Nu taip visa Europa RIC vagonais keliauja sėdimais kupe, o ponuliui John tai nepatinka. Tai gal Jums ne viskas tvarkoje ? Net nežinau su kuo (galva ar dar kuo), gaila esu ne gydytojas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą
Collapse
X
-
Visa Europa (kaip ir likęs civilizuotas pasaulis) keliauja normaliais 2os ir 1os klasės coach vagonais. Kupė yra skirti naktiniams sleeper traukiniams.Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąNu taip visa Europa RIC vagonais keliauja sėdimais kupe, o ponuliui John tai nepatinka. Tai gal Jums ne viskas tvarkoje ? Net nežinau su kuo (galva ar dar kuo), gaila esu ne gydytojas.
Comment
-
Tik tie coach sėdimieji vagonai dažniausiai būna kupiniai.Parašė John Rodyti pranešimą
Visa Europa (kaip ir likęs civilizuotas pasaulis) keliauja normaliais 2os ir 1os klasės coach vagonais. Kupė yra skirti naktiniams sleeper traukiniams.
Comment
-
NebūnaParašė Vitas2 Rodyti pranešimą
Tik tie coach sėdimieji vagonai dažniausiai būna kupiniai.
Comment
-
Svarbu kaip yra dabar ir ko mums reikia. Pirmiausia reikia patogių krėslų. Kupe to niekada nebus, nes ten sėdėsi ant gulto atsirėmęs į sieną. Kitas dalykas, kokia prasmė žmones skirstyti į grupes ir talpinti uždaresnėje/privatesnėje patalpoje? Kad jie užsinorėtų asmeniškiau pabendrauti?Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąAtviro tipo vagonai yra sovietinis išmislas. Tiek 54 vietų plackartiniai, tiek 62 vietų sėdimieji.
Comment
-
Gal apie tokį kalba:Parašė andyour Rodyti pranešimąKalbat apie kupe, į kurią sulenda belenk žmonių ir sėdi ant to miegamojo gulto su 90 laipsniu kampo atrama? Čia yra vienas žingsnis link sėdėjimo pvz. ant stogo.

Comment
-
Bet čia jau nebe kupe. Be to, privačiau kai nėra žmonės susodinami vienas prieš kitą. Pvz. jeigu nori labiau ištiesti kojas.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Gal apie tokį kalba:
Comment
-
Ir koks čia kažkam patogumas važiuoti tokiame vs atviro tipo vagone, kuriame sėdima po 2 kiekvienoje pusėje? Jeigu atsisėda du aukštesni žmonės vienas prieš kitą, tai jau praktiškai remiasi keliais ir neturi galimybių ištiesti kojų. Ilgiau važiuojant, tai neaišku į ką žiūrėti sėdint toliau nuo lango, ar į priešais sėdintį keleivį, ar į sieną už jo. Atviro tipo vagone, tai jei ne per langą, tai bent kažkiek tolyn į prieki gali žiūrėt.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Gal apie tokį kalba:

Kupe iš esmės, kaip atskira erdvė/kambariukas, skirtas miegojimui ilgose kelionėse. Koks daugiau tikslas žmones sugrūsti į tokias atskiras edves?
- 2 patinka
Comment
-
Šiais laikais, ko gero, beveik niekas nežiūri nei per langą, nei į kaimynus - juos pakeitė įvairūs išmanieji prietaisai.Parašė sleader Rodyti pranešimąIlgiau važiuojant, tai neaišku į ką žiūrėti sėdint toliau nuo lango, ar į priešais sėdintį keleivį, ar į sieną už jo. Atviro tipo vagone, tai jei ne per langą, tai bent kažkiek tolyn į prieki gali žiūrėt.
Comment
-
O kur tą prietaisą pasidėti sėdint tokiam kupe? Normaliuose vagonuose, tai ant sėdynių atlošų yra staliukai, arba staliukai būna tarp viena į kitą atsuktų sėdynių, o čia nieko nėra. Tai visą laiką laikyti tą prietaisą rankose ne įtin patogu.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąŠiais laikais, ko gero, beveik niekas nežiūri nei per langą, nei į kaimynus - juos pakeitė įvairūs išmanieji prietaisai.
Čia jeigu sėdi ne prie lango, tai neturi net kur buteliuko vandens pasidėti. O jeigu sugalvoji kažką suvalgyti, tai trupini viską ant savęs. Tik mazochistams toks keliavimo būdas gali būti patogesnis už važiavima normaliuose atviro tipo vagonuose II klase.Paskutinis taisė sleader; 2018.04.01, 10:39.
- 1 patinka
Comment
-
Porą valandų planšetę nesunkiai palaikysi rankose (jeigu žaidimas ar mūsų forumas yra įdomus).Parašė sleader Rodyti pranešimąO kur tą prietaisą pasidėti sėdint tokiam kupe? Normaliuose vagonuose, tai ant sėdynių atlošų yra staliukai, arba staliukai būna tarp viena į kitą atsuktų sėdynių, o čia nieko nėra. Tai visą laiką laikyti tą prietaisą rankose ne įtin patogu.
Comment
Comment