Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[GB] Geležinkeliai D.Britanijoje / British Rail

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • alm
    replied
    Kažkiek traukinių ir geležinkelių Škotijoje aprašiau temoje GB. Škotija traukiniais ir šiaip, Edinburgas

    Komentuoti:


  • Vaidas
    replied
    Multimedia ekranai FirstGreatWestern kompanijos traukinyje London Paddington - Swansea.



    Ekranuose galima žiūrėti TV programas bei filmus (jei gerai pamenu, £2 už valandą, £5 visai kelionei). Nemokamai galima skaityti žinias (tiesa, tik antraštes ir labai trumpas santraukas) bei žiūrėti žemėlapius su realiu laiku rodoma traukinio pozicija bei greičiu.

    Komentuoti:


  • dumdum
    replied
    Tiems, kuriems graffiti menai domina. Keleta nuotrauku, darytu siandien London Hainault traukiniu/metro depe, kur vandalai nepastebeti diena laimingai sugebejo ismarginti keturis metro vagonus.



    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    Parašė John
    Nežinau, kaip jis gali būti pervertintas. Tiesiog gyvenimas be mašinos nėra pilnavertis mobilumo prasme. Realybė ta, kad gyvendamas UK ir norėdamas kur nors greit palėkti, už traukinį tikriausiai sumokėsiu daugiau, keliausiu ilgiau ir mažiau patogiai, nei mašina. Traukinio privalumai pasireiškia tik commutinant į darbą rytais arba važiuojant ilgais atstumais greituoju traukiniu (200+ km/h)... trumpiems vietiniams atstumams mašina tinka kur kas labiau. Tiesa, UK Pietuose kelių infrastruktūra smarkiai šlubuoja, kas sukelia papildomų sunkumų, bet netgi nepaisant to, be mašinos išsiversti sunku. Jokiu būdu nesakau, kad traukiniai ar kitas viešasis transportas yra blogiau už mašiną, bet esmė ta, kad mašina irgi yra būtina, kaip ir traukiniai... na kaip būtini yra batai, megztinis ir paltas, o ne vien tik paltas ar vien tik batai.
    "norėdamas kurnors greit palėkti" - ar tikrai jau taip dažnai to prireikia, ar čia jau noras ne paprasto palto, o gerų kailinių
    O šiaip su mašina UK - visgi turi labai gerai paskaičiuoti ar tau jos tikrai reikia, ar taip dažnai reikia palėkti, ar sugebėsi išlaikyti, susimokėt už viską, ar visgi pakaks visuomeninio transporto.
    P.S. pvz. mano atveju, dabar kai su šeima, tai gyvenimas be mašinos tikrai daug sudetingesnis būtų, tačiau prieš tai kažkaip visai neblogai be jos išsiversdavau, nors palėkt kurnors oj kaip mėgau

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė John
    Taip taip, gal dar sugalvok gyventi ir be batų ar striukės

    Aišku, išgyventi įmanoma, nemirsi. Bet UK nėra Singapūras, ir jei negyveni Londono centre, be mašinos išsiversti labai sunku. Jau nekalbant apie tokius dalykus, kaip pažintinės kelionės po šalį.
    Kam tie krastutinumai? Automobilio turejimo butinumas yra pervertintas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė John
    Mašiną juk reikia turėti bet kokiu atveju, todėl kelių mokestį, draudimą ir pan. mokėti visvien reiks. Lieka tik benzinas ir didesnis nusidėvėjimas.
    Kodel butina? Tipiskas lietuviskas poziuris. Gyvena gi zmones ir be automobilio, vargo nemato...

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    Parašė John
    Puikus reportažas
    Meniu kainos irgi neatrodo baisios.

    Koks buvo maksimalus traukinio greitis ir kaip komfortas?
    Poroj vietų žiūrėjau per GPS, tai 200km/h, pagal wikipedia daugiau lyg ir netraukia. Komfortas labai nieko, netikėta buvo tiek vietos kojom, kad gali išeit neatlenkiant stalelio prieky (kuris nesveikiai girgždėjo jį lenkiant) užkniso tik labai atsikišusi palangė, sunkiai sekės įsitaisyt nusnaust į langą atsirėmus
    Pagal wikipedia visiems traukiniams neperseniausiai buvo atnaujinti salonai ir pakeisti varikliai. Yra tekę važiuot ir su senais salonais, pilnais tokios 80-ųjų dvasios

    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Gal skaičiavai, kiek šiame traukinyje vagonų? Kiek buvo keleivių bent Tavajame vagone? (Tiesiog noriu susidaryti įspūdį apie geležinkelio populiarumą UK).
    Pagal wikipedia būna 2 motoriniai ir 8-9, mano buvo G tai ko gero 7, po jo iš karto vagon-restoran ir pačiam prieky pirmos klasės 1 ar 2, mačiau per langą ten baltas staltieses, ant kiekvieno staliuko paserviruotus blizgančius įrankius bei taures ir kostiumuotus dėdes su laptopais.
    Laisvų vietų tikrai nebuvo daug, gal max 10-20%. Teko girdėt kelių žmonių pokalbius kad, kaip ir aš, su akcijiniais bilietais tą penktadienį traukė ilgam savaitgaliui į Londoną. Beje su tais akcijiniais ten ir fokusų visokių yra, bet gal kitą kart apie tai.
    Beje pasirodo ši linija ir traukiniai yra valstybiniai, nes ankstesniems operatoriams buvo buvo itin nuostolingaaaa. Įdomiausia kaip jiems besikeičiant perdažomi traukiniai. Savom akim mačiau tamsiai mėlynus GNER, paskui perdažyti į sidabrinius/baltus National Express galiausiai kai neseniai perėmė valstybė, buvo nulupti NE logotipai ir neperdažant tik užklijuoti naujo brando East Coast
    Ir susigaudyk žmogus ar čia konkurentai ankstesniems, ar tikėtis dėl to sumažėjusių kainų ar ankstesni dingo ar kaip čia

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė zanaz Rodyti pranešimą
    7,5h iš Aberdyno į Londoną
    Atvaizdas
    Gal skaičiavai, kiek šiame traukinyje vagonų? Kiek buvo keleivių bent Tavajame vagone? (Tiesiog noriu susidaryti įspūdį apie geležinkelio populiarumą UK).

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    7,5h iš Aberdyno į Londoną













    Viduj



    Bariukas ir į kelionę paruoštas skanėstų vežimėlis



    Meniu didelė nuotrauka



    Esminis įrenginys



    Per langą, Stonehaven



    Tay geležinkelio tiltas



    Forth įlanka



    Edinburgo oro uosto pakilimo tako galas



    Kelionė neprailgo

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    Parašė John
    Nuo to laiko, kai buvo parašytas šis straipsnis, mano priemiestinio traukinio bilietas iki Londono centro pabrango maždaug 90%

    O šiaip, pigiausia, patogiausia ir, daugeliu atveju, greičiausia po D.Britaniją keliauti yra mašina. Tai galiotų ir Londonui, jei tik ten būtų automobiliams pritaikytos gatvės.
    Ar tai sakydamas turėjai omeny ir kelių mokestį, draudimą, paskutiniu metu nesveikai pabrangusį benziną (o neduok dieve kasnors sugenda) gerai kad nors autostrados 95% nemokamos Nuomotis mašiną puse velnio nes gausi konkurencija muša kainas.
    O jei apie visuomoeninį transportą, tai UK visgi labai šaunu kad gali visas transporto rūšis palyginti, lengvai rasti kainas internete ir užsisakyti bilietus - žodžiu pasirinkti kas tau labiausiai tinka pagal laiką ir kainą.
    Svarbiausia perkirst sitemą - megabusai pirkt kai tik išmeta porciją bilietų, traukinį prieš 2-3 m, ryanair prieš 1-2 mėn.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Atsiprašau, kad įkeliu 3 metų senumo straipsnį, tačiau manau kad informacija, esanti šiame straipsnyje, vis dar yra įdomi ir tokia bus dar kurį laiką

    Artėjant vasarai, vis dažniau kyla noras keliauti. Didžiojoje Britanijoje gausu lankytinų vietų. Tikriausiai ne kartą svajojote nuvykti į Škotiją, Airiją ar tiesiog pasižvalgyti po Londono apylinkes. Ne veltui sakoma, jei nori pažinti tikrąją Angliją, būtinai aplankyk šios šalies mažesnius miestelius ir kaimus. Keliauti galima autobusu, traukiniu ar net lėktuvu. Tačiau kuri susisiekimo priemonė yra geriausia?
    Keliaujant iš Anglijos į Škotiją, Airiją ar Velsą, tenka įveikti ne vieną šimtą mylių. Išvyka iš vieno Anglijos miesto į kitą gali užtrukti ne vieną valandą. Visi žinome, kad teoriškai kelionė autobusu yra pigiausia. Tačiau visuomet tenka susimąstyti, ar turėsime pakankamai laiko ir kantrybės beveik pusę paros praleisti važiuojančiame autobuse. Tuomet tenka ieškoti kitų keliavimo alternatyvų. Kelionė traukiniu trunka gerokai trumpiau nei autobusu. Tačiau visi puikiai žinome, kad važiavimas traukiniu Didžiojoje Britanijoje yra gana brangus malonumas. Panaši nuomonė yra susidariusi ir apie keliavimą lėktuvu. Tačiau kaip yra iš tikrųjų?
    Pastaruoju metu vis dažniau prabylama, kad keliavimas traukiniais yra vienas iš brangiausių susisiekimo būdų. Žinoma, geležinkelio tinklalapiuose mirga pigių bilietų reklamos. Tačiau nusipirkti pigų traukinio bilietą beveik neįmanoma.
    Yra daugiau

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Keletas traukinių iš Anglijos

    Class 170:

    CrossCountry Class 170 traukinys




    Durys


    Vidus


    NationalExpress Class 170 traukinys



    Keletas vietinių traukinių:


    Class 317:






    Class 317 pirmos klasės vidus


    Ir antros klasės minkštos sėdynės patogesnės nei kai kurių tarpmiestinių traukinių


    Kitas class 317 vidaus variantas

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    Trumpas BBC nuo bėgių nuvirtusio prekinio traukinio Škotijoj video:
    http://news.bbc.co.uk/1/hi/scotland/...ds/8441120.stm


    Teksto vertimas

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    Perkskaitęs alm pranešimą prisiminiau vieną neseniai matytą šaunią laidą apie tą muziejų Hamburge ir vieno siauruko "atstatymą" Anglijoje.











    Komentuoti:


  • Meier
    replied
    Parašė John
    <...> arba seniai pastatyti kažką panašaus į S-Bahn. Planujamas statyti Crossrail bus kažkada apie 2020 (ir tik viena linija), nors to reikėjo jau, ko gero 1980. Galima pagalvoti, kad UK transporto planavimo ir strategijos centruose gyvena ne savo srities profesionalai, bet ufonautai, nesuvokiantys, kas vyksta mūsų planetoje. Kam daryti gerai, jei galima daryti blogai arba išvis nieko nedaryti?
    Per karą per mažai sugriovė Londoną, kad būtų vietos S-bahn pastatyti Bet čia visų miestų, kurie nebuvo "pravalyti" problema, o su dabartine demokratija ir teisių užtikrinimu atlaisvinimo trasoms kaštai yra beprotiškai dideli.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Brangsta UK traukinių bilietai

    Turėtų būti aktualu gyvenantiems Britų salose, dažnai ten besisvečiuojantiems ir visiems besidomintiems UK geležinkeliais

    At-a-glance: Rail fare rises

    Train companies have announced how much their fares will rise in January. They say the average 1.1% overall increase is the lowest since privatisation of the industry in the 1990s, but there are fears some "unregulated" fares - which include cheap day returns - will go up by considerably more. Here is a summary of the changes.

    Vertimas:
    Iš pirmo žvilgsnio: geležinkelio kaina auga

    Traukinių kompanijos paskelbė kiek jų bilietų kainos kils sausio mėn. Yra sakoma, kad vidutiniškai 1.1% bendras padidėjimas yra mažiausias nuo [geležinkelio] industrijos privatizavimo 1990m., tačiau baiminamasi dėl "nereguliuojamų" kainų — į kurias įeina pigūs tos pačios dienos atgaliniai bilietai — jos pakils žymiai daugiau. Yra pasikeitimų santrauka.

    Daugiau (anglų k.): paspaudus nuorodą

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Eurostar

    Nors ši tema nelabai tinkama šiam pranešimui, tačiau neradau tinkamesnės. Galbūt jau laikas sukurti temą "Eurostar" ar pan. BBC puslapyje radau straipsnį anglų k., kurį išverčiau ir sutrumpinau. Originalų tekstą rasite aktyvavę nuorodą (pavadinimą):



    Didžiosios Britanijos ir Prancūzijos santykiai turėjo savo įtemptų momentų , tačiau teisinga sakyti, kad "Eurostar" Geležinkelio paslaugos tarp Londono ir Paryžiaus buvo didelis postūmis į garsiąją Entente cordiale (http://en.wikipedia.org/wiki/Entente_cordiale).
    Paliekant Anglijos ir Prancūzijos istoriją šone, nors vis dar lengviau žmonėms kitose Didžiosios Britanijos dalyse ir toliau skristi į Paryžių, tačiau "Eurostar" paslaugos keleiviams yra akivaizdžiai patogiau (negu skrydžiai).
    Kad nereikėtų tikrinimo bent prieš dvi valandas iki Jūsų skrydžio oro uoste, tiesiog turite atvykti likus pusei valandos iki jūsų "Eurostar" išvykimo — išvykti iš 2007m. įspūdingai renovuotos St Pancras stoties — ir traukinys lekia tiesiai į Gare du Nord Paryžiaus centre.
    Ir jei Paryžius nekutena Jūsų kelionių fantazijų, vietoj to Jūs galite rinktis "Eurostar" į Briuselį, Belgijos sostinę, arba Lilį šiaurinėje Prancūzijoje.

    Konkuruojantys vežėjai

    Šeštadienį švęsdamas savo 15 metų jubiliejų, "Eurostar" sėkmę patvirtina savo keleivių skaičiumi.
    Paslauga pradėta teikti 1994m. lapkričio 14d., daugiau nei 100 mln. žmonių važiavo "Eurostar", dar tikimasi, kad 10 mln. keleivių važiuos šiais metais.
    Šiame kontekste paėmus bendrai geležinkelio ir oro keleivius, keliaujančius tiesioginiu maršrutu Londonas-Paryžius, "Eurostar" dabar užima 80% šios rinkos.
    Nenuostabu, kad ši sėkmė traukia geležinkelių įmonių Europoje dėmesį — nuo 2010m. sausio 1d. keleivinių traukinių paslaugos Lamanšo tunelyje yra atvertos konkurencijai.
    Tačiau keliautojai, kurie tikisi išbandyti varžovus, veikiausiai turės laukti kelerius metus vien dėl to, kad gauti specialius geležinkelių riedmenis būtina turėti griežtus saugos leidimus užsiimti Lamanšo tunelio logistika.
    "Eurostar" vykdantysis direktorius Richard Brown sako, kad jis dar nežino kas bus jo vadovaujamos kompanijos konkurentai. Konkuruoti nebus lengva, nes naujai kompanijai reikės ne tik nusipirkti traukinius, bet ir įdarbinti personalą, tad varžovų nebus net 2011m.

    "Jokių planų"

    Komentatoriai sutinka, kad "Eurostar" labiausiai tikėtinas pirmasis konkurentas bus Vokietijos valstybės valdoma geležinkelių bendrovė "Deutsche Bahn".
    Prisimenami 2007m. pranešimai spaudai, kuomet "Deutsche Bahn" sakė norintys vykdyti tiesiogines vežimų paslaugas iš Londono į Vokietijos miestus, pavyzdžiui, Frankfurto ir Kelno.
    Pati bendrovė yra daug santūresnė. "Mes neturime planų ateinantiems metams", sako atstovas Andreas Fuhrmann — "Deutsche Bahn" nuolatinis dėmesys šiuo metu yra užtikrinti, kad jos tvarkaraščiai iš Briuselio į Frankfurtą ir Kelną buvo priderinti prie "Eurostar" atvykimų, siekiant užtikrinti, kad laukimo laikas klientams, keliaujantiems į Vokietiją, būtų kiek įmanoma trumpesnis.
    Olandijos valstybės valdoma geležinkelių įmonė, Nederlandse Spoorwegen, taip pat buvo įvardyta kaip galima paslaugų teikėja Lamanšo tuneliu iš Londono į Amsterdamą.
    Tačiau kompanija pareiškė, kad jos dabartinis dėmesys yra "kokybiškas ir sklandus ryšys" tarp "Eurostar" paslaugų Briuselyje ir jos traukinių į ir iš Olandijos.

    Mokestis už traukinį

    Bet net jei konkuruojanti geležinkelio įmonė turi reikiamus riedmenis pradėti keliones Lamanšo tuneliu, kaip lengva gauti leidimą iš savininko, Eurotunnel? Matyt, tai nebūtų sunku visiems.
    "Deutsche Bahn" dar neturi planų važiuoti traukiniais Lamanšo tuneliu.
    "Jeigu įmonė jau turi traukinių saugos sertifikatus tuneliui, jie galėtų pradėti iš karto", — sako Eurotunnel atstovas.
    Jis priduria, kad Lamanšo tunelio atvėrimas konkurencijai buvo Europos Sąjungos sprendimas, ir kad jis taikoma tik sėdinčių keleivių vežimo paslaugoms. To pasekoje, Eurotunnel valdo monopolį pervežant žmonės su savo automobiliu, taip pat autobusus ir sunkvežimius.
    "Eurostar" vykdantysis direktorius R. Brown, atkreipia dėmesys į tai, kad jau paleisti tiesiogiai sezoniniai reisai į Avinjone, Pietų Prancūzijoje ir žiemos reisai į Bourg-Saint-Maurice, Aime-la-Plagne ir MOUTIERS į Prancūzijos Alpes.
    "Ilgainiui pradėti tiesiogines paslaugas Amsterdame bus įdomus pasiūlymas," — sako jis. "Tai jau dabar yra labai populiari kelionių kryptis JK lankytojams, sudominanti daugiau nei tris milijonus kasmet. Bet mes kalbame apie tai, kas bus po 5-10 metų."

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Pas mane to Virgin traukinio (Class 390 Pendolino) priekis uždarytas


    O vidus man nelabai patinka - dėl mažų langų tamsoka. Stotyje stovint apskritai šviesos net dieną reikalingos

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied


    Paskutinis taisė Nikas; 2009.10.22, 18:44.

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    Savaitgalį teko apsilankyti dar viename savanorių atkurtame istoriniame geležinkelyje Royal Deeside Railway



    Šitas stovi pirmas kelyje, nežinau ar dar patraukia, vagonuose įrengta kavinė






    "Bilietų kasa" ir parduotuvėlė, kurioje galima įsigyt pačių įvairiausių dalykų geležinkelių tematika.






    O šitas stovi už pirmojo, juo jau ir važiavom. Vagonai 2, originalios akumuliatorinės motrisės, kurios čia važinėjo penkiasdešimtaisiais. Akumuliatoriai dabar išmontuoti, stumia tas mėlynas apratas. Šiaip užteko kontrolieriaus paklaust ar čia originalūs vagonai, tai šnektos davė 10 minučių non-stop su datom kada pagamintos, inžinierių, gamyklų vardai ir dar begalia info įdomios gal tik užkietėjusiems railfanams.
    Sakė ant kalėdu gal būt jau suorganizuos Kalėdų Senelio Garvežį ir per porą metų bėgius prailgins nuo 1 mylios iki 3 mylių, ten miestelis ir didelis supermarketas, toliau jau užstatyta namais. Vež į prašmatnų restoraną/amatų parduotuves prie dabartinio depo.

















    Aplink bėgius pririnkta visokių geležinkelio rakandų, motociklų važinėti ant bėgių ir pan.



    Pats važiavimas nieko įspūdingo, lėtai, lėtai mylia pirmyn, mylia atgal, 3£
    Fotkinta telefonu apsiniaukusią diena, tai niūrokai viskas atrodo, na gal kada pavyks atnaujint

    Komentuoti:

Working...
X