
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[GB] Geležinkeliai D.Britanijoje / British Rail
Collapse
X
-
Kažkiek traukinių ir geležinkelių Škotijoje aprašiau temoje GB. Škotija traukiniais ir šiaip, Edinburgas
-
Multimedia ekranai FirstGreatWestern kompanijos traukinyje London Paddington - Swansea.
Ekranuose galima žiūrėti TV programas bei filmus (jei gerai pamenu, £2 už valandą, £5 visai kelionei). Nemokamai galima skaityti žinias (tiesa, tik antraštes ir labai trumpas santraukas) bei žiūrėti žemėlapius su realiu laiku rodoma traukinio pozicija bei greičiu.
Komentuoti:
-
Tiems, kuriems graffiti menai domina. Keleta nuotrauku, darytu siandien London Hainault traukiniu/metro depe, kur vandalai nepastebeti diena laimingai sugebejo ismarginti keturis metro vagonus.
Komentuoti:
-
Parašė JohnNežinau, kaip jis gali būti pervertintas. Tiesiog gyvenimas be mašinos nėra pilnavertis mobilumo prasme. Realybė ta, kad gyvendamas UK ir norėdamas kur nors greit palėkti, už traukinį tikriausiai sumokėsiu daugiau, keliausiu ilgiau ir mažiau patogiai, nei mašina. Traukinio privalumai pasireiškia tik commutinant į darbą rytais arba važiuojant ilgais atstumais greituoju traukiniu (200+ km/h)... trumpiems vietiniams atstumams mašina tinka kur kas labiau. Tiesa, UK Pietuose kelių infrastruktūra smarkiai šlubuoja, kas sukelia papildomų sunkumų, bet netgi nepaisant to, be mašinos išsiversti sunku. Jokiu būdu nesakau, kad traukiniai ar kitas viešasis transportas yra blogiau už mašiną, bet esmė ta, kad mašina irgi yra būtina, kaip ir traukiniai... na kaip būtini yra batai, megztinis ir paltas, o ne vien tik paltas ar vien tik batai.
O šiaip su mašina UK - visgi turi labai gerai paskaičiuoti ar tau jos tikrai reikia, ar taip dažnai reikia palėkti, ar sugebėsi išlaikyti, susimokėt už viską, ar visgi pakaks visuomeninio transporto.
P.S. pvz. mano atveju, dabar kai su šeima, tai gyvenimas be mašinos tikrai daug sudetingesnis būtų, tačiau prieš tai kažkaip visai neblogai be jos išsiversdavau, nors palėkt kurnors oj kaip mėgau
Komentuoti:
-
Parašė JohnTaip taip, gal dar sugalvok gyventi ir be batų ar striukės
Aišku, išgyventi įmanoma, nemirsi. Bet UK nėra Singapūras, ir jei negyveni Londono centre, be mašinos išsiversti labai sunku. Jau nekalbant apie tokius dalykus, kaip pažintinės kelionės po šalį.
Komentuoti:
-
Parašė JohnMašiną juk reikia turėti bet kokiu atveju, todėl kelių mokestį, draudimą ir pan. mokėti visvien reiks. Lieka tik benzinas ir didesnis nusidėvėjimas.
Komentuoti:
-
Parašė JohnPuikus reportažas
Meniu kainos irgi neatrodo baisios.
Koks buvo maksimalus traukinio greitis ir kaip komfortas?
Pagal wikipedia visiems traukiniams neperseniausiai buvo atnaujinti salonai ir pakeisti varikliai. Yra tekę važiuot ir su senais salonais, pilnais tokios 80-ųjų dvasios
Parašė Wycka Rodyti pranešimąGal skaičiavai, kiek šiame traukinyje vagonų? Kiek buvo keleivių bent Tavajame vagone? (Tiesiog noriu susidaryti įspūdį apie geležinkelio populiarumą UK).
Laisvų vietų tikrai nebuvo daug, gal max 10-20%. Teko girdėt kelių žmonių pokalbius kad, kaip ir aš, su akcijiniais bilietais tą penktadienį traukė ilgam savaitgaliui į Londoną. Beje su tais akcijiniais ten ir fokusų visokių yra, bet gal kitą kart apie tai.
