Parašė AB13
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Uzsakinejant siemensus, ir buvo planuojama, kad vazines dvitrauka. Kad dabar kartais (gal tiksliau reiketu kol kas sakyti kartais dvitrauka) jie vazineja po viena, tai cia velesniu laiku sumanymas.. Ir beje tai labai geras variantas, neretai traukini sunku nuveza dvitrauka, o paskui jie atskiriami, imama dar viena pamainine brigada ir veza atskirai 2 lengvus traukinius (cia is karto atsakymas i galima kilti klausima, kodel jie nera sudvejinti gamykliniu budu - kaip pvz. 2TE10, 2M62 ir pan. - naudoti 2 atskirus vienetus efektyviau).Parašė RAW Rodyti pranešimą1.Kiek aš žinau, tai er20 gali pasiekti iki 120km/h. Daugiau mums ir nereikia, kroviniai nebus greičiau tempiami pas mus dar oi kiek laiko.
2.Aš tik pateikiau pavyzdį, o dar galimi variantai, netokie galingi, tai 2TE25K Atvaizdas
, pagerintas variantas 2TE25A Atvaizdas
3.Pas lenkus tai PESA galėjo užsakyti, aš manau, kad priderinimas technikos pagal kitus standartus vien jau kiek kainuoja.
4.ER20 skirtas tempti viena sekcija, aišku gali būti sukabintos ir daugiau, bet tada jau vienam sąstatui bus naudojami 24mln ar daugiau, o tai, manyčiau, jau yra nukrypimas nuo normos.
Comment
-
24mln sąstatui ne per daug?
Ir dar dėl er20 važiavimo į Baltarusiją: girdėjau, kad jų vežimėliai negali pravažiuoti pro tam tikro santykio iešmus, t.y. kurių nėra pas mus, bet yra Baltarusijoje, Rusijoje ir t.t. dėl nepakankamo pasukamumo. Ir taip pat dėl to, kad mašinistai važinėja be padejėjo, kas yra draudžiama jau minėtose valstybėse, bet pas mus galima.
Comment
-
Tai iš paskutinio sakinio išeina, kad ir 2M62M dėl to paties nevažinėja.Parašė RAW Rodyti pranešimą24mln sąstatui ne per daug?
Ir dar dėl er20 važiavimo į Baltarusiją: girdėjau, kad jų vežimėliai negali pravažiuoti pro tam tikro santykio iešmus, t.y. kurių nėra pas mus, bet yra Baltarusijoje, Rusijoje ir t.t. dėl nepakankamo pasukamumo. Ir taip pat dėl to, kad mašinistai važinėja be padejėjo, kas yra draudžiama jau minėtose valstybėse, bet pas mus galima.
Comment
-
Kad vaziuoti i kitas salia, butina tureti visus reikiamus dokumentus, kuriu reikalauja priimancioji salis. Su 2M62M gana paprasta, nes sio lokomotyvo gabaritai, vezimeliu konstrukcija ir t.t. yra kaip 2M62, tad jokiu dideliu problemu nera. Su ER20 jau sunkiau.. Tad jei ir kazkada vaziuos, tai pirmiausia i Latvija - nes maziau formalumu su ES salimi, o i Sovetska manau dar negreitai ER-20 papuls..Parašė Eimantas Rodyti pranešimąVažiuojant į kitą šalį galima pasodinti padėjėją, į Latviją juk važiuoja 2M62M, o ER20 į Sovetską teks važiuoti.
Comment
-
Nepasakysiu tikliai, bet turbut bus ne nurasyti, o "pastatyti i salta rezerva". Apie rezervus (salta ir karsta) kazkur rasiau, tad tingiu dabar kartotis, nes cia reikia nemazai prirasyti..Parašė rakolioux Rodyti pranešimąna LV buvo uzsiparine neleisti 2m-62m, bet ES sertifikatai atidare
duris, o i sovietska jau derina 2m-62m vaziavima.
beje 2m-62 iki 12.09 radviliskyje jau visi bus nurasyti
Comment
-
Betgi patys tokį, Vilniuje modernizuotą, turiParašė rakolioux Rodyti pranešimąna LV buvo uzsiparine neleisti 2m-62m
Ir netgi galingesnį.
O įdomu kiek paprastų 2M62 liko Vilniuje?
Comment
-
Prekiniai traukiniai is Vilniaus i Daugpili (per Turmanta) isvis nevaziuoja.Parašė Vitas Rodyti pranešimąO į Maskvą (ir kitus Rusijos miestus) per Baltarusiją važiuojama, nors yra galimybė Baltarusijos pasienio ir muitinės formalumų išvengti važiuojant per Daugpilė, Rezeknę, Zilupę, Sebežą... Deja, kaip daugelis rašo, prekinių traukinių iš Vilniaus į Daugpilį važiuoja mažai, netgi antri bėgiai nuardyti...
Comment
-
Jei ta kryptimi (šalies mastu) ir yra kroviniai, tai per Radviliškį gabenami?Parašė LT-1 Rodyti pranešimąPrekiniai traukiniai is Vilniaus i Daugpili (per Turmanta) isvis nevaziuoja.
O rinktiniai ar išvežamieji iki kokios stoties nuvažiuoja šiame ruože?
Comment
-
Taip, per Radviliski. Net jei Turmante pakrautu vagona, per Radviliski vezti reiketu, nes nesutvarkyti traukiniu perdavimo formalumai, be to siuo metu nera grafiko liniju.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąJei ta kryptimi (šalies mastu) ir yra kroviniai, tai per Radviliškį gabenami?
O rinktiniai ar išvežamieji iki kokios stoties nuvažiuoja šiame ruože?
Siuo metu rinktinis traukinys vyksta iki Turmanto.
Comment
-
http://lt.wikipedia.org/wiki/Lietuvo...%C5%BEinkeliai
Straipsnis apie "Lietuvos geležinkelius". Būtų viskas gerai, jei ne klaida: "AB Lietuvos Geležinkeliai - Lietuvos susisiekimo bendrovė, administruojanti Lietuvos Respublikos geležinkelių tinklą (jį daugiausia sudaro 1524 mm (5 colių) pločio geležinkelio linijos <...>". 1524 mm yra 5 pėdos.
1 pėda - (1 ft; pėda) = 12 colių = 0,3048 m;
1 colis - (1 in; colis) = 0,0254 m.
Comment
-
Šitas 4 mm skirtumas jokios realios įtakos nedaro. Pavyzdžiui, Rusijoje XIXa. antroj pusėj vyko industrializacija, todėl reikėjo ir skubiai buvo tiesiami geležinkeliai. Tuomet imperijai priklausė ir dabartinė Lietuva, Lenkija bei Suomija. Šiandien tik Lenkija "persiuvo" savo geležinkelius į standartinę vėžę, o Pabaltijo valstybės, NVS ir Suomija ir šiandien naudojasi platesnės vėžės geležinkeliais, tik Suomijoje standartas yra 1524 mm, o NVS ir Pabaltijyje - 1520 mm. Realiai netikiu, kad šio standarto super preciziškai laikomasi, t.y. nėra kelių mm paklaidos. Pagaliau patys bėgiai "vaikšto", ir jau po kelių mėnesių intensyvaus naudojimo jau gali atsirasti paklaidos.Parašė x21 Rodyti pranešimą...ir dabar ne 1524, o 1520 mm
P.S.: Remiuosi informacija, kurią sužinojau iš knygų ir muziejų, todėl gali būti netikslumų.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment