Parašė Briedis
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą
Collapse
X
-
Gal ir offtopic, bet penktadienį Vilnius-Klaipėda G19 pagaliau važiuos TEP'as su prikabinamais vagonais. Šventiniu laikotarpiu LG pagaliau išleis ne kaip visada 8, o jau 9 vagonus.
Įdomus faktas - pagal traukiniobilietas.lt duomenis likus dar 4 dienoms iki reiso jau išpirkta virš 50% bilietų. (t.y. apytiksliai 275 iš 500 vietų)
Comment
-
o kodėl debilų? nuo kada traukiniai tapo lėktuvais, kad reikėtų bilietą pirkt iš anksto? ar senyvo žmogaus problemos, kad nesinaudoja internetu, o atvykus į stotį sako, kad bilietų nėra? LG kalti, kad nesugeba tvarkytis su srautais, o ne keleiviai. jei mato, kad visi traukiniai važiuoja peregrūzu, tai tegul arba leidžia jų daugiau, arba didesnius.Parašė John Rodyti pranešimąGal dėl to, kad duoda ar ne 15% nuolaidą perkant internetu? Aišku visvien atsiras debilų, kurie ateis likus 5 minutėms iki išvykimo ir žliumbs, kad nėra bilietų.
- 2 patinka
Comment
-
Jeigu lėktuvo bilieto negauni tą pačią dieną, irgi skundiesi, kad oro linijos nesusitvarko su srautais? Jeigu bilietų trūksta tik keliems pikiniams reisams, tai dėl to papildomų traukinių nėra tikslo pirkti.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
o kodėl debilų? nuo kada traukiniai tapo lėktuvais, kad reikėtų bilietą pirkt iš anksto? ar senyvo žmogaus problemos, kad nesinaudoja internetu, o atvykus į stotį sako, kad bilietų nėra? LG kalti, kad nesugeba tvarkytis su srautais, o ne keleiviai. jei mato, kad visi traukiniai važiuoja peregrūzu, tai tegul arba leidžia jų daugiau, arba didesnius.
- 1 patinka
Comment
-
Traukinį su lėktuvu palyginti irgi reikia turėti "proto".Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jeigu lėktuvo bilieto negauni tą pačią dieną, irgi skundiesi, kad oro linijos nesusitvarko su srautais? Jeigu bilietų trūksta tik keliems pikiniams reisams, tai dėl to papildomų traukinių nėra tikslo pirkti.
Traukinyje gali prikabinti papildomų vagonų, tai turbūt didelių bėdų nesudarys. Jei žmonės nori naudotis geležinkeliais - džiaukis ir skatink tai.
- 1 patinka
Comment
-
LG turi pakankamai riedmenų, tik nesugeba (ar tyčia nenori) jų dinamiškai naudoti, kai yra didesni srautai. Reikia vieną porą traukinių (kad būtų aiški kaina ir kokio komforto bei važiavimo laiko tikėtis (dyzelinis įveikia maršrutą greičiau nei vagonai su lokomotyvu dėl įsibėgėjimo ir stabdymo dinamikos) daryti su lokomotyvų trauka, o kitus leisti dyzelinius. Tada, jei ir dyzelinių dvigubų sąstatų truks, kai kuriomis dienomis kai kuriais reisais leisti trigubus. Brangu? O gal pigu anksti iš ryto iš Vilniaus (5.10 reisas) varyti vieną traukinį, kuris tikrai orą veža, o tuo tarpu iš Klaipėdos paskutinį leisti dar net nepasibaigus darbo dienai?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jeigu lėktuvo bilieto negauni tą pačią dieną, irgi skundiesi, kad oro linijos nesusitvarko su srautais? Jeigu bilietų trūksta tik keliems pikiniams reisams, tai dėl to papildomų traukinių nėra tikslo pirkti.
- 1 patinka
Comment
-
Planuose - elektriniai traukiniai Kaip prasitarė, ateityje numatomi ir kai kurie struktūriniai pokyčiai, pavyzdžiui, maršruto Vilnius - Klaipėda elektrifikacija. „Norime krovininio elektrinio traukinio. Jie ateityje pagerins ne tik ekonomiką, bet jie mažiau naudoja energijos ir išmeta mažiau teršalų, labiau tausojama aplinka. Projektas bus pirmas Lietuvoje. Mes skaičiuojame, kad atliekant pasiruošimą šiam projektui, jau sumažinome biudžetą 100 mln. eurų“, - apie planus ateityje pasakojo M.Bartuška. Projektas turėtų kainuoti apie 250-300 mln. eurų.Anot vadovo, šis ruožas, Vilnius – Klaipėda, kurį laiką bus pagrindinis, kuriuo važiuos elektriniai traukiniai, vėliau numatoma mąstyti ir apie kitus elektrinių traukinių maršrutus. Tam, pasak vadovo, reikės ir specialių, elektra varomų traukinių. „Šiuo metu kaip tik formuojame poreikį, kiek jų galėtume turėti, galbūt tai bus apie 40-50 lokomotyvų. Vėliau – ir elektrinių keleivinių traukinių“. Artimiausiu metu ketinama skelbti rangovo konkursą, o darbus baigti 2021–2022 metais.Skaitykite daugiau: https://verslas.lrytas.lt/rinkos-pul...tm_medium=Copy
Jei 2021 baigs, tai jau metas apie traukinius pradėti galvoti. Geriausia būtų elektrinė trauka ir vagonai. Paklausiu labai buitiškai - ar galima "TEP vagoną" traukti elektriniam lokomotyvui?
Comment
-
Aišku, kad galima. Ir garvežiu galima traukti. Ir dyzeliniu traukiniu (kaip Estijoje kartais daro, aišku, ne keleivių vežimo tikslu). Elektrovežio su vagonų maitinimu atveju dar būtų galima ir turėti normalų kondicionavimą bei šildymą elektra. Nes dabar tai kūrėna anglimi, o kondicionierius veikia tik kai traukinys važiuoja.
Comment
-
Turimiems LG vagonams nesvarbu kas juos traukia - kondicionierius vistiek veikia nuo nuosavo maitinimo šaltinio, t.y. nuo povagoninio generatoriaus+akumo.Parašė Al1 Rodyti pranešimąElektrovežio su vagonų maitinimu atveju dar būtų galima ir turėti normalų kondicionavimą bei šildymą elektra. Nes dabar tai kūrėna anglimi, o kondicionierius veikia tik kai traukinys važiuoja.
Comment
-
Kas tas povagoninis? Jis ima dalį traukos energijos?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTurimiems LG vagonams nesvarbu kas juos traukia - kondicionierius vistiek veikia nuo nuosavo maitinimo šaltinio, t.y. nuo povagoninio generatoriaus+akumo.
Comment
-
Aš nemoku naudotis duchofke, kaitlente ir mikrobangine. Negi aš kaltas, kad dėl to negaliu pasigaminti šilto maisto?Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
o kodėl debilų? nuo kada traukiniai tapo lėktuvais, kad reikėtų bilietą pirkt iš anksto? ar senyvo žmogaus problemos, kad nesinaudoja internetu, o atvykus į stotį sako, kad bilietų nėra? LG kalti, kad nesugeba tvarkytis su srautais, o ne keleiviai. jei mato, kad visi traukiniai važiuoja peregrūzu, tai tegul arba leidžia jų daugiau, arba didesnius.
Comment
-
Taip, kaltas. Jei to nemoka merga, tai tik vienam dalykui ji tinkama
Ar tikrai kondicionierius veikia nuo akumuliatoriaus? Didelis klausimas. Tarybiniuose vagonuose su kondicionieriais, to nebuvo numatyta, stotyse, ilgai stovint, vagonus buvo numatyta galimybė maitinti iš el. tinklo. Bet stotyse rozečių nebuvo. LG nemanau, kad toliau pažengė. Gal kondicionierius ir gali veikti 5-10 min. nuo akumuliatoriaus, ne daugiau.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTurimiems LG vagonams nesvarbu kas juos traukia - kondicionierius vistiek veikia nuo nuosavo maitinimo šaltinio, t.y. nuo povagoninio generatoriaus+akumo.
Bet kokiu atveju, kai linija iki Klaipėdos bus elektrifikuota, iš tikrųjų LG geriau tegul renkasi elektrovežį ir vagonus. Normaliems šiuolaikiniuose vagonams nereikia tiek palydovų, o sąstatus formuoti galima būtų įvairius. Problema su Klaipėdos maršrutu, kad keleivių srautas savaitės ir metų bėgyje kinta labai plačiame diapazone. Todėl netinka nei pastovaus formavimo sąstatai, nei elektriniai (dyzeliniai traukiniai).
Comment
Comment