Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Garvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Taut.
    replied
    Tai keista, kad TE nėra sertifikuojami ES, juk Vokietijoje ir Austrijoje ne vienas veikiantis 52-as yra, o juk tai lyg ir tas pats lokomotyvas.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Reikia žiūrėti IF nuostatus, latvijoje pagal IF nuostatus gali važiuoti tik L klasės garvežiai, kad kitus paleisti reikia įtariu praeiti kryžiaus kelius.
    ES direktyvos garvežiams ir panašios rūšies riedmenims taiko išimtis.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Reikia žiūrėti IF nuostatus, latvijoje pagal IF nuostatus gali važiuoti tik L klasės garvežiai, kad kitus paleisti reikia įtariu praeiti kryžiaus kelius.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    O Lietuvoje kokie sertifikuoti?

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    laikai pasikeitė, dabar galioja EU normos...

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Skirtingi tipai pritraukti turistams? O latviai tai pavaro, tai prieš keliasdešimt metų jie nesertifikuoti važinėjo? Biurokratizmas.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Reikia ne mažiau 5 tipų. Nėra sertifikacijos, per LV teritoriją gali važiuoti tik L klasės garvežys. Žodžiu, didelis galvos skausmas. Gal 2014 - 2015 ir kažkas bus...

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    O kiek jų reikia? Toj pačioj Rusijoj ne vienas ir ne du važiuojantys.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Visos problemos susiveda į tai kad nėra pakankamas garvežių kiekis....

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Et, niekas neišdrysta tokio turo pakartoti...
    Visos problemos, tubūt, susiveda į finansus ir įvairias biurokratines kliūtis.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Turistinis traukinys su garvežiu L-5289 (Sankt Peterburg - Moskovskij - Sortirovočnij depas) Vilniaus geležinkelio stotyje, 2001 m. liepos 13 d.

    Atvaizdas
    Įdomu, kokiu būdu buvo papildytos garvežio vandens atsargos Vilniuje? Su gaisrininkų žarna? Ar to nereikėjo? Aplamai, kiek km gali garvežys vidutiniškai nuvažiuoti nepapildęs vandens?

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Et, niekas neišdrysta tokio turo pakartoti...

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Iš AA A.Malinovskio kolekcijos

    Turistinis traukinys su garvežiu L-5289 (Sankt Peterburg - Moskovskij - Sortirovočnij depas) Vilniaus geležinkelio stotyje, 2001 m. liepos 13 d.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Ten dyzelinis traukinys D.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Garvežys ir D1.. Abiejų gaila

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Netoli Kalotės 1971m.



    http://railfanclub.spb.ru/photo/disp...um=25&pid=6444
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2012.11.11, 09:27.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Garvežiai Subačiuje, 2000-iais metais.
    http://www.parovoz.com/newgallery/in...=RU&NO_ICONS=0

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kelios nuotraukos su iš Radviliškio atitemptais garvežiais Vilniuje.

    http://www.dstk.lt/diskusijos/viewtopic.php?f=10&t=202

    Komentuoti:


  • Sefas210
    replied
    Tai man nepasivaideno 18 diena važiavau vakare į Vilnių ir mačiau kažkokius garvežio siluetus..

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vakar Vilniuje, Keleivinių vagonų depe. Fotografuota pro langą.



    Komentuoti:

Working...
X