestinis traukinys. Nationalrail.co.uk galima rasti minimo maršruto tvarkaraštį. Tai paprasčiausias traukinys, kuris, tikriausiai, nėra labai populiarus ir kuriuo naudojasi nelabai daug žmonių, bet jis neuždaromas, nes šiaip nenorima kelti triukšmo. O mažų provincijos stočių be bilietų kasų ir automatų UK yra daug kur. Na o "beveik nieka nežinomi" buvo sugalvota šiaip sau (t.y. išlaužta iš piršto), kad suteiktų straipsniui "paslaptingumo".
    Paskutinis taisė John; 2015.07.26, 16:14.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Paslaptingi Britanijos vaiduoklių traukiniai


    Tušti, paslaptingi ir beveik niekam nežinomi „vaiduoklių traukiniai“ yra viena iš Didžiosios Britanijos transporto paslapčių ir sunkiai paaiškinamų keistenybių. Jie lekia per šalį šen ir ten, bildėdami tuščiais vagonais, pagal griežtai nustatytus tvarkaraščius.
    Daugiau skaitykite: http://lzinios.lt/lzinios/Pasaulis/p...ukiniai/206260
    © Lietuvos žinios

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Rhylio geležinkelio stotis.



    Nuo viaduko tolėliau nuo stoties. Į stotį.



    Į kitą pusę.



    Senas pastatas.



    Traukiniai.


    Nuo kito viaduko , šalia ežero.


    Netoli Rhyl stoties.



    Taip pat šis tramvajus - funikulierius, talpinu čia,nes nerandu tinkamos temos jam.



    Bei pabaigai šviesoforai. Jie tikrai skiriasi nuo Lietuvoje esančiu. Foto kokybė prasta , nes visame geležinkelyje yra tvoros , prie pat geležinkelio prieiti neįmanoma.





    Pačios stoties perone nebuvau. Kad į jį patekti , reikia pirkti bilietą , tada per apsaugą ir vartelius praeiti galima. Kitu atveju - be šansų.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Vakarų Anglijoje , iš Velso , Rhyl miestelio iki Liverpulio apie 100 km. Bilietas traukiniu kainuoja nuo 17.50 svarų. Kelionės trukmės nežinau. Kursuoja įmonės "ARRIVA" ir "VIRGIN". Virgin yra greitieji traukiniai , jų bilietų kaina dar didesnė. O su Virgin traukiniu iš minėto miestelio iki Londono galima nusigauti per 1,5val.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Įdomu, ar čia feikas? Jei ne, tai Virgin Trains didelis + už customer [toilet] service

    Komentuoti:

Working...
X