Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąTemoje kalbama apie galimybę tariamai uždarius dėl nuostolių Vilniaus-S. Peterburgo traukinį atvykti į Daugpilį ir persėsti į Ryga-S. Peterburgas.
Niekaip nematau ryšio su lėktuvais
latviai neduot gali bėgių maršrutui Daugpilis - Vilnius, nes bijo, kad daugpiliečiai pradės skraidyti iš VNO pasinaudoję traukiniu.
Komentuoti:
-
Temoje kalbama apie galimybę tariamai uždarius dėl nuostolių Vilniaus-S. Peterburgo traukinį atvykti į Daugpilį ir persėsti į Ryga-S. Peterburgas.
Niekaip nematau ryšio su lėktuvais
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąNelabai supratau šių skaičių. Suskaičiuoti vežėjai? Tai tuomet Rygoje praleisti AirBaltic ir kt.Paskutinis taisė Aleksio; 2014.06.27, 18:36.
Komentuoti:
-
Nesu nuolat besiskundžiantis žmogus, bet ir vėl turiu nusiskundimų LG darbuotojams. Šiandien kelias valandas turėjau laiko, kurias praleidau Vilniaus geležinkelio stoty stebėdama traukinius. Kasininkių elgesys švelniai tariant šokiravo. Nueinu bilietro pirktis, o ten dirbo tuo metu tik dvi kasos, eilės didžiausios. Nusprendžiau nelaukti ir nusipirkti vėliau, nueinu į lauką, pasirodo, 4 kasdininkės rūko ir blevyzgoja. Minimum 10 minučių rūkė (tiek pradžioj lauke buvau), tada neskubėdamosd grįžo, eilės iš kartą dingo. Nusipirkau bilietą, vėl einu į lauką, ir vėl tos pačios rūkyt atėjo. Žodžiu per beveik dvi valandas, ta ketveriukė atėjo 4 kartus, ilgiausias rūkymas (tiksliau dūmų pūtimas į žmones) truko 17 min. ketvirtą kartą kai atėjo sakau: "atsiprašau, o Jūsų darbo sutartyje yra įrašyta rūkymo funkcija ir Jūs gaunate už tai algą?". Jos pradėjo staugt, kad pati nieko nedirbu, tik stoty sėdžiu ir pan. bandė penktą kartą išeit parūkyt, bet pradariusios duris pamatė, kad dar aš sėdžiu, nebeišėjo. Ir pastoviai kai jos išeidavo į lauką, eilės susidarydavo didžiausios, nes prie vienos kasos sėdėjo, kaip supratau gal tik pirmom dienom dirbant kasininkė, nes su mano nuolaidų kortele nežinojo ką daryt. Suprantu, kad turi būti suteiktos pertraukėlės, bet tikrai ne kas 10-15 min.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąVNO: 12 Ryan + 16 Wizz = 28. RIX: 13 Ryan + 8 Wizz = 21. 28>21. Ne lemiamas, bet vienas iš kriterijų.Paskutinis taisė Salvijus; 2014.06.27, 19:44.
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąNe viena, tai kita. Ne kita, tai trečia. Jau seniai galėjo būti atnaujinatas traukinių eismas tarp Vilniaus, Rygos ir Talino. O bet tačiau..
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąNemanau, kad oro uostas yra lemiamas kriterijus. Iš Rygos ir pigiau ir daugiau pasiūlos yra.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNemanau, kad latviai lengvai leistų tokį variantą, nes tai sudarytų Daugpilio gyventojams daugiau galimybių pasiekti Vilniaus oro uostą, kas būtų nelabai naudinga Rygos oro uostui.
O dėl traukinio į Peterburgą kursavimo periodiškumo - yra keletas variantų: kas antrą dieną, dukart į savaitę, panaikinti.
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąNe viena, tai kita. Ne kita, tai trečia. Jau seniai galėjo būti atnaujinatas traukinių eismas tarp Vilniaus, Rygos ir Talino. O bet tačiau..
Komentuoti:
-
Ne viena, tai kita. Ne kita, tai trečia. Jau seniai galėjo būti atnaujinatas traukinių eismas tarp Vilniaus, Rygos ir Talino. O bet tačiau..
Komentuoti:
-
Parašė Felin Rodyti pranešimąAr tai tikrai gali buti priezastis? Jau dabar kelione su autobusu is Daugpilio i Vilniu yra trumpesne negu kelione i Ryga...
Parašė Felin Rodyti pranešimąO man tikrai atrodo, kad cia daug potencialo nera naudotas: Negaliu isivaizduoti, kad gana daug zmoniu vaziuoja i Turmanta (gal as neteisingas?), bet Daugpilis tikrai didelis miestas. Manau, kad bent du is penkiu traukiniu kuri kursuoja dabar Vilnius - Turmantas, turetu buti pailginti iki Daugpilio.
Komentuoti:
-
Ar tai tikrai gali buti priezastis? Jau dabar kelione su autobusu is Daugpilio i Vilniu yra trumpesne negu kelione i Ryga... Jeigu as gyvenciau Daugpilyje man nedaug rupetu is kokios miesto skristi. Manau, kad oro uosto pasirinkimas priklauso daugiausiai nuo paskyrimo vietos ir nuo kainos.
O man tikrai atrodo, kad cia daug potencialo nera naudotas: Negaliu isivaizduoti, kad gana daug zmoniu vaziuoja i Turmanta (gal as neteisingas?), bet Daugpilis tikrai didelis miestas. Manau, kad bent du is penkiu traukiniu kuri kursuoja dabar Vilnius - Turmantas, turetu buti pailginti iki Daugpilio.
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąPaleis dyzeliuką į Daugpilį. Kam reiks persės į Rygos traukinį.
O dėl traukinio į Peterburgą kursavimo periodiškumo - yra keletas variantų: kas antrą dieną, dukart į savaitę, panaikinti.
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąBet ar pasiteisina maršrutas kas antrą dieną? Buvo tokie savo metu iki visiško panaikinimo naktinė Vilnius-Klaipėda/Mažeikiai ir Vilnius-Ryga.
Komentuoti:
-
Rudenį važiuosiu į S. Peterburgą, tai pažiūrėsiu (palyginsiu su 2009 m.) kaip ten su keleivių srautais.
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąPaleis dyzeliuką į Daugpilį. Kam reiks persės į Rygos traukinį.
Kaži ar dabartinis trivagonis pelningas.
Komentuoti:
-
Paleis dyzeliuką į Daugpilį. Kam reiks persės į Rygos traukinį.
Kaži ar dabartinis trivagonis pelningas.
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąBet ar pasiteisina maršrutas kas antrą dieną? Buvo tokie savo metu iki visiško panaikinimo naktinė Vilnius-Klaipėda/Mažeikiai ir Vilnius-Ryga.
Komentuoti:
Komentuoti: