Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Vienas iš variantų - tuneliuoti tarp autobusų stoties aikstelės ir Pylimo / Aušros vartų g. Iššūkis - autobusai ir sunkusis transportas, bet Seinų g. niekur nedingsta.
    Vilkikai turi važiuoti bent didesnėse gatvėse.
    VT naudosis Geležinkelio g., todėl tunelis ne variantas dėl to, kad pats hub’s bus aikštėje priešais stotį, o ne ten, kur tarpmiestinė stotis.
    Yra du variantai.
    Pirmas - naikinti tranzitą per stotį apart VT, o kitus nukreipti per Kauno g.
    Antras - padaryti kelio vingiavimus prieš stotį, kad daugiau nei pvz 20km/h tu negalėsi važiuoti. Perėja būtų išskaldyta į kelias didėles: viena prie įėjimo į stotį, kitą prie kairiojo stoties krašto, o trečia prie miesto/priemiesčio VT hub’o. Visos jos būtų pėsčiųjų takų lygyje, reiškia dar mažesnis šansas važiuoti greitai.

    Comment


      Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

      Srautas ten ne toks ir didelis, kad tunelį daryti. Paprastų eismo raminimo priemonių užteks. Jūs nepamirškit, kad jeigu formuojamas ten hub’as, tai reiškia, kad ir VT naudosis šia gatve.
      Manau užtektų kelio vingiavimo prie stoties ir plius perėjos pėsčiųjų takų lygyje.
      VT turėtų naudotis tik kioskų aikšte. Idėjiškai, nematau problemų arba nukeliant transportą į tunelį, arba sujungiat VT terminalo stogą tiltu su geležinkelio stotimi. Tuo labiau, kad ties Sodų g. pridaryta afunkcionalių sprendimių.

      Comment


        Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

        Vilkikai turi važiuoti bent didesnėse gatvėse.
        VT naudosis Geležinkelio g., todėl tunelis ne variantas dėl to, kad pats hub’s bus aikštėje priešais stotį, o ne ten, kur tarpmiestinė stotis.
        Vilkikams ten apskritai ne vieta, bet vertikalus autotransporto gabaritas yra 4,5 m. Visa, kas žemiau, anksčiau ar vėliau patenka į Youtube.

        Jei VT nedarytų kairiojo posūkio į Geležinkelio g., gal tą zoną ir būtų galima skirti pėstiesiems. VT iš Markučių pusės galėtų atvažiuoti per Naujininkus ir DG tiltą.

        Comment


          Gal kas turite Vilniaus stoties prieškarinę nuotrauką nuo Sodų g., su dabartinių Šopeno / Sodų / Seinų g. kampu?

          naglisc , jei skaitai, tai nors telefonu, pats žinai kam reikia
          Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.05.02, 23:56.

          Comment


            Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą
            Vilniaus stotyje baigia lifto iš pirmojo perono į požeminį tunelį įrengimą. <..>
            Pabaigė ir veikia. Tik pasirodo ten ne liftas, o keltuvas. Automatizuotas, keltis reikia laikyti paspaudus mygtuką. Tikriausiai tai dėl saugumo, nes tai ne liftas - nėra sienų. Lėtas kaip nežinau kas. Paspaudus iškvietimo mytuką, lauki kol atsiveria durys (ne kaip lifto, o kaip įprastos), tada įlipęs paspaudi mygtuką, duris ima užsivėrinėti, sustoja ir grįžta atgal. Po kelių bandymų randi instrukciją, jog reikia laikyti paspaudus. Paspaudi - durys lėtai užsiverinėja, keltuvas lėtai leidžiasi, durys apačioje lėtai atsiveria. Nuo durų užsidarymo pradžios iki durų atsivėrimo apačioje praėjo minutė ir penkios sekundės. Valio!

            Užsidėjo varnelę, kad pritaikė neįgaliesiems. Dviratininkams ir toliau bus patogiau važiuoti tarnybinių praėjimu per bėgius, tėvams su vežimėliais teks kantriai laukti.O jei su dar vienu, jau pastovinčiu, mažyliu, tai teks laisva ranka jį laikyti, kad netyčiom neprisiliestų prie judančių sienų.

            Click image for larger version  Name:	kelt4.jpg Views:	0 Size:	130,4 kB ID:	2199463
            Paskutinis taisė Julius.ste; 2025.05.07, 14:03.

            Comment


              Pas mus kažkoks fetišas yra viešose vietose įrenginėti tokius keltuvus. Visokiose požeminėse perėjose sumontuoti, kurie tai veikia, tai neveikia arba tiesiog žmonės nežino, kad keltuvai visada veikia tik laikant mygtuką. Tai dar ir stotyje sugebėjo kažkoks genijus patvirtinti sprendinį, kad čia tokį montuoti. Nesu dar niekur pasaulyje matęs, kad tokiose vietose būtų ne liftas, o šitas keltuvas, kuris iš esmės neskirtas viešoms erdvėms/pastatams.

              Comment

              Working...
              X