Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Na, žiūrėkim 30 metų į priekį. Jei ekologiniai sumetimai privers valdžią pakeist trumpus ir vidutinio nuotolio pigius skrydžius greitaisiais traukiniais, tas srautas į Berlyną gali pavirsti šimtais tūkstančių žmonių per metus. Man atrodo, link to einama.
    Pastovus srautas į Berlyną net iš Vilniaus realiai nėra komerciškai įmanomas konkuruojant kad ir su brangiais skrydžiais. Iš kaimynų net Talinas-Varšuva jau yra ribinis. Jeigu kažkada Gudija netaptų nedraugiška valstyve, RB3 atšaka per tenai į Kijevą atrodo vienintelis naujas tarptautinis variantas, o į Berlyną kažkur reikės derintis prie Vokiečių-Lenkų tinklelio.

    Comment


      Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
      Pastovus srautas į Berlyną net iš Vilniaus realiai nėra komerciškai įmanomas konkuruojant kad ir su brangiais skrydžiais. Iš kaimynų net Talinas-Varšuva jau yra ribinis. Jeigu kažkada Gudija netaptų nedraugiška valstyve, RB3 atšaka per tenai į Kijevą atrodo vienintelis naujas tarptautinis variantas, o į Berlyną kažkur reikės derintis prie Vokiečių-Lenkų tinklelio.
      Na tai čia manau buvo spekuliacija kas būtų jeigu skrydžiai būtų apmokestinti pagal realią taršą - t.y. traukiniai būtų pigiau.

      Comment


        Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
        Pastovus srautas į Berlyną net iš Vilniaus realiai nėra komerciškai įmanomas konkuruojant kad ir su brangiais skrydžiais. Iš kaimynų net Talinas-Varšuva jau yra ribinis. Jeigu kažkada Gudija netaptų nedraugiška valstyve, RB3 atšaka per tenai į Kijevą atrodo vienintelis naujas tarptautinis variantas, o į Berlyną kažkur reikės derintis prie Vokiečių-Lenkų tinklelio.
        Manot, Baltarusijoj ar Ukrainoj būtų intereso tiesti standartinės vėžės geležinkelius? Kažkaip abejoju.

        Comment


          Parašė alga Rodyti pranešimą
          Manot, Baltarusijoj ar Ukrainoj būtų intereso tiesti standartinės vėžės geležinkelius? Kažkaip abejoju.
          Manau ES finansuojant per Rytų partnerystę - atsirastų turėti mišrias vėžias, panašiai kaip ir mes čia kalbame, ir būti susijus su abiem poliais. Jeigu ta valstybė netaptų Sąjungine ir galėtų formuoti toliau tokią politiką, žinoma. Ekonomiškai beje irgi taip galvoju - pigiausią technologiją galinti tiekti Kinija, Europa naudoja ir tiekia irgi pagal standartą, tad ateityje bendrai modernizavimas būtų jiems konkurencingesnis ar sakykim naudingesnis. Bet nesu skaitinėjęs tech. dokumentų, kiek ten yra skirtumų elektrifikuojant, valdymo standartuose, kiek ta dalis netaptų nepriimtina?

          Comment


            „Rail Baltica“: perkamos projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos ruožui „Kaunas-Vilnius“
            https://www.rail-baltica.lt/naujieno...aunas-vilnius/

            Vasario 28 d. paskelbtas naujas viešojo pirkimo konkursas dėl projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugų, skirtų ruožo „Kaunas-Vilnius“ statybai. Konkursą Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos užsakymu organizuoja bendra Baltijos šalių įmonė „RB Rail AS“, koordinuojanti projekto „Rail Baltica“ įgyvendinimą Baltijos šalyse.

            Viešojo pirkimo konkursą sudaro du etapai. Pirmasis iš jų yra kvalifikacinis. Paraiškos Latvijos viešųjų pirkimų sistemoje EIS gali būti teikiamos iki 2022 m. balandžio 14 d. Antrasis konkurso etapas yra pasiūlymų teikimo ir derybų etapas. Iki šių metų pabaigos planuojama pasirašyti naujos 64 km ilgio linijos nuo Kauno miesto mazgo iki Vilniaus miesto mazgo projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugų sutartį.
            Preliminarią „Rail Baltica“ magistralės atkarpos „Kaunas–Vilnius“ apimtį sudaro maždaug 64 km ilgio ir 1435 mm pločio dvikelis geležinkelis, maždaug 16 km esamos 1520 mm pločio geležinkelio linijos rekonstrukcija, 3 pralankos, 10 kelio viadukų, 1 kelio tunelis, 13 geležinkelio viadukų, 8 laukinių gyvūnų perėjos, 15 pralaidų ir kita infrastruktūra bei inžineriniai tinklai.

            Comment


              „Rail Baltica“ nuo Kauno iki Vilniaus bus tiesiama šalia dabartinio geležinkelio

              Planuojama jį tiesti šalia esamo 1520 mm vėžės geležinkelio. Rengiant specialųjį planą, numatytos jungtys su Vievio ir Kaišiadorių stotimis, Vilniaus intermodaliniu terminalu, Vilniaus ir Kauno oro uostais, antradienį pranešė Susisiekimo ministerija.
              ‎‎ Plačiau: https://sa.lt/rail-baltica-nuo-kauno...-gelezinkelio/

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                „Rail Baltica“ nuo Kauno iki Vilniaus bus tiesiama šalia dabartinio geležinkelio



                ‎‎ Plačiau: https://sa.lt/rail-baltica-nuo-kauno...-gelezinkelio/
                Ar yra netyčia pas ką nors po ranka tiksli trasa, kur tas geležinkelis eis?

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Ar yra netyčia pas ką nors po ranka tiksli trasa, kur tas geležinkelis eis?
                  Susisiekimo ministerija patvirtino, kur turėtų būti tiesiama nauja europinės vėžės „Rail Baltica“ geležinkelio linija nuo Kauno iki Vilniaus.



                  Nuspręsta, kad „visų suinteresuotų šalių poreikius labiausiai atitinka vadinamoji šiaurinė S5 alternatyva“, pranešė ministerija. Atšaka bus sujungti Lentvario, Vievio ir Kaišiadorių miestai, tai nebuvo numatyta kitose pietinėse alternatyvose.


                  Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz7i496YkoD
                  https://www.vz.lt/transportas-logist...skaunas-atsaka

                  Flickr

                  Comment


                    Bet ar galima sakyti, kad trasa eis šalia dabartinio jei ji neis nei pro Kaišiadoris, nei pro Vievį, nei pro Lentvarį? Jie tik papildomai bus sujungti.

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                      Bet ar galima sakyti, kad trasa eis šalia dabartinio jei ji neis nei pro Kaišiadoris, nei pro Vievį, nei pro Lentvarį? Jie tik papildomai bus sujungti.
                      Tipiškas žurnalistų ar pranešimų spaudai rašytojų nusipezėjimas. "Everything you read in the newspapers is absolutely true except for the rare story of which you happen to have firsthand knowledge"

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                        Bet ar galima sakyti, kad trasa eis šalia dabartinio jei ji neis nei pro Kaišiadoris, nei pro Vievį, nei pro Lentvarį? Jie tik papildomai bus sujungti.
                        Koks skirtumas jei vis vien bus prijungti? Beje, pro Lentvario GS eis šalia esamo kelyno.
                        Blogai, kad nėra prijungti Elektrėnai.

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                          Koks skirtumas jei vis vien bus prijungti? Beje, pro Lentvario GS eis šalia esamo kelyno.
                          Blogai, kad nėra prijungti Elektrėnai.
                          Ne tik neprijungti Elektrėnai, bet dar ir trasos ilgis gausis ilgesnis nei senosios trasos. Ir visos milijardinės investicijos, kad sutaupyti 10 min.
                          Flickr

                          Comment


                            Ar yra netyčia pas ką nors po ranka tiksli trasa, kur tas geležinkelis eis?
                            https://tiny.cc/rbaltica

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Ne tik neprijungti Elektrėnai, bet dar ir trasos ilgis gausis ilgesnis nei senosios trasos. Ir visos milijardinės investicijos, kad sutaupyti 10 min.
                              Labai blogai, kad trasos ilgis ilgesnis, bei kad i Kauną važiuojama netiesiogiai.

                              Comment


                                Tai vienintelis miestelis, kuris nesugebėjo pasijungti, yra didžiausias iš jų - Elektrėnai. Liūzerių liūzeriai, būtų tereikėję pirštą pajudinti kelis kartus nuo projekto pradžios - nesugebėjo nei to.

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Ne tik neprijungti Elektrėnai, bet dar ir trasos ilgis gausis ilgesnis nei senosios trasos. Ir visos milijardinės investicijos, kad sutaupyti 10 min.
                                  Laiko sutaupymas didelis, nes ekspresu kelionė išeis tik 38 min. Dabar greičiausias – 71 min.


                                  O dėl Elektrėnų tikrai gaila. Kaip jau rašiau prieš metus, pritraukus trasą prie Elektrėnų, eiti nuo geležinkelio stoties praktiškai į bet kurį miesto tašką reikėtų ne ilgiau kaip 6-12 minučių (o tai yra 13 000 gyventojų turintis miestas!). Retai pasitaiko galimybė įrengti naują geležinkelio stotį, kuri būtų taip arti daugelio gyventojų ir tuo pačiu toje stotyje stotų jau esami populiariausi šalies maršrutai (išskyrus ekspresus).
                                  Susisiekimo ministerija atsakė, kad jungtis į Elektrėnus galėtų atsirasti kažkada vėliau

                                  Click image for larger version

Name:	elektrenu-atsaka-2-miestas.png
Views:	321
Size:	1,04 MB
ID:	1999993
                                  100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                    Koks skirtumas jei vis vien bus prijungti? Beje, pro Lentvario GS eis šalia esamo kelyno.
                                    Blogai, kad nėra prijungti Elektrėnai.
                                    Keleiviams nėra skirtumo, skirtumas mums čia besidomintiems, kuriems pateiktas neteisingas teiginys.

                                    Comment


                                      Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                      Laiko sutaupymas didelis, nes ekspresu kelionė išeis tik 38 min. Dabar greičiausias – 71 min.
                                      Jis kalbėjo apie laikus kai būdavo mažiau nei valanda. Tiesa 48 nelabai būdavo, nebent be sustojimų paleistas būtų buvęs, gal tada priartėjęs būtų prie tie. Kažkas apie 55min buvo su bent vienu sustojimu.

                                      Comment


                                        Parašė taccido Rodyti pranešimą
                                        Laiko sutaupymas didelis, nes ekspresu kelionė išeis tik 38 min. Dabar greičiausias – 71 min.
                                        Dabar ekspreso nėra, jei toks būtų, tai kokį 50 min. užtruktų.

                                        Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                        Labai blogai, kad trasos ilgis ilgesnis, bei kad i Kauną važiuojama netiesiogiai.
                                        Įdomu, kiek dabar vilniečių važinėja skristi iš KUN, kad būtų vertos tokios investicijos ir visi važiuojantys Kaunas - Vilnius turėtų be reikalo tokį lanką daryti.
                                        Paskutinis taisė Lettered; 2022.10.19, 07:32.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Neužmirškime, kad vienas iš pagrindinių tikslų buvo pajungti KUN-Kauno oro uostą. Gal tai lemia pasirinktą kelio trajektoriją.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X