Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kelionė į Trakus nepasisekė užtat pasisekė kitur.
    Kelionės maršrutas Kaunas-Vilnius. Buvau Lietuvos geležinkelių muziejuje ir po to TV bokšte
    Muziejuje:
    Elektrovežio modeliukas



    Čia irgi modeliukas

    1834 m. garvežio modeliukas

    Garvežiukas

    Drezina

    Kėdainių vandens bokšto modeliukas

    Varpelis

    Telefonas (tikras)

    Keleivinio vagono modelis

    1829 m. garvežio modelis

    Važiuojančio traukinuko modeliukas ir paskutinis vagonas




    Labai atsiprašau dėl kokybės, mat su mobiliu telefonu fotografavau
    Paskutinis taisė Furbo; 2010.08.25, 20:13.

    Comment


      Ko gero buvau pamiršęs įkelt ir šį šilumvežį

      Comment



        Socialinės apsaugos ir darbo ministerija pradeda įgyvendinti tris mėnesius truksiantį projektą "ESF — veža". Europos sanglaudos fondo lėšomis bus finansuojami socialiniai projektai, realiai padedantys žmogui. O su ESF projektų herojų patirtimi galės susipažinti ir traukinio keleiviai.
        Penktadienį geležinkelio bėgiais pajudėjo išskirtinis traukinys, kurio vienas iš vagonų yra dekoruotas ESF vykdomų projektų atributika ir jų dalyvių istorijomis. Specialiame "ESF — veža" vagone su pateikta informacija apie ESF projektus galės susipažinti keliaujantieji tarp Vilniaus ir Kauno bei Vilniaus ir Trakų.
        Traukinį su "ESF — veža" vagonu į pirmąją kelionę išlydėjęs socialinės apsaugos ir darbo ministras Donatas Jankauskas sakė tikįs, kad keliaujantiems ir mažai laiko turintiems žmonėms tokia forma pateikiama informacija apie projektus leis kur kas daugiau sužinoti apie galimybes pasinaudoti ESF parama.
        "Keliaujantieji šiuo vagonu galės ne tik bent trumpam atitrūkti nuo kasdienių rūpesčių, bet ir sužinoti, kur kreiptis norint pradėti nuosavą verslą, išmokti naudotis kompiuteriu ar užsienio kalbos. Be to, imtis naudingų iniciatyvų keliaujančius turėtų paskatinti įkvepiantys kitų projektų herojų pavyzdžiai", - išplatintame pranešime cituojamas D. Jankauskas.
        Viešosios įstaigos Palaimintojo J. Matulaičio šeimos pagalbos centro koordinatoriaus Jono Tumasonio teigimu, dalyvavimas ESF projekte "Socialiai pažeidžiamų moterų profesinės reabilitacijos centras - kavinė" per vienus metus jau leido pagelbėti daugiau nei šimtui įvairių sunkumų patiriančių moterų, kurioms buvo suteikta svarbi socialinė ir kita pagalba.
        "Tikiuosi, kad projekto "ESF - veža" herojai savo sėkmingais pavyzdžiais paskatins ir kitus žmones ieškoti galimybių, kaip pakeisti savo ir kitų gyvenimus, o svarbiausia, kad padės jiems surasti kelią iki tinkamų projektų", - pirmosios kelionės stilizuotame vagone metu sakė J. Tumasonis.
        Kino juostos motyvais dekoruoto vagono keleiviai tikras dešimties jau įgyvendintų ar įgyvendinamų projektų dalyvių istorijas išvys kino juostos dekoracijose, scenarijaus knygose ir stilizuotuose plakatuose. Vagone bus galima užpildyti ir į specialią pašto dėžutę įmesti atvirutę su linkėjimais draugams, artimiesiems ir tiems, kam gali būti aktualūs ESF įgyvendinami projektai.
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Kaip čia mes, railfanai, tai pražiopsojom...


          2009 metų spalio 26 dieną įvyko pirmasis intermodalinio traukinio „Vilnius Shuttle“ važiavimas. Reguliarus traukinys važiuoja maršrutu Klaipėda (Draugystės gel. stotis) – Vilnius (Panerių gel. stotis). Pradėjus projektą vos nuo keliolikos konteinerių per mėnesį, per šių metų septynis mėnesius jau pervežta daugiau kaip 630 TEU (20 pėdų konteinerių).
          Klientų patogumui konteinerinis traukinys važiuoja kiekvieną savaitę, reguliariu laiku. Pirmadieniais – iš Draugystės geležinkelio stoties 22:12 ir atvyksta į Panerius 7:26 antradieniais. Iš Panerių geležinkelio stoties išvyksta ketvirtadieniais 22:22, į Draugystės stotį atvyksta 7:51. Tai reiškia, kad taupomi darbo užmokesčio kaštai, bet tausojama ir aplinka – vidutiniškai vienam TEU pervežti 100 km vilkikas sunaudoja apie 30 litrų dyzelinio kuro, kai, tuo tarpu, naujas ir modernus Siemens Eurorunner lokomotyvas suvartoja vos 3,2 litro.
          Taip pat teikiama visiškai pilna paslauga „nuo durų iki durų“, t.y. esant poreikiui, konteineris pristatomas tiesiai į klientui reikiamą vietą Klaipėdoje ar Vilniuje.
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Kas nutiko su LG??? Atsiranda požymių, paprastai būdingų tik privačiai pelno siekiančiai bendrovei... Bet tai yra pozityvu!


            AB „Lietuvos geležinkeliai“ pradėjo klientų aptarnavimo optimizacijos procesą. Šiuo procesu bus siekiama formalizuoti krovinių vežimo geležinkeliais ir logistinius sprendinius tam, kad bendrovėje būtų galima įdiegti santykių su klientais valdymo sistemą (angliškai CRM — Customer Relationship Management), o iš klientų pusės — „vieno langelio“ principą.
            Klientų aptarnavimo optimizavimas — tai veiksmų visuma, kai peržiūrimi visi su klientų aptarnavimu susiję procesai, išanalizuojamos kėbliausios ir ilgiausiai užtrunkančios procedūros, kurios pakeičiamos trumpesnėmis, automatizuojamos ar išvis jų atsisakoma.
            Pagrindinis klientų aptarnavimo optimizavimo tikslas yra susijęs su aptarnavimui skiriamais ištekliais: laiko, finansiniais ir žmogiškaisiais. Taip pat ir infrastruktūros taupymu bei lojalumo skatinimu iš bendrovės pusės. O tai mažina savikainą bei skatina pardavimus.
            „Tačiau pagrindinis naudos gavėjas iš šio proceso yra klientas, kuriam sutrumpėja norimos informacijos gavimo bei krovinio pervežimo laikas, kuris šiuolaikiniame verslo pasaulyje kainuoja nemažus pinigus, o ir pervežimo kaina dėl sutaupytų išteklių turėtų sumažėti“, — sakė Marius Matulaitis, krovinių vežimo direkcijos rinkos tyrimų ir plėtros sektoriaus viršininkas.
            (...)
            Jau įgyvendintas ir pereinamasis žingsnelis — įdiegta 800-oji linija, kuria galima gauti nemokamas konsultacijas krovinių ekspedijavimo geležinkeliais ar kompleksinių paslaugų suteikimo klausimais.
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Ar nevažiuoja koks turistinis šiom dienom per LT? Užmačiau šiandien 19.05 keleivinį traukinį lekianti nuo Gubernijos link Šiaulių stoties (Joniškio linija). 5 sidabriniai vagonai tempiami įdomaus dažymo kažkurio iš TEP'u (galiu klysti gan iš toli mačiau). Bet taip keista matyt keleivini toje atkarpoje... Tikėkimės nebeilgai
              Paskutinis taisė LinS; 2010.08.30, 20:01.

              Comment


                Tai ar tarp Zoknių ir Šiaulių, ar važiuojantį Joniškio linija? Zokniai ir Joniškio linija yra priešingomis kryptimis nuo Šiaulių geležinkelio stoties...

                Comment


                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                  Kas nutiko su LG??? Atsiranda požymių, paprastai būdingų tik privačiai pelno siekiančiai bendrovei... Bet tai yra pozityvu!


                  AB „Lietuvos geležinkeliai“ pradėjo klientų aptarnavimo optimizacijos procesą. Šiuo procesu bus siekiama formalizuoti krovinių vežimo geležinkeliais ir logistinius sprendinius tam, kad bendrovėje būtų galima įdiegti santykių su klientais valdymo sistemą (angliškai CRM — Customer Relationship Management), o iš klientų pusės — „vieno langelio“ principą.
                  Klientų aptarnavimo optimizavimas — tai veiksmų visuma, kai peržiūrimi visi su klientų aptarnavimu susiję procesai, išanalizuojamos kėbliausios ir ilgiausiai užtrunkančios procedūros, kurios pakeičiamos trumpesnėmis, automatizuojamos ar išvis jų atsisakoma.
                  Pagrindinis klientų aptarnavimo optimizavimo tikslas yra susijęs su aptarnavimui skiriamais ištekliais: laiko, finansiniais ir žmogiškaisiais. Taip pat ir infrastruktūros taupymu bei lojalumo skatinimu iš bendrovės pusės. O tai mažina savikainą bei skatina pardavimus.
                  „Tačiau pagrindinis naudos gavėjas iš šio proceso yra klientas, kuriam sutrumpėja norimos informacijos gavimo bei krovinio pervežimo laikas, kuris šiuolaikiniame verslo pasaulyje kainuoja nemažus pinigus, o ir pervežimo kaina dėl sutaupytų išteklių turėtų sumažėti“, — sakė Marius Matulaitis, krovinių vežimo direkcijos rinkos tyrimų ir plėtros sektoriaus viršininkas.
                  (...)
                  Jau įgyvendintas ir pereinamasis žingsnelis — įdiegta 800-oji linija, kuria galima gauti nemokamas konsultacijas krovinių ekspedijavimo geležinkeliais ar kompleksinių paslaugų suteikimo klausimais.
                  Malonu, kad bent jau kažką pozityvaus įžvelgiate LG veikloje.

                  Comment


                    Laba diena,
                    Šiandien važiuodamas iš Vilniaus 11:15 (beje, buvo senas el. traukinys, nors turėjo būti čekiškas, bet čia ne apie tai), Panerių stotyje mačiau metropoliteno vagonus. Kam, kokiam miestui jie skirti? Kur paruošti transportavimui? Na, kad Lietuvoje metrO niekur nėra, tai žinoma, kaimyninėse šalyse - Kaliningrade nėra, Rygoje ir Taline irgi nėra. Arčiausiai kur yra - tai Minske, bet kaip jie tada patektų į Panerius? Žodžiu, įdomus klausimas. Kas žinote, papasakokite.

                    Comment


                      mano klaida... aš jį mačiau atsišakojime nuo Šiaulių link Gubernijos ir link Kužių.Tolokai buvau tai pasirodė kad jis nuo zoknių link Šiaulių važiavo, o pažiurėjau tvarkarašti tai klp-vln vakarinis turbut buvo... apsižioplinau
                      Paskutinis taisė LinS; 2010.08.30, 20:00.

                      Comment


                        Parašė zn76 Rodyti pranešimą
                        Laba diena,
                        Šiandien važiuodamas iš Vilniaus 11:15 (beje, buvo senas el. traukinys, nors turėjo būti čekiškas, bet čia ne apie tai), Panerių stotyje mačiau metropoliteno vagonus. Kam, kokiam miestui jie skirti? Kur paruošti transportavimui? Na, kad Lietuvoje metrO niekur nėra, tai žinoma, kaimyninėse šalyse - Kaliningrade nėra, Rygoje ir Taline irgi nėra. Arčiausiai kur yra - tai Minske, bet kaip jie tada patektų į Panerius? Žodžiu, įdomus klausimas. Kas žinote, papasakokite.
                        Ne pirmas kartas, kai Paneriuose stovi metro vagonai. Viena bendra Lietuvos-Kazachstano įmonė atsiveža tiesiai iš gamyklos, o paskui, matomai, perparduoda. Bent tokia mano versija.

                        Ir jei tas metro buvo mėlynas su geltonom juostom, tai greičiausiai Kijevui skirtas traukinys.

                        Comment


                          Parašė zn76 Rodyti pranešimą
                          Laba diena,
                          Šiandien važiuodamas iš Vilniaus 11:15 (beje, buvo senas el. traukinys, nors turėjo būti čekiškas, bet čia ne apie tai), ...
                          Iš kur iškasėte, kad turėjo būti čekiškas? Greitasis traukinys 819 grįžta kaip lėtasis 882, ir dėl to jį visada aptarnauja ЭР9М.

                          Comment


                            Parašė robertas Rodyti pranešimą
                            Ne pirmas kartas, kai Paneriuose stovi metro vagonai. Viena bendra Lietuvos-Kazachstano įmonė atsiveža tiesiai iš gamyklos, o paskui, matomai, perparduoda. Bent tokia mano versija.

                            Ir jei tas metro buvo mėlynas su geltonom juostom, tai greičiausiai Kijevui skirtas traukinys.
                            Štai kaip, įdomu. Šiaip nedažnai (o tiksliau retai) važinėju šiuo maršrutu, todėl ir negaliu žinoti, ar dažnai ten būna metropoliteno vagonai.
                            Metro vagonai buvo mėlyni su juostomis (šonuose - horizontalios, ant durų - "V" formos), o spalvos ar geltonos, ar baltos (nespėjau įsidėmėti, labai nustebau pamatęs metro vagonus). Dabar prisiminiau dar vieną miestą, kur naudojami Mytišino metro vagonų gamyklos vagonai, ir kelias galėtų eiti per Lietuvą - Varšuva, bet ten, kiek atsimenu, vagonai raudonos dažymo schemos.
                            P.S. O kodėl Kijevas neperka metro vagonus tiesiogiai iš gamintojo, o per tarpininkus?
                            Paskutinis taisė zn76; 2010.08.30, 20:35.

                            Comment


                              Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                              Iš kur iškasėte, kad turėjo būti čekiškas? Greitasis traukinys 819 grįžta kaip lėtasis 882, ir dėl to jį visada aptarnauja ЭР9М.
                              Atsakau iš kur "iškasiau":
                              1. Tvarkaraštyje, platinamame Vilniaus geležinkelio stotyje, traukinys Nr. 819 nurodytas kaip "galima vežti dviratį" (na, tarkim kad taip) ir "pritaikytas neįgaliesiems" (o šita jau sunkiai įsivaizduoju, be papildomos įrangos. Dar Vilniaus gel. stotyje teko matyti kažkokius keltuvus, o Kaune - nieko panašaus).
                              2. "Lietuvos geležinkelių" interneto puslapyje www.litrail.lt atidarome maršrutų paiešką, užduodame maršrutą Vilnius-Kaunas, randame traukinį EJ819. Raidė E reikškia elektrinis, raidė J reiškia čekiškas dviaukštis.
                              3. Kai atvykome į Kauną, prie traukinio, prie pirmų durų (arčiausiai mašinisto kabinos) priėjo valytoja ir kažką paklausė padėjėjo (jis stovėjo tambūre). Jis kažką atsakė (negirdėjau, nes buvau dar tolokai), po to ji nusišypsodama perklausė "sugedo, jo?". Iš to aš supratau, kad sugedo dviaukštis.
                              P.S. Teisybės dėlei reikia pažymėti, kad LG maršrutų paieškoje prie traukinio EJ819 yra pastaba "Rugpjūčio 30 d. vietoje dviaukščio važiuos vieno aukšto elektrinis traukinys".
                              P.P.S. Lietuvos geležinkeliams jokių priekaištų neturiu, viskas yra gerai. Mano pradinis pranešimas buvo visai apie kitą (metrO vagonus Paneriuose), o apie traukinio pakeitimą užsiminiau tik tarp kitko.

                              Comment


                                Seniai to reikėjo. Bet geriau vėliau, negu niekada. Tačiau ir šįkart nieko konkretaus, tik pripažįstama, kad reikia skirti dalį akcizo ir LG, tačiau kiek konkrečiai skirti vis tiek dar galutinai nenuspręsta (ne daugiau 3%).


                                Susisiekimo ministerija prašo, kad iš akcizo surinktų lėšų transporto infrastruktūrai prižiūrėti būtų skirta 3 proc. punktais daugiau, o į šių lėšų gavėjų sąrašą būtų įtraukti ir “Lietuvos geležinkeliai”.
                                Ministerija parengė įstatymo projektą, kuriame numatyta kelių infrastruktūrai skiriamą akcizų dalį padidinti iki 58 proc. Vežėjai keliais tikina, kad geležinkelininkai kėsinasi į keliams skirtus pinigus, rašo “Verslo žinios”.
                                Susisiekimo ministro patarėjas Martynas Čerkauskas teigė, jog norima, kad po truputį iš akcizų keliams ir ateityje geležinkeliams tenkanti lėšų dalis vėl grįžtų iki 80 proc. dydžio, kaip buvo prieš krizę.
                                “Padidinti procentinę dalį ministerija prašo, nes per pastaruosius metus kelių būklė ėmė blogėti”, – sakė M.Čerkauskas.
                                Paskutiniame įstatymo projekto variante nerašoma, koks procentas pinigų tektų geležinkeliams. Dėl tos dalies kasmet nuspręstų pati ministerija. Jei kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo projektas būtų priimtas ir geležinkeliams būtų skirti 3 proc., geležinkeliai gautų 40-45 mln. litų per metus.
                                Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos “Linava” sekretorius transporto politikai ir informacijai Algirdas Baranauskas teigė, jog kelininkams kiekvienas litas yra svarbus.
                                “Čia yra keliams plėtoti skirti pinigai. Jei geležinkeliai nori, kad jiems skirtų lėšų infrastruktūrai, tegul susikuria savo finansavimo šaltinį. Kodėl mums reikia kišti koją”, – kalbėjo A.Baranauskas.
                                Šiuo metu keliams tiesti ir taisyti skiriama 55 proc. surenkamo kuro akcizo.
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  O ar LG moka kuro akcizo mokestį?
                                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                  Comment


                                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                    Seniai to reikėjo. Bet geriau vėliau, negu niekada. Tačiau ir šįkart nieko konkretaus, tik pripažįstama, kad reikia skirti dalį akcizo ir LG, tačiau kiek konkrečiai skirti vis tiek dar galutinai nenuspręsta (ne daugiau 3%).


                                    Susisiekimo ministerija prašo, kad iš akcizo surinktų lėšų transporto infrastruktūrai prižiūrėti būtų skirta 3 proc. punktais daugiau, o į šių lėšų gavėjų sąrašą būtų įtraukti ir “Lietuvos geležinkeliai”.
                                    Viena vertus, logiška - geležinkelis juk taip pat kelias, tokia pati transporto infrastruktūros dalis kaip ir asfaltuotas kelias.

                                    Kita vertus, analogija ne visai tinkama, nes LG yra ir kelininkai (kelių prižiūrėtojai), ir "fūristai" (krovinių vežėjai) viename asmenyje.

                                    Comment


                                      Bet ir įdomi kelininkų pozicija - nori paimti LG sumokamus kuro akcizus. Ir keleivinius naikinti ir t. t.

                                      Comment


                                        Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                        O ar LG moka kuro akcizo mokestį?
                                        Kiek žinau, taip. Tik už elektrą kiek suprantu sumokamas akcizas (berods toks yra, tik labai nedidelis) nenaudojamas keliams tiesti, todėl elektriniai traukiniai kaip ir neprisideda prie autokelių išlaikymo. Kaip bebūtų, visi krovinių ir daugumos keleivių pervežimai atliekami dyzeliniais traukiniais/lokomotyvais.
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                          Viena vertus, logiška - geležinkelis juk taip pat kelias, tokia pati transporto infrastruktūros dalis kaip ir asfaltuotas kelias.

                                          Kita vertus, analogija ne visai tinkama, nes LG yra ir kelininkai (kelių prižiūrėtojai), ir "fūristai" (krovinių vežėjai) viename asmenyje.
                                          Viskaslogiška. Dabar geležinkeliai finansuoja savo konkurentų - autotransporto infrastruktūrą, o patys negauna naudos iš sumokėtų akcizų jokios. Tik žalą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X