
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[GB] Geležinkeliai D.Britanijoje / British Rail
Collapse
X
-
Nustebino žurnalų apie geležinkelius gausa UK, stoties spaudos kioske suskaičiavau apie 12 rušių
-
Geras BBC reportažas apie neatsakinga eismo dalyvių elgesį
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/7878211.stm
Paskutinis turėtų jaustis kaip naujai gimęs
Komentuoti:
-
Parašė anaiptol Rodyti pranešimą(ačiū kad kažkas perkėlėt)
nedidelė citata iš knygos Maiklo Kraitono knygos "Didysis traukinio apiplėšimas" (http://en.wikipedia.org/wiki/The_Gre...obbery_(novel)), angl. išleista 1975-aisiais, liet. - 1982 m. Joje rašoma apie 19 a. vid. įvykdytą garsų apiplėšimą, kurio taikiniu tapo auksas, vežamas į Krymą, ten kariavusiems britų kareiviams kaip užmokestis.
apie rūkymą traukiniuose:
Atvaizdas
Komentuoti:
-
(ačiū kad kažkas perkėlėt)
nedidelė citata iš knygos Maiklo Kraitono knygos "Didysis traukinio apiplėšimas" (http://en.wikipedia.org/wiki/The_Gre...obbery_(novel)), angl. išleista 1975-aisiais, liet. - 1982 m. Joje rašoma apie 19 a. vid. įvykdytą garsų apiplėšimą, kurio taikiniu tapo auksas, vežamas į Krymą, ten kariavusiems britų kareiviams kaip užmokestis.
apie rūkymą traukiniuose:
Komentuoti:
-
aišku, ne mano filmuota, bet kad toks smagus traukinukas... ypač pabaigoj, kur per posūkius mauna.
XX a. 4 deš. pradžia, Anglija, krovininis traukinys, vežantis pieną ir pan. produktus žemdirbiškose vietovėse.
(This short, silent film captures one of Britain's minor little railways: the Leek and Manifold Light Railway on the Staffordshire Moorlands. The railway opened in 1907, linking the villages of Waterhouses and Hulme End, and was built mainly for agricultural traffic, with a passenger service being a secondary consideration. Its route went through beautiful countryside in Staffordshire, and it is unfortunate that the intertitles state it as being shot in Derbyshire!
In 1934 the entire line was closed by the North Staffordshire Railway. There is little in the way of recorded film material of this quaint little train, so this gem gives an invaluable insight into the railway. (Stuart Smith, Midlands Railway Centre)Paskutinis taisė digital; 2024.02.14, 16:40.
Komentuoti:
-
Dėl tų cable car tai net nežinau kaip juos lietuviškai vadinti... Amerikiečiai kartais net tramvajus troleibusais vadina...
Komentuoti:
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąKadangi maniškis sąvokos "traukinys" suvokimas yra kitoks, tai manau, kad čia ne traukinys (analogiškai ir kiti modernūs maglev tipo "riedmenys").
Parašė aesde Rodyti pranešimątrosas? reiškia funikulierius, o jei paklaustumėte "Vilniaus metro specialistų" - tai metro.
Jei žiūrėt tik pagal trosą, tai būtų šitas:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cable_car_(railway) - pagal kitas iliustracijas galima būtų vadinti tramvajumi.
Komentuoti:
-
Parašė alm Rodyti pranešimąAnkščiau (1984-1995) šitoje vietoje iš geležinkelinkelio stoties į oro uostą keleivius vežiojo pirmasis pasaulyje Maglev principu veikiantis traukinukas. Bet buvo per sudėtingas, nepasiteisino. Vietoj jo po petraukos buvo pastatytas šitas primityvus automatinis troso traukiamas "traukinukas" (nu bent anglai jį traukiniu vadina).
Atvaizdas
Atvaizdas
Bėgiai. Matomas trosas kuris jį traukia
Atvaizdas
Komentuoti:
-
Parašė alm Rodyti pranešimąAnkščiau (1984-1995) šitoje vietoje iš geležinkelinkelio stoties į oro uostą keleivius vežiojo pirmasis pasaulyje Maglev principu veikiantis traukinukas. Bet buvo per sudėtingas, nepasiteisino. Vietoj jo po petraukos buvo pastatytas šitas primityvus automatinis troso traukiamas "traukinukas" (nu bent anglai jį traukiniu vadina).
Atvaizdas
Atvaizdas
Bėgiai. Matomas trosas kuris jį traukia
Atvaizdas
P.S. man teko diskutuoti su vienu jų - tai gavau atsakymą, kad metro tai visos miesto transporto sistemos nesusijusios su kelių eismo taisyklėmis.
Komentuoti:
-
Traukinukas tarp Birmingemo oro uosto geležinkelio stoties ir terminalo
Ankščiau (1984-1995) šitoje vietoje iš geležinkelinkelio stoties į oro uostą keleivius vežiojo pirmasis pasaulyje Maglev principu veikiantis traukinukas. Bet buvo per sudėtingas, nepasiteisino. Vietoj jo po petraukos buvo pastatytas šitas primityvus automatinis troso traukiamas "traukinukas" (nu bent anglai jį traukiniu vadina).
Bėgiai. Matomas trosas kuris jį traukia
Komentuoti:
-
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimąIsivaizduoji kiek bilietas kainuotu? Ir kuom dabar persedimai blogai, iki Paryziaus treju uztenka
Komentuoti:
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąNe visai į temą, bet konkrečios temos tam neradau:
Ach, galėtų būti ir be persėdimų traukinio maršrutas Vilnius - Paryžius, bet....
Komentuoti:
-
Ne visai į temą, bet konkrečios temos tam neradau:
Paryžių su Europos miestais sujungs supergreiti traukiniai
Kelionė traukiniu iš Paryžiaus į Londoną gali trukti mažiau nei 2 valandas, jei bendrovei „Air France“ pavyks įgyvendinti savo planus ir paleisti su „Eurostar“ ekspresais konkuruosiančius savo supergreitus traukinius, praneša „Daily Mail“.
2010 m. sausio 1 d. pasibaigs bendrovės „Eurostar“, turinčios išimtines teises į keleivių ir krovinių pervežimą po Lamanšo sąsiauriu iškastu tuneliu, monopolis. „Air France“ ketina šia magistrale paleisti nuosavus naujos kartos AGV traukinius, kurie galės pasiekti didesnį nei 352 km/h greitį. Kelionė jais iš Londono į Paryžių truktų mažiau nei 2 valandas, teigia dienraštis. Tiesa, apie AGV traukinių pirkimą svarsto ir pati „Eurostar“.
Šiuo metu kelionė po Lamanšu „Eurostar“ ekspresais trunka 2 val. 15 min.
Ekspertų teigimu, 2010 m. prasidėsianti ES geležinkelių rinkos liberalizacija ir sustiprėjusi konkurencija turėtų dar labiau padidinti žemyne kursuojančių traukinių greitį ir sumažinti kelionės kainas. Naujos kartos traukiniai privers peržiūrėti ir Europos oro bendrovių verslo strategiją.
Naujieji AGV traukiniai turėtų sujungti Paryžių ir su kitais Europos miestais, tarp jų Amsterdamu ir Frankfurtu. Skelbiama, kad iki 2010 m. spalio keleiviai naujaisiais supergreitais bendrovės „Alstom“ AGV traukiniais iš Amsterdamo Schipholo oro uosto į Ch. De Gaulle‘io oro uostą Paryžiuje atvyktų per 1,5 val. Iki 900 keleivių vežantys traukiniai šioje magistralėje važiuotų apie 360 km/h greičiu.
http://www.kelias.net/assets/images/paristrain.jpg
Komentuoti:
-
Parašė Vaidas Rodyti pranešimąGana dažnai be problemų užsisakinėju bilietus http://www.nationalexpresseastcoast.com/ naudodamas lietuvišką Sampo (Danske) banko kortelę. Tiesa, nežinau, ar jie pardavinėja bilietus ir kitų kompanijų reisams.
Taisyta > London - Birmingham Airport reisus pirkti leidžia
Komentuoti:
-
Gana dažnai be problemų užsisakinėju bilietus http://www.nationalexpresseastcoast.com/ naudodamas lietuvišką Sampo (Danske) banko kortelę. Tiesa, nežinau, ar jie pardavinėja bilietus ir kitų kompanijų reisams.
Taisyta > London - Birmingham Airport reisus pirkti leidžiaPaskutinis taisė Vaidas; 2008.09.24, 23:47.
Komentuoti:
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimąAlm, bandei trainline.co.uk? Gal tavo marsruta apima magatarin.com ten man atrodo kita mokejimo sistema.
Čia tuo pačiu atsakymas angliškos privatizuotų traukinių kompanijų konkurencijos mėgėjams - pagal mane kainos ten nesveikos.
Komentuoti:
-
Parašė Berliner Rodyti pranešimąŠiaip man labai įdomu, kad UK tiek daug privačių traukinių kompanijų. Kaip manot, ar konkurencija duoda naudos?
Alm, bandei trainline.co.uk? Gal tavo marsruta apima megatrain.com ten man atrodo kita mokejimo sistema.Paskutinis taisė zanaz; 2008.09.25, 00:33.
Komentuoti:
-
Parašė Homer.J.S. Rodyti pranešimąMan tai šitas paliko geriausią įspūdį
Geras jausmas, kai eini pesčiųjų viaduku, o apačioj prašvilpia šis žvėris.
Pagal vikipedia didžiausias jo greitis 225km/h, bet kai kur yra ribojamas iki 200km/h.
Čia, kaip matau, fotografuota Birminghamo New Street stotyje. Daug kartų tokiu teko vasarą į darbą važinėti. Iš tiesų labai greitas ir ganėtinai komfortabilus, nors man visada norėjosi didesnių langų, jie per daug pailgi - plotis turbūt ne daugiau nei 60 cm.
Čia, beje, yra Virgin Trains traukinys, šita kompanija labiau į tolimus reisus orientuota - su Virgin'u galima nulėkti nuo Londono iki Edinburgo.
Šiaip man labai įdomu, kad UK tiek daug privačių traukinių kompanijų. Kaip manot, ar konkurencija duoda naudos? Ar negalėtų Lietuvoj kažko panašaus būti?
Komentuoti:
-
Gal žinot kaip su lietuviška kortele nusipirkt išankstinį traukinio bilietą Anglijoj? Pavasarį dar nebuvo problemų, o dabar visuose juos parduodančiuose puslapiuose neduoda įvest vardo kortelėje. Gi mano korteles išdavusiems bankams Mr Vardas Pavarde ar Mr V Pavarde visiškai nepatinka, neautorizuoja. Nerandu kaip apeit
Komentuoti:
Komentuoti: