Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Visai neseniai praėjo geležinkelininkų diena (pagal sovietinę tradiciją). Tą proga įkeliu keletą straipsnių iš Joniškio r. laikraščio "Tarybinis balsas":
    1969-03-11, Nr. 30, p. 3


    1981-08-01, Nr. 90, p. 2


    1980-08-02, Nr. 93, p. 2

    Comment


      Ir dar noriu paklausti kokias gauna algas traukinių mašinistai:t.y. lokomotyvų, dyzelinių keleivinių traukinių, elektrinių keleivinių traukinių mašinistai Lietuvoje?

      Comment


        Parašė Hitas
        Gal žinot kur galima rasti (o gal turit) Lietuvos geležinkelių schemą su nurodytais koridoriais? Pvz.: IX koridorius
        1994 m. Kretoje surengtoje Europos šalių transporto ministrų konferencijoje buvo nustatyti du Lietuvą kertantys Trans European Network (TEN) koridoriai
        Šiaurės-Pietų kryptimi: I koridorius (greitkelis VIA BALTICA ir geležinkelio linija RAIL BALTICA), jungiantis Taliną - Rygą - Saločius - Panevėžį - Kauną - Kalvariją - Varšuvą, ir jo šaka - I A koridorius (Talinas - Ryga - Šiauliai - Tauragė - Kaliningradas)
        Rytų-Vakarų kryptimi: IX koridorius, IX B koridoriaus šaka (Kijevas-Minskas-Vilnius-Klaipėda) ir IX D koridorius (Kaunas-Kaliningradas)
        http://www.transp.lt/lt/naujienos/8312

        Paskutinis taisė Zorro; 2010.08.09, 20:27.

        Comment


          Parašė Hitas Rodyti pranešimą
          Ir dar noriu paklausti kokias gauna algas traukinių mašinistai:t.y. lokomotyvų, dyzelinių keleivinių traukinių, elektrinių keleivinių traukinių mašinistai Lietuvoje?
          Nuo 2500 iki 5000 Lt atskaičius mokesčius (išdirbus mėnesio darbo valandų normą). Labiausiai atlyginimo dydis priklauso nuo mašinisto kvalifikacijos ir darbo stažo. Daugiausia uždirba I kvalifikacijos klasę turintys mašinistai, valdantys traukinius be mašinisto padėjėjų.

          Comment


            Nuo 2500.......(išdirbus mėnesio darbo valandų normą)

            cia verta paminet kad 1/3 atlyginimo sudaro KAD -kintama atlyginimo dalis,
            kuria oj ne visada lemta pamatyt
            (cia itakoja Mindaugo g. nesamones ar virsininku nenuotaika, ir daznokai )
            Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

            Comment


              Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
              Nuo 2500.......(išdirbus mėnesio darbo valandų normą)

              cia verta paminet kad 1/3 atlyginimo sudaro KAD -kintama atlyginimo dalis,
              kuria oj ne visada lemta pamatyt
              (cia itakoja Mindaugo g. nesamones ar virsininku nenuotaika, ir daznokai )
              Aišku, tai nėra priimtinas dalykas, kai atlyginimo dalis tam tikrais atvejais yra mažinama arba neišmokama. Tačiau, tai yra motyvacijos gerai dirbti vienas iš būdų. Gan dažnai mašinistų darbe susiduriama su žioplumo, aplaidumo ar kvalifikacijos stokos tam tikrais atvejais, apraiškomis, todėl vienas iš daugelio būdų užkardyti kelią mašinistų daromiems pažeidimams, tam tikrais atvejais mažinti ar neišmokėti KAD.

              Comment


                ...tai yra motyvacijos gerai dirbti vienas iš būdų
                tas tikrai tiesia
                ... darbe susiduriama su žioplumo, aplaidumo ar kvalifikacijos stoka tam tikrais atvejais
                sis sakinys turetu buti taikomas tiek Mindaugo g. protams tiek VGI (oj pasizymi jie neismanymu( ne visi zinoma)), nes perdeta kontrole prie gero nepriveda , vat del ko ir daugeja "avariniu situaciju" LG
                Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                Comment


                  Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
                  ...tai yra motyvacijos gerai dirbti vienas iš būdų
                  tas tikrai tiesia
                  ... darbe susiduriama su žioplumo, aplaidumo ar kvalifikacijos stoka tam tikrais atvejais
                  sis sakinys turetu buti taikomas tiek Mindaugo g. protams tiek VGI (oj pasizymi jie neismanymu( ne visi zinoma)), nes perdeta kontrole prie gero nepriveda , vat del ko ir daugeja "avariniu situaciju" LG
                  Sutinku, kad iš tikrųjų pastaruoju metu aktualizuojamos smulkmenos, kurių gamyboje praktiškai išvengti negalima. Per daug dėmesio skiriama biurokratijai, o ne problemų sprendimui, tačiau jeigu mašinistas įvairiose situacijose žinos kaip kvalifikuotai elgtis, manau, tikrai jo atžvilgiu nebus taikomos drausminio poveikio priemonės. Tenka pripažinti, kad VGI ir didelė dalis Mindaugo gatvės "protų" neturi praktinės patirties, todėl priimant tam tikrus sprendimus iš tikrųjų daroma klaidų.

                  Comment


                    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
                    verta paminet kad 1/3 atlyginimo sudaro KAD -kintama atlyginimo dalis, kuria oj ne visada lemta pamatyt
                    (cia itakoja Mindaugo g. nesamones ar virsininku nenuotaika, ir daznokai )
                    Labai negerai, netgi kvaila, kai nėra skaidraus apmokėjimo už darbą. Tai jau net ne motyvacijos skatinimo priemonė, o įrankis bausti darbuotojus už būtus ar net nebūtus prasižengimus. Kokia gali būti motyvacija, kai kasdien matai, kaip tavo šefo giminaitis už tą patį darbą gauna didesnį atlyginimą???
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment



                      Prekiautojų naftos produktais laukia riebus užsakymas – AB „Lietuvos geležinkeliai“ (LG) netrukus skelbs konkursą pirkti kurą mažiausiai už 150 mln. Lt per metus, rašo „Verslo žinios“.
                      Konkursas padės tašką valstybinės įmonės ir UAB koncernas SBA sandoriui, kuris pastarajai bendrovei per 7 sutarties galiojimo metus atnešė daugiau nei 1 mlrd. Lt pajamų.
                      Tačiau, VŽ žiniomis, atsisakyti solidžią naudą koncernui nešančios gyslos jo vadovai neketina prarasti ir siekia, kad naujas užsakymas atitektų taip pat jam. Tyrinėtos galimybės pratęsti galiojančią sutartį, neskelbiant naujo konkurso, tačiau kompetentingos institucijos padarė išvadą, kad tam nėra teisinio pagrindo.
                      Eligijus Masiulis, susisiekimo ministras, mano, kad pratęsimo variantas nėra labai skaidrus, todėl nepriimtinas.
                      Sutartis su koncernu SBA buvo sudaryta iki Lietuvos narystės ES. Per tą laiką pasikeitė ir LG lokomotyvų parkas, ir degalų kiekio poreikiai, ir aplinkosaugos reikalavimai. Ponas Jastremskas VŽ pasakoja, kad įsigyti 44 nauji lokomotyvai, naudojantys gerokai mažiau kuro. Iš viso, palyginti su penkeriais ankstesniais metais, kuro sunaudojama 30–35 proc. mažiau, tepalų – 10 kartų mažiau. Be to, buvo naudojama 68 rūšių tepalai, dabar – apie 30.
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        as ta atveji ir minejau na veike tada KLUB-U kiek zinau, tai rukas buvo, nes uzmigt ner kaip pab ruoze beveik ,


                        ismete masinista
                        Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                        Comment


                          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                          Nuo 2500 iki 5000 Lt atskaičius mokesčius (išdirbus mėnesio darbo valandų normą).
                          Netikiu. Nuskanuok ir įkelk lapelį, kuriame mašinistas, išdirbęs nustatytą normą darbo valandų, uždirbo 5000 litų/mėn. atskaičius mokesčius. „Lietuvos geležinkeliams“ yra tiesiog nebūdinga vertinti žmogų ir mokėti jam už realiai teikiamą naudą įmonei.
                          Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                          Comment


                            Parašė Joint Rodyti pranešimą
                            Nejau ir apie įrasinėjamus pokalbius nesi girdėjęs? Situacija dabar tokia, kad kurk alibi nekūręs, vistiek liksi kaltas. Atras kokį nors taisyklių pažeidimą apie kurį net pats nežinojai.
                            Taip, jie įrašinėjami, tačiau tik traukinių eismo saugos atžvilgiu atsakingą darbą dirbančių darbuotojų. Visi su traukinių eismu susijusių darbuotojų pokalbiai bus įrašinėjami ir saugomi elektroninėse laikmenose tik artėjančiais metais, pradėjus naudoti GSM-R radijo ryšio sistemą.

                            Comment


                              Parašė Combat Rodyti pranešimą
                              Netikiu. Nuskanuok ir įkelk lapelį, kuriame mašinistas, išdirbęs nustatytą normą darbo valandų, uždirbo 5000 litų/mėn. atskaičius mokesčius. „Lietuvos geležinkeliams“ yra tiesiog nebūdinga vertinti žmogų ir mokėti jam už realiai teikiamą naudą įmonei.
                              Mano moralė neleidžia viešinti kito (konkretaus) žmogaus informaciją apie jo atlygį už darbą. O vertindamas jo dydį iš žmogiškosios pusės, taip pat kaip ir Jūs manau, kad jis nepakankamas. Mašinisto atlygis už darbą turėtų prilygti orlaivių pilotų atlygiui.
                              Tačiau, kaip bebūtų pragmatiška, mašinistų atlygio dydį reguliuoja rinkos dėsniai. Jau metai, kaip norinčių dirbti mašinistais ir jų padėjėjais yra susidariusios nemažos eilės. Savo noru nutraukiančių darbo sutartis praktiškai nėra. Todėl, manau, kad šiuo metu mašinistus atlygis už darbą tenkina.

                              Comment


                                Kur jau netenkins tas darbo atlygis, kai kitų darbų nėra. O ir ka dirbt, kai tik traukinį valdyt temoki. Beje yra nemažai kuriems tas darbas visgi patinka, pašaukimas jų toks.

                                Comment


                                  Parašė Combat Rodyti pranešimą
                                  1. Jei tai buvo grafikinis prasilenkimas prekinio su keleiviniu (t.y., toks prasilenkimas numatytas traukinių tvarkaraštyje), tai informuoti prekinio traukinio mašinistą apie prasilenkimą nebūtina.
                                  .
                                  Teisingai, grafikas labai svarbus geležinkelio eisme,bet nepamirškim apie nenumatytus atvejus, kaip antai gedimai. Sugedus AB ar PAB veikimui, pervažos signalizacijai. Mažinamas traukinio greitis, ko pasekoje vėlavimai ir išsimušimai iš grafiko. Todėl apie prasilenkimus budėtojas visada turi pranešti mašinistui, kaip ir apie važiavimą šoninias keliais.

                                  Comment


                                    Parašė Joint Rodyti pranešimą
                                    Kur jau netenkins tas darbo atlygis, kai kitų darbų nėra. O ir ka dirbt, kai tik traukinį valdyt temoki. Beje yra nemažai kuriems tas darbas visgi patinka, pašaukimas jų toks.
                                    Jeigu kartais išmes, dar yra durpynų siaurieji geležinkeliai.
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                      Jeigu kartais išmes, dar yra durpynų siaurieji geležinkeliai.
                                      Jo...nuo furos prie dviračio..įmanomas variantas, bet ir ten vietos kažin ar rasi...yra savų norinčiu. Beje klausimas man iškilo, norint siauruko durpyne dirbti, reikalynga kokia atestacija mašinisto ar kas panašaus?

                                      Comment


                                        Parašė Joint Rodyti pranešimą
                                        Jo...nuo furos prie dviračio..įmanomas variantas, bet ir ten vietos kažin ar rasi...yra savų norinčiu. Beje klausimas man iškilo, norint siauruko durpyne dirbti, reikalynga kokia atestacija mašinisto ar kas panašaus?
                                        Atestacija darbdavio reikalas, tačiau teisę valdyti traukos riedmenį privalu turėti.

                                        Comment


                                          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                          Mano moralė neleidžia viešinti kito (konkretaus) žmogaus informaciją apie jo atlygį už darbą. O vertindamas jo dydį iš žmogiškosios pusės, taip pat kaip ir Jūs manau, kad jis nepakankamas. Mašinisto atlygis už darbą turėtų prilygti orlaivių pilotų atlygiui.
                                          Tačiau, kaip bebūtų pragmatiška, mašinistų atlygio dydį reguliuoja rinkos dėsniai. Jau metai, kaip norinčių dirbti mašinistais ir jų padėjėjais yra susidariusios nemažos eilės. Savo noru nutraukiančių darbo sutartis praktiškai nėra. Todėl, manau, kad šiuo metu mašinistus atlygis už darbą tenkina.


                                          aha, atvesk bent viena toki
                                          o jei rimtai manau lakunai ir zeme ropojantys egzistuoja ir LG LT-1 VS LT-2
                                          Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X