Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tik įdomu, kur tokią stotį Lietuvoje galima būtų pastatyti. Didžiausių stočių - Vilniaus ir Kauno niekas neperstatinės. Kitur nėra poreikio.
    Minima RailBaltica. Kur tokia stotis reikalinga? Marijampolėje - ne. Nei keleivių ten tiek bus, nei biuro patalpų tiek reikia. Be to dabartinė stotis yra monumentalus ir architektūriniu bei paveldo požiūriu vertingas pastatas. Kauno stotyje irgi jokio poreikio tam nebus, net ir atvedus RailBalticą. Ten juk bus tik keleivinis eismas. Pakaks standartinei vėžei 2-3 kelių ir vieno naujo perono senų sandėlių vietoje.
    šiaip Vilniaus ir Šiaulių savivaldybių planuose (tiksliau vizijose) yra geležinkelio pakišimas po žeme.
    Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

    Comment




      Na, nebent bus atsisakyta dyzelinių traukinių, nes kitaip bus nekas.

      Comment


        Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
        Gal kas galėtų konkrečiau detalizuoti, kas daroma Vievio stotyje? Ten jau ne pirmą mėnesį vyksta kažkokie darbai, dėl kurių nuolat koreguojamas traukinių tvarkaraštis...
        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Ilginamas ir plečiamas kelynas.
        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
        Rodos, Vievio stotis ir taip netrumpa. Ir kelynas nemažas. "Pramonės gigantų" nėra daug. Prekiniai traukiniai stabdomi retai...
        Vakar ryte važiavau iš Vilniaus į Kauną. Dar iki įvažiuojant į Vievio GS, ties pervaža su keliu nr.108, traukinys ėmė stabdyti (Vievio stotyje stoti neturėjo), ir ilgą laiką važiavo ~20km/h greičiu. Pastebėjau gana daug bėgių remonto/statybos technikos ir darbuotojų. Maždaug ties Vievio malūnu, šiaurinėje stoties pusėje, tiesiamas naujas kelias, supiltas (tiksliau — praplatintas) naujas pylimas. Pagal bėgių viršūnėles atrodo kad tuo metu dar nė vienas traukinys/lokomotyvas tais bėgiais nebuvo pravažiavęs.
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Būtų nieko ypatingo, jeigu šie konteineriai būtų kur nors prie geležinkelio, o ne Švenčionyse, kur geležinkelio virš 30 metų nėra:






          P.S. užrašai anglų kalba, t.y. po emblemos užrašyta "Lithuanian Railways"
          Paskutinis taisė Kosovo; 2010.07.14, 18:00.
          "I killed the Bank" - Andrew Jackson

          Comment


            Oi tai čia nieko tokio, prie Pasvalio mačiau LG cisternas plačiojo geležinkelio

            Comment


              Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
              Būtų nieko ypatingo, jeigu šie konteineriai būtų kur nors prie geležinkelio, o ne Švenčionyse, kur geležinkelio virš 30 metų nėra:
              Atvaizdas


              Atvaizdas


              Atvaizdas


              P.S. užrašai anglų kalba, t.y. po emblemos užrašyta "Lithuanian Railways"
              O kas keisto. Nepriklausomybės pradžioje tokius konteinerius montuodavo ant KAMAZ'ų, MAZ'ų nuolatiniam naudojimui...

              Comment


                Na, aš parašiau atsakymą tam latviui, tik be faktų ir skaičių (kurių taip pat nežinau).
                Paskutinis taisė Silber418; 2010.07.16, 15:47.

                Comment


                  Nežinau kiek tikslią, tačiau manau, kad "nešališką" Europos geležinkelių riedmenių parkų informaciją galima rasti čia. Pagal šiame tinklapyje pateiktą informaciją LG ir LDZ keleivinių riedmenų parkų suvestinės:





                  Šaltinis: http://www.railfaneurope.net/list_frameset.html
                  Paskutinis taisė LAZAS_; 2010.07.15, 02:27.

                  Comment


                    2 ir 3 nuo galo traukinys LG, kur jie vazineja?
                    Beje numeskit linka i ta tema, kur latvis bando aust lietuviu traukinius (Gal asmenine zinute, nes lyg ir negrazu spaminti kita foruma cia, nors nezinau taisykliu)

                    Comment


                      Parašė John
                      Nuoroda į diskusiją čia

                      Prisipažinsiu, kad nelabai turiu kompetencijos apie tai ginčytis, nes mano žinios apie tai gan ribotos (ypač Latvijos geležinkelius). Jei kas netingi ir neturi problemų su anglų kalba, gali pridėti savo nuomonė. Arba bent jau apšviesti mus čia, kad galėtume perpublikuoti ten.
                      Šiaip nelabai 'įkirtau', ko tas latvis nori, nebent išaukštinti savo šalies geležinkelius aplinkinių šalių sąskaita. LAZAS jau davė labai gerą nuorodą, o aš dėl visa ko patikrinau www.litrail.lt anglišką versiją ir... ne, nesiūlyčiau, nes duomenys ten pasenę, atrodome ne kaip, o štai lietuviška versija tviska. Tada atsidariau wikipedijos anglišką versiją http://en.wikipedia.org/wiki/Lithuanian_Railways. Čia mes atrodome labai gerai, o apie latvius trūksta duomenų. Galima tam nesusipratusiam latviui prikišti, kad jų geležinkeliai laikosi ant sovietinio paveldo, o LTU investuavo į dviaukščius traukinius, kurie 101,4km atstumą tarp Vilniaus ir Kauno įveikia per ~1h. Palyginimui, pagal wikipediją http://en.wikipedia.org/wiki/Pasa%C5%BEieru_Vilciens maršrutas Ryga-Jelgava, kurį aš linkęs vadinti pagrindiniu vidaus maršrutu http://sirius.ldz.lv/sari/saraksts.asp, traukinys 41km atstumą įveikia per 49min., vadinasi, važiuoja vidutiniškai 50,2km/h. Palyginkime atkarpą Lietuvoje V-K: 101,4km, nuvažiuoja per 1:03h, tad vidutinis greitis bus 96,6km/h; vadinasi, populiariausiose trasose LTU elektryčka skrieja beveik 2 kartus greičiau nei LV.
                      Jeigu dar trūksta, priminkime lenkiškas motrises PESA 620, galimybę nuvažiuoti į Vakarų Europą (su persėdimu Šeštokuose), pagaliau ilgesnį nei pas juos veikiantį siauruką, galima net palyginti:
                      LT: http://www.siaurukas.eu/index.php?cid=5227
                      LV: http://www.banitis.lv
                      Turėtų latvis nuosaikiai apsiraminti
                      Paskutinis taisė Wycka; 2010.07.16, 00:43.
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        /\

                        Deja, neaprimo, o naujus traukinius vadina "šlamštu", kurie yra nesaugūs ir t.t.
                        Šiuo atveju, savo tautietį palaiko latvis Jānis.

                        Comment


                          Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                          /\

                          Deja, neaprimo, o naujus traukinius vadina "šlamštu", kurie yra nesaugūs ir t.t.
                          Šiuo atveju, savo tautietį palaiko latvis Jānis.
                          Nesaugūs? Kuo jie tokie nesaugūs? Nuo LTU nepriklausomybės atgavimo dar nėra žuvęs nė vienas traukinio keleivis. Tuo pačiu keista, kodėl Čekijoje ir Lenkijoje tie traukiniai saugūs, o Lietuvoje jau nebe? O Siemens ER20 tikriausiai ir Lietuvoje, ir Vokietijoje nesaugūs? Beje, ar jie patys nors vieną kartą yra važiavę tais 'nesaugiais' traukiniais? Tikriausiai liniją į Ėrglius irgi dėl saugumo demontavo?

                          P.S.: Neblogai pavarei SSC
                          Paskutinis taisė Wycka; 2010.07.15, 13:43.
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Parašė John
                            Beje, iki šiol nelabai suprantu, kokia situacija su D1? Kiek jie dar bus "kankinami" ir kiek šiuo metu tebėra aktyviai naudojami? Jau kaip ir laikas į metalo laužą būtų.
                            D1 – nemirtingi. Jei nesudega.
                            Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                            Comment


                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              Nesaugūs? Kuo jie tokie nesaugūs? Nuo LTU nepriklausomybės atgavimo dar nėra žuvęs nė vienas traukinio keleivis. Tuo pačiu keista, kodėl Čekijoje ir Lenkijoje tie traukiniai saugūs, o Lietuvoje jau nebe? O Siemens ER20 tikriausiai ir Lietuvoje, ir Vokietijoje nesaugūs? Beje, ar jie patys nors vieną kartą yra važiavę tais 'nesaugiais' traukiniais? Tikriausiai liniją į Ėrglius irgi dėl saugumo demontavo?

                              P.S.: Neblogai pavarei SSC
                              Kadangi technikoje nesu specialistas, parašiau tesiai per aplinkui, be skaičiukų.
                              Labai keista, kad mūsų kaimynams atrodome atsilikėliais. O galbūt tai tik latvių strategija, kad nepastebėti, kokia liūdna padėtis jų valstybėje?

                              Comment


                                Priminkit jiems Rygos stotį, kuri dažų nematė nuo 1980 metų ir peronuose galima kojas išsisukioti. Pas mus net keleivių tikslams nenaudojamos stotys (Tauragės, Joniškio) blizga.

                                Comment


                                  Ir dar primink, kad per 20 metų jie ne vieną tūkstantį km. geležinkelio nuardė, mes - tik apie ~800, ir dar tiesiam naujus, o jie? Ardo ir toliau
                                  "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                  Comment


                                    Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą
                                    Nežinau kiek tikslią, tačiau manau, kad "nešališką" Europos geležinkelių riedmenių parkų informaciją galima rasti čia. Pagal šiame tinklapyje pateiktą informaciją LG ir LDZ keleivinių riedmenų parkų suvestinės:


                                    Šaltinis: http://www.railfaneurope.net/list_frameset.html
                                    Dėkui labai už nuoruodą į tą svetainę, daugiau sužinojau apie kitų šalių riedmenys.
                                    Tai taip išeina kad D1 greitesnis už RA2 nepaisant to kad D1 pagamintas 1963m. o RA2 2008m.

                                    Comment


                                      Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                                      Tai taip išeina kad D1 greitesnis už RA2 nepaisant to kad D1 pagamintas 1963m. o RA2 2008m.
                                      D1 buvo gaminami nuo 1963 iki 1988 metų.
                                      Numeriai nuo 200 iki 805
                                      Lietuvoje naujausi 733, 735, 754, 755, 760, 766, 767.
                                      Paskutinis taisė Zorro; 2010.07.15, 17:11.

                                      Comment


                                        Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                                        Ir dar primink, kad per 20 metų jie ne vieną tūkstantį km. geležinkelio nuardė, mes - tik apie ~800, ir dar tiesiam naujus, o jie? Ardo ir toliau
                                        Nurodykite kur Lietuvoje po 1991 m. buvo nutiestas naujas geležinkelis. Šeštokų-Mockavos ruožas kapitaliai rekonstruojamas.

                                        Comment


                                          Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                          Nurodykite kur Lietuvoje po 1991 m. buvo nutiestas naujas geležinkelis. Šeštokų-Mockavos ruožas kapitaliai rekonstruojamas.
                                          Turėjau omeny Šeštokai - Marijampolė, beje, dėl nuardymų suklydau, Lietuvoje nuardyta nepilni 300 km.
                                          "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                          Comment

                                          Working...
                                          X