Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Liftai normaliai išvystyto geležinkelio stotyse skiriami visiems keleiviams, o ne tik invalidams. Sudirbo visiškai tunelį, padalijant jį pusiau. Ir, kas keisčiausia, padalijimas įvyko jau nutraukus tarptautinį eismą ir tranzitą koronos metu... O paskui prasidėjo karas Ukrainoje, bet vis tiek pinigus juk reikėjo įsisavinti...

    Comment


      Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
      Tiek laiptų ir vingių! Ar negalima buvo įrengti liftų?
      Reiktų toponuotraukos, bet manau ilgio užtektų įrengti norminio nuolydžio dangas, be jokių pandusų.

      Comment


        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

        Reiktų toponuotraukos, bet manau ilgio užtektų įrengti norminio nuolydžio dangas, be jokių pandusų.
        Iš maps.vilnius.lt sklypų ribos

        Click image for larger version

Name:	image_149375.png
Views:	2006
Size:	1,24 MB
ID:	2169321

        Maždaug taip išlankstė pandusą (raiškesnė ortofoto iš erdvinis.vilnius.lt). Raudona - pandusas, mėlyna - tarpinės aikštelės.Geltona rodyklė - kontaktinio tinklo atrama.

        Click image for larger version  Name:	panduso-schema.png Views:	0 Size:	1,82 MB ID:	2169323

        Ankstesniame mano įraše yra citata iš LTG infra darbuotojo atsakymo apie požemines patalpas ir perprojektavimą. Bet iš ten įkeltos nuotrakos matosi, jog dviejų aikštelių tikriausiai galėjo atsisakyti, nes tas nuolydis tarp dviejų aikštelių yra tokio pat ilgio, kaip ir aikštelės plotis. O tada užsukti pandusą į kitą pusę pvz

        Click image for larger version  Name:	panduso-schema2.png Views:	0 Size:	1,82 MB ID:	2169324

        Arba palikti pandusą palei sieną ir užsukimą padaryti kaip dabar įrengta. Kas per mistinės požeminės patalpos ir kodėl reikėjo daryti papildomas dvi aikšteles neaišku.
        Paskutinis taisė Julius.ste; 2024.12.06, 14:57.

        Comment


          Projektuojant pandusą reikia įrengti tarpines aikšteles kas (berods) 18m. Jei visas paviršius yra su norminių nuolydžiu, šis reikalavimas netaikomas.

          Comment


            Ortofoto net matosi šuliniai kurių negalima užstatyt. Manau čia priežastis.

            Comment


              juokinga buvo galima ne pandusa o igilinima laiptuose padaryt, matau ir zemes sklypuose butu issiteke
              "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


              - George W. Bush President of the USA

              Comment


                Ar kažkas turite priešpandeminį geležinkelio stoties žemėlapį/schemą (o dar nuotraukas tunelyje)? Būtų gerai pamatyti kaip sena Maxima ir nepadalintas tunelis veikė

                Comment


                  Parašė DodoGTA Rodyti pranešimą
                  Ar kažkas turite priešpandeminį geležinkelio stoties žemėlapį/schemą (o dar nuotraukas tunelyje)? Būtų gerai pamatyti kaip sena Maxima ir nepadalintas tunelis veikė
                  Jie buvo atskirti ir dar buvo tualetai prie laiptų (iš atminties)

                  Comment


                    Parašė DodoGTA Rodyti pranešimą
                    Ar kažkas turite priešpandeminį geležinkelio stoties žemėlapį/schemą (o dar nuotraukas tunelyje)? Būtų gerai pamatyti kaip sena Maxima ir nepadalintas tunelis veikė
                    Maždaug taip. Praėjimai sujungti ties kiekvienais laiptais. Kaire puse (žiūrint į stotį), kaip ir dabar, patekimas į eskalatorių, o dešine - aplink Maximą link šoninių stoties laiptų.
                    Įėjimas į Maximą buvo per kairę pusę, kasos dešinėje. Tualetai žaliuose praėjimuose. Neatmenu kurioje pusėje paskutiniu metu buvo, nes kažkada seniai buvo sukeistos jų vietos.

                    Click image for larger version

Name:	stotis.png
Views:	904
Size:	1,98 MB
ID:	2188748

                    Comment


                      Vilniaus stotyje baigia lifto iš pirmojo perono į požeminį tunelį įrengimą. Kaip ir su anksčiau įrengtu pandusu, pritaiko minimaliems neįgaliųjų reikalavimams pagal STR. Apie dviratininkų ir kitų keliautojų, pavyzdžiui tėvų su vaikų vežimais, patogumą nepagalvoja. Nors patys skelbiasi ir bando skatinti tvarias keliones traukiniu. O gaila.

                      Click image for larger version

Name:	stotis-liftas1.jpg
Views:	857
Size:	251,2 kB
ID:	2188752

                      Comment


                        Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                        Tikrai norite matyti ale Dubai kaip pagrindinę šalies stotį?
                        Jeigu norima kurti naujas erdves ir išskirtinį komfortą (nors dabar po stoties vidaus pertvarkos ji atrodo gerai ir yra patogi) tai galima apgaubti seną stoti stiklu, o virš bėgių padaryti koridorių tarp stoties aikštės ir Naujininkų, kaip ir buvo pagal Zaha Hadid (rajonų sujungimas).
                        Tikrai nemanau, kad Stotis nesusitvarko su keleivių srautų.
                        Vienintelis dalykas, kuris tikrai reikalingas, tai aikštės prie stoties pertvarka kapitalinė. Kuriant patogu persėdimo tašką, kuriant traukiančia aplinką. Kavinės, parkas, žaluma.
                        Net su dabartiniais srautais ir traukiniais, tenka bbž kiek grūstis pro tą ankštą požeminę perėją ir jos įėjimus nuo peronų. Net jei visiškai atsisakytume idėjos normaliai sytvarkyti stotį ir jos prieeigas, tas požeminės perėjos bittleneck yra labai blogas ir užknisantis dalykas, kurį verkiant reikia tvarkyti.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Net su dabartiniais srautais ir traukiniais, tenka bbž kiek grūstis pro tą ankštą požeminę perėją ir jos įėjimus nuo peronų. Net jei visiškai atsisakytume idėjos normaliai sytvarkyti stotį ir jos prieeigas, tas požeminės perėjos bottleneck yra labai blogas ir užknisantis dalykas, kurį verkiant reikia tvarkyti.
                          Minėjau, kad ta plati jungtis virš bėgių yra reikalinga. Jeigu norime padaryti gera stotį mums užtektų sutvarkyti prieigas (padaryti transporto hub’ą patogiu, o vietą aplink ją patrauklia, o ne lyg zombių apokalipsė.), o taip pat padaryti virš bėgių naują perėją (Zaha Hadid projekte yra)
                          Pats dalykas, kurio aš tikrai nenorėčiau, tai dubajietiškumo užmojai kaip Rygoje.

                          Comment


                            Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                            Minėjau, kad ta plati jungtis virš bėgių yra reikalinga. Jeigu norime padaryti gera stotį mums užtektų sutvarkyti prieigas (padaryti transporto hub’ą patogiu, o vietą aplink ją patrauklia, o ne lyg zombių apokalipsė.), o taip pat padaryti virš bėgių naują perėją (Zaha Hadid projekte yra)
                            Pats dalykas, kurio aš tikrai nenorėčiau, tai dubajietiškumo užmojai kaip Rygoje.
                            Kaip Rygoje, kaip Amsterdame, kaip Utrechte, kaip Varšuvoje, kaip Berlyne, kaip [įrašyti kone bet kurį Europos miestą].
                            Šiaip, žinoma, galima visiškai ignoruoti estetiką ir formą, ir koncentruotis tik į pliką funkciją. Bet ar mums labai patinka Šeškinė, Fabijoniškės ir Pašilaičiai? Ar tik tokią kartelę iškeliam geležinkelio stočiai?

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Kaip Rygoje, kaip Amsterdame, kaip Utrechte, kaip Varšuvoje, kaip Berlyne, kaip [įrašyti kone bet kurį Europos miestą].
                              Šiaip, žinoma, galima visiškai ignoruoti estetiką ir formą, ir koncentruotis tik į pliką funkciją. Bet ar mums labai patinka Šeškinė, Fabijoniškės ir Pašilaičiai? Ar tik tokią kartelę iškeliam geležinkelio stočiai?
                              Kodėl gi nepatinka? Pvz Vokiečiai jau pradėjo saugoti kai kuriuos panelinius namus, nes dauguma jų renovuoti ir neturi tokios istorinės vertybės kaip nerenovuoti. Kokia prasta nebūtų ta architektūra, bet tai yra istorija. Jeigu norime kažko naujesnio, galima stotį apgaubti stiklu, sukuriant daugiau erdvės joje. Atrodys gan unikaliai, o ir senas pastatas išliks kaip istorija. Kai kitą kartą lankysitės stotyje, siūlau pažiūrėti į viršų.

                              Comment


                                Nagi Kurmiai, ar reiktų tuneliuoti Geležinkelio gatvę ties stotimi? Grubiai, būtų -6,0 ... -7,0 m nuo dabartinio lygio. Priklausomai nuo to, kas galėtų važiuoti viršuje.

                                Comment


                                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                  Nagi Kurmiai, ar reiktų tuneliuoti Geležinkelio gatvę ties stotimi? Grubiai, būtų -6,0 ... -7,0 m nuo dabartinio lygio. Priklausomai nuo to, kas galėtų važiuoti viršuje.
                                  Čia prie ko?
                                  Kur pradėti tuneliuoti, kur baigti?

                                  Comment


                                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                    Nagi Kurmiai, ar reiktų tuneliuoti Geležinkelio gatvę ties stotimi? Grubiai, būtų -6,0 ... -7,0 m nuo dabartinio lygio. Priklausomai nuo to, kas galėtų važiuoti viršuje.
                                    Kam tunelis? Jeigu stoties prieigų rekonstrukcija bus, tai faktiškai mašinos praras vieną įvažiavimą į stotį. Vietoj jo bus parkas ir VT hub’as

                                    Comment


                                      Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                                      Kam tunelis? Jeigu stoties prieigų rekonstrukcija bus, tai faktiškai mašinos praras vieną įvažiavimą į stotį. Vietoj jo bus parkas ir VT hub’as
                                      Bet jei mes norim parko prie stoties, būtų gerai, kad automobiliai nevažiuotų per kojas. Geležinkelio g. taip lengvai nenutrauksi, tad vienas iš variantų - ją tuneliuoti, padarant iš jos įvažiavimus į parkingą.

                                      Comment


                                        Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                                        Čia prie ko?
                                        Kur pradėti tuneliuoti, kur baigti?
                                        Vienas iš variantų - tuneliuoti tarp autobusų stoties aikstelės ir Pylimo / Aušros vartų g. Iššūkis - autobusai ir sunkusis transportas, bet Seinų g. niekur nedingsta.

                                        Comment


                                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                          Bet jei mes norim parko prie stoties, būtų gerai, kad automobiliai nevažiuotų per kojas. Geležinkelio g. taip lengvai nenutrauksi, tad vienas iš variantų - ją tuneliuoti, padarant iš jos įvažiavimus į parkingą.
                                          Srautas ten ne toks ir didelis, kad tunelį daryti. Paprastų eismo raminimo priemonių užteks. Jūs nepamirškit, kad jeigu formuojamas ten hub’as, tai reiškia, kad ir VT naudosis šia gatve.
                                          Manau užtektų kelio vingiavimo prie stoties ir plius perėjos pėsčiųjų takų lygyje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X