Šiandien tr. nr. 643- 644 Vilnius - Marcinkonys - Vilnius važiavo AR-2 motrisė. Taigi, panašu, kad ji jau naudojama Vilniaus regione. Iki Rūdiškių jos pilnai užteko, bet paskui buvo nekas - žmonės stovėjo ne tik tambore (tarp salonų), bet ir salone. Vis dėlto sveikintina, kad užuot nuėmus traukinius nuostoliai mažinami leidžiant ekonomiškesnes transporto priemones.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Skirtingai ten žmonės važinėja. Kažkada teko važiuot nuo Sen.Trakų, tai trivagonis DR1A buvo pilnas.Parašė 2Pack Rodyti pranešimąŠiandien tr. nr. 643- 644 Vilnius - Marcinkonys - Vilnius važiavo AR-2 motrisė. Taigi, panašu, kad ji jau naudojama Vilniaus regione. Iki Rūdiškių jos pilnai užteko, bet paskui buvo nekas - žmonės stovėjo ne tik tambore (tarp salonų), bet ir salone. Vis dėlto sveikintina, kad užuot nuėmus traukinius nuostoliai mažinami leidžiant ekonomiškesnes transporto priemones.
Žinoma, senutėliams D1 kurą reikia kibirais pilt, bet koks nors modernizuotas DR1A (trivagonis, vieno variklio), manau kuro pakankamai kukliai sunaudoja.
O maršrutui Vilnius-Vaidotai-Valčiūnai-Vilnius ar užtektų automotrisės? Arba Vilnius - Kena - Vilnius? Nes kai teko važiuoti, tai traukinys buvo apytuštis.
Kur žmonių tikrai nemažai važiuoja, tai Turmanto kryptimi...
Comment
-
Važinėja. Čia 009 maršrute Stasylos-VilniusParašė Zatoichi Rodyti pranešimąTeko girdėti, kad ir naujosios lenkiškos matrisės, važinėjančios tarp oro uosto ir geležinkelio stoties, važinės (o gal jau ir važinėja) Vilniaus apskrityje.
Comment
-
Vilnius–Kaunas: traukinys įveikė automobilį
http://www.veidas.lt/lt/leidinys.nrfull/4978702542257
Jei tai ne geležinkeliečių PR, tai aš visiškai nesuvokiu kam reikalingi tokie testai. Testuoti reiktų nuo taško A iki taško B, o ne nuo stoties iki stoties ir dar automobiliui palaukiant kol traukinys pajudės iš stoties. Juk automobilis už traukinį ir yra greitesnis todėl, kad nereikia pirkti bilieto, važiuoti į stotį ir laukti, kol atvažiuos traukinys.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Kiek man susidarė įspūdis, automotrise perdaug žavėtis nereikėtų, nes kai prie didelio keleivių kiekio (pvz. savaitgaliais) važiavimas "silkių statinėje" gali tik atbaidyti keleivius. Pvz., jei važiuotų iš Vilniaus į Kauną vietoje elektrinio traukinio.Parašė 2Pack Rodyti pranešimąŠiandien tr. nr. 643- 644 Vilnius - Marcinkonys - Vilnius važiavo AR-2 motrisė. Taigi, panašu, kad ji jau naudojama Vilniaus regione. Iki Rūdiškių jos pilnai užteko, bet paskui buvo nekas - žmonės stovėjo ne tik tambore (tarp salonų), bet ir salone. Vis dėlto sveikintina, kad užuot nuėmus traukinius nuostoliai mažinami leidžiant ekonomiškesnes transporto priemones.
Žinoma, automotrisa atskiruose maršrutuose trivagonį pakeisti gali. Gal būt iš Radviliškio (Šiaulių) į Mažeikius, iš Šiaulių į Rokiškį. Bet vėl tik "gal". Gal tik darbo dienomis.
Manyčiau, kad Kauno mazge dėl AR2 važinėjimo sumaniai pritaikytas grafikas į Marijampolę. Rytinis reisas nuo Kazlų Rūdos iki Kauno (kur vienvagonio jau mažoka) - beveik trivagoniui kaunas-Kybartai, pavakare iš Kauno 15:55h - tik 40 minučių vėliau už tivagonį Kaunas-Kybartai. Dabar iš Kauno į Marijampolę 6:12 ir 15:55h. dažniausiai važiuoja dviejų vagonų RA2.
Gruodžio mėnesė kelis kartus automotrisą PESA mačiau maršrute Vilnius-Šeštokai-Vilnius. Darbo dienomis jos užteko, sekmadienio vakarą grįžti iš Suvalkijos į Vilnių būtų "velniava"...
Comment
-
O kokios priežastys lemia, kad 2009 traukinys važiuoja ilgiau nei 1929 metais?Parašė udrius Rodyti pranešimąKalba apie keleivinius traukinius
1) 1921 metais is Kauno i Virbalį traukinys ėjo mažiausiai 2 val. 45 min., 1929 m. - 1 val. 25 min. ir 1937 m. - 1 val. 14 min.
(dabar - 1:33)
Comment
-
2009m. pavyzdžiu paimtas visose stotelėse stojančio "dyzeliuko" kelionės laikas, o 1929 ir 1937 m. laikas gali būti greitojo traukinio (nestodavusio kaip pvz. Garliavoje, Pabališkiuose, Bagotojoje, Alksnėnuose, Alvite, o gal dar Mauručiuose, Jūrėje, Pilviškiuose ?).Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąO kokios priežastys lemia, kad 2009 traukinys važiuoja ilgiau nei 1929 metais?
Iki Kauno tunelio uždarymo per Kauną važinėdavęs traukinys Vilnius-Šeštokai nuo Kauno iki Kazlų Rūdos važiuodavo ~35 minutes, kaliningradiniai greitieji iš Kazlų Rūdos į Kybartus dabar važiuoja ~30-35 min. , tai va ir "aritmetika"... Dar būtų galima palyginti iki tunelio uždarymo per Kauną važinėdavusių traukinių Charkovas-Kaliningradas ir Gomelis-Kaliningradas grafikus, bet jų šiuo metu nerandu.
Kažkur skaičiau, kad tarp Virbalio(Kybartų) ir Kauno kažkada važinėjo greitasis Berlynas-Ryga.Paskutinis taisė Vitas; 2009.01.26, 17:40.
Comment
-
Na bet tada važinėjo... Gi matei pateiktus greičius keleivinių traukinių.Parašė Zatoichi Rodyti pranešimąManau, visi žino, kad Lietuvoje greičiau nei 120 km/h neleidžia važiuoti ne riedmenys, o geležinkelio keliai...
Comment
-
I Kena reikia ir trivagoniu. Ryte is Kenos, o vakarais i Kena (16.35) darbo dienomis daug keleiviu, apie 70-80 proc. vietu uzimta.Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
O maršrutui Vilnius-Vaidotai-Valčiūnai-Vilnius ar užtektų automotrisės? Arba Vilnius - Kena - Vilnius? Nes kai teko važiuoti, tai traukinys buvo apytuštis.
Kur žmonių tikrai nemažai važiuoja, tai Turmanto kryptimi...
Gal geriau reikejo lyginti su autobusu...Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąVilnius–Kaunas: traukinys įveikė automobilį
http://www.veidas.lt/lt/leidinys.nrfull/4978702542257
Jei tai ne geležinkeliečių PR, tai aš visiškai nesuvokiu kam reikalingi tokie testai. Testuoti reiktų nuo taško A iki taško B, o ne nuo stoties iki stoties ir dar automobiliui palaukiant kol traukinys pajudės iš stoties. Juk automobilis už traukinį ir yra greitesnis todėl, kad nereikia pirkti bilieto, važiuoti į stotį ir laukti, kol atvažiuos traukinys.
Ten gal pateiktas konstrukcinis greitis. Kazkaip netikiu, kad tarpukaryje Lietuvoje kelio konstrukcija butu leidusi isvystyti toki greiti. Realiausiai - apie 100 km/h. Vokietijoje ketvirtojo desimtmecio pabaigoje visokie "Skrajantys hamburgieciai" ir pan. dyzeliukai marsrute isvystydavo apie 100-110 km/h.Parašė udrius Rodyti pranešimąNa bet tada važinėjo... Gi matei pateiktus greičius keleivinių traukinių.Paskutinis taisė Al1; 2009.01.26, 19:06.
Comment
-
Iš Vilniaus Lazdynų į Kauno Eigulius greičiausiu traukiniu keliavau 2,5 valandos. Automobiliu 1 val 20 min. Na aišku, čia tokie rajonai, kad lengva pasiekti autostradą, tačiau apie kokias "lenktynes" galime kalbėti..Citata:
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
Vilnius–Kaunas: traukinys įveikė automobilį
http://www.veidas.lt/lt/leidinys.nrfull/4978702542257
Jei tai ne geležinkeliečių PR, tai aš visiškai nesuvokiu kam reikalingi tokie testai. Testuoti reiktų nuo taško A iki taško B, o ne nuo stoties iki stoties ir dar automobiliui palaukiant kol traukinys pajudės iš stoties. Juk automobilis už traukinį ir yra greitesnis todėl, kad nereikia pirkti bilieto, važiuoti į stotį ir laukti, kol atvažiuos traukinys.
Comment
-
Netoli Vilniaus apvirto šilumvežis ir šeši vagonai
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...9/27039/?fid=2
Comment
-
Gaila ... Įdomu kaip mašinistas?Parašė Al1 Rodyti pranešimąO modernizuotas ČME - turbut tiks į metalo laužą...
Comment
Idomu del ko taip cia ?
Comment