Parašė Darius555
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Pirma, linija Naujoji Vilnia - Turmantas nėra ką vežti. Nebent, kaip minėjo LT-1, iki Turmanto važinėja rinktiniai traukiniai, kuriuos paprastai aptarnauja manevriniai šilumvežiai. Antra, kaip vakar minėjau pats, prekiniai traukiniai Daugpilio kryptimi eina pro Panevėžį, Rokiškį. Kodėl? O todėl, kad kazachai tuo pačiu iš Marijampolės ir Radviliškio turgų gabena nusipirktus automobilius. Trečia, Vilniaus - Turmanto linija nėra tranzitinė (ir greičiausiai niekada nebus), todėl visas srautas krovinių eina per Kenos stotį, tuo labiau, kad Baltarusija turi geras paskirstymo stotis (vien Orša laikoma stambiausiu gelžkelių mazgu).




 , bet šiaip Kaišiadorys-Gaižiūnai dvikelis ruožas tai kad ir viena puse jei remontuoja leidžia nelyginiu keliu tada, nebent jei nespeja per ten, tuomet ir per Gaiziunus leidzia dali srauto
, bet šiaip Kaišiadorys-Gaižiūnai dvikelis ruožas tai kad ir viena puse jei remontuoja leidžia nelyginiu keliu tada, nebent jei nespeja per ten, tuomet ir per Gaiziunus leidzia dali srauto
							
						

Comment