Šiauliai ir taip turi iš ko rinktis, o atskiras traukinys kainuotų daugiau nei normali triguba Pesa, tegul ir ne pilnai užpildyta iš Vilniaus iki Klaipėdos (kai dienos metu ten važiuotų).
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą
Collapse
X
-
Kiek pinigų duosi, toks ir bus. Jei turi lyšnų kokį 100 milijardų, tai galima padaryti ir greičiau nei 1 val.Parašė andyour Rodyti pranešimąKoks teorinis maksimalus ekspreso greitis galėtų būti tarp Klp-Vln? Kaip suprantu, dar galima greitinti esamą.
Realiau, tai bėgiai 376 km, trumpesnių niekas nedarys. Realistiskas maksimalus būtų 160 km/h, jei tarkim vidutinis gautųsi 150 km/h , tai 2,5h. Bet čia turbūt į bėgius vistiek reiktų nerealiai daug įkišt pinigų.
Dabar greičiausias traukinys yra 100 km/h vidutiniu greičiu. Nežinau kiek realu greičiau padaryt. GAl kokį 120 km/h ir galima. Tai gautųsi 3h 8min.
Comment
-
Su Vmax 160km/h visoje trasoje vidutinis gautųsi, geriausiu atveju, apie 120km/h. Norint vidutinio 150km/h, reiktų Vmax 200km/h visoje trasoje.Parašė Lunar Rodyti pranešimą
Kiek pinigų duosi, toks ir bus. Jei turi lyšnų kokį 100 milijardų, tai galima padaryti ir greičiau nei 1 val.
Realiau, tai bėgiai 376 km, trumpesnių niekas nedarys. Realistiskas maksimalus būtų 160 km/h, jei tarkim vidutinis gautųsi 150 km/h , tai 2,5h. Bet čia turbūt į bėgius vistiek reiktų nerealiai daug įkišt pinigų.
Dabar greičiausias traukinys yra 100 km/h vidutiniu greičiu. Nežinau kiek realu greičiau padaryt. GAl kokį 120 km/h ir galima. Tai gautųsi 3h 8min.
Comment
-
Dabar su 120 Vmax, gaunamas 100 vidutinis, tai gal kokį 130 įmanoma? tada į 3h tilptų.Parašė John Rodyti pranešimą
Su Vmax 160km/h visoje trasoje vidutinis gautųsi, geriausiu atveju, apie 120km/h. Norint vidutinio 150km/h, reiktų Vmax 200km/h visoje trasoje.
Comment
-
Mažiau 3 valandų turbūt niekaip (kas šiaip būtų labai geras rodiklis pagal bet kokius standartus). Norint kažko geresnio jau reiktų arba visiškai naujo geležinkelio arba labai rimto upgreido su rimtais trasos tiesinimais ir panašiais dalykais, kurie leistų HSR greičius.Parašė andyour Rodyti pranešimąTai 3h išgauti realiausias variantas ateinančius 50 metų?
Comment
-
Nestoja. Gal galit kas nors plačiau paaiškinti, kodėl penktadienį leidžiamas TEP'as, o sekmadieniais jau ne? Bilietai, kaip visada, iššluotiParašė sankauskas Rodyti pranešimąO čia tas traukinys Kuršėnuose stoja?
Comment
-
autobusubilietai.lt išmeta jungiamuosius pasiūlymus, o traukinio bilietų puslapis nemeta.Parašė disident Rodyti pranešimąVažiavau vakar reisu Šiauliai - Kaišiadorys, kuris iš Šiaulių išvyksta 17:55. Nežinojau, kada baigsiu reikalus Šiauliuose, taigi bilietą pirkau valandą iki išvykimo. Gavau paskutinę vietą 1 oje klasėje, užpildymas 100 proc, o buvo šeštadienis! Beje, iš šio reiso labai patogu persėsti Kaišiadoryse į Kauną, nors toks buvau tik aš vienas. Suminis kelionės laikas net su persėdimu gaunasi trumpesnis, nei autobusu. (2:30 prieš 2:55). Manau, tokių keleivių būtų daugiau, tačiau žmonės tiesiog nežino, nepagalvoja apie tokią galimybę.
Jei įvedus Šiauliai - Kaunas mestų tavo pasiūlytą variantą, daugiau žmonių apie tai sužinotų.
- 2 patinka
Comment
-
Vargiai. Net jeigu važiuotų non-stop, tikriausiai tektų daug kur lėtinti važiuojant per stotis ir kelynus.Parašė Lunar Rodyti pranešimą
Dabar su 120 Vmax, gaunamas 100 vidutinis, tai gal kokį 130 įmanoma? tada į 3h tilptų.
Šiaip geriausia pasižvalgyti po tvarkaraščius kitose šalyse, kur naudojami įvairūs greičiai. Maršrutuose, kur Vmax 200km/h visoje trasopje, net non-stop arba mažai stotelių turintys servisai daro 140-150km/h vidutinį greitį. Aišku priklauso nuo atstumo ir stotelių skaičiaus, bet nelabai teko susidurti su maršrutais, kur Vmax 200km/h darytų daugiau, nei 150km/h vidutinį greitį.
Pasižiūrėjau keletą man familiarių maršrutų su Vmax 160km/h. Galima bandyti ieškoti daugiau, bet manau ir taip aiškiai matosi tendencija, kad vidutinis greitis sunkiai perlipa per 100km/h. Pavyzdžiui:
UK Chiltern Main Line tarp Londono ir Birminghamo: 103km/h
UK Great Eastern Main Line tarp Londono ir Norwicho: 100km/h
Kinijos Guangshen Line tarp Shenzhen ir Guangzhou East: 111km/h (Vmax 180km/h)
Taip kad 130km/h vidutinio greičio ant 160km/h linijos tiesiog nė pro kur nesišviečia. 120km/h gal, bet tik gal.Paskutinis taisė John; 2018.01.14, 22:25.
Comment
-
Kuršėnuose nestoja, bet stoja Kužiuose, tai tau nuo Kuršėnų būtų visai patoguParašė sankauskas Rodyti pranešimąO čia tas traukinys Kuršėnuose stoja?
Comment
-
2015 metų vasarį važiavau Vilnius - Šiauliai - Mažeikiai - Šiauliai - Vilnius. Tai apie tokią jungtį informaciją gavau būtent iš Litrail puslapio. Ir traukiniai buvo gana neblogai suderinti. Dabar atrodo tokios informacijos nėra, bet neesu tikras. Reikės pabandyti paiėškoti. Aplamai dabartinė Litrail tvarkaraščių versija manau yra didelis žingsnis atgal, lyginant su ankstesne.Parašė Gator Rodyti pranešimą
autobusubilietai.lt išmeta jungiamuosius pasiūlymus, o traukinio bilietų puslapis nemeta.
Jei įvedus Šiauliai - Kaunas mestų tavo pasiūlytą variantą, daugiau žmonių apie tai sužinotų.
- 1 patinka
Comment
-
Kuršėnuose 11 175 gyventojai, Kužiuose 1 150. Vikipedijos duomenimis. Tai kur čia patogumas ? Matyt LG keleivininkams su galvomis nelabai ?Parašė John Rodyti pranešimą
Kuršėnuose nestoja, bet stoja Kužiuose, tai tau nuo Kuršėnų būtų visai patogu
Ir Kužiuose stoja netgi du traukiniai Klaipėda - Vilnius.
- 2 patinka
Comment
-
Taip rodo mano turimas tvarkaraštis. O Sankauskas gyvena Kuršėnuose, tai Kužiai jam kaip ir artimiausia stotelė. Nu nebent į Telšius galėtų pavažiuoti autobusu.Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
Kuršėnuose 11 175 gyventojai, Kužiuose 1 150. Vikipedijos duomenimis. Tai kur čia patogumas ? Matyt LG keleivininkams su galvomis nelabai ?
- 1 patinka
Comment
-
Nemanau, kad LG pardavinėja jungimus. Jei nori, perki savo rizika.Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąPabandžiau paieškoti Vilnius - Mažeikiai sausio 15 d.. Rezultatas: Atsiprašome,
Jūsų paiešką atitinkančių kelionių nerasta
Nu ar ne durnių laivas gerbiami forumiečiai ?
Comment
-
Klasikiniame geležinkelyke taip. Bet greituosiuose ne. Pavyzdžiui, Ispanijoje teko važiuoti max 300 km/h greičiu ir tas greitis buvo išlaikomas visą kelią, išskyrus pradinę ir galinę stotis, kol iš vienos išvažiavo ir prie kitos ėmė artėti bei kalnuose, kai persiritinėjo per perėją. Tai greitis krito iki 270 km/h. Bet kokiu atveju, mažesnis nei 300 km/h sudarė gal 98 proc, kelionės laiko, tai vidutinis greitis tikriausiai siekė 295 km/h.Parašė John Rodyti pranešimą
Su Vmax 160km/h visoje trasoje vidutinis gautųsi, geriausiu atveju, apie 120km/h. Norint vidutinio 150km/h, reiktų Vmax 200km/h visoje trasoje.
Comment
-
Taip, gerbiamas John, Mano tvarkaraštis rodo taip pat kaip ir Jūsų. Tiesiog p.Sankauskui patarčiau iš Kuršėnų važiuoti autbusu tiesiogai kur jam reikia ir spjauti į geležinkelį, kuriam keleivių visai nereikia, jeigu 11 000 gyventojų turinčiame mieste nestoja nei vienas traukinys iš Vilniaus.Parašė John Rodyti pranešimą
Taip rodo mano turimas tvarkaraštis. O Sankauskas gyvena Kuršėnuose, tai Kužiai jam kaip ir artimiausia stotelė. Nu nebent į Telšius galėtų pavažiuoti autobusu.
Ir dar, Visą laiką pasisakiau, kad traukinių su TEP-ais ir prikabinamais vagonais pakeitimas dyzeliniais traukiniais maršrute Vilnius-Klaipėda-Vilnius bus ir yra didelis žingsnis atgal. Nebent atsirastų toks traukinys su 10 ar 15 vagonų. Kol kas LG keleiviai nereikalingi.
Comment
-
Nu, nežinau, bet 2015 metais pirkau bilietą iš Vilniaus į Mažeikius ir iš Mažeikių į Vilnių. Netgi rodė du persėdimo variantus - Šiauliuose arba Radviliškyje.Parašė Lunar Rodyti pranešimą
Nemanau, kad LG pardavinėja jungimus. Jei nori, perki savo rizika.
Comment
Comment