Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Hitas Rodyti pranešimą
    O tai kad aš dar stosiu po ... po 4 metų
    zinai tu gal kol kas matematika, fizika, istorija ir kalbas gerai pasimokink, tada po 4 metu kai stot kazkur reikes ir kitaip atrodys ir apsisprest lengviau bus.

    Comment


      O tai reikalingos ir kalbos??? Jeigu dabar mokinuosi anglų, tai man stojant reikės anglų kalbos???.

      Comment


        formuojant stojimo bala lietuviu kalba imama visur, uzsienio daug kur

        Comment


          O stojant į mašinistus reikalinga užsienio kalba?

          Comment


            Gal žinot kodėl šiandien greitasis vakarinis traukinys Klaipėda - Vilnius vėlavo pusantros valandos?
            Daugiau mano nuotraukų >>>

            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

            Comment


              Realiai, t.y. praktikoj reiks daug rusų. Draugas baigį mašinisto kursus (neverta, pasak jo), ir minėjo, kad labai daug informacijos rusų kalba

              Comment


                Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                O stojant į mašinistus reikalinga užsienio kalba?
                Stojant pakaks ir lietuvių kalbos, ir traukinio mašinisto pažymėjimui gauti pakaks lietuvių kalbos, tačiau jeigu įsidarbinsite LG ir norėsite, tarkim valdyti prekinius ar keleivinius traukinius į kaimynines valstybes - privalėsite laikyti rusų kalbos egzaminą tam, kad gautumėte ankščiau minėtą sertifikatą.

                Comment


                  Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                  Gal žinot kodėl šiandien greitasis vakarinis traukinys Klaipėda - Vilnius vėlavo pusantros valandos?
                  mačiau kad pravažiavo su 2m62, turbut tep'as sugedo?

                  Comment


                    Parašė Hitas
                    O be sertifikato galima dirbti LG teritorijoje mašinistu?
                    Be sertifikato negalėsite, tačiau jeigu žinosite tik lietuvių kalbą, galėsite valdyti elektrinius traukinius tarp Vilniaus ir Kauno ar dirbti manevriniame eisme kažkurioje didelėje geležinkelio stotyje, ar valdyti kelio remonto mašinas. Sertifikate bus pažymėta, kad Jūs žinote tik lietuvių kalbą.

                    Comment


                      Parašė Hitas
                      Būna būna visokių gedimų, ypač kai tokie seni šilumvežiai...
                      Šilumvežiai seni, geležinkelio remonto darbai, nuvirtę medžiai, bėgių deformavimasis nuo karščio, užpustyti bėgiai, žmonės ant bėgių - o kažkurioje laidoje aš dar girdėjau, kad geležinkelius mažiausiai veikia pašaliniai veiksniai...
                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                      Comment


                        na autobusus taip pat veikia visi tavo išvardinti veiksniai, gal tik kelio deformavimasis nuo karščio mažą įtaką turi.

                        Comment


                          Parašė Hitas
                          Būna būna visokių gedimų, ypač kai tokie seni šilumvežiai...
                          TEP70 ne tokie ir seni, 1994 m. gamybos.

                          Comment


                            Parašė FeO Rodyti pranešimą
                            mačiau kad pravažiavo su 2m62, turbut tep'as sugedo?
                            Spėju, kad TEP70-0335.

                            Comment


                              Vakar pateikiant kitų metų Lietuvos nacionalinio biudžeto projektą nemaži pinigai numatyti Susisiekimo ministerijos sferai: žvyrkeliams asfaltuoti, aplinkeliams tiesti ir t. t.
                              Įdomu kiek lėšų numatyta geležinkelių infrastruktūrai (reportaže neužsiminta nė žodžiu)? Apie RailBalticą taip pat nė žodžiu neužsiminta.

                              Comment


                                RailBalticos kitais metais vis tiek statyti nepradės. Geležinkelių infrastruktūra matyt bus atnaujinama daugiausia tik ES lėšomis. Jei finansavimas bus gautas, tai likusią dalį sukrapštys ministerija, bet daugiausiai skirs visgi pati LG.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  RailBalticos kitais metais vis tiek statyti nepradės. Geležinkelių infrastruktūra matyt bus atnaujinama daugiausia tik ES lėšomis. Jei finansavimas bus gautas, tai likusią dalį sukrapštys ministerija, bet daugiausiai skirs visgi pati LG.
                                  Bet kofinansavimas turi būti.

                                  Comment


                                    „Lietuvos geležinkeliai“ vežė 13 proc. daugiau krovinių
                                    http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=37781721

                                    2010 m. sausio–rugsėjo mėn. AB „Lietuvos geležinkeliai“ vežė 34,8 mln. tonų krovinių, tai 13 procentų daugiau nei tuo pačiu 2009 m. laikotarpiu, praneša Statistikos departamentas.

                                    Palyginti su 2009 m. sausio–rugsėjo mėn., tarptautinis krovinių vežimas per devynis šių metų mėnesius padidėjo 18,1 procento ir sudarė 24,9 mln. tonų, vidaus vežimas – 1,9 procento ir sudarė 9,9 mln. tonų.
                                    Idomu koks statusas su keleiviu pervezimu...

                                    Comment


                                      Ar spalio 27 d. ruože Kybartai-Kaunas ir atgal, nėra jokių kliūčių normaliam eismui? Ar važinės visi traukiniai?

                                      Comment


                                        Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                                        Ar spalio 27 d. ruože Kybartai-Kaunas ir atgal, nėra jokių kliūčių normaliam eismui? Ar važinės visi traukiniai?
                                        www.litrail.lt "perversmą" pranašauja Žemaitijoje, apie Kybartų kryptį nerašo nieko.
                                        Šiandien (X.26) 12 val. buvau Kauno geležinkelio stotyje, tai apie kažkokias laikinas permainas Kybartų kryptimi informacijos nėra.

                                        Comment



                                          Kompanijos “Rusijos geležinkeliai” vadovas V. Jakuninas užsiminė, kad krovinių pervežimas tarp Rusijos ir Lietuvos toliau augs ir kitais metais pasieks iki krizės buvusį lygį. Teigiamai paveikti tarifus ir tokiu būdu pritraukti dar daugiau krovinių, anot jo, Lietuva galėtų tuomet, jei prisijungtų prie Nepriklausomų valstybių sandraugos pasirašyto susitarimo dėl tarifų.
                                          V. Jakunino žodžiais tariant, nepaisant to, kad praėjusiais metais „prekinių krovinių pervežimai tarp Rusijos ir Lietuvos dėl su krize susijusių priežasčių sumažėjo 23 proc., praktiškai pagal visas ryšių formas (eksportą, importą ir tranzitą) 2010m. jie vėl įgijo pagreitį“.
                                          Jo turimais duomenimis krovinių pervežimas tarp Rusijos ir Lietuvos per pirmuosius 8 šių metų mėnesius išaugo 24 proc. lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai. Jis taip pat pastebėjo, kad šį augimą labiausiai nulėmė sparčiai augantis krovinių judėjimas į Rusijos pusę.
                                          „Kitais metais planuojame užtikrinti iki krizės buvusį krovinių pervežimo lygmenį,“ – optimizmą demonstravo V. Jakuninas.
                                          Kalbėdamas apie galimas kliūtis didinant krovinių gabenimą per Klaipėdos uostą jis priminė, kad „2010-2011m. planuojamą krovinių pervežimo geležinkeliais nulems didelės apimties krovinių pervežimo tarifų suvienodinimas“.
                                          Tai turėtų sudaryti sąlygas užtikrinti lygius tarifus krovinių pervežimui tiek Klaipėdos, tiek Kaliningrado uostų kryptimis.
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X