Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai kad visur traukiniai važiuoja gana tyliai, kur bėgiai tinkamai suremontuoti. Ir Lietuvoje jie gana tyliai važiuoja.
    Na tai čia tada tokia pat kompensacija kaip tiem kuriem vėjo malūnai negražu.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Tai kad visur traukiniai važiuoja gana tyliai, kur bėgiai tinkamai suremontuoti. Ir Lietuvoje jie gana tyliai važiuoja.
      Taip. Elektriniai keleiviniai ant suvirintų bėgių tylūs. Belaruskali dešimčių tonų vagonai ir per gerus bėgius ūžia garsiai.

      Kolega nusipirko tarpukariu statytą vokišką namą per 50 m nuo Wrocław-Leśnica stoties, geležinkelio kaimynystė gyvent netrukdo nei kiek, bet namas už tuos pačius pinigus išėjo daug prabangesnis. Esu pas jį nakvojęs, važiuojančių pro šalį traukinių nesigirdėjo visai.

      Comment


        Štai turiu Pesa 630 DMU prariedančio prie Lentvario video. Kol traukinys toliau už ~50 m, jo garsą užgožia šalia kleksintis dyzelis. https://youtu.be/0Yv3-UUnxLw

        Comment


          Susisiekimo ministerija patvirtino, kur turėtų būti tiesiama nauja europinės vėžės „Rail Baltica“ geležinkelio linija nuo Kauno iki Vilniaus. Nuspręsta, kad „visų suinteresuotų šalių poreikius labiausiai atitinka vadinamoji šiaurinė S5 alternatyva“, pranešė ministerija.

          Comment


            Ar aš čia ką praleidau, ar jie su RB atšaka į Vilnių planuoja "atgaivinti" Panerių tuneli? Pagal žemėlapį taip atrodo, bet kažkaip to tikrai neįsivaizduoju...

            Comment


              Ar aš čia ką praleidau, ar jie su RB atšaka į Vilnių planuoja "atgaivinti" Panerių tuneli? Pagal žemėlapį taip atrodo, bet kažkaip to tikrai neįsivaizduoju...
              Na jei atgaivinimu vadinti visiškai naujo tunelio, greta senojo, statybą, tada taip.

              Comment


                Sveiki, gal galite paaiškinti, kodėl pasirinktas S5 variantas, t.y. VNO-Vilnius-KUN-Kaunas, o ne VNO-Vilnius-Kaunas-KUN? Juk tiesi linija palei seną vėžę nuo Kaišiadorių iki Kauno būtų daug greitesnis variantas. Manau, kad daugumai keleivių aktualus kuo greitesnis susiekimas tarp miestų keliaujant į ir iš darbo, o oro uostas rūpi tik daug mažesnei daliai.

                Comment


                  Parašė ifl Rodyti pranešimą
                  Sveiki, gal galite paaiškinti, kodėl pasirinktas S5 variantas, t.y. VNO-Vilnius-KUN-Kaunas, o ne VNO-Vilnius-Kaunas-KUN? Juk tiesi linija palei seną vėžę nuo Kaišiadorių iki Kauno būtų daug greitesnis variantas. Manau, kad daugumai keleivių aktualus kuo greitesnis susiekimas tarp miestų keliaujant į ir iš darbo, o oro uostas rūpi tik daug mažesnei daliai.
                  Elementariausias paaiškinimas būtų, kad oro uostas yra geografiškai gerokai arčiau Vilniaus nei Kauno GS.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Elementariausias paaiškinimas būtų, kad oro uostas yra geografiškai gerokai arčiau Vilniaus nei Kauno GS.
                    O kiek laiko vien dėl to priverstinio užsukimo pailgėja kelionė iki Kauno?

                    Comment


                      Parašė ifl Rodyti pranešimą

                      O kiek laiko vien dėl to priverstinio užsukimo pailgėja kelionė iki Kauno?
                      Pailgėja dydžiu lygiu kelio ilgiui padalintui iš vidutinio greičio. Dalis traukinių gal nebus priverstinai stabdomi oro uoste.
                      Paskutinis taisė Sula; 2022.01.20, 13:55.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        Elementariausias paaiškinimas būtų, kad oro uostas yra geografiškai gerokai arčiau Vilniaus nei Kauno GS.
                        O bėgių linijas nereiktų braižyti pagal keleivių srautus, o ne geografiją? Įdomu, koks procentas keleivių važiuojančių iš Vilniaus į Kauną važiuoja būtent į KUN.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė ifl Rodyti pranešimą

                          O kiek laiko vien dėl to priverstinio užsukimo pailgėja kelionė iki Kauno?
                          Tai dar neaišku, kurį sprendimą oro uoste pasirinks. S5 variante akligatvio iki egzistuojančio terminalo nėra, yra stotis miškuose tarp pakilimo tako ir Neveronių. Ar bus kažkoks autobusiukas-šaudyklė iki terminalo, ar išvystys naują terminalą prie stoties, dar matysim. Bet šiaip ar taip, nieko priverstinio ten nėra, ekspresai galės lėkti nestodami oro uoste.
                          Paskutinis taisė alga; 2022.01.20, 14:23.

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            O bėgių linijas nereiktų braižyti pagal keleivių srautus, o ne geografiją? Įdomu, koks procentas keleivių važiuojančių iš Vilniaus į Kauną važiuoja būtent į KUN.
                            O taip, pamokykim transporto projektuotuojus projektuoti transportą. Jie, be abejo, apie keleivių srautus nepagalvojo.

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              O bėgių linijas nereiktų braižyti pagal keleivių srautus, o ne geografiją? Įdomu, koks procentas keleivių važiuojančių iš Vilniaus į Kauną važiuoja būtent į KUN.
                              Tai kad tos pietinės alternatyvos kaip tik ėjo visiškais laukais. Ir bendras ilgis net didesnis!
                              išsišakojimas yra ar ne 5km nuo dabartinio 1520mm geležinkelio, tai ne kaži koks lankas.

                              Comment


                                Parašė alga Rodyti pranešimą

                                O taip, pamokykim transporto projektuotuojus projektuoti transportą. Jie, be abejo, apie keleivių srautus nepagalvojo.
                                Tai kad įtartini tie projektuotojai, negali savo mąstysenos išvaduoti iš caro laikų projektų. Kur daugiau gyvena žmonių, Kauno centre ar tarkim Šilainiuose? Vilniaus senamiestyje ar Justiniškėse Fabuose Viršuluose? Tad apie žmonių srautus jų supratimas kelia klausimų

                                Comment


                                  Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

                                  Tai kad įtartini tie projektuotojai, negali savo mąstysenos išvaduoti iš caro laikų projektų. Kur daugiau gyvena žmonių, Kauno centre ar tarkim Šilainiuose? Vilniaus senamiestyje ar Justiniškėse Fabuose Viršuluose? Tad apie žmonių srautus jų supratimas kelia klausimų
                                  Panevežy išsivadavo iš caro projektų – forumas nepatenkintas. Stotis kokioj nors Tadandėj būtų dar mažiau patogi daugumai vilniečių, nei dabartinė, apie sinergiją su oro uostais galima būtų pamiršt. Ir taip Rail Baltica bus brangiausias bet kada statytas Lietuvoje infrastruktūros objektas, keletas procentų BVP, svajoti apie tunelius iki naujos stoties po Spaudos rūmais – atitrūkimas nuo realybės.

                                  Comment


                                    Nekalbu apie tunelius ir stoties perkėlimą. Man tiesiog įdomu pasidarė, kodėl reikėjo tiest naują "kreivą" vėžę, o ne lygiagrečią esamam trumpiausiam tiesiam keliui nuo Kaišiadorių. Kelionės laikas iki Kauno pailgėja, nes kelias tampa ilgesnis.

                                    Comment


                                      Parašė alga Rodyti pranešimą

                                      O taip, pamokykim transporto projektuotuojus projektuoti transportą. Jie, be abejo, apie keleivių srautus nepagalvojo.
                                      Lieka tikėtis kad geležinkelio projektuotijai yra geresni nei miesto VT projektuotojai nes tie tai tikrai apie keleivių srautus negalvoja.


                                      Comment


                                        Parašė ifl Rodyti pranešimą
                                        Sveiki, gal galite paaiškinti, kodėl pasirinktas S5 variantas, t.y. VNO-Vilnius-KUN-Kaunas, o ne VNO-Vilnius-Kaunas-KUN? Juk tiesi linija palei seną vėžę nuo Kaišiadorių iki Kauno būtų daug greitesnis variantas. Manau, kad daugumai keleivių aktualus kuo greitesnis susiekimas tarp miestų keliaujant į ir iš darbo, o oro uostas rūpi tik daug mažesnei daliai.
                                        Su tokiu atsišakojimu galimi ir tiesioginiai reisai Talinas-Ryga-Vilnius, neužsukant į Kauną. Ar tokių reisų išvis bus - matysim, bet panašu kad visose railbalticos skaidrėse dėl PRo kelionių laikus (Ryga-Vilnius, Talinas-Vilnius) taip ir paskaičiuoja.

                                        Comment


                                          Parašė Edd Rodyti pranešimą

                                          Su tokiu atsišakojimu galimi ir tiesioginiai reisai Talinas-Ryga-Vilnius, neužsukant į Kauną. Ar tokių reisų išvis bus - matysim, bet panašu kad visose railbalticos skaidrėse dėl PRo kelionių laikus (Ryga-Vilnius, Talinas-Vilnius) taip ir paskaičiuoja.
                                          Tada jau būtų geriau geležinkelis tiesiai į Panevėžį iš Vilniaus. Būtų daug tiesiau link Rygos ir atsirastų tiesioginis susisiekimas su Aukštaitijos sostine.

                                          Vis vien didžioji dauguma keleivių srautų RB bus vietiniai, o linija nepanašu, kad į tai atsižvelgia.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X