Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Man rodos, kad mikriukai veža iš Vilniaus už 70 Lt. ten-atgal
    Tranzuodamas gali ir beveik nemokamai iš Vilniaus iki Palangos nusigauti
    Jeigu rimčiau, tai už servisą reikia primokėti — daugiau vietos, saugumo, yra restoranas, gal vieną kitą suvilioja ir ekologinės idėjos.
    Kainoje aš įžvelgiu problemą, nors reiktų paminėti aukščiau patalpintame skelbime 30% nuolaidą jaunimui + 15% nuolaidą perkant atgalinį arba išankstinį bilietą
    Ir šiaip pergalvojęs pripažįstu, kad 21% PVM'as VT yra nelabai protingas žingsnis. Vadinasi, nelegalus vežėjas gali vežti 1/5 pigiau. Pasiūlyk žmogui tą patį atstumą per tą patį laiką (ar net greičiau) nuvažiuoti 10% pigiau, ir daugelis sutiks, nes jie žiūri savų interesų (ir tas yra normalu, nes valstybės interesų turėtų žiūrėti pareigūnai, kurie už tai algas gauna). Ir tau apsimoka rizikuoti, nes nuo kiekvieno keleivio uždirbi likusius 11% Tarkim veži lengvuoju automobiliu 4 keleivius iš Vilniaus į Palangą, taigi tokiu būdu į vieną pusę papildomai uždirbi 50Ltx11%x4=22Lt. Jeigu į dieną sugebi 'sureisuoti' dukart į Palangą ir atgal, jau turi kišenėje papildomus 88Lt Aišku, su šešiaviečiu automobiliu ar mikroautobusu uždirbsi dar daugiau. O dar pridėkime, kad antkainį užsideda ne tik legalūs, bet ir nelegalūs vežėjai, + machinacijos su kuru ir GPM, taigi skaičiukai gaunasi tokie, kad tam nelegaliam vairuotojui natūraliai kyla klausimas — o kam man legaliai dirbti? Per tiek metų avarijų nebuvo, policija nestabdo arba jeigu retkarčiais sustabdo, atsiperku taip, kad man vis tiek dar lieka. Lieka tik pensijos klausimas. Bet fiktyviai įsidarbinu tarkim taksistu už minimalią algą (gal net puse etato), moku darbdaviui visas įmokas, ir kažkiek tos pensijos vis tiek prisikaups, ir man dar pinigų liks.
    Prie ko vedu? Pasikartosiu, kad 21% VT nėra protingas sprendimas, nors tikriausiai krizės metu neišvengiamas. Jau artimoje ateityje jį reikėtų arba gerokai sumažinti, arba išvis panaikinti. Tokia pati nesąmonė yra tai, kad LG, pirkdama degalus, tuo pačiu susimoka ir kelių mokestį, nors jais praktiškai nesinaudoja (juk bėgius tiesia ir prižiūri iš savų lėšų). Aišku, iš bendros veiklos (keleiviai + kroviniai + infrastruktūra + papildoma veikla) pelno uždirba, bet jis atsiranda didžiąja dalimi dėl labai didelės struktūros (didesnis ūkis paprastai yra efektyvesnis), o tai savo ruožtu išsilaiko dėl monopolinės padėties geležinkelių pervežimuose.
    Tikriausiai nieko naujo neparašiau. Esmė ta, kad keleiviui mažai rūpi, kas veža, jam svarbiausia už kiek ir kaip greitai veža. Valstybė savo ruožtu skiria nepakankamai dėmesio VT, tokiu būdu netiesiogiai skatindama nelegalią/pusiau legalią veiklą pervežimų srityje.
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Tokie pervežimai į Palangą (Klaipėdą) vasarą vyksta nuolat. Skelbimai kabo net ant stulpų pagrindinėse miesto VT stotelėse, kur dideli keleivių srautai...
      Latvijoje ir Lenkijoje PVM'as VT yra 10 proc. Nors Latvija kamuojama krizės labiau nei Lietuva, kol kas PVM'o VT nepadidino.

      Comment


        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
        Tranzuodamas gali ir beveik nemokamai iš Vilniaus iki Palangos nusigauti
        Jeigu rimčiau, tai už servisą reikia primokėti — daugiau vietos, saugumo, yra restoranas, gal vieną kitą suvilioja ir ekologinės idėjos.
        Kainoje aš įžvelgiu problemą, nors reiktų paminėti aukščiau patalpintame skelbime 30% nuolaidą jaunimui + 15% nuolaidą perkant atgalinį arba išankstinį bilietą
        Ir šiaip pergalvojęs pripažįstu, kad 21% PVM'as VT yra nelabai protingas žingsnis. Vadinasi, nelegalus vežėjas gali vežti 1/5 pigiau.
        Bet visada nelegalios paslaugos bus pigesnės už legalias - ypač jeigu būdamas nelegalu niekuo nerizikuoji. Tad sekant šia logika, visus mokesčius reikia naikinti iškart?

        Tačiau šiuo atveju kainos skirtumas yra pakankamai mažas (35 lt ir 50 lt), tad tampa svarbūs ir kiti dalykai - patogumas, laikas, patikimumas ir t.t. Legalios paslaugos turi laimėti iš to, o ne iš plikos kainos. Ar tik nebus su nelegaliu mikriuku ne tik pigiau, bet dar ir greičiau bei patogiau?

        Tokia pati nesąmonė yra tai, kad LG, pirkdama degalus, tuo pačiu susimoka ir kelių mokestį, nors jais praktiškai nesinaudoja (juk bėgius tiesia ir prižiūri iš savų lėšų).
        Kelių mokestis Lietuvoje panaikintas nuo 2005 metų liepos 1 dienos ( http://www.vmi.lt/lt/?itemId=10148520 ). Siūlau šitą "argumentą" pagaliau (po 5 metų!) išmesti į šiukšliadėžę. Akcizas kurui nėra "kelių mokestis", akcizas - tai duoklė valstybei.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Tokie pervežimai į Palangą (Klaipėdą) vasarą vyksta nuolat. Skelbimai kabo net ant stulpų pagrindinėse miesto VT stotelėse, kur dideli keleivių srautai...
          Latvijoje ir Lenkijoje PVM'as VT yra 10 proc. Nors Latvija kamuojama krizės labiau nei Lietuva, kol kas PVM'o VT nepadidino.
          Ir vietiniais latvių maršrutais važiuoti labai pigu, beveik dvigubai pigiau negu Lietuvoje, apie traukinius išvis nekalbu (su mūsų kainom - labai nedaug)
          "I killed the Bank" - Andrew Jackson

          Comment


            Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
            Bet visada nelegalios paslaugos bus pigesnės už legalias - ypač jeigu būdamas nelegalu niekuo nerizikuoji. Tad sekant šia logika, visus mokesčius reikia naikinti iškart?

            Tačiau šiuo atveju kainos skirtumas yra pakankamai mažas (35 lt ir 50 lt), tad tampa svarbūs ir kiti dalykai - patogumas, laikas, patikimumas ir t.t. Legalios paslaugos turi laimėti iš to, o ne iš plikos kainos. Ar tik nebus su nelegaliu mikriuku ne tik pigiau, bet dar ir greičiau bei patogiau?

            Kelių mokestis Lietuvoje panaikintas nuo 2005 metų liepos 1 dienos ( http://www.vmi.lt/lt/?itemId=10148520 ). Siūlau šitą "argumentą" pagaliau (po 5 metų!) išmesti į šiukšliadėžę. Akcizas kurui nėra "kelių mokestis", akcizas - tai duoklė valstybei.
            Tai ne argumentas, kad nelegalų nereikia naikinti.
            Kuro akcizas turi tikslinę paskirtį ir keliauja tiesiogiai kelių priežiūrai ir remontui. Anksčiau visi 100 proc., dabar mažiau.
            Paskutinis taisė Al1; 2010.06.03, 20:16.

            Comment


              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
              Bet visada nelegalios paslaugos bus pigesnės už legalias - ypač jeigu būdamas nelegalu niekuo nerizikuoji. Tad sekant šia logika, visus mokesčius reikia naikinti iškart?
              Tamsta sutirštinai spalvas. Konkrečiame pavyzdyje nelegalus verslas teikia paslaugą 30% pigiau. Net ir bukai paskaičiavus, sumažinus VT PVM'ą perpus, šis skirtumas liks tik ~20%, o baudos už nelegalią veiklą nesumažės — legaliems vežėjams atsiras platesnė erdvė konkuruoti su nelegalais. Aišku, jeigu būtų įstatymas, baudžiantis keleivį už naudojimąsi nelegaliomis pervežimų paslaugomis, tada situacija būtų tokia, kad ir PVM'o nereikėtų mažinti
              Tuo pačiu klausimas kilo. Jeigu aš perku bilietą Vilniuje į tarkim Minską, ir važiuoju Rusijos ar Baltarusijos geležinkelių traukiniu — kam mokamas PVM už bilietą/kelionę? Lietuvai ar užsienio šaliai?
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Lietuvoje perkant PVM'as mokamas Lietuvoje. Tačiau, pavyzdžiui, Lenkijoje perkant bilietą į traukinį į Lietuvą, PVM'as yra 0 proc. Latvijoje tarptautiniams pervežimams autobusais - 0 proc. PVM'as. Net jei bilietą parduoda vairuotojas Lietuvos teritorijoje. Tačiau tik atsiskaitant latais.

                Comment


                  įkėliau ne ten tai taisau klaidą perkeldamas

                  Prezidentė pabrėžia nepakankamą geležinkelių tinklo išvystymą Baltijos jūros regione


                  http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=33065163
                  N.L.V

                  Comment


                    Lietuva ir Baltarusija sutarė dėl didesnių per Lietuvą vežamų baltarusiškų krovinių kiekių
                    Pasirašytame protokole dėl greitojo keleivinio traukinio Vilnius-Minskas perspektyvų pažymima, kad pirmajam darbų etapui (traukinio vėžei vien tik Baltarusijos pusėje modernizuoti) reikėtų 226,9 mln. JAV dolerių. Šalys pažymėjo, kad šis projektas strategiškai svarbus ne tik Lietuvai ir Baltarusijai, bet ir visai ES, kadangi tai leis pagerinti ir pagreitinti krovinių ir keleivių vežimą pietryčių kryptimi bei sudarys geresnes sąlygas verslo plėtrai.

                    Todėl šalys, įgyvendindamos bendrą projektą, sieks pritraukti ES paramos lėšas iš programos „Rytų partnerystė“ bei kitų tarptautinių finansinių organizacijų. Artimiausiu metu bus sudaryta bendra darbo grupė, kuri išnagrinės ekonomines ir technines sąlygas šiam projektui įgyvendinti.

                    Comment


                      Ka gi, reiktu jau pranesti, jog birzelio 8 diena i Vilniu atvyks turistinis traukinys. Tikslaus laiko dar nezinau, bet turetu atvykti apie 8-9 valanda ryto. Tvarkarastis turetu buti mazdaug toks:

                      Vilnius - Atvykimas 08.06.10 8-9h, isvykimas 18h00
                      Klaipeda - Atvykimas 08.06.10 22h40, isvykimas 09.06.10 19h50
                      Riga - Atvykimas 10.06.10 08h36, isvykimas 11.06.10 20h15



                      Nepraziopsokit!
                      Paskutinis taisė ivanivanov; 2010.06.06, 21:26.
                      http://www.litrailpics.fotopic.net http://www.youtube.com/user/kriupis

                      Comment


                        Kviečiu balsuoti http://www.litrail.lt/wps/portal

                        P.S.: Spėju, kad daugiausiai balsų surinks pasirinkimas „bedarbiams“
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Paspaudžiau savaitgalius, tik pastebėjau, kad jaunimas nelabai objektyviai balsuoja, net 60 % mažai 30 proc. ir dar 50 proc. studentinės nuolaidos.

                          Comment


                            Parašė BastA-7 Rodyti pranešimą
                            Paspaudžiau savaitgalius, tik pastebėjau, kad jaunimas nelabai objektyviai balsuoja, net 60 % mažai 30 proc. ir dar 50 proc. studentinės nuolaidos.
                            Hmmm, aš kažkodėl supratau, kad „studentinės nuolaidos“ 50% liepos ir rugpjūčio mėnesiais negalioja, ir būtent todėl visiems iki 26m. asmenims yra sugalvota ši 30% nuolaida.
                            Pagaliau jeigu tarkime nuolaidos sumuojamos, tai studentai ir mokiniai net iš Marijampolės į pajūrį važiuotų traukiniu, nes tai būtų geroookai pigiau nei autobusu. Vyresnio amžiaus žmonės paprastai ratuoti, o pensininkai ir taip visada geras nuolaidas turi. Išvada — su tokiomis LG nuolaidomis AP-ams „šakės“
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Tai ne argumentas, kad nelegalų nereikia naikinti.
                              Žinoma, kad reikia naikinti, bet kokiu atveju. Bet kaip pasiteisinimas legaliam vežėjui irgi netinka.

                              Tik spėju, tikimybė nelegalui būti pagautam ir nubaustam yra artima nuliui?

                              Comment


                                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                Hmmm, aš kažkodėl supratau, kad „studentinės nuolaidos“ 50% liepos ir rugpjūčio mėnesiais negalioja, ir būtent todėl visiems iki 26m. asmenims yra sugalvota ši 30% nuolaida.
                                Pagaliau jeigu tarkime nuolaidos sumuojamos, tai studentai ir mokiniai net iš Marijampolės į pajūrį važiuotų traukiniu, nes tai būtų geroookai pigiau nei autobusu. Vyresnio amžiaus žmonės paprastai ratuoti, o pensininkai ir taip visada geras nuolaidas turi. Išvada — su tokiomis LG nuolaidomis AP-ams „šakės“
                                Galioja galioja tos studentinės nuolaidos. Pats važinėjau.

                                Comment


                                  Parašė ivanivanov Rodyti pranešimą
                                  Ka gi, reiktu jau pranesti, jog birzelio 8 diena i Vilniu atvyks turistinis traukinys. Tikslaus laiko dar nezinau, bet turetu atvykti apie 8-9 valanda ryto. Tvarkarastis turetu buti mazdaug toks:

                                  Vilnius - Atvykimas 08.06.10 8-9h, isvykimas 18h00
                                  Klaipeda - Atvykimas 08.06.10 22h40, isvykimas 09.06.10 19h50
                                  Riga - Atvykimas 10.06.10 08h36, isvykimas 11.06.10 20h15

                                  Atvaizdas


                                  Nepraziopsokit!
                                  Pataisysiu:
                                  Klaipeda - atvykimas 08.06.10 22:56, isvykimas 09.06.10 19h30
                                  Riga - atvykimas 10.06.10 08h06, isvykimas 11.06.10 19h40
                                  http://www.litrailpics.fotopic.net http://www.youtube.com/user/kriupis

                                  Comment


                                    Parašė ivanivanov Rodyti pranešimą
                                    Pataisysiu:
                                    Klaipeda - atvykimas 08.06.10 22:56, isvykimas 09.06.10 19h30
                                    Riga - atvykimas 10.06.10 08h06, isvykimas 11.06.10 19h40
                                    Kada pro Šiaulius galėtų pravažiuot? Mano paskaičiavimu tai +- 21h? Įmanomas variantas?
                                    www.autobusas.4l.lt +
                                    www.facebook.com/Autobusas4l

                                    Comment


                                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                      Pagaliau jeigu tarkime nuolaidos sumuojamos, tai studentai ir mokiniai net iš Marijampolės į pajūrį važiuotų traukiniu, nes tai būtų geroookai pigiau nei autobusu.
                                      Gaila, bet nesumuojamos
                                      Paskutinis taisė BastA-7; 2010.06.08, 15:16.

                                      Comment


                                        Parašė Sovijus
                                        Kažin. Tuomet dar trumpesnį atstumą iš Šiaulių iki Rygos (125 km) traukinys turėtų įveikt per 11 val.
                                        Tikriausiai, traukinys važiuos lėtai kaip kadaise buvęs naktinis Vilnius-Ryga.
                                        O tai pro kur į Klaipėda šiandien važiuos?
                                        www.autobusas.4l.lt +
                                        www.facebook.com/Autobusas4l

                                        Comment


                                          Parašė Sovijus
                                          Per Šiaulius. Kito kelio nėra.
                                          Ankstesniame pranešime sumaišiau atgalinę kryptį į Rygą.
                                          Nufotografuok.
                                          Tai ko ir klausiu, ar logiška, jog gali pravažiuot apie 9
                                          www.autobusas.4l.lt +
                                          www.facebook.com/Autobusas4l

                                          Comment

                                          Working...
                                          X