Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[GB] Geležinkeliai D.Britanijoje / British Rail

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • zanaz
    replied


    'There's no toilet roll, please send help': Teen rescued from embarrassing mishap after TWEETING Virgin Trains



    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Dar įmesiu vieną foto su keliais išlindusiais dyzeliais

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    taigi, muziejus - du angarai, pilni riedmenų. Įdomu yra tai, kad čia stovi ne tik riedmenys , bet ir visokie aksesuarai - bidonai, maišai, manekenai su uniformomis.







    Reikia restauruoti eksponatą - tiesiog užtveriama erdvė ir tiek žinių - ir tai kartu dar viena edukacinė programa:



    Na ir aišku interaktyvus iešmų ir stoties valdymas:



    Beje, muziejai mėgsta keistis eksponatais - tankas iš karinio muziejaus



    ir pabaigai - modeliukų gerbėjams - atskiras vagonas vien tik mini geležinkeliams - su valdymais, riedmenimis ir skirtingais modeliais



    Tai tiek trumpai
    Paskutinis taisė udrius; 2013.12.10, 11:19.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Nežiūrint tai, kad UK pilna lietuvių ir pilna forumo "ekspertų", tačiau geležinkelio bei muziejinių geležinkelių (muziejų) nuotraukų beveik nerasta... O juk sakoma, kad kas met muziejinius geležinkelius bei geležinkelių muziejus JK aplanko 15 mlj lankytojų kasmet...

    Na bet kokiu atveju, trumpas pasakojimas apie savanorių atstatytą linija Škotijoje, dar kitaip vadinama - Bo'ness & Kinneil Railway. Plačiau apie šį savanotių klubą galite paskaityti čia:

    http://www.srps.org.uk/

    Pati organizacija skirstoma į kelias dalis, tai muziejus, depas, ekskursijų skyriai. Yra tiek dyzelių, tiek ir garvežių skyriai. Pati linija buvo išardyta prieš keliasdešimt metų, tačiau savanoriai nusprendė, kad reikia atkurti šį geležinkelį. tai ne siaurukas, deja, tad negaliu komentuoti nei riedmenų nei techninių galimybių... Fotografijos darytos 2012 metų lapkritį, pavyko aplankyti beveik visas vietas - tame tarpe ir depą. Vertinant apšvietimo sąlygas, foto gavosi nelabai... Bet vaizdą manau susidarysite.

    Žemėlapis su visais geležinkelio muziejais:



    Stotis vėl gi iš dalies atstatyta, bet žavi autentiškumas - tie lagaminai, rodos visi pasiruošę keliauti, nors jie tik bufatorija



    Depo patalpos ir keletas garvežių







    Vienintelis siauroko garvežys, tiesa pastatytas tik saugojimui



    Lauke - krūva aparatų, kurie laukia savo eilės restauracijai



    Komentuoti:


  • John
    replied
    Taigi, jau galima sakyti, kad "it's official". DB ICE3 traukiniai tikrai švartuosis Londono St.Pancras stotyje. Londonas-Frankfurtas traukiniu per 5 valandas.

    Britain and France to allow Deutsche Bahn to use Channel Tunnel
    http://www.telegraph.co.uk/finance/n...el-Tunnel.html
    Paskutinis taisė John; 2013.06.16, 01:06.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė edvva Rodyti pranešimą
    BBC Two, pradėjo naują dokumentinį laidų ciklą apie Geležinkelius Britanijoje: "The Railway: Keeping Britain on Track"

    http://www.bbc.co.uk/programmes/b01qqzb6

    Paieškojęs Youtube sistemoje radau ir pirmą epizodą, tik neaišku ar ilgai jis ten išliks.
    http://www.youtube.com/watch?v=1QJnyW7j4gc

    taip pat radau BBC filmą "Built in Britain, Rail under London, Forth Road Bridge and Heathrow Airport" įkeltą prieš porą mėnesių:

    http://www.youtube.com/watch?v=6FnhuUMa5SE
    Aahh, koks malonumas tokius filmus žiūrėti. BBC yra BBC...
    Nors pati UK geležinkelių sistemą tai jau ne kažką

    Komentuoti:


  • edvva
    replied
    BBC Two, pradėjo naują dokumentinį laidų ciklą apie Geležinkelius Britanijoje: "The Railway: Keeping Britain on Track"

    http://www.bbc.co.uk/programmes/b01qqzb6

    Paieškojęs Youtube sistemoje radau ir pirmą epizodą, tik neaišku ar ilgai jis ten išliks.
    http://www.youtube.com/watch?v=1QJnyW7j4gc

    taip pat radau BBC filmą "Built in Britain, Rail under London, Forth Road Bridge and Heathrow Airport" įkeltą prieš porą mėnesių:

    http://www.youtube.com/watch?v=6FnhuUMa5SE

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    O ką sakyti apie Anglijos kainodarą?
    Atstumas nuo londono iki Korbio apie 120 km.

    Atvaizdas


    Atvaizdas
    Su Anglijos kainodara viskas aišku - ten pas juos viskas aiškiai parašyta. Perkant iš anksto į konkretų traukinį gali kartais būti normali kaina, perkant prieš išvykimą arba nepririštą prie traukinio bilietą - kainos nesveikos.
    Pas slovakus gi apie kainos tarifo pavadinimą ar pobūdį - nei žodžio. Bet ir skirtumai minimalūs.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė alm Rodyti pranešimą
    Kainodaros nesupratau - kitai savaitės dieną tas pats reisas mačiau kainavo 18 eur.
    O ką sakyti apie Anglijos kainodarą?
    Atstumas nuo londono iki Korbio apie 120 km.



    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Volks elektrinis geležinkelis Brightone

    1883 m., rašo kad seniausias veikiantis elektrinis geležinkelis pasaulyje

    Traukinys

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Ir kaip tau jų geležinkeliai?
    Važinėti patogu, bet va su kainodara tai... na nežinau. Biletas nuo Corbio į Londoną gali kainuoti nuo 5 iki 60 svarų. Ir tai tik standart klasės.
    Kai rinkomės kokia valandą važioti Londoną ir grįžti, tai parinkom bilietus po 11 svarų. Ir tai buvo dar prieš mėnesį. Kai sūnus beveik užpildė užsakymą per internetą, internetas užstrigo, o po kelių minučių pasiūlymas buvo jau po 14 svarų.
    Ir dar. Nenufotkinau vieno plakato, East Midlands giriasi kad mažiausiai vėloja visoje Britanijoje - net 93,7% tikslumas.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Antradienį vakare išvažiuojame į Lutono oro uostą.







    Atvyko traukinys su lokomotyvu Class 43 (HST) Nr. 43048 ir vagonais Mark3.
    Lokomotyvus gamino BREL Crewe Works 1975 - 1982 metais.



    Pirmosios klasės vagonas. Įdomu, tam kad atidaryti durys iš vidaus, reikia atidaryti langą, iškišti ranką į lauką ir paspausti rankeną.



    Standart klasės vagonas.



    Keteringe vėl laukiame persėdimo.



    O čia Lutono Airport Parkway stotyje laukia train2plane autobusas.



    Goodbye GB.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Ir kaip tau jų geležinkeliai?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Sekmadienį nuėjau į stotį nusipirkti bilietų važiuoti jau namo.



    Class 222 traukinys Nr.222104 laukia išvykimo į Londoną.



    Prie stoties laukia keleivių dviaukštis autobusas X4 maršruto.



    Paskutinis taisė Zorro; 2012.08.25, 14:37.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Užsukome į London Victoria reilvei steišn.













    Išvaikščiojus visą dieną po Londoną, laikas jau grįžti. Iš metro išlipame London Euston stotyje. Čia tik viena nuotrauka.



    Po kelių minučių mes jau prie St. Pankraso.







    Perone laukia Class 222 traukinys Nr. 222018.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Ir maždaug po valandos mes London St Pancras stotyje.









    Čia keleivių laukia Eurostar'ai.











    Iš dešinės matosi King's Cross stotis.





    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Šeštadienį važiuojame pažiopsoti Londono. Anksti ryte išvažiuojame iš Korbio.

    Perone mūs laukia Class 222 "Meridian" traukinys Nr. 222011.









    Bet važiuoti su juo netoli, po dešimties minučių persėdimas Keteringe į traukinį iš Notingemo.



    Pravažiuojame Lutoną.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Sekančia diena pašokom iki Nortamptono, na užsukom ir prie stoties.

    Northampton. Stotis atidaryta 1859 metais. Čia jau kita linija - iš Londono Euston stoties į Birmingemą, Liverpulį, Glazgą ir Edinburgą. Linijos operatorius London Midland.

    Beveik visos mano nuotraukos nuo St. James Road viaduko.







    Čia matome du Class 350 "Desiro" elektrinius traukinius Nr.350119 ir Nr.350260
    Šios traukinius nuo 2005 gamina Siemens.







    Ir vaizdas iš stoties aikštės.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Kitą dieną aplankiau Korbio stotį.

    Corby. Stotis visiškai nauja, atidaryta 2009 metai. Prieš tai ilgus metus keleiviniai traukiniai nepasiekdavo Korbio ir keleivius vėždavo autobusais iki artimiausios Keteringo stoties. Keleivių vežimas buvo nutrauktas dar 1966/67 metais, vėliau trumpam atstatytas 1987 - 90 metais.

    Vaizdai nuo Cottingham Road viaduko.





    Vaizdas iš Station Road.





    Vaizdai nuo platformos. Iš kairės matosi senosios platformos likučiai.





    Už vaikščojimą kur nepriklauso 11 metrų baudinys, oi, t.y. 1000 svarų bauda.



    Atviksta traukinys iš Londono. Vėlavo apie 12 minučių. Iš Korbio į Londona kas valanadą išvyksta 13 traukinių, po porą traukinių ryte ir vakare tik iki Keteringo ir į priešingą pusę tik po vieną ryte ir vakare iki Melton Mowbray.



    Standart Class vagonas.



    2003–2005 metų Bombardier gamybos Class 222 "Meridian" traukinys Nr. 222013.



    Stoties interieras.





    Iš stoties išvyksta Centrebus kompanijos autobusas.
    67-as marštrutas: Gretton - Rockingham - Corby - Stoke Albany - Market Harborough.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Mes atvykome į Keteringą.

    Kettering. Stotis atidaryta 1857 metais.
    Vaizdai nuo pėsčiųjų perėjos pro langą (langai ne labai švarus).





    Vaizdai nuo pirmosios platformos.





    Išėijmas į miestą.



    Vaizdas iš miesto. Trukdė stovėjęs sunkvežimis.

    Komentuoti:

Working...
X