Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gal durpynas ir naudoja...

    Comment


      Naudojama, skalda iš karjero vežama.
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
        Naudojama, skalda iš karjero vežama.
        is Rizgoniu vezamas smelis ir zvyras

        Comment


          Naudojama, apie pietus pravažiuoja pirmyn atgal traukinukas pasigėrėtinu 25 km/h greičiu.

          Comment


            Gaižiūnų manevrinis?
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Nežinau, nesu labai pasikaustęs ant manevrinių šilumvežių ir kur jie dislokuojami, bet man atrodo, kad būtų logiškiau Jonavos manevrinį leisti (jei toks yra), nes Rizgonių atšaka baigiasi Jonavos stotyje. O gal karjeras nuosavą turi kokį nors? Tikrai nepasakysiu...

              Comment


                Čia iš temos "Lietuvos geležinkelių 150 m. jubiliejus atšvęstas, laukia naujas 150 m. jubiliejus 2012 m."
                "1862 m. kovo 15 d. buvo atidarytas traukinių eismas S. Peterburgas–Vilnius–Virbalis. Ši data laikoma Lietuvos geležinkelių pradžia." (pagal: Žeimantas, Liubomiras Viktoras. Liepojos–Romnų geležinkelis. Vilnius. 2005).
                Paskutinis taisė Salvijus; 2010.08.04, 10:10.

                Comment


                  Stambų klientą prarandantys geležinkeliai gviešiasi vežėjų rinkų

                  http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=35125357

                  Comment


                    Keletas vertesnių dėmesio ištraukų:
                    [...]Dalytis rinka ir taip sumažinti savo nuostolius geležinkeliai norėtų ir su keleivių vežėjais. Keleivių vežimas "Lietuvos geležinkeliams" per metus duoda apie 130 mln. Lt nuostolio. Nutraukti jį - vadinasi, sukurti keliuose dar didesnes spūstis ir sukelti dar daugiau ekologinių problemų. Tad, kaip pažymi A. Šimėnas, geležinkeliai ir keleivių vežėjai turi būti ne konkurentai, o partneriai. O ir valstybė, išlaikydama keleivių vežimui keletą infrastruktūrų, kaip kelių, geležinkelių, vandens ar oro transportas, elgiasi netaupiai.
                    Linas Skardžiukas, vienos didžiausių Lietuvos keleivių autobusais vežėjos UAB Kautra" generalinis direktorius, tokius viešai išsakomus geležinkelininkų pamąstymus vadina grobuoniškais ir siūlo geležinkelininkams patiems pasitraukti iš keleivių vežimo verslo.[...]"
                    O kas čia tokio, kad šios problemos būtų sprendžiamos administracinėmis priemonėmis?

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Kokie ten bandymai? Greičiausiai baltarusių TEP'as nuduso. Todėl ir tempė mūsiškis. Šiaip ruože Vilnius-Kena keleivinius tampo baltarusių lokomotyvai.
                      Sorry, bet tokius dalykus tikrai suprantu. Ten buvo mūsų Bs'as su mūsų vagonais

                      Comment


                        Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                        O kas čia tokio, kad šios problemos būtų sprendžiamos administracinėmis priemonėmis?
                        Kaip, kas čia tokio? Maža to, kad geležinkeliams suteikiamos visos galimybės turėti nesąžininga pranašumą, jie dar nori su krūva popierių panaikinti išvis konkurenciją...
                        Daugiau mano nuotraukų >>>

                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                        Comment


                          Man asmeniškai tai visas šitas straipsnis yra vienas didžiulis non sequitur - vienoje pastraipoje yra kalbama apie miltus, kitoje apie tiltus. Ką pasakė LG? Kad nori didesnės rinkos dalies keleivių vežime ir nori vežti daugiau krovinių iš Baltarusijos. Abu norai savaime suprantami ir niekuo neypatingi. Tada reakcijos „Kautros“ ir „Linavos“, kurios visiškai nieko bendro neturi su LG teiginiais, nebent tik tiek, kad tai yra labai silpnai pridengti „Mes nenorime konkurentų“ pasisakymai. Jokių pozicijų pagrindimų, jokios analizės - rašliava ir tiek.

                          Comment


                            Nežinau kur rašyt, tad parašiau čia.
                            Vakar Kazlų Rūdoje (2010-07-03) 12:30 skriete praskriejo traukinys į Kaliningradą (iš kur nežinau, bet vagonai rusiško dažymo). Bet kas svarbiausia tai kad traukinį tempė 2M62 šilumvežis, seniau tempdavo TEP60

                            Comment


                              Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                              Nežinau kur rašyt, tad parašiau čia.
                              Vakar Kazlų Rūdoje (2010-07-03) 12:30 skriete praskriejo traukinys į Kaliningradą (iš kur nežinau, bet vagonai rusiško dažymo). Bet kas svarbiausia tai kad traukinį tempė 2M62 šilumvežis, seniau tempdavo TEP60
                              Gal du M62? Nes vieną dieną Vilniaus stotyje irgi mačiau Kaliningradas-Maskva su dviem M62 nors iš tolo atrodė, kad tai 2M62.

                              Comment


                                Tai gal M62, bet kad taip greit pralėkė tai pagalvojau, kad modernizuotas. TEP60 taip greitai nelėkdavo
                                Paskutinis taisė Furbo; 2010.08.04, 17:51.

                                Comment


                                  Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                                  Tai gal M62, bet kad taip greit pralėkė tai pagalvojau, kad modernizuotas. TEP60 taip greitai nelėkdavo
                                  Siandien Maskva-Kaliningradas, is Vilniaus isvaziuojantis apie 10:40, isvaziavo M62 dvitrauka. Matyt ji ir matei

                                  Comment


                                    Tai turbūt. O kur dingo TEP60?

                                    Comment


                                      Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                                      Tai turbūt. O kur dingo TEP60?
                                      Normalu, kad tokie senukai sugenda visi iš karto. Arba sugedo TEP70 ir į Klaipėdą leido TEP60 vietoj jų.

                                      Comment


                                        Parašė RAW Rodyti pranešimą
                                        Gal du M62? Nes vieną dieną Vilniaus stotyje irgi mačiau Kaliningradas-Maskva su dviem M62 nors iš tolo atrodė, kad tai 2M62.
                                        Kiek aš pastebėjęs, į Kaliningradą važinėjantys keleiviniai traukiniai nėra tokie ilgi ir sunkūs, todėl vieno M62 pakanka pilnai, ir 2M62 pasitaiko retai (gal būt sugedus pagrindiniam lokomoryvui pagalbinis atkabinamas nuo artimiausio prekinio). Du šilumvežiai M62 traukinį Nr 147 Maskva-Kaliningradas traukia ne dėl papildomos jėgos ir ne dėl didesnio greičio. Atskiri RŽD traukiniai į Kaliningradą važiinėja ne kasdien. Ir iš Kaliningrado atgal kai kurie važiuoja ne tą pačią dieną. Kai vaklare iš Kaliningrado būna traukinys į Adlerį, būna reikalingas vilkikas jam tempti nuo Nesterovo iki Vilniaus. Taip su traukiniu Nr 147 Maskva-Kaliningradas dažnai tenka matyti važiuojant du lokomotyvus. O kai traukinys Adleris naktį nuvažiuoja į Nesterovą ir tą pačią dieną atgal nevažiuoja, tą dieną kažkuris iš Kaliningrado į Vilnių grįžta su dviem šilumvežiais. Panaši situacija gaunasi dėl atskiromis datomis važinėjančio traukinio Čeliabinskas-Kaliningradas ir Kaliningradas-Čeliabinskas.

                                        Comment


                                          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                          Kiek aš pastebėjęs, į Kaliningradą važinėjantys keleiviniai traukiniai nėra tokie ilgi ir sunkūs, todėl vieno M62 pakanka pilnai, ir 2M62 pasitaiko retai (gal būt sugedus pagrindiniam lokomoryvui pagalbinis atkabinamas nuo artimiausio prekinio). Du šilumvežiai M62 traukinį Nr 147 Maskva-Kaliningradas traukia ne dėl papildomos jėgos ir ne dėl didesnio greičio. Atskiri RŽD traukiniai į Kaliningradą važiinėja ne kasdien. Ir iš Kaliningrado atgal kai kurie važiuoja ne tą pačią dieną. Kai vaklare iš Kaliningrado būna traukinys į Adlerį, būna reikalingas vilkikas jam tempti nuo Nesterovo iki Vilniaus. Taip su traukiniu Nr 147 Maskva-Kaliningradas dažnai tenka matyti važiuojant du lokomotyvus. O kai traukinys Adleris naktį nuvažiuoja į Nesterovą ir tą pačią dieną atgal nevažiuoja, tą dieną kažkuris iš Kaliningrado į Vilnių grįžta su dviem šilumvežiais. Panaši situacija gaunasi dėl atskiromis datomis važinėjančio traukinio Čeliabinskas-Kaliningradas ir Kaliningradas-Čeliabinskas.
                                          Siandien vienas is ju i Vilniu grizo su Kaliningradas-Charkovas, kuris irgi vaziuoja kas antra diena.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X