Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Garvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
Tai keista, kad TE nėra sertifikuojami ES, juk Vokietijoje ir Austrijoje ne vienas veikiantis 52-as yra, o juk tai lyg ir tas pats lokomotyvas.
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąReikia žiūrėti IF nuostatus, latvijoje pagal IF nuostatus gali važiuoti tik L klasės garvežiai, kad kitus paleisti reikia įtariu praeiti kryžiaus kelius.
Komentuoti:
-
Reikia žiūrėti IF nuostatus, latvijoje pagal IF nuostatus gali važiuoti tik L klasės garvežiai, kad kitus paleisti reikia įtariu praeiti kryžiaus kelius.
Komentuoti:
-
Skirtingi tipai pritraukti turistams? O latviai tai pavaro, tai prieš keliasdešimt metų jie nesertifikuoti važinėjo?Biurokratizmas.
Komentuoti:
-
Reikia ne mažiau 5 tipų. Nėra sertifikacijos, per LV teritoriją gali važiuoti tik L klasės garvežys. Žodžiu, didelis galvos skausmas. Gal 2014 - 2015 ir kažkas bus...
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąEt, niekas neišdrysta tokio turo pakartoti...
Komentuoti:
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąTuristinis traukinys su garvežiu L-5289 (Sankt Peterburg - Moskovskij - Sortirovočnij depas) Vilniaus geležinkelio stotyje, 2001 m. liepos 13 d.
Atvaizdas
Ar to nereikėjo? Aplamai, kiek km gali garvežys vidutiniškai nuvažiuoti nepapildęs vandens?
Komentuoti:
-
Iš AA A.Malinovskio kolekcijos
Turistinis traukinys su garvežiu L-5289 (Sankt Peterburg - Moskovskij - Sortirovočnij depas) Vilniaus geležinkelio stotyje, 2001 m. liepos 13 d.
Komentuoti:
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimąNetoli Kalotės 1971m.
http://railfanclub.spb.ru/photo/disp...um=25&pid=6444
Komentuoti:
-
-
Garvežiai Subačiuje, 2000-iais metais.
http://www.parovoz.com/newgallery/in...=RU&NO_ICONS=0
Komentuoti:
-
Kelios nuotraukos su iš Radviliškio atitemptais garvežiais Vilniuje.
http://www.dstk.lt/diskusijos/viewtopic.php?f=10&t=202
Komentuoti:
-
Tai man nepasivaideno 18 diena važiavau vakare į Vilnių ir mačiau kažkokius garvežio siluetus..
Komentuoti:
Komentuoti: