Parašė Tomas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[GB] Geležinkeliai D.Britanijoje / British Rail
Collapse
X
-
Bet signalas visvien turi būti kažkaip perduodamas į kitas stotis. Tam turi būti sukurta infrastruktūra. Tai daryti psimoka ten, kur yra daug naudotojų, kaip kad UK pagrindinės geležinkelio linijos, kur pilni keleiviniai traukiniai kursuoja kas kelias minutes. Jie kažkodėl nesivargina to daryti.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAš nenustebčiau, jeigu Kinijoje bazinė GSM stotis buvo sumontuota pačiame traukinyje. Tokiu atvėju telefonas nejuda stoties atžvilgiu ir ryšys bus Ok.
Komentuoti:
-
Aš nenustebčiau, jeigu Kinijoje bazinė GSM stotis buvo sumontuota pačiame traukinyje. Tokiu atvėju telefonas nejuda stoties atžvilgiu ir ryšys bus Ok.Parašė John Rodyti pranešimąBe abejo. Bet kitur taip nėra. Kinijos HSR teko važiuoti 2100km ilgio maršrutą, kur greitis tarpstočiuose visą kelią beveik nekisdamas laikosi apie 308km/h. 3G ryšys veikia net kalnų (!) tuneliuose ir padalų kiekis niekada nebūna mažesnis, nei maksimalus.
Komentuoti:
-
Be abejo. Bet kitur taip nėra. Kinijos HSR teko važiuoti 2100km ilgio maršrutą, kur greitis tarpstočiuose visą kelią beveik nekisdamas laikosi apie 308km/h. 3G ryšys veikia net kalnų (!) tuneliuose ir padalų kiekis niekada nebūna mažesnis, nei maksimalus.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKuo telefonas juda greičiau, tuo duomenų perdavimo kokybė yra prastesnė. Juk ne šiaip sau geležinkeliuose naudoja ne GSM, o GSM-R.
Aišku, tam reikalinga brangi fizinė ryšių infrastruktūra. Bet aš visgi to tikėčiausi viename labiausiai apkrautų UK geležinkelio koridorių.Paskutinis taisė John; 2015.09.17, 17:18.
Komentuoti:
-
Kuo telefonas juda greičiau, tuo duomenų perdavimo kokybė yra prastesnė. Juk ne šiaip sau geležinkeliuose naudoja ne GSM, o GSM-R.Parašė John Rodyti pranešimąTeko trumpam nulėkti į Birmingham'ą ir tam tikslui pasinaudoti Virgin Trains.
West Coast Mainline. Maksimalus greitis didžiąją kelio dalį siekia iki 200km/h...
Užtat nesuprantu vieno dalyko: praktiškai visame ruože tarp Londono ir Birmingham'o mobilus ryšys yra nepastovus t.y. šokinėja pagal reljefą ir traukinio greitį (nekalbant apie tunelius, kur jo išvis nėra). Jeigu internetu naudotis dar įmanoma, tai palaikyti skambutį ilgiau nei 5 sekundes tikriausiai nepavyks. Ir taip yra bene intensyviausiai naudojamame UK geležinkelio koridoriuje.
Komentuoti:
-
Tai išvis kam kur nors važiuoti. Reikia namie sėdėti. Nereikia išvis traukiniųParašė Al1 Rodyti pranešimąDirbti reikia darbe. Kelionėje ne darbas. Taip tik sako dauguma, norėdami save pateisinti.
Komentuoti:
-
Dirbti reikia darbe. Kelionėje ne darbas. Taip tik sako dauguma, norėdami save pateisinti.
Komentuoti:
-
Kai kuriems aktualu traukinyje dirbti ir tvarkyti reikalus. Nieko gero.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO gal ir gerai, kad nėra, nes dabar daugelis žmonių, ypač jaunimo yra interneto ir mobiliakų zombiai ar narkomanai. Tegul nors pro traukinio langą į gamtą pasižiūri, o ne pornūchą žiūri ir blevyzgas skaito.
Be to, pornuchai užtenka ir trūkinėjančio ryšio. O vat svarbaus skambučio priimti nepavyks.Paskutinis taisė John; 2015.09.17, 12:36.
Komentuoti:
-
O gal ir gerai, kad nėra, nes dabar daugelis žmonių, ypač jaunimo yra interneto ir mobiliakų zombiai ar narkomanai. Tegul nors pro traukinio langą į gamtą pasižiūri, o ne pornūchą žiūri ir blevyzgas skaito.
Komentuoti:
-
Tas tiesa. Tik keleivių srautas skiriasi kokius 100 kartųParašė Lettered Rodyti pranešimąVilnius - Kaunas maršrute irgi vietomis ryšys labai silpnas, Kauno tunelyje irgi nėra, apskritai wifi nėra traukiniuose, tik kai kurie autobusai kol kas tą turi.
Komentuoti:
-
Balsuok už leiboristus. Corbyn jau pažadėjo nacionalizuoti geležinkelius ir įvesti tvarką.
Komentuoti:
-
Vilnius - Kaunas maršrute irgi vietomis ryšys labai silpnas, Kauno tunelyje irgi nėra, apskritai wifi nėra traukiniuose, tik kai kurie autobusai kol kas tą turi.Parašė John Rodyti pranešimąTeko trumpam nulėkti į Birmingham'ą ir tam tikslui pasinaudoti Virgin Trains.
West Coast Mainline. Maksimalus greitis didžiąją kelio dalį siekia iki 200km/h. Traukinys Class 390 Pendolino.
Atvaizdas
Atvaizdas
unnamed (3)
Traukinio komfortas nėra idealus, kai kuriuose ruožuose jaučiasi nemenka vibracija, o kai kuriuose staigesniuose posūkiuose būna šiek tiek nemalonių pojūčių, bet turint omeny, kad tai upgreidinta linija, tai galima pateisinti. Užtat nesuprantu vieno dalyko: praktiškai visame ruože tarp Londono ir Birmingham'o mobilus ryšys yra nepastovus t.y. šokinėja pagal reljefą ir traukinio greitį (nekalbant apie tunelius, kur jo išvis nėra). Jeigu internetu naudotis dar įmanoma, tai palaikyti skambutį ilgiau nei 5 sekundes tikriausiai nepavyks. Ir taip yra bene intensyviausiai naudojamame UK geležinkelio koridoriuje.
Komentuoti:
-
Teko trumpam nulėkti į Birmingham'ą ir tam tikslui pasinaudoti Virgin Trains.
West Coast Mainline. Maksimalus greitis didžiąją kelio dalį siekia iki 200km/h. Traukinys Class 390 Pendolino.

unnamed (3)
Traukinio komfortas nėra idealus, kai kuriuose ruožuose jaučiasi nemenka vibracija, o kai kuriuose staigesniuose posūkiuose būna šiek tiek nemalonių pojūčių, bet turint omeny, kad tai upgreidinta linija, tai galima pateisinti. Užtat nesuprantu vieno dalyko: praktiškai visame ruože tarp Londono ir Birmingham'o mobilus ryšys yra nepastovus t.y. šokinėja pagal reljefą ir traukinio greitį (nekalbant apie tunelius, kur jo išvis nėra). Jeigu internetu naudotis dar įmanoma, tai palaikyti skambutį ilgiau nei 5 sekundes tikriausiai nepavyks. Ir taip yra bene intensyviausiai naudojamame UK geležinkelio koridoriuje.
Komentuoti:
-
Netoli Lodono (Kento grafystėje) traukinys susidūrė su karvėmis. Du vagonai nuriedėjo nuo bėgių.
http://www.telegraph.co.uk/news/ukne...e-in-Kent.html
http://www.tiesa.com/naujienos-ir-zi...leke-nuo-begiuPaskutinis taisė Zorro; 2015.07.27, 22:39.
Komentuoti:
-

Gana linksma, kaip apibūdinamas paprasčiausias priemiestinis traukinys. Nationalrail.co.uk galima rasti minimo maršruto tvarkaraštį. Tai paprasčiausias traukinys, kuris, tikriausiai, nėra labai populiarus ir kuriuo naudojasi nelabai daug žmonių, bet jis neuždaromas, nes šiaip nenorima kelti triukšmo. O mažų provincijos stočių be bilietų kasų ir automatų UK yra daug kur. Na o "beveik nieka nežinomi" buvo sugalvota šiaip sau (t.y. išlaužta iš piršto), kad suteiktų straipsniui "paslaptingumo".Paskutinis taisė John; 2015.07.26, 17:14.
Komentuoti:
-
Daugiau skaitykite: http://lzinios.lt/lzinios/Pasaulis/p...ukiniai/206260Paslaptingi Britanijos vaiduoklių traukiniai
Tušti, paslaptingi ir beveik niekam nežinomi „vaiduoklių traukiniai“ yra viena iš Didžiosios Britanijos transporto paslapčių ir sunkiai paaiškinamų keistenybių. Jie lekia per šalį šen ir ten, bildėdami tuščiais vagonais, pagal griežtai nustatytus tvarkaraščius.
© Lietuvos žinios
Komentuoti:
-
Rhylio geležinkelio stotis.
Nuo viaduko tolėliau nuo stoties. Į stotį.
Į kitą pusę.
Senas pastatas.
Traukiniai.
Nuo kito viaduko , šalia ežero.
Netoli Rhyl stoties.
Taip pat šis tramvajus - funikulierius, talpinu čia,nes nerandu tinkamos temos jam.
Bei pabaigai šviesoforai. Jie tikrai skiriasi nuo Lietuvoje esančiu. Foto kokybė prasta , nes visame geležinkelyje yra tvoros , prie pat geležinkelio prieiti neįmanoma.
Pačios stoties perone nebuvau. Kad į jį patekti , reikia pirkti bilietą , tada per apsaugą ir vartelius praeiti galima. Kitu atveju - be šansų.
Komentuoti:
-
Vakarų Anglijoje , iš Velso , Rhyl miestelio iki Liverpulio apie 100 km. Bilietas traukiniu kainuoja nuo 17.50 svarų. Kelionės trukmės nežinau. Kursuoja įmonės "ARRIVA" ir "VIRGIN". Virgin yra greitieji traukiniai , jų bilietų kaina dar didesnė. O su Virgin traukiniu iš minėto miestelio iki Londono galima nusigauti per 1,5val.
Komentuoti:
-
Įdomu, ar čia feikas? Jei ne, tai Virgin Trains didelis + už customer [toilet] service
Komentuoti:
Komentuoti: