Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
Taip. Elektriniai keleiviniai ant suvirintų bėgių tylūs. Belaruskali dešimčių tonų vagonai ir per gerus bėgius ūžia garsiai.Parašė John Rodyti pranešimąTai kad visur traukiniai važiuoja gana tyliai, kur bėgiai tinkamai suremontuoti. Ir Lietuvoje jie gana tyliai važiuoja.
Kolega nusipirko tarpukariu statytą vokišką namą per 50 m nuo Wrocław-Leśnica stoties, geležinkelio kaimynystė gyvent netrukdo nei kiek, bet namas už tuos pačius pinigus išėjo daug prabangesnis. Esu pas jį nakvojęs, važiuojančių pro šalį traukinių nesigirdėjo visai.
Comment
-
Štai turiu Pesa 630 DMU prariedančio prie Lentvario video. Kol traukinys toliau už ~50 m, jo garsą užgožia šalia kleksintis dyzelis. https://youtu.be/0Yv3-UUnxLw
- 1 patinka
Comment
-
Sveiki, gal galite paaiškinti, kodėl pasirinktas S5 variantas, t.y. VNO-Vilnius-KUN-Kaunas, o ne VNO-Vilnius-Kaunas-KUN? Juk tiesi linija palei seną vėžę nuo Kaišiadorių iki Kauno būtų daug greitesnis variantas. Manau, kad daugumai keleivių aktualus kuo greitesnis susiekimas tarp miestų keliaujant į ir iš darbo, o oro uostas rūpi tik daug mažesnei daliai.
Comment
-
Elementariausias paaiškinimas būtų, kad oro uostas yra geografiškai gerokai arčiau Vilniaus nei Kauno GS.Parašė ifl Rodyti pranešimąSveiki, gal galite paaiškinti, kodėl pasirinktas S5 variantas, t.y. VNO-Vilnius-KUN-Kaunas, o ne VNO-Vilnius-Kaunas-KUN? Juk tiesi linija palei seną vėžę nuo Kaišiadorių iki Kauno būtų daug greitesnis variantas. Manau, kad daugumai keleivių aktualus kuo greitesnis susiekimas tarp miestų keliaujant į ir iš darbo, o oro uostas rūpi tik daug mažesnei daliai.
- 1 patinka
Comment
-
O kiek laiko vien dėl to priverstinio užsukimo pailgėja kelionė iki Kauno?Parašė Sula Rodyti pranešimą
Elementariausias paaiškinimas būtų, kad oro uostas yra geografiškai gerokai arčiau Vilniaus nei Kauno GS.
Comment
-
Pailgėja dydžiu lygiu kelio ilgiui padalintui iš vidutinio greičio. Dalis traukinių gal nebus priverstinai stabdomi oro uoste.Parašė ifl Rodyti pranešimą
O kiek laiko vien dėl to priverstinio užsukimo pailgėja kelionė iki Kauno?Paskutinis taisė Sula; 2022.01.20, 14:55.
Comment
-
O bėgių linijas nereiktų braižyti pagal keleivių srautus, o ne geografiją? Įdomu, koks procentas keleivių važiuojančių iš Vilniaus į Kauną važiuoja būtent į KUN.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Elementariausias paaiškinimas būtų, kad oro uostas yra geografiškai gerokai arčiau Vilniaus nei Kauno GS.
Comment
-
Tai dar neaišku, kurį sprendimą oro uoste pasirinks. S5 variante akligatvio iki egzistuojančio terminalo nėra, yra stotis miškuose tarp pakilimo tako ir Neveronių. Ar bus kažkoks autobusiukas-šaudyklė iki terminalo, ar išvystys naują terminalą prie stoties, dar matysim. Bet šiaip ar taip, nieko priverstinio ten nėra, ekspresai galės lėkti nestodami oro uoste.Parašė ifl Rodyti pranešimą
O kiek laiko vien dėl to priverstinio užsukimo pailgėja kelionė iki Kauno?Paskutinis taisė alga; 2022.01.20, 15:23.
- 2 patinka
Comment
-
O taip, pamokykim transporto projektuotuojus projektuoti transportą. Jie, be abejo, apie keleivių srautus nepagalvojo.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O bėgių linijas nereiktų braižyti pagal keleivių srautus, o ne geografiją? Įdomu, koks procentas keleivių važiuojančių iš Vilniaus į Kauną važiuoja būtent į KUN.
- 2 patinka
Comment
-
Tai kad tos pietinės alternatyvos kaip tik ėjo visiškais laukais. Ir bendras ilgis net didesnis!Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O bėgių linijas nereiktų braižyti pagal keleivių srautus, o ne geografiją? Įdomu, koks procentas keleivių važiuojančių iš Vilniaus į Kauną važiuoja būtent į KUN.
išsišakojimas yra ar ne 5km nuo dabartinio 1520mm geležinkelio, tai ne kaži koks lankas.
Comment
-
Tai kad įtartini tie projektuotojai, negali savo mąstysenos išvaduoti iš caro laikų projektų. Kur daugiau gyvena žmonių, Kauno centre ar tarkim Šilainiuose? Vilniaus senamiestyje ar Justiniškėse Fabuose Viršuluose? Tad apie žmonių srautus jų supratimas kelia klausimųParašė alga Rodyti pranešimą
O taip, pamokykim transporto projektuotuojus projektuoti transportą. Jie, be abejo, apie keleivių srautus nepagalvojo.
- 1 patinka
Comment
-
Panevežy išsivadavo iš caro projektų – forumas nepatenkintas. Stotis kokioj nors Tadandėj būtų dar mažiau patogi daugumai vilniečių, nei dabartinė, apie sinergiją su oro uostais galima būtų pamiršt. Ir taip Rail Baltica bus brangiausias bet kada statytas Lietuvoje infrastruktūros objektas, keletas procentų BVP, svajoti apie tunelius iki naujos stoties po Spaudos rūmais – atitrūkimas nuo realybės.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Tai kad įtartini tie projektuotojai, negali savo mąstysenos išvaduoti iš caro laikų projektų. Kur daugiau gyvena žmonių, Kauno centre ar tarkim Šilainiuose? Vilniaus senamiestyje ar Justiniškėse Fabuose Viršuluose? Tad apie žmonių srautus jų supratimas kelia klausimų
- 1 patinka
Comment
-
Lieka tikėtis kad geležinkelio projektuotijai yra geresni nei miesto VT projektuotojai nes tie tai tikrai apie keleivių srautus negalvoja.Parašė alga Rodyti pranešimą
O taip, pamokykim transporto projektuotuojus projektuoti transportą. Jie, be abejo, apie keleivių srautus nepagalvojo.
- 3 patinka
Comment
-
Su tokiu atsišakojimu galimi ir tiesioginiai reisai Talinas-Ryga-Vilnius, neužsukant į Kauną. Ar tokių reisų išvis bus - matysim, bet panašu kad visose railbalticos skaidrėse dėl PRo kelionių laikus (Ryga-Vilnius, Talinas-Vilnius) taip ir paskaičiuoja.Parašė ifl Rodyti pranešimąSveiki, gal galite paaiškinti, kodėl pasirinktas S5 variantas, t.y. VNO-Vilnius-KUN-Kaunas, o ne VNO-Vilnius-Kaunas-KUN? Juk tiesi linija palei seną vėžę nuo Kaišiadorių iki Kauno būtų daug greitesnis variantas. Manau, kad daugumai keleivių aktualus kuo greitesnis susiekimas tarp miestų keliaujant į ir iš darbo, o oro uostas rūpi tik daug mažesnei daliai.
Comment
-
Tada jau būtų geriau geležinkelis tiesiai į Panevėžį iš Vilniaus. Būtų daug tiesiau link Rygos ir atsirastų tiesioginis susisiekimas su Aukštaitijos sostine.Parašė Edd Rodyti pranešimą
Su tokiu atsišakojimu galimi ir tiesioginiai reisai Talinas-Ryga-Vilnius, neužsukant į Kauną. Ar tokių reisų išvis bus - matysim, bet panašu kad visose railbalticos skaidrėse dėl PRo kelionių laikus (Ryga-Vilnius, Talinas-Vilnius) taip ir paskaičiuoja.
Vis vien didžioji dauguma keleivių srautų RB bus vietiniai, o linija nepanašu, kad į tai atsižvelgia.
- 1 patinka
Comment
Comment