Parašė alga
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
Pastovus srautas į Berlyną net iš Vilniaus realiai nėra komerciškai įmanomas konkuruojant kad ir su brangiais skrydžiais. Iš kaimynų net Talinas-Varšuva jau yra ribinis. Jeigu kažkada Gudija netaptų nedraugiška valstyve, RB3 atšaka per tenai į Kijevą atrodo vienintelis naujas tarptautinis variantas, o į Berlyną kažkur reikės derintis prie Vokiečių-Lenkų tinklelio.
- 1 patinka
-
Na tai čia manau buvo spekuliacija kas būtų jeigu skrydžiai būtų apmokestinti pagal realią taršą - t.y. traukiniai būtų pigiau.Parašė bato_usai Rodyti pranešimąPastovus srautas į Berlyną net iš Vilniaus realiai nėra komerciškai įmanomas konkuruojant kad ir su brangiais skrydžiais. Iš kaimynų net Talinas-Varšuva jau yra ribinis. Jeigu kažkada Gudija netaptų nedraugiška valstyve, RB3 atšaka per tenai į Kijevą atrodo vienintelis naujas tarptautinis variantas, o į Berlyną kažkur reikės derintis prie Vokiečių-Lenkų tinklelio.
- 2 patinka
Comment
-
Manot, Baltarusijoj ar Ukrainoj būtų intereso tiesti standartinės vėžės geležinkelius? Kažkaip abejoju.Parašė bato_usai Rodyti pranešimąPastovus srautas į Berlyną net iš Vilniaus realiai nėra komerciškai įmanomas konkuruojant kad ir su brangiais skrydžiais. Iš kaimynų net Talinas-Varšuva jau yra ribinis. Jeigu kažkada Gudija netaptų nedraugiška valstyve, RB3 atšaka per tenai į Kijevą atrodo vienintelis naujas tarptautinis variantas, o į Berlyną kažkur reikės derintis prie Vokiečių-Lenkų tinklelio.
Comment
-
Manau ES finansuojant per Rytų partnerystę - atsirastų turėti mišrias vėžias, panašiai kaip ir mes čia kalbame, ir būti susijus su abiem poliais. Jeigu ta valstybė netaptų Sąjungine ir galėtų formuoti toliau tokią politiką, žinoma. Ekonomiškai beje irgi taip galvoju - pigiausią technologiją galinti tiekti Kinija, Europa naudoja ir tiekia irgi pagal standartą, tad ateityje bendrai modernizavimas būtų jiems konkurencingesnis ar sakykim naudingesnis. Bet nesu skaitinėjęs tech. dokumentų, kiek ten yra skirtumų elektrifikuojant, valdymo standartuose, kiek ta dalis netaptų nepriimtina?Parašė alga Rodyti pranešimąManot, Baltarusijoj ar Ukrainoj būtų intereso tiesti standartinės vėžės geležinkelius? Kažkaip abejoju.
Comment
-
„Rail Baltica“: perkamos projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos ruožui „Kaunas-Vilnius“
https://www.rail-baltica.lt/naujieno...aunas-vilnius/
Vasario 28 d. paskelbtas naujas viešojo pirkimo konkursas dėl projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugų, skirtų ruožo „Kaunas-Vilnius“ statybai. Konkursą Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos užsakymu organizuoja bendra Baltijos šalių įmonė „RB Rail AS“, koordinuojanti projekto „Rail Baltica“ įgyvendinimą Baltijos šalyse.
Viešojo pirkimo konkursą sudaro du etapai. Pirmasis iš jų yra kvalifikacinis. Paraiškos Latvijos viešųjų pirkimų sistemoje EIS gali būti teikiamos iki 2022 m. balandžio 14 d. Antrasis konkurso etapas yra pasiūlymų teikimo ir derybų etapas. Iki šių metų pabaigos planuojama pasirašyti naujos 64 km ilgio linijos nuo Kauno miesto mazgo iki Vilniaus miesto mazgo projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugų sutartį.Preliminarią „Rail Baltica“ magistralės atkarpos „Kaunas–Vilnius“ apimtį sudaro maždaug 64 km ilgio ir 1435 mm pločio dvikelis geležinkelis, maždaug 16 km esamos 1520 mm pločio geležinkelio linijos rekonstrukcija, 3 pralankos, 10 kelio viadukų, 1 kelio tunelis, 13 geležinkelio viadukų, 8 laukinių gyvūnų perėjos, 15 pralaidų ir kita infrastruktūra bei inžineriniai tinklai.
- 4 patinka
Comment
-
„Rail Baltica“ nuo Kauno iki Vilniaus bus tiesiama šalia dabartinio geležinkelio
Plačiau: https://sa.lt/rail-baltica-nuo-kauno...-gelezinkelio/Planuojama jį tiesti šalia esamo 1520 mm vėžės geležinkelio. Rengiant specialųjį planą, numatytos jungtys su Vievio ir Kaišiadorių stotimis, Vilniaus intermodaliniu terminalu, Vilniaus ir Kauno oro uostais, antradienį pranešė Susisiekimo ministerija.
- 1 patinka
Comment
-
Ar yra netyčia pas ką nors po ranka tiksli trasa, kur tas geležinkelis eis?Parašė Gator Rodyti pranešimą„Rail Baltica“ nuo Kauno iki Vilniaus bus tiesiama šalia dabartinio geležinkelio
Plačiau: https://sa.lt/rail-baltica-nuo-kauno...-gelezinkelio/
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ar yra netyčia pas ką nors po ranka tiksli trasa, kur tas geležinkelis eis?https://www.vz.lt/transportas-logist...skaunas-atsakaSusisiekimo ministerija patvirtino, kur turėtų būti tiesiama nauja europinės vėžės „Rail Baltica“ geležinkelio linija nuo Kauno iki Vilniaus.
Nuspręsta, kad „visų suinteresuotų šalių poreikius labiausiai atitinka vadinamoji šiaurinė S5 alternatyva“, pranešė ministerija. Atšaka bus sujungti Lentvario, Vievio ir Kaišiadorių miestai, tai nebuvo numatyta kitose pietinėse alternatyvose.
Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz7i496YkoD
- 6 patinka
Comment
-
Tipiškas žurnalistų ar pranešimų spaudai rašytojų nusipezėjimas. "Everything you read in the newspapers is absolutely true except for the rare story of which you happen to have firsthand knowledge"Parašė Gator Rodyti pranešimąBet ar galima sakyti, kad trasa eis šalia dabartinio jei ji neis nei pro Kaišiadoris, nei pro Vievį, nei pro Lentvarį? Jie tik papildomai bus sujungti.
- 4 patinka
Comment
-
Koks skirtumas jei vis vien bus prijungti? Beje, pro Lentvario GS eis šalia esamo kelyno.Parašė Gator Rodyti pranešimąBet ar galima sakyti, kad trasa eis šalia dabartinio jei ji neis nei pro Kaišiadoris, nei pro Vievį, nei pro Lentvarį? Jie tik papildomai bus sujungti.
Blogai, kad nėra prijungti Elektrėnai.
- 2 patinka
Comment
-
Ne tik neprijungti Elektrėnai, bet dar ir trasos ilgis gausis ilgesnis nei senosios trasos. Ir visos milijardinės investicijos, kad sutaupyti 10 min.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Koks skirtumas jei vis vien bus prijungti? Beje, pro Lentvario GS eis šalia esamo kelyno.
Blogai, kad nėra prijungti Elektrėnai.
- 1 patinka
Comment
-
https://tiny.cc/rbalticaAr yra netyčia pas ką nors po ranka tiksli trasa, kur tas geležinkelis eis?
- 4 patinka
Comment
-
Labai blogai, kad trasos ilgis ilgesnis, bei kad i Kauną važiuojama netiesiogiai.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ne tik neprijungti Elektrėnai, bet dar ir trasos ilgis gausis ilgesnis nei senosios trasos. Ir visos milijardinės investicijos, kad sutaupyti 10 min.
Comment
-
Laiko sutaupymas didelis, nes ekspresu kelionė išeis tik 38 min. Dabar greičiausias – 71 min.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ne tik neprijungti Elektrėnai, bet dar ir trasos ilgis gausis ilgesnis nei senosios trasos. Ir visos milijardinės investicijos, kad sutaupyti 10 min.
O dėl Elektrėnų tikrai gaila. Kaip jau rašiau prieš metus, pritraukus trasą prie Elektrėnų, eiti nuo geležinkelio stoties praktiškai į bet kurį miesto tašką reikėtų ne ilgiau kaip 6-12 minučių (o tai yra 13 000 gyventojų turintis miestas!). Retai pasitaiko galimybė įrengti naują geležinkelio stotį, kuri būtų taip arti daugelio gyventojų ir tuo pačiu toje stotyje stotų jau esami populiariausi šalies maršrutai (išskyrus ekspresus).
Susisiekimo ministerija atsakė, kad jungtis į Elektrėnus galėtų atsirasti kažkada vėliau
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 5 patinka
Comment
-
Keleiviams nėra skirtumo, skirtumas mums čia besidomintiems, kuriems pateiktas neteisingas teiginys.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Koks skirtumas jei vis vien bus prijungti? Beje, pro Lentvario GS eis šalia esamo kelyno.
Blogai, kad nėra prijungti Elektrėnai.
Comment
-
Jis kalbėjo apie laikus kai būdavo mažiau nei valanda. Tiesa 48 nelabai būdavo, nebent be sustojimų paleistas būtų buvęs, gal tada priartėjęs būtų prie tie. Kažkas apie 55min buvo su bent vienu sustojimu.Parašė taccido Rodyti pranešimą
Laiko sutaupymas didelis, nes ekspresu kelionė išeis tik 38 min. Dabar greičiausias – 71 min.
Comment
-
Dabar ekspreso nėra, jei toks būtų, tai kokį 50 min. užtruktų.Parašė taccido Rodyti pranešimąLaiko sutaupymas didelis, nes ekspresu kelionė išeis tik 38 min. Dabar greičiausias – 71 min.
Įdomu, kiek dabar vilniečių važinėja skristi iš KUN, kad būtų vertos tokios investicijos ir visi važiuojantys Kaunas - Vilnius turėtų be reikalo tokį lanką daryti.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Labai blogai, kad trasos ilgis ilgesnis, bei kad i Kauną važiuojama netiesiogiai.Paskutinis taisė Lettered; 2022.10.19, 08:32.
- 1 patinka
Comment
Comment