Beje pasirodo ši linija ir traukiniai yra valstybiniai, nes ankstesniems operatoriams buvo buvo itin nuostolingaaaa. Įdomiausia kaip jiems besikeičiant perdažomi traukiniai. Savom akim mačiau tamsiai mėlynus GNER, paskui perdažyti į sidabrinius/baltus National Express galiausiai kai neseniai perėmė valstybė, buvo nulupti NE logotipai ir neperdažant tik užklijuoti naujo brando East Coast
Ir susigaudyk žmogus ar čia konkurentai ankstesniems, ar tikėtis dėl to sumažėjusių kainų ar ankstesni dingo ar kaip čia
Komentuoti:
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimą7,5h iš Aberdyno į Londoną
Atvaizdas
Komentuoti:
-
7,5h iš Aberdyno į Londoną
Viduj
Bariukas ir į kelionę paruoštas skanėstų vežimėlis
Meniu didelė nuotrauka
Esminis įrenginys
Per langą, Stonehaven
Tay geležinkelio tiltas
Forth įlanka
Edinburgo oro uosto pakilimo tako galas
Kelionė neprailgo
Komentuoti:
-
Parašė JohnNuo to laiko, kai buvo parašytas šis straipsnis, mano priemiestinio traukinio bilietas iki Londono centro pabrango maždaug 90%
O šiaip, pigiausia, patogiausia ir, daugeliu atveju, greičiausia po D.Britaniją keliauti yra mašina. Tai galiotų ir Londonui, jei tik ten būtų automobiliams pritaikytos gatvės.Nuomotis mašiną puse velnio nes gausi konkurencija muša kainas.
O jei apie visuomoeninį transportą, tai UK visgi labai šaunu kad gali visas transporto rūšis palyginti, lengvai rasti kainas internete ir užsisakyti bilietus - žodžiu pasirinkti kas tau labiausiai tinka pagal laiką ir kainą.
Svarbiausia perkirst sitemą - megabusai pirkt kai tik išmeta porciją bilietų, traukinį prieš 2-3 m, ryanair prieš 1-2 mėn.
Komentuoti:
-
Atsiprašau, kad įkeliu 3 metų senumo straipsnį, tačiau manau kad informacija, esanti šiame straipsnyje, vis dar yra įdomi ir tokia bus dar kurį laiką
Artėjant vasarai, vis dažniau kyla noras keliauti. Didžiojoje Britanijoje gausu lankytinų vietų. Tikriausiai ne kartą svajojote nuvykti į Škotiją, Airiją ar tiesiog pasižvalgyti po Londono apylinkes. Ne veltui sakoma, jei nori pažinti tikrąją Angliją, būtinai aplankyk šios šalies mažesnius miestelius ir kaimus. Keliauti galima autobusu, traukiniu ar net lėktuvu. Tačiau kuri susisiekimo priemonė yra geriausia?
Keliaujant iš Anglijos į Škotiją, Airiją ar Velsą, tenka įveikti ne vieną šimtą mylių. Išvyka iš vieno Anglijos miesto į kitą gali užtrukti ne vieną valandą. Visi žinome, kad teoriškai kelionė autobusu yra pigiausia. Tačiau visuomet tenka susimąstyti, ar turėsime pakankamai laiko ir kantrybės beveik pusę paros praleisti važiuojančiame autobuse. Tuomet tenka ieškoti kitų keliavimo alternatyvų. Kelionė traukiniu trunka gerokai trumpiau nei autobusu. Tačiau visi puikiai žinome, kad važiavimas traukiniu Didžiojoje Britanijoje yra gana brangus malonumas. Panaši nuomonė yra susidariusi ir apie keliavimą lėktuvu. Tačiau kaip yra iš tikrųjų?
Pastaruoju metu vis dažniau prabylama, kad keliavimas traukiniais yra vienas iš brangiausių susisiekimo būdų. Žinoma, geležinkelio tinklalapiuose mirga pigių bilietų reklamos. Tačiau nusipirkti pigų traukinio bilietą beveik neįmanoma.
Yra daugiau
Komentuoti:
-
Keletas traukinių iš Anglijos
Class 170:
CrossCountry Class 170 traukinys
Durys
Vidus
NationalExpress Class 170 traukinys
Keletas vietinių traukinių:
Class 317:
Class 317 pirmos klasės vidus
Ir antros klasės minkštos sėdynės patogesnės nei kai kurių tarpmiestinių traukinių
Kitas class 317 vidaus variantas
Komentuoti:
-
Trumpas BBC nuo bėgių nuvirtusio prekinio traukinio Škotijoj video:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/scotland/...ds/8441120.stm
Teksto vertimas
Komentuoti:
-
Parašė John<...> arba seniai pastatyti kažką panašaus į S-Bahn. Planujamas statyti Crossrail bus kažkada apie 2020 (ir tik viena linija), nors to reikėjo jau, ko gero 1980. Galima pagalvoti, kad UK transporto planavimo ir strategijos centruose gyvena ne savo srities profesionalai, bet ufonautai, nesuvokiantys, kas vyksta mūsų planetoje. Kam daryti gerai, jei galima daryti blogai arba išvis nieko nedaryti?Bet čia visų miestų, kurie nebuvo "pravalyti" problema, o su dabartine demokratija ir teisių užtikrinimu atlaisvinimo trasoms kaštai yra beprotiškai dideli.
Komentuoti:
-
Brangsta UK traukinių bilietai
Turėtų būti aktualu gyvenantiems Britų salose, dažnai ten besisvečiuojantiems ir visiems besidomintiems UK geležinkeliais
At-a-glance: Rail fare rises
Train companies have announced how much their fares will rise in January. They say the average 1.1% overall increase is the lowest since privatisation of the industry in the 1990s, but there are fears some "unregulated" fares - which include cheap day returns - will go up by considerably more. Here is a summary of the changes.
Vertimas:
Iš pirmo žvilgsnio: geležinkelio kaina auga
Traukinių kompanijos paskelbė kiek jų bilietų kainos kils sausio mėn. Yra sakoma, kad vidutiniškai 1.1% bendras padidėjimas yra mažiausias nuo [geležinkelio] industrijos privatizavimo 1990m., tačiau baiminamasi dėl "nereguliuojamų" kainų — į kurias įeina pigūs tos pačios dienos atgaliniai bilietai — jos pakils žymiai daugiau. Yra pasikeitimų santrauka.
Daugiau (anglų k.): paspaudus nuorodą
Komentuoti:
-
Eurostar
Nors ši tema nelabai tinkama šiam pranešimui, tačiau neradau tinkamesnės. Galbūt jau laikas sukurti temą "Eurostar" ar pan. BBC puslapyje radau straipsnį anglų k., kurį išverčiau ir sutrumpinau. Originalų tekstą rasite aktyvavę nuorodą (pavadinimą):
Didžiosios Britanijos ir Prancūzijos santykiai turėjo savo įtemptų momentų , tačiau teisinga sakyti, kad "Eurostar" Geležinkelio paslaugos tarp Londono ir Paryžiaus buvo didelis postūmis į garsiąją Entente cordiale (http://en.wikipedia.org/wiki/Entente_cordiale).
Paliekant Anglijos ir Prancūzijos istoriją šone, nors vis dar lengviau žmonėms kitose Didžiosios Britanijos dalyse ir toliau skristi į Paryžių, tačiau "Eurostar" paslaugos keleiviams yra akivaizdžiai patogiau (negu skrydžiai).
Kad nereikėtų tikrinimo bent prieš dvi valandas iki Jūsų skrydžio oro uoste, tiesiog turite atvykti likus pusei valandos iki jūsų "Eurostar" išvykimo — išvykti iš 2007m. įspūdingai renovuotos St Pancras stoties — ir traukinys lekia tiesiai į Gare du Nord Paryžiaus centre.
Ir jei Paryžius nekutena Jūsų kelionių fantazijų, vietoj to Jūs galite rinktis "Eurostar" į Briuselį, Belgijos sostinę, arba Lilį šiaurinėje Prancūzijoje.
Konkuruojantys vežėjai
Šeštadienį švęsdamas savo 15 metų jubiliejų, "Eurostar" sėkmę patvirtina savo keleivių skaičiumi.
Paslauga pradėta teikti 1994m. lapkričio 14d., daugiau nei 100 mln. žmonių važiavo "Eurostar", dar tikimasi, kad 10 mln. keleivių važiuos šiais metais.
Šiame kontekste paėmus bendrai geležinkelio ir oro keleivius, keliaujančius tiesioginiu maršrutu Londonas-Paryžius, "Eurostar" dabar užima 80% šios rinkos.
Nenuostabu, kad ši sėkmė traukia geležinkelių įmonių Europoje dėmesį — nuo 2010m. sausio 1d. keleivinių traukinių paslaugos Lamanšo tunelyje yra atvertos konkurencijai.
Tačiau keliautojai, kurie tikisi išbandyti varžovus, veikiausiai turės laukti kelerius metus vien dėl to, kad gauti specialius geležinkelių riedmenis būtina turėti griežtus saugos leidimus užsiimti Lamanšo tunelio logistika.
"Eurostar" vykdantysis direktorius Richard Brown sako, kad jis dar nežino kas bus jo vadovaujamos kompanijos konkurentai. Konkuruoti nebus lengva, nes naujai kompanijai reikės ne tik nusipirkti traukinius, bet ir įdarbinti personalą, tad varžovų nebus net 2011m.
"Jokių planų"
Komentatoriai sutinka, kad "Eurostar" labiausiai tikėtinas pirmasis konkurentas bus Vokietijos valstybės valdoma geležinkelių bendrovė "Deutsche Bahn".
Prisimenami 2007m. pranešimai spaudai, kuomet "Deutsche Bahn" sakė norintys vykdyti tiesiogines vežimų paslaugas iš Londono į Vokietijos miestus, pavyzdžiui, Frankfurto ir Kelno.
Pati bendrovė yra daug santūresnė. "Mes neturime planų ateinantiems metams", sako atstovas Andreas Fuhrmann — "Deutsche Bahn" nuolatinis dėmesys šiuo metu yra užtikrinti, kad jos tvarkaraščiai iš Briuselio į Frankfurtą ir Kelną buvo priderinti prie "Eurostar" atvykimų, siekiant užtikrinti, kad laukimo laikas klientams, keliaujantiems į Vokietiją, būtų kiek įmanoma trumpesnis.
Olandijos valstybės valdoma geležinkelių įmonė, Nederlandse Spoorwegen, taip pat buvo įvardyta kaip galima paslaugų teikėja Lamanšo tuneliu iš Londono į Amsterdamą.
Tačiau kompanija pareiškė, kad jos dabartinis dėmesys yra "kokybiškas ir sklandus ryšys" tarp "Eurostar" paslaugų Briuselyje ir jos traukinių į ir iš Olandijos.
Mokestis už traukinį
Bet net jei konkuruojanti geležinkelio įmonė turi reikiamus riedmenis pradėti keliones Lamanšo tuneliu, kaip lengva gauti leidimą iš savininko, Eurotunnel? Matyt, tai nebūtų sunku visiems.
"Deutsche Bahn" dar neturi planų važiuoti traukiniais Lamanšo tuneliu.
"Jeigu įmonė jau turi traukinių saugos sertifikatus tuneliui, jie galėtų pradėti iš karto", — sako Eurotunnel atstovas.
Jis priduria, kad Lamanšo tunelio atvėrimas konkurencijai buvo Europos Sąjungos sprendimas, ir kad jis taikoma tik sėdinčių keleivių vežimo paslaugoms. To pasekoje, Eurotunnel valdo monopolį pervežant žmonės su savo automobiliu, taip pat autobusus ir sunkvežimius.
"Eurostar" vykdantysis direktorius R. Brown, atkreipia dėmesys į tai, kad jau paleisti tiesiogiai sezoniniai reisai į Avinjone, Pietų Prancūzijoje ir žiemos reisai į Bourg-Saint-Maurice, Aime-la-Plagne ir MOUTIERS į Prancūzijos Alpes.
"Ilgainiui pradėti tiesiogines paslaugas Amsterdame bus įdomus pasiūlymas," — sako jis. "Tai jau dabar yra labai populiari kelionių kryptis JK lankytojams, sudominanti daugiau nei tris milijonus kasmet. Bet mes kalbame apie tai, kas bus po 5-10 metų."
Komentuoti:
-
Pas mane to Virgin traukinio (Class 390 Pendolino) priekis uždarytas
O vidus man nelabai patinka - dėl mažų langų tamsoka. Stotyje stovint apskritai šviesos net dieną reikalingos
Komentuoti:
-
Savaitgalį teko apsilankyti dar viename savanorių atkurtame istoriniame geležinkelyje Royal Deeside Railway
Šitas stovi pirmas kelyje, nežinau ar dar patraukia, vagonuose įrengta kavinė
"Bilietų kasa" ir parduotuvėlė, kurioje galima įsigyt pačių įvairiausių dalykų geležinkelių tematika.
O šitas stovi už pirmojo, juo jau ir važiavom. Vagonai 2, originalios akumuliatorinės motrisės, kurios čia važinėjo penkiasdešimtaisiais. Akumuliatoriai dabar išmontuoti, stumia tas mėlynas apratas. Šiaip užteko kontrolieriaus paklaust ar čia originalūs vagonai, tai šnektos davė 10 minučių non-stop su datom kada pagamintos, inžinierių, gamyklų vardai ir dar begalia info įdomios gal tik užkietėjusiems railfanams.
Sakė ant kalėdu gal būt jau suorganizuos Kalėdų Senelio Garvežį ir per porą metų bėgius prailgins nuo 1 mylios iki 3 mylių, ten miestelis ir didelis supermarketas, toliau jau užstatyta namais. Vež į prašmatnų restoraną/amatų parduotuves prie dabartinio depo.
Aplink bėgius pririnkta visokių geležinkelio rakandų, motociklų važinėti ant bėgių ir pan.
Pats važiavimas nieko įspūdingo, lėtai, lėtai mylia pirmyn, mylia atgal, 3£
Fotkinta telefonu apsiniaukusią diena, tai niūrokai viskas atrodo, na gal kada pavyks atnaujint
Komentuoti:
Komentuoti: