taigi, muziejus - du angarai, pilni riedmenų. Įdomu yra tai, kad čia stovi ne tik riedmenys , bet ir visokie aksesuarai - bidonai, maišai, manekenai su uniformomis.
Reikia restauruoti eksponatą - tiesiog užtveriama erdvė ir tiek žinių - ir tai kartu dar viena edukacinė programa:
Na ir aišku interaktyvus iešmų ir stoties valdymas:
Beje, muziejai mėgsta keistis eksponatais - tankas iš karinio muziejaus
ir pabaigai - modeliukų gerbėjams - atskiras vagonas vien tik mini geležinkeliams - su valdymais, riedmenimis ir skirtingais modeliais
Nežiūrint tai, kad UK pilna lietuvių ir pilna forumo "ekspertų", tačiau geležinkelio bei muziejinių geležinkelių (muziejų) nuotraukų beveik nerasta... O juk sakoma, kad kas met muziejinius geležinkelius bei geležinkelių muziejus JK aplanko 15 mlj lankytojų kasmet...
Na bet kokiu atveju, trumpas pasakojimas apie savanorių atstatytą linija Škotijoje, dar kitaip vadinama - Bo'ness & Kinneil Railway. Plačiau apie šį savanotių klubą galite paskaityti čia:
Pati organizacija skirstoma į kelias dalis, tai muziejus, depas, ekskursijų skyriai. Yra tiek dyzelių, tiek ir garvežių skyriai. Pati linija buvo išardyta prieš keliasdešimt metų, tačiau savanoriai nusprendė, kad reikia atkurti šį geležinkelį. tai ne siaurukas, deja, tad negaliu komentuoti nei riedmenų nei techninių galimybių... Fotografijos darytos 2012 metų lapkritį, pavyko aplankyti beveik visas vietas - tame tarpe ir depą. Vertinant apšvietimo sąlygas, foto gavosi nelabai... Bet vaizdą manau susidarysite.
Žemėlapis su visais geležinkelio muziejais:
Stotis vėl gi iš dalies atstatyta, bet žavi autentiškumas - tie lagaminai, rodos visi pasiruošę keliauti, nors jie tik bufatorija
Depo patalpos ir keletas garvežių
Vienintelis siauroko garvežys, tiesa pastatytas tik saugojimui
Lauke - krūva aparatų, kurie laukia savo eilės restauracijai
Taigi, jau galima sakyti, kad "it's official". DB ICE3 traukiniai tikrai švartuosis Londono St.Pancras stotyje. Londonas-Frankfurtas traukiniu per 5 valandas.
Su Anglijos kainodara viskas aišku - ten pas juos viskas aiškiai parašyta. Perkant iš anksto į konkretų traukinį gali kartais būti normali kaina, perkant prieš išvykimą arba nepririštą prie traukinio bilietą - kainos nesveikos.
Pas slovakus gi apie kainos tarifo pavadinimą ar pobūdį - nei žodžio. Bet ir skirtumai minimalūs.
Važinėti patogu, bet va su kainodara tai... na nežinau. Biletas nuo Corbio į Londoną gali kainuoti nuo 5 iki 60 svarų. Ir tai tik standart klasės.
Kai rinkomės kokia valandą važioti Londoną ir grįžti, tai parinkom bilietus po 11 svarų. Ir tai buvo dar prieš mėnesį. Kai sūnus beveik užpildė užsakymą per internetą, internetas užstrigo, o po kelių minučių pasiūlymas buvo jau po 14 svarų.
Ir dar. Nenufotkinau vieno plakato, East Midlands giriasi kad mažiausiai vėloja visoje Britanijoje - net 93,7% tikslumas.
Sekančia diena pašokom iki Nortamptono, na užsukom ir prie stoties.
Northampton. Stotis atidaryta 1859 metais. Čia jau kita linija - iš Londono Euston stoties į Birmingemą, Liverpulį, Glazgą ir Edinburgą. Linijos operatorius London Midland.
Beveik visos mano nuotraukos nuo St. James Road viaduko.
Čia matome du Class 350 "Desiro" elektrinius traukinius Nr.350119 ir Nr.350260
Šios traukinius nuo 2005 gamina Siemens.
Corby. Stotis visiškai nauja, atidaryta 2009 metai. Prieš tai ilgus metus keleiviniai traukiniai nepasiekdavo Korbio ir keleivius vėždavo autobusais iki artimiausios Keteringo stoties. Keleivių vežimas buvo nutrauktas dar 1966/67 metais, vėliau trumpam atstatytas 1987 - 90 metais.
Vaizdai nuo Cottingham Road viaduko.
Vaizdas iš Station Road.
Vaizdai nuo platformos. Iš kairės matosi senosios platformos likučiai.
Už vaikščojimą kur nepriklauso 11 metrų baudinys, oi, t.y. 1000 svarų bauda.
Atviksta traukinys iš Londono. Vėlavo apie 12 minučių. Iš Korbio į Londona kas valanadą išvyksta 13 traukinių, po porą traukinių ryte ir vakare tik iki Keteringo ir į priešingą pusę tik po vieną ryte ir vakare iki Melton Mowbray.
Standart Class vagonas.
2003–2005 metų Bombardier gamybos Class 222 "Meridian" traukinys Nr. 222013.
Stoties interieras.
Iš stoties išvyksta Centrebus kompanijos autobusas.
67-as marštrutas: Gretton - Rockingham - Corby - Stoke Albany - Market Harborough.
Komentuoti: