Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Kad Vilniaus gyventojams nereiktų vargintis perlipti Kaune važiuojant į Latviją, Estiją, Lenkiją.
    Kiek reisų per dieną susidarys į šias nurodytas šalis? O kiek reisų bus į Kauną?

    Comment


      Tema tokia įdomi gaunasi. Prorusiški veikėjai nepatenkinti kad nauja linija eis ne į Minską/Petrogradą ir kad prie Stalino statyta traukinių stotis Vilniuje bus antraeilė, o kauniečiai nepatenkinti kad išvis Vilnius bus prijungtas ir kad vilniečiams galimai nereiks persėsti Kaune, Vilniuje galimai bus nauja stotis ir t.t. Baisu.

      Comment


        Parašė Edd Rodyti pranešimą
        Tema tokia įdomi gaunasi. Prorusiški veikėjai nepatenkinti kad nauja linija eis ne į Minską/Petrogradą ir kad prie Stalino statyta traukinių stotis Vilniuje bus antraeilė, o kauniečiai nepatenkinti kad išvis Vilnius bus prijungtas ir kad vilniečiams galimai nereiks persėsti Kaune, Vilniuje galimai bus nauja stotis ir t.t. Baisu.
        gal vilnieciui ir baisu, bet visiems kitiems tai tiesiog elementaru

        Comment


          Parašė liutass Rodyti pranešimą
          gal vilnieciui ir baisu, bet visiems kitiems tai tiesiog elementaru
          Žinant įgimtą kauniečių priešiškumą vilniečiams, toks noras suprantamas

          Comment


            Parašė liutass Rodyti pranešimą

            gal vilnieciui ir baisu, bet visiems kitiems tai tiesiog elementaru
            Nesuprantu kas elementaru? Kad RB bus miręs reikalas jei nebus pajungtas Vilnius? Kaip ne kaip, didžiausias LT miestas. Jei vilniečiui bus patogiau skristi į Taliną ar Rygą, tai jis ir skris. Kam vargintis su persėdimais? Žiūrint į ateitį, gal kažkada ir į Minską bus galima nusitiesti su papildomais turistais Kaunui. Kuo daugiau komforto bet kuriam Lietuvos miestui, tuom visai Lietuvai geriau. Juk RB išvis galėjo eiti tiesiai per Vilnių, aplenkiant Kauną. Tuomet irgi būtumėt argumentavę kad nereikia atšakos? Spėju būtent taip ir buvo sustrateguota-daugiau euro vėžės Lietuvoje, pajungiant 2 didžiausius LT miestus. Išėjo geriausias variantas Lietuvai.
            Paskutinis taisė B.S.; 2021.10.11, 20:23.

            Comment


              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

              Žinant įgimtą kauniečių priešiškumą vilniečiams, toks noras suprantamas
              ir vilnieciu taip pat

              Comment


                Parašė liutass Rodyti pranešimą

                ir vilnieciu taip pat
                Man atrodo verdat savo sultyse, ir nematot bendro paveikslo. Arba esat labai jaunas. Geležinkelis - 20 metų projektas. Jei Vilniaus ponai būtų buvę tokie aikštingi ir kerštingi, tai RB būtų ėjusi per Vilnių. Pačių Vilniaus politikų nuspręsta kad Lietuvai geriau per Kauną. Na bet kai kuriems kauniečiams, svarbu Vilniui būtų blogiau.

                Comment


                  Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                  Man atrodo verdat savo sultyse, ir nematot bendro paveikslo. Arba esat labai jaunas. Geležinkelis - 20 metų projektas. Jei Vilniaus ponai būtų buvę tokie aikštingi ir kerštingi, tai RB būtų ėjusi per Vilnių. Pačių Vilniaus politikų nuspręsta kad Lietuvai geriau per Kauną. Na bet kai kuriems kauniečiams, svarbu Vilniui būtų blogiau.

                  Comment


                    Manau kad iš viso RB projekto, labiausiai keleiviais apkrauta dalis bus būtent ruožas Vilnius-Kaunas. Visų pirma esami klientai niekur nedings. Atsiras kažkiek naujų dėl šiek tiek sutrumpėjusios trukmės. Bet masiškas papildomų klientų pritraukimas atrodo abejotinas. Po kelių metų Justiniškių, Karoliniškių, Pilaitės, Fabijoniškių, Pašilaičių, Jeruzalės, Baltupių, Lazdynų gyventojai automobiliu Kauną galės pasiekti tarkim per 1:10-1:20. O pasiekti "East" stotį jiems bent 30 min kaži ar užteks?
                    Paskutinis taisė Rimas_OK; 2021.10.12, 12:42.

                    Comment


                      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                      Manau kad iš viso RB projekto, labiausiai keleiviais apkrauta dalis bus būtent ruožas Vilnius-Kaunas. Visų pirma esami klientai niekur nedings. Atsiras kažkiek naujų dėl šiek tiek sutrumpėjusios trukmės. Bet masiškas papildomų klientų pritraukimas atrodo abejotinas. Po kelių metų Justiniškių, Karoliniškių, Pilaitės, Fabijoniškių, Pašilaičių, Jeruzalės, Baltupių, Lazdynų gyventojai automobiliu Kauną galės pasiekti tarkim per 1:10-1:20. O pasiekti "East" stotį jiems bent 30 min kaži ar užteks?
                      Labai teigiamas dalykas, kad atsiras daugiau reisų Vilnius-Kaunas. Pagal pradinį sumanymą, kas valandą važiuojantys ekspresai Vilnius-Kaunas, taip pat kas dvi valandas po traukinį į Taliną ir Varšuvą, todėl Vilnius-Kaunas koridoriuje susidarys 30 min. taktas. O tai jau neblogai. (Dar plius regioniniai papildomai prisidės).
                      Bet kaip suprantu, 2026 m. RailBaltica pradės normaliai veikti tik Baltijos šalyse, todėl spėju, kad Vilnius-Varšuva maršrute bus laikinas sprendimas – paprastas negreitasis traukinys, ir turbūt vos 2-3 kartus per parą (nes lėtai). Kitaip tariant, tvarkaraščio dažnumo prasme turbūt važiuos ne ką dažniau, nei naujasis Vilnius-Varšuva nuo kitų metų, tik be persėdimo Kaune.

                      O su Vilniaus vakariniu masyvu, čia dar atskiras klausimas. Turbūt realiausias variantas užtikrinti patogesnį tos miesto dalies „prijungimą“ prie geležinkelio yra greičiau atvežti keleivius į stotį. Abejotina, kad Vilnius galėtų patempti geležinkelio privedimą prie tų vakarinių rajonų ar NMC. Kad tarpmiestinis traukinys stotų Laisvės prospekte/NMC ir galėtų nuvažiuoti iki oro uosto, reikia milžiniškos kilpos po centru ir senamiesčiu, kas kainuotų milijardus.
                      Paskutinis taisė taccido; 2021.10.12, 15:36.
                      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                      Comment


                        Parašė themanual Rodyti pranešimą

                        ES duos pinigų tik standartinei vėžei. Bet idėja apie kruizinius turistus lekiančius lietuvišku bullet-treinu dienos išvykoms apžiūrėti Kauno ar Vilniaus vaizdingais Panemunės peizažais mane irgi žavi, tik gal ne dėl pačių kruizinių turistų (nors kaip nors jau, gal Kaunui vis tiek daugiau jų kliūtų), o dėl to jog ir aš norėčiau tokiu traukiniu pasivažinėti
                        Government approves EU recovery funding plan

                        https://news.err.ee/1608107473/gover...y-funding-plan

                        Kažką aš čia praleidau ar ES finansuoja čia 1520 mm, o ne 1435 mm vėžę?

                        Comment


                          Parašė Petr Rodyti pranešimą

                          Government approves EU recovery funding plan

                          https://news.err.ee/1608107473/gover...y-funding-plan

                          Kažką aš čia praleidau ar ES finansuoja čia 1520 mm, o ne 1435 mm vėžę?
                          Manau ES pinigus sskiria geležinkelio infrastruktūrai, o ne vėžei. Kitaip ispanai būtu "truputį susirūpinę".

                          Comment


                            Kodėl Estija iškarto nestato 1435 mm, kai yra vizija pereiti ant europinio standarto visoms Baltijos šalims, kaip teigia kai kurie šio forumo dalyviai?

                            Comment


                              Parašė taccido Rodyti pranešimą
                              Bet kaip suprantu, 2026 m. RailBaltica pradės normaliai veikti tik Baltijos šalyse, todėl spėju, kad Vilnius-Varšuva maršrute bus laikinas sprendimas – paprastas negreitasis traukinys, ir turbūt vos 2-3 kartus per parą (nes lėtai). Kitaip tariant, tvarkaraščio dažnumo prasme turbūt važiuos ne ką dažniau, nei naujasis Vilnius-Varšuva nuo kitų metų, tik be persėdimo Kaune.
                              Jau dabar sako kad nespės iki 2026 m:
                              Dar šių metų vasario mėnesį Baltijos šalių transporto ministrai sutarė, kad „Rail Baltica“ turi būti užbaigta iki 2026 m., tačiau EAR ataskaitoje tokio optimizmo nėra: „Rail Baltica“ greičiausiai bus užbaigta iki 2030 m., tačiau Latvijoje įgyvendinimas jau vėluoja iki ketverių metų dėl vėlai pradėtų darbų ir biurokratinių nacionalinių procedūrų, susijusių su žemės nusavinimu, į ką atkreipė dėmesį Latvijos nacionalinė audito institucija.
                              https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=84543389

                              Comment


                                tai ir RB1 skaitosi ofiucialiai baigta

                                Comment


                                  Parašė Petr Rodyti pranešimą

                                  Government approves EU recovery funding plan

                                  https://news.err.ee/1608107473/gover...y-funding-plan

                                  Kažką aš čia praleidau ar ES finansuoja čia 1520 mm, o ne 1435 mm vėžę?
                                  Taip, praleidote mano antrą komentarą ES gali prafinansuoti nors ir monoreilą jeigu pagrįsi jo reikalingumą, bet beveik dešimtmiljardinio europinio traukinių tinklo projekto su rusiška vėže niekaip nepagrįsi.

                                  Comment


                                    Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                    Taip, praleidote mano antrą komentarą ES gali prafinansuoti nors ir monoreilą jeigu pagrįsi jo reikalingumą, bet beveik dešimtmiljardinio europinio traukinių tinklo projekto su rusiška vėže niekaip nepagrįsi.
                                    Na teisingumo dėlei projektas ir vadinasi Rail Baltica, o ne European train network extension. Sutinku, kad iki Kauno buvo geras sprendimas pratęsti europinę, nes Mockava yra joks traukos taškas, bet toliau...

                                    Vistiek RB greitąjį keleivinį eismą aptarnaus greičiausiai viena bendra įmonė, bus nupirkti traukiniai specialiai šiai linijai. Tai galėtų būti ir tie patys Talgo traukiniai.

                                    Jei norima visur naudoti 1435 mm, prašom, bet apie tai reikia galvoti dabar, o ne po 10 metų, nes gausis vėžių mišrainė.

                                    Comment


                                      Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                      <...> Abejotina, kad Vilnius galėtų patempti geležinkelio privedimą prie tų vakarinių rajonų ar NMC. Kad tarpmiestinis traukinys stotų Laisvės prospekte/NMC ir galėtų nuvažiuoti iki oro uosto, reikia milžiniškos kilpos po centru ir senamiesčiu, kas kainuotų milijardus.
                                      Manau, kad čia turi nuo Vievio eiti Pilaitės kryptimi ir baigtis ties Spaudos rūmais arba tobulu atveju prie Pedagoginio. Manau keleivių potencialas yra ne oro uoste, o Vilniaus ir Kauno dvimiestyje. NMC darbuotojai galėtų susigundyti Kauno pigesniu NT. O galbūt ir augančiomis gyvenvietėmis palei RB. Koks tikslas būtų pirkti brangų sklypą Tarandėje ir kamščiais važiuoti į darbą 45 min., Kai gali nusipirkti pigų Žasliuose ir NMC pasiekti per 30 min.

                                      O iš oro uosto važiuot į Varšuvą? Nu tai tada reikėjo iškart ten ir skrist, o ne į VNO.

                                      Comment


                                        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                        O iš oro uosto važiuot į Varšuvą? Nu tai tada reikėjo iškart ten ir skrist, o ne į VNO.
                                        Man keistai atrodo VNO prijungimas standartinės vėžės atšaka. Jį aptarnauti gali tik standartinės vėžės riedmenys, kurių Vilinius greičiausiai neturės (nes normaliai siekia Kauno depo petys). Gaunasi taip, kad į VNO standartine vėže galima važiuoti tik tuomet, kai yra riedmenys iš Kauno. Ir tam reikai keisti kabiną.

                                        Todėl Vilnius - VNO - KUN - Kaunas yra kaip ir logiškesnis variantas, galima diversifikuoti šių oro uostų kryptis ir patogiai paimti visus keleivius.

                                        Comment


                                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                          Man keistai atrodo VNO prijungimas standartinės vėžės atšaka. Jį aptarnauti gali tik standartinės vėžės riedmenys, kurių Vilinius greičiausiai neturės (nes normaliai siekia Kauno depo petys). Gaunasi taip, kad į VNO standartine vėže galima važiuoti tik tuomet, kai yra riedmenys iš Kauno. Ir tam reikai keisti kabiną.

                                          Todėl Vilnius - VNO - KUN - Kaunas yra kaip ir logiškesnis variantas, galima diversifikuoti šių oro uostų kryptis ir patogiai paimti visus keleivius.
                                          O aš manau, kad būtina pasinaudoti vienintele proga,esančią per 100 metų, kai gauname finansavimą naujos linijos tiesimui - imti ir nutiesti tą naują liniją. O tas esančias linijas į oro uostą ir pan, yra šansų modernizuot iš savo lėšų.
                                          Ir reikia suprast esminį dalyką, kad ne oro uostas sudarys pagrindinius rautus, o Vilniuje dirbantys kauniečiai, kurie dabar ir sudaro tiek geležinkelio, tiek autostrados srautą. Tad reikia išsikelti klausimą, ar atvykimas į "East" ar "VNO" stotį srautą autostradoje sumažins?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X