Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
Tiek, kad geriau kasti kur toliau nuo Katedros aikštės, nes ten po aikšte pelkė, dėl ko prasidėtų purvo nuošliaužos ir potvyniai griovyje. O dar garantuotai atkastum kokio šešto amžiaus Vilniaus namus (kaip kad buvo po Valdovų rūmais), tai kilometro statyba kokius 20 metų užtruktų.
Bet požeminė Konstitucijos prospekto stotis būtų puiku. Ilgainiui būtų galima antrą viešojo transporto hubą (po Stoties) įrengti.Paskutinis taisė index; 2021.01.03, 11:14.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Mano manymu, geriausia RB į Vilnių vesti pro Grigiškės, Gudelius palei elektros tinklus, pro Spaudos rūmus, Europos a. iki oro uosto. Vis dėl to, didžioji dalis vilniečių gyvena šiaurinėje dalyje, o VT kažkokio tobulinimo žymaus nenusimato.
Komentuoti:
-
Parašė Brokeris Rodyti pranešimą
Ten nekeli namai o keliasdešimt namų Maciuliškių g.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAha, nuo stotoes miesto centinėje dalyje, matai, efekto nebus. Tai kyla klausimas, nafig tas keleiviams skirtas RB iš viso reikalingas? Kroviniams pakanka ir esamo geležinkelio su esamais greičiais.
Komentuoti:
-
Aha, nuo stotoes miesto centinėje dalyje, matai, efekto nebus. Tai kyla klausimas, nafig tas keleiviams skirtas RB iš viso reikalingas? Kroviniams pakanka ir esamo geležinkelio su esamais greičiais.
Komentuoti:
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąJau forume daug kartų rašyta, kodėl keleivinės stotys neturi būti už centro. Dabar miestai tiek nesiplečia kiek XIX ar XX a. Ir šiaip stengiamasi stotį kuo arčiau centro daryti, ar net po centru pasikasti. Vokietijos miestų pavyzdžiai puikiai iliustruoja naujas tendencijas. O oro uostai visai kas kita.
Prisiverčiau perskaityti SWECo atskaitą. Panašu kad "Vilnius Hbf" išlaikymas įrašytas projektavimo užduotyje ir su tuo nepasiginčysi. Beje, gal kas žinot kur padėta 2020-04-22 SWECO ataskaita? Noriu pamatyti pirmines alternatyvas.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Gamykla ir keli namai dar nieko palyginus su reljefu. Čia bent poros rimtų tiltų reiktų norint palaikyti normalų greitį.
Komentuoti:
-
Pranešimai apie lėktuvų susisiekimo privalumus, teroristus lėktuvuose bei Kinijos ekonomikos ir klimato atšilimo niuansus ištrinti / perkelti / nukopijuoti į labiau tinkamas temas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąTai SWOT ar panašios analizės reikalas. Primenu kad per paskutinius 100 metų Vilnius plėtėsi į šiaurę ir į vakarus, apleisdamas rytinę ir pietinę kryptis.
Oro uostų miesto centre niekas kažkodėl nedaro (išskyrus Lonon City, bet ten kita istorija), nors jų įtaka miestui panaši kaip geležinkelio stoties.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ko gero didžioji dali Londono centro stočių. Prieš 150 metų
Bet tema ne apie tai.
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąGal ir nekoks planas, bet kodėl nauja stotis negali būti prie Gariūnų?
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Gal jau reikia vieną kartą išmesti iš galvos tą marazmą su stočių iškėlimu į miestų pakraščius ar už miestų. Visur, kur VT daromas dėl keleivių, o ne keleiviai egzistuoja dėl VT, dabar stengiasi stotis daryti netgi miesto centre.
Oro uostų miesto centre niekas kažkodėl nedaro (išskyrus Lonon City, bet ten kita istorija), nors jų įtaka miestui panaši kaip geležinkelio stoties.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKur įrodymas, kad tai dėl žmogaus veiklos, o ne natūralus klimato kitimas? Pavyzdžių, kaip klimatas keitėsi ir gan staiga istoriniu periodu pakanka, tuo tarpu antropogeninė įtaka klimato kitimui iš piršto iščiulpta.
Paskutinis taisė ejs-ejs; 2021.01.02, 17:04.
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Gal ir nekoks planas, bet kodėl nauja stotis negali būti prie Gariūnų?
Vietos kaip ir yra, linija eitų pro Grigiškes ir nedarytų tų bereikalingų kilpų. Belieka atvesti miesto VT. Manau Grigiškėse su trasa galima elgtis laisviau nei ant Tūkstantmečio g. viaduko. Arba ties Rykanatai keltis į kitą Neris pusę ir stotį numatyti prie Vilniaus Vakarinui aplinkkelio?
Trakų vokės pliusai: lieka toka pačioje Neries terasoje ir naudojama esama stotis. Minusas - reikia rekonstruoti Vilniaus mazgą. Įdomu būtų pamatyit trasos parinkimo kriterijų analizę.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Prieš 30 metų Lietuvoje buvo galima slidinėti.
Pernai praktiškai nebuvo žiemos.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKokios dar trys? RB viena.
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimąČia pirmam variante (