Aš nenustebčiau, jeigu Kinijoje bazinė GSM stotis buvo sumontuota pačiame traukinyje. Tokiu atvėju telefonas nejuda stoties atžvilgiu ir ryšys bus Ok.
Bet signalas visvien turi būti kažkaip perduodamas į kitas stotis. Tam turi būti sukurta infrastruktūra. Tai daryti psimoka ten, kur yra daug naudotojų, kaip kad UK pagrindinės geležinkelio linijos, kur pilni keleiviniai traukiniai kursuoja kas kelias minutes. Jie kažkodėl nesivargina to daryti.
Be abejo. Bet kitur taip nėra. Kinijos HSR teko važiuoti 2100km ilgio maršrutą, kur greitis tarpstočiuose visą kelią beveik nekisdamas laikosi apie 308km/h. 3G ryšys veikia net kalnų (!) tuneliuose ir padalų kiekis niekada nebūna mažesnis, nei maksimalus.
Aš nenustebčiau, jeigu Kinijoje bazinė GSM stotis buvo sumontuota pačiame traukinyje. Tokiu atvėju telefonas nejuda stoties atžvilgiu ir ryšys bus Ok.
Kuo telefonas juda greičiau, tuo duomenų perdavimo kokybė yra prastesnė. Juk ne šiaip sau geležinkeliuose naudoja ne GSM, o GSM-R.
Be abejo. Bet kitur taip nėra. Kinijos HSR teko važiuoti 2100km ilgio maršrutą, kur greitis tarpstočiuose visą kelią beveik nekisdamas laikosi apie 308km/h. 3G ryšys veikia net kalnų (!) tuneliuose ir padalų kiekis niekada nebūna mažesnis, nei maksimalus.
Aišku, tam reikalinga brangi fizinė ryšių infrastruktūra. Bet aš visgi to tikėčiausi viename labiausiai apkrautų UK geležinkelio koridorių.
Teko trumpam nulėkti į Birmingham'ą ir tam tikslui pasinaudoti Virgin Trains.
West Coast Mainline. Maksimalus greitis didžiąją kelio dalį siekia iki 200km/h...
Užtat nesuprantu vieno dalyko: praktiškai visame ruože tarp Londono ir Birmingham'o mobilus ryšys yra nepastovus t.y. šokinėja pagal reljefą ir traukinio greitį (nekalbant apie tunelius, kur jo išvis nėra). Jeigu internetu naudotis dar įmanoma, tai palaikyti skambutį ilgiau nei 5 sekundes tikriausiai nepavyks. Ir taip yra bene intensyviausiai naudojamame UK geležinkelio koridoriuje.
Kuo telefonas juda greičiau, tuo duomenų perdavimo kokybė yra prastesnė. Juk ne šiaip sau geležinkeliuose naudoja ne GSM, o GSM-R.
O gal ir gerai, kad nėra, nes dabar daugelis žmonių, ypač jaunimo yra interneto ir mobiliakų zombiai ar narkomanai. Tegul nors pro traukinio langą į gamtą pasižiūri, o ne pornūchą žiūri ir blevyzgas skaito.
Kai kuriems aktualu traukinyje dirbti ir tvarkyti reikalus. Nieko gero.
Be to, pornuchai užtenka ir trūkinėjančio ryšio. O vat svarbaus skambučio priimti nepavyks.
O gal ir gerai, kad nėra, nes dabar daugelis žmonių, ypač jaunimo yra interneto ir mobiliakų zombiai ar narkomanai. Tegul nors pro traukinio langą į gamtą pasižiūri, o ne pornūchą žiūri ir blevyzgas skaito.
Vilnius - Kaunas maršrute irgi vietomis ryšys labai silpnas, Kauno tunelyje irgi nėra, apskritai wifi nėra traukiniuose, tik kai kurie autobusai kol kas tą turi.
Tas tiesa. Tik keleivių srautas skiriasi kokius 100 kartų
Traukinio komfortas nėra idealus, kai kuriuose ruožuose jaučiasi nemenka vibracija, o kai kuriuose staigesniuose posūkiuose būna šiek tiek nemalonių pojūčių, bet turint omeny, kad tai upgreidinta linija, tai galima pateisinti. Užtat nesuprantu vieno dalyko: praktiškai visame ruože tarp Londono ir Birmingham'o mobilus ryšys yra nepastovus t.y. šokinėja pagal reljefą ir traukinio greitį (nekalbant apie tunelius, kur jo išvis nėra). Jeigu internetu naudotis dar įmanoma, tai palaikyti skambutį ilgiau nei 5 sekundes tikriausiai nepavyks. Ir taip yra bene intensyviausiai naudojamame UK geležinkelio koridoriuje.
Vilnius - Kaunas maršrute irgi vietomis ryšys labai silpnas, Kauno tunelyje irgi nėra, apskritai wifi nėra traukiniuose, tik kai kurie autobusai kol kas tą turi.
Traukinio komfortas nėra idealus, kai kuriuose ruožuose jaučiasi nemenka vibracija, o kai kuriuose staigesniuose posūkiuose būna šiek tiek nemalonių pojūčių, bet turint omeny, kad tai upgreidinta linija, tai galima pateisinti. Užtat nesuprantu vieno dalyko: praktiškai visame ruože tarp Londono ir Birmingham'o mobilus ryšys yra nepastovus t.y. šokinėja pagal reljefą ir traukinio greitį (nekalbant apie tunelius, kur jo išvis nėra). Jeigu internetu naudotis dar įmanoma, tai palaikyti skambutį ilgiau nei 5 sekundes tikriausiai nepavyks. Ir taip yra bene intensyviausiai naudojamame UK geležinkelio koridoriuje.
Gana linksma, kaip apibūdinamas paprasčiausias priemiestinis traukinys. Nationalrail.co.uk galima rasti minimo maršruto tvarkaraštį. Tai paprasčiausias traukinys, kuris, tikriausiai, nėra labai populiarus ir kuriuo naudojasi nelabai daug žmonių, bet jis neuždaromas, nes šiaip nenorima kelti triukšmo. O mažų provincijos stočių be bilietų kasų ir automatų UK yra daug kur. Na o "beveik nieka nežinomi" buvo sugalvota šiaip sau (t.y. išlaužta iš piršto), kad suteiktų straipsniui "paslaptingumo".
Tušti, paslaptingi ir beveik niekam nežinomi „vaiduoklių traukiniai“ yra viena iš Didžiosios Britanijos transporto paslapčių ir sunkiai paaiškinamų keistenybių. Jie lekia per šalį šen ir ten, bildėdami tuščiais vagonais, pagal griežtai nustatytus tvarkaraščius.
Taip pat šis tramvajus - funikulierius, talpinu čia,nes nerandu tinkamos temos jam.
Bei pabaigai šviesoforai. Jie tikrai skiriasi nuo Lietuvoje esančiu. Foto kokybė prasta , nes visame geležinkelyje yra tvoros , prie pat geležinkelio prieiti neįmanoma.
Pačios stoties perone nebuvau. Kad į jį patekti , reikia pirkti bilietą , tada per apsaugą ir vartelius praeiti galima. Kitu atveju - be šansų.
Vakarų Anglijoje , iš Velso , Rhyl miestelio iki Liverpulio apie 100 km. Bilietas traukiniu kainuoja nuo 17.50 svarų. Kelionės trukmės nežinau. Kursuoja įmonės "ARRIVA" ir "VIRGIN". Virgin yra greitieji traukiniai , jų bilietų kaina dar didesnė. O su Virgin traukiniu iš minėto miestelio iki Londono galima nusigauti per 1,5val.
Komentuoti: