Liftai normaliai išvystyto geležinkelio stotyse skiriami visiems keleiviams, o ne tik invalidams. Sudirbo visiškai tunelį, padalijant jį pusiau. Ir, kas keisčiausia, padalijimas įvyko jau nutraukus tarptautinį eismą ir tranzitą koronos metu... O paskui prasidėjo karas Ukrainoje, bet vis tiek pinigus juk reikėjo įsisavinti...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus geležinkelio stotis
Collapse
X
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąTiek laiptų ir vingių! Ar negalima buvo įrengti liftų?
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Reiktų toponuotraukos, bet manau ilgio užtektų įrengti norminio nuolydžio dangas, be jokių pandusų.
Maždaug taip išlankstė pandusą (raiškesnė ortofoto iš erdvinis.vilnius.lt). Raudona - pandusas, mėlyna - tarpinės aikštelės.Geltona rodyklė - kontaktinio tinklo atrama.
Ankstesniame mano įraše yra citata iš LTG infra darbuotojo atsakymo apie požemines patalpas ir perprojektavimą. Bet iš ten įkeltos nuotrakos matosi, jog dviejų aikštelių tikriausiai galėjo atsisakyti, nes tas nuolydis tarp dviejų aikštelių yra tokio pat ilgio, kaip ir aikštelės plotis. O tada užsukti pandusą į kitą pusę pvz
Arba palikti pandusą palei sieną ir užsukimą padaryti kaip dabar įrengta. Kas per mistinės požeminės patalpos ir kodėl reikėjo daryti papildomas dvi aikšteles neaišku.Paskutinis taisė Julius.ste; 2024.12.06, 14:57.
Comment
-
Parašė DodoGTA Rodyti pranešimąAr kažkas turite priešpandeminį geležinkelio stoties žemėlapį/schemą (o dar nuotraukas tunelyje)? Būtų gerai pamatyti kaip sena Maxima ir nepadalintas tunelis veikė
Comment
-
Parašė DodoGTA Rodyti pranešimąAr kažkas turite priešpandeminį geležinkelio stoties žemėlapį/schemą (o dar nuotraukas tunelyje)? Būtų gerai pamatyti kaip sena Maxima ir nepadalintas tunelis veikė
Įėjimas į Maximą buvo per kairę pusę, kasos dešinėje. Tualetai žaliuose praėjimuose. Neatmenu kurioje pusėje paskutiniu metu buvo, nes kažkada seniai buvo sukeistos jų vietos.
- 1 patinka
Comment
-
Vilniaus stotyje baigia lifto iš pirmojo perono į požeminį tunelį įrengimą. Kaip ir su anksčiau įrengtu pandusu, pritaiko minimaliems neįgaliųjų reikalavimams pagal STR. Apie dviratininkų ir kitų keliautojų, pavyzdžiui tėvų su vaikų vežimais, patogumą nepagalvoja. Nors patys skelbiasi ir bando skatinti tvarias keliones traukiniu. O gaila.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Tikrai norite matyti ale Dubai kaip pagrindinę šalies stotį?
Jeigu norima kurti naujas erdves ir išskirtinį komfortą (nors dabar po stoties vidaus pertvarkos ji atrodo gerai ir yra patogi) tai galima apgaubti seną stoti stiklu, o virš bėgių padaryti koridorių tarp stoties aikštės ir Naujininkų, kaip ir buvo pagal Zaha Hadid (rajonų sujungimas).
Tikrai nemanau, kad Stotis nesusitvarko su keleivių srautų.
Vienintelis dalykas, kuris tikrai reikalingas, tai aikštės prie stoties pertvarka kapitalinė. Kuriant patogu persėdimo tašką, kuriant traukiančia aplinką. Kavinės, parkas, žaluma.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Net su dabartiniais srautais ir traukiniais, tenka bbž kiek grūstis pro tą ankštą požeminę perėją ir jos įėjimus nuo peronų. Net jei visiškai atsisakytume idėjos normaliai sytvarkyti stotį ir jos prieeigas, tas požeminės perėjos bottleneck yra labai blogas ir užknisantis dalykas, kurį verkiant reikia tvarkyti.
Pats dalykas, kurio aš tikrai nenorėčiau, tai dubajietiškumo užmojai kaip Rygoje.
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Minėjau, kad ta plati jungtis virš bėgių yra reikalinga. Jeigu norime padaryti gera stotį mums užtektų sutvarkyti prieigas (padaryti transporto hub’ą patogiu, o vietą aplink ją patrauklia, o ne lyg zombių apokalipsė.), o taip pat padaryti virš bėgių naują perėją (Zaha Hadid projekte yra)
Pats dalykas, kurio aš tikrai nenorėčiau, tai dubajietiškumo užmojai kaip Rygoje.
Šiaip, žinoma, galima visiškai ignoruoti estetiką ir formą, ir koncentruotis tik į pliką funkciją. Bet ar mums labai patinka Šeškinė, Fabijoniškės ir Pašilaičiai? Ar tik tokią kartelę iškeliam geležinkelio stočiai?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kaip Rygoje, kaip Amsterdame, kaip Utrechte, kaip Varšuvoje, kaip Berlyne, kaip [įrašyti kone bet kurį Europos miestą].
Šiaip, žinoma, galima visiškai ignoruoti estetiką ir formą, ir koncentruotis tik į pliką funkciją. Bet ar mums labai patinka Šeškinė, Fabijoniškės ir Pašilaičiai? Ar tik tokią kartelę iškeliam geležinkelio stočiai?
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąNagi Kurmiai, ar reiktų tuneliuoti Geležinkelio gatvę ties stotimi? Grubiai, būtų -6,0 ... -7,0 m nuo dabartinio lygio. Priklausomai nuo to, kas galėtų važiuoti viršuje.
Kur pradėti tuneliuoti, kur baigti?
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąNagi Kurmiai, ar reiktų tuneliuoti Geležinkelio gatvę ties stotimi? Grubiai, būtų -6,0 ... -7,0 m nuo dabartinio lygio. Priklausomai nuo to, kas galėtų važiuoti viršuje.
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Kam tunelis? Jeigu stoties prieigų rekonstrukcija bus, tai faktiškai mašinos praras vieną įvažiavimą į stotį. Vietoj jo bus parkas ir VT hub’as
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąČia prie ko?
Kur pradėti tuneliuoti, kur baigti?
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Bet jei mes norim parko prie stoties, būtų gerai, kad automobiliai nevažiuotų per kojas. Geležinkelio g. taip lengvai nenutrauksi, tad vienas iš variantų - ją tuneliuoti, padarant iš jos įvažiavimus į parkingą.
Manau užtektų kelio vingiavimo prie stoties ir plius perėjos pėsčiųjų takų lygyje.
Comment
Comment