Parašė Zorro
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą
Collapse
X
-
Taigi aiškiai parašyta - keleiviams draudžiama rauti stabdą, išskyrus, kai yra koks pavojus. Palydovai galėjo būti tuo metų kitame vagone, kur išlipančių nebuvo.Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąTaigi aš apie tai ir rašau, kad čia kažkokia mįslinga nesąmonė. Nebuvo palydovų..Nebuvo kam nurauti stabdį. Gal tie keleiviai patys nelabai norėjo Kėdainiuose išlipti ? Esu 100% įsitikinęs, kad su manim toks atvejis nebūtų praėjęs.
Comment
-
O kas ta avarinė situacija ar pavojus? Kur ji apibrėžta? LG vidaus raštuose? Tai jie keleiviui - tualetinis popierius, jokios juridinės galios neturinti rašliava. Aišku, LG užsiputotų ir grasintų teismais už stop krano panaudojimą, bet keleivio neišleidimas yra rimtas argumentas pareikšti priešpriešinį ieškinį su didele kompensacija.
Comment
-
man skamba kaip pagrobimas.Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąKlausimas - o teisėta keleivio neišleisti sustojus stotyje ???Studentas
Comment
-
Traukiniuose ėmė trūkti vietos
Pasak "Lietuvos geležinkelių" atstovės, žadama atsižvelgti į keliaujančiųjų priekaištus.
"Stengiamės gerinti paslaugų kokybę. Praėjusią vasarą buvo atnaujinti riedmenys, vykstantys maršrutu Vilnius–Šiauliai–Klaipėda, jie yra modernesni, patogesni, ekologiškesni. Norėdami paskirstyti srautą savaitgaliais, padidinome reisų skaičių maršrutu Vilnius–Šiauliai", – aiškino pašnekovė.
Per Velykas, balandžio 14–17 d., važiuos specialus traukinys, talpinantis 420 keleivių, taip pat papildomai bus prikabintas vagonas-restoranas.
Numatomi pasikeitimai ir sezono metu. Vasaros savaitgaliais pasirodys papildomi specialūs traukiniai, kurie be sustojimų kursuos maršrutu Vilnius–Kretinga–Klaipėda. Kretingos ir Klaipėdos stotyse keleivių lauks specialūs autobusai, kuriais žmonės bus vežami į Palangą ir Nidą.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Prieš porą metų, po kažkurio ilgojo savaitgalio, su forumiečiu Petrozilijumi Cvakelmanu keliavome iš Šiaulių į Vilnių. Tai ne tik kad negavom bilietų į traukinį, bet ir vos spėjom nusipirkt bilietus į artimiausią autobusą, nes po mūsų sekę žmonės jau liko be bilietų.Parašė dtb Rodyti pranešimąKeista, situacija kartojasi jau gal pusę metų, o tik dabar spauda sureagavo. Šiauliai-Klaipėda ruože dažniausiai būdavo bilietų, o dabar net čia nėra. Apie vasarą nedrąsu net galvoti, kas darysis po ilgųjų savaitgalių. Gera žinia bent ta, kad bus pridėti papildomi reisai, gal kiek pagelbės.
Comment
-
Viena, kai yra šventinės dienos, tai natūralu, kad vietų gali trūkti, bet tokiomis dienomis geriau pirkti bilietus iš anksto. Bet kai jų trūksta eilinėmis dienomis ar eiliniais savaitgaliais, tai tik parodo, kaip LG dirba keleivių labui. Taip pat kaip ir Pesas 620M leisti kaip antros klasės traukinius maršrutu Vilnius - Šiauliai.
Comment
-
Kiek maksimaliai vagonų gali sudaryti vieną Pesa 730ML sąstatą?Parašė Al1 Rodyti pranešimąViena, kai yra šventinės dienos, tai natūralu, kad vietų gali trūkti, bet tokiomis dienomis geriau pirkti bilietus iš anksto. Bet kai jų trūksta eilinėmis dienomis ar eiliniais savaitgaliais, tai tik parodo, kaip LG dirba keleivių labui. Taip pat kaip ir Pesas 620M leisti kaip antros klasės traukinius maršrutu Vilnius - Šiauliai.Paskutinis taisė vėkas; 2017.04.07, 10:14.
Comment
-
Vasarą bilietus reikės pirkti kaip į teatrą - prieš mėnesį ? Kam tada reikalingas toks "gerinimas".Parašė Al1 Rodyti pranešimąViena, kai yra šventinės dienos, tai natūralu, kad vietų gali trūkti, bet tokiomis dienomis geriau pirkti bilietus iš anksto. Bet kai jų trūksta eilinėmis dienomis ar eiliniais savaitgaliais, tai tik parodo, kaip LG dirba keleivių labui. Taip pat kaip ir Pesas 620M leisti kaip antros klasės traukinius maršrutu Vilnius - Šiauliai.Paskutinis taisė Vitas2; 2017.04.07, 14:28.
Comment
-
3 vagonai. Galima sujungti 3 Pesas į vieną. Bus 9. Dabar važinėja tik sukabintos po 2. Ir bilietų trūksta. Būtų sukabintos po 3, tai bilietų neturėtų trūkti, neskaitant švenčių. Seniai aišku, kad ekspresus reikia aptarnauti Pesomis (1,2 ar 3, priklausomai nuo srauto savaitės dienomis), o greituosius - vagonais su lokomotyvu. Taip pat švenčių metu LG galėtų numatyti papildomus traukinius metiniame grafike, taip pat vasaros sezono metu. Po velnių, Rusijoje, Baltarusijoje, Ukrainoje tokių traukinių yra nemažai. Ir visi jie matomi grafikuose.Parašė vėkas Rodyti pranešimąKiek maksimaliai vagonų gali sudaryti vieną Pesa 730ML sąstatą?
Jei ir toliau LG smaukysis tik su Pesomis, tai taip. Deja. Velykos, Kalėdos nesiskaito, tai iš tiesų dienos, kai žmonių daug, todėl natūralu, kad bilietų trūksta. Taip buvo visada. Bet kai jų trūksta vos ne kasdien, tai rodo, kad tiesiog blogai dirbama. Kitas dalykas kodėl - sąmoningai (sabotažas), ar dėl bukos vadybos, atsainumo.Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąVasarą bilietus reikės pirkti kaip į teatrą - prieš mėnesį ? Kak tada reikalingas toks "gerinimas".Paskutinis taisė Al1; 2017.04.07, 13:18.
Comment
-
O kur yra ribojimas? Variklio galia? Valdymo ypatybės? Kodėl negalima daugiau tarpinių vagonų prikabinti? Juk gana neracionalu kabinti nenaudojamas "galvas".Parašė Al1 Rodyti pranešimą3 vagonai. Galima sujungti 3 Pesas į vieną. Bus 9.
Comment
-
Todėl kad jie pagaminti trivagoniais.Parašė vėkas Rodyti pranešimąO kur yra ribojimas? Variklio galia? Valdymo ypatybės? Kodėl negalima daugiau tarpinių vagonų prikabinti? Juk gana neracionalu kabinti nenaudojamas "galvas".
620M - vienvagonis beginis autobusas 12 vnt.
630M - dvivagonis 3 vnt.
730ML - trivagonis 7 vnt.
Comment
-
Pats traukinys vagonais "nesidalina" ir "nesididina" yra traukinys is 3 vagonų, tai yra PESA 730. Galima tik sukabinti 2 arba 3 traukinius į vieną sąstatą.Parašė vėkas Rodyti pranešimąO kur yra ribojimas? Variklio galia? Valdymo ypatybės? Kodėl negalima daugiau tarpinių vagonų prikabinti? Juk gana neracionalu kabinti nenaudojamas "galvas".
Comment
-
Taip, neracionalu 9 vagonams 6 motoriniai. Bet ką LG nupirko, tą ir turi. O pagal eksploatacines išlaidas tikriausiai net ir dvi sukabintos Pesos išeina brangiau nei vagonai su lokomotyvu. Ką jau ten apie 3 sukabintas kalbėti... Tik kad komforto keleiviams daugiau. Žodžiu, LG eilinį kartą prasimovė. Jei iš tiesų rūpėtų keleivių vežimas, tai užsakytų dar porą tarpinių vagonų ir suformuotų bent du sąstatus iš 4 vagonų. Tada dviguba Pesa iš 8 vagonų jau ir vietų skaičiumi būtų kaip 3 sukabintos, ir motorinių galvų nebūtų neproporcingai daug, t.y. ekonomiškesnė būtų.Parašė vėkas Rodyti pranešimąO kur yra ribojimas? Variklio galia? Valdymo ypatybės? Kodėl negalima daugiau tarpinių vagonų prikabinti? Juk gana neracionalu kabinti nenaudojamas "galvas".
Comment
-
Kokios priežastys trukdo dalinti ir "didinti" - sankabos suvirintos? Turbūt ne? Pateikit prašau argumentų.Parašė senis Rodyti pranešimąPats traukinys vagonais "nesidalina" ir "nesididina" yra traukinys is 3 vagonų, tai yra PESA 730. Galima tik sukabinti 2 arba 3 traukinius į vieną sąstatą.
Aš to ir klausiu - ar yra techninės galimybės jungti papildomų nemotorinių vagonų?Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip, neracionalu 9 vagonams 6 motoriniai. Bet ką LG nupirko, tą ir turi. O pagal eksploatacines išlaidas tikriausiai net ir dvi sukabintos Pesos išeina brangiau nei vagonai su lokomotyvu. Ką jau ten apie 3 sukabintas kalbėti... Tik kad komforto keleiviams daugiau. Žodžiu, LG eilinį kartą prasimovė. Jei iš tiesų rūpėtų keleivių vežimas, tai užsakytų dar porą tarpinių vagonų ir suformuotų bent du sąstatus iš 4 vagonų. Tada dviguba Pesa iš 8 vagonų jau ir vietų skaičiumi būtų kaip 3 sukabintos, ir motorinių galvų nebūtų neproporcingai daug, t.y. ekonomiškesnė būtų.
Comment
Comment