Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[GB] Geležinkeliai D.Britanijoje / British Rail

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zorro
    replied
    Prieš kelias dienas teko pabuvot Anglijoje. Tai truputis mano įspudžių.

    Lutonas.
    Luton Airport Parkway station.

    Lutono AP stotis matoma nuo Airport Way.



    Lutono AP stotis (už poros km yra dar Lutono miesto stotis) pastatyta visai neseniai, 1999 metais, aptarnauti Londono Lutono oro uosto keleivius.
    Lutono Ap stotis yra valdoma dviejų kompanijų: First Capital Connect (FCC) aptarnauja elektriniais traukinais liniją nuo Bedfordo iki Londono ir Braitono, ir East Midlands Trains aptarnauja dyzeliniais traukiniais nuo Šefildo ir Notingemo iki Londono St. Pankraso.

    Vaizdas į stotį. Prie stoties stovį violetinis autobusas išvykstantis kas 10 minučių į oro uostą. Kaina 1,5 svaro.
    Pirmame aukšte yra biletų kasos ir turniketai.



    Antras aukštas. Išėjimas į 4 platformą. Trečias aukštas veda į pėsčiųjų perėją, vedančia į 1, 2 ir 3 platformas.





    Londono kryptis.



    Bedfordo kryptis.



    First Capital Connect elektrinis traukinis nuo 1 platformos išvyko į Londoną.



    Netrukus į Londoną pravažiavo ir East Midlands Trains High Speed Train Class 43 traukinys

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Neradau kur įdėti, tad įdedu čia. UK išbandytas lokomotyvas varomas vandenilio celėmis , plačiau

    http://www.railwaygazette.com/news/s...onference.html

    Komentuoti:


  • toleranceofculture
    replied
    Pora 2010 metų Video iš Londono





    Komentuoti:


  • surskis18
    replied
    Parašė Raptor Rodyti pranešimą
    Na ka, statybos vis del to bus pradėtos...

    Britanijos vyriausybė pritarė greitojo traukinio tinklo statybai
    Gal pataisysiu porą dalykų, nes straipsnyje klaidų yra nemažai:
    • Pasipriešinimas nėra aršus, bet kyla konservatorių tvirtovėje - "home counties". Jie nenori nervinti lojaliausių rinkėjų. Be to baiminamasi dalies parlamentarų maišto, nors pats parlamentas laisvai pritars projektui. Yra pritarimas iš Leiboristų ir Torių. Aišku aršiausi kritikai yra gamtosaugininkai.

    • Tuneliai sudarys 22.5 mylias, o ne 225 kilometrus Tai yra 50% ilgesnės atkrapos, nei pradiniame projekte. Naujų požėminių dalių reikalavo Borisas ir taip bandoma nuraminti potencialius maištininkus parlamente.

    • Kelionės iš London'o į Birmingham'ą trumpės pusvalandžiu. Dabar trunka 1 h 05 min - 1 h 15 min. Autobusas tą patį atstumą įveikia per 3 h.

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Na ka, statybos vis del to bus pradėtos...

    Britanijos vyriausybė pritarė greitojo traukinio tinklo statybai

    Didžiosios Britanijos vyriausybė pritarė 33 mlrd. svarų sterlingų vertės greitojo traukinio linijų, jungiančių Londoną ir Birmingamą, tinklo statybai, nepaisant aršaus pasipriešinimo, praneša BBC.

    Projekto "High Speed 2" (HS2) pirmasis etapas bus įgyvendintas iki 2026-ųjų, kada bus sukonstruotos Londoną ir Birmingamą jungiančios geležinkelio linijos. Vėliau geležinkelio linijų tinklas bus pratęstas į Šiaurės Angliją.

    Transporto ministrė Justine Greening paskelbė apie papildomo 36 kilometrus siekiančio tunelio statybą per pirmą projekto etapą. Pasak jos, tai "sukurs naujų darbo vietų, skatins plėtrą ir klestėjimą". Tačiau kritikai ginčijasi, jog šis projektas kainuos iki 47 mlrd. svarų.

    Anot transporto ministrės, ši geležinkelio linija "yra svarbiausias transporto infrastruktūros projektas nuo tada, kai buvo pradėta statyti greitkelius".

    Pasitarimai dėl antro projekto etapo prasidės 2014-ųjų pradžioje.

    Važiuodami 250 kilometrų per valandą greičiu keleiviai iš Birmingamo į Londoną galės nukakti per 1 val. 5 minutes - kelionės laikas sumažės beveik viena valanda.

    Kelionė iš Birmingamo į Lidsą nuo dviejų valandų sumažės iki 57 minučių, o iš Mančesterio į Londoną bus galima nuvažiuoti valanda greičiau.
    Paskutinis taisė Raptor; 2012.01.10, 18:55.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Bombardier handed £188m Southern contract
    bbc.co.uk
    Derby trainmaker Bombardier has been awarded a £188m contract.

    The deal, to build 130 carriages for rail company Southern, was part-funded with an £80m government subsidy.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Puiki naujiena!

    Komentuoti:


  • toleranceofculture
    replied
    puiki serija Bet kažkaip, pastebėjau kad dauguma anglų šios laidos nemėgsta. O kad nebūtu ne į temą. Video vieną praeito rudens vakarą:


    vėliau įdėsiu dar daugiau video

    Komentuoti:


  • Inspiron
    replied
    http://www.youtube.com/watch?v=81Hgz...mbedded#at=236

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John
    Paradoksas, bet transportas brangus tikriausiai dėl tos pačios konkurencijos trūkumo. Kaip tu, pavyzdžiui, iš kokio nors kraštinio Londono rajono nukeliausi į centrą? Vienintelis variantas dažnai būna traukinys, nes dėl blogų gatvių autobusu arba mašina keliauti yra praktiškai neįmanoma. Dviračiams taip pat dažniausiai nėra tinkamų sąlygų (nors dabar kažkas ta linkme gerinama). Tiesiog nėra galimybės žmonėms rinktis, kaip keliauti, nes visos transporto rūšys ir jų infrastruktūra yra neišvystyta, o ten, kur kokia nors rūšis yra geriau išvystyta (dažniausiai 19a. statyta traukinio linija), teks už tai susimokėti tiek, kad maža nepasirodys.


    O gyventojų pajamos didelės ne tik Londone, bet kainos dažnai būna keleriopai mažesnės (žiūr. Singapūrą, kur transportas kainuoja kokius 4-5 kartus pigiau). Tai labiau sietina su neefektyviu transporto valdymu ir jo plėtra bei valstybės požiriu į šitą problemą.
    O kaip galėtum paaiškinti būsto kainas? Konkurencija juk didelė čia. Londone jos gerokai didesnės nei likusioje UK. Beje, Singapūre žmonių pajamos ženkliai mažesnės lyginant ypač su pačiu Londonu (aišku ne tuos 4-5 kartus).
    Man keista, kodėl nori, kad viskas mieste, kuriame gyveni, būtų geriausia ar net iš vis tobula, (lyg kokioje nors pasaulio bamboje gyventum) t.y. didžiausi uždarbiai, geriausias kainos kokybės santykis infrastruktūroje, maiste, būste ir t.t.?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John
    Kad viskas būtų taip parasta...
    Iš esmės taip. Kapitalizmas. Betn esmė tikriausiai (ne tik) čia.
    Tai gana fenomenalu, nes Londonas ir D.Britanija apskritai kažkokiu stebuklingu būdu sugeba egzistuoti su tokia neadekvačia transporto infrastruktūra. Taip tikriausiai yra dėl labai vertinamos miesto globalios pozicijos finansų srityje bei mažos korupcijos, dėl ko stambios pasaulio kompanijos ir bankai yra psirengę tai "kentėti". Visgi, man įdomu, kaip bus ateityje, nes Londono globali sąlyginė svarba neišvengiamai mažėja ir tokie dalykai kaip infrastruktūros neadekvatumas anksčiau ar vėliau ims žaisti lemiamą vaidmenį.
    Jeigu būtų daugiau geležinkelio linijų, manai kaina būtų mažesnė? Nors šiuo atveju nesvarbu, kas būtų, jeigu būtų. Beje, Londone ne tik transportas brangus, pvz. būstas irgi atrodo kosmiškai kainuoja lyginant net su Vakarų Europos šalimis, su Vilniumi net nelyginu iš vis. Viskas čia susiveda į gyventojų pajamas, reikia dalinti vidutines pajamas iš kainų ir tada bus realesnis vaizdas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tiesiog smūgis į kaktą laisvos rinkos apologetams. Štai prie ko priveda privatizacija. O valdžia tiesiogiai prisideda administracinėmis priemonėmis prie privataus verslo pelnų augimo, užuot rūpinusi žmonėmis. Žmogus pirmiausia!

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John
    Viena pagrindinių šios dienos temų laikraščiuose



    Visiška tiesa. Važinėti traukiniu Londone tapo tiesiog per brangu. Tai viena priežasčių, kodėl sėdau ant dviračio (nors tam buvo ir daugiau bei ne mažiau svarbių priežasčių). Bilietų kainos kai kuriuose maršrutuose apie Londoną nuo 2004 padidėjo maždaug tris kartus. Nepaisant to, nuo Sausio kainos tikriausiai vėl didės kokiais 15-20%, traukinių kompanijos paleis PR'o, kad "kainos beveik endidėja", tuo pačiu sumažins kokių nors "advance booking 1st class group ticket" kainą ir toliau lyg niekur nieko su valdžios palaiminimu plėšikaus
    Sveikas atvykęs į rinkos ekonomiką

    Komentuoti:


  • Brutalas
    replied
    UK Waltham Cross stotis. Keli priemiestiniai traukiniai. Atsiprašau už nuotraukų kokybę.









    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O kuo nepatinka EJ575?

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė John
    Kažkada tyčia paklausiau vieno traukinio guard'o, dirbusio Class 450, ką galvoja apie Class 450/444 (350 iš esmės yra tas pats, tik be 3-o bėgio turi ir pantografą), tai paminėjo, kad tai paprasti, bet patikimi traukiniai.
    Nes esminis dalykas, kuris įsiminė - traukinys tiesiog "plaukia". Nesveikai fainas aparatas. Ir be to, jokių laiptelių ar pakilimų. Akseleracijos faktiškai nejaučiama.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė zanaz Rodyti pranešimą
    Kelios foto iš Nacionalinio Geležinkelių Muziejaus Jorke http://www.nrm.org.uk/


    Kinietiškas, nesveiko dydžio

    Atvaizdas


    Aptakus

    Atvaizdas


    Shinkansen, rašo kad vienintelis už Japonijos ribų

    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Eurostaras su savo tuneliu

    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Kadanors bus foto su kitom muziejaus įdomybėm
    Eksponatai iš viso pasaulio, o Lietuvoje net vietoj turimi nesaugojami jau nekalbant apie galimybę prisivežti eksponatų bent iš 1520 mm erdvės.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Prisiminęs savo komandiruotę į UK sugalvojau paklausti: kaip yra vertinamas Class 350?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad tas kinietiškas visai normalus. Pats didžiausias pasaulyje serijinis garvežys buvo Union Pacific kompanijos 4000 serijos, pravarde "Big Boy".

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    Kelios foto iš Nacionalinio Geležinkelių Muziejaus Jorke http://www.nrm.org.uk/


    Kinietiškas, nesveiko dydžio



    Aptakus



    Shinkansen, rašo kad vienintelis už Japonijos ribų





    Eurostaras su savo tuneliu











    Kadanors bus foto su kitom muziejaus įdomybėm

    Komentuoti:

Working...
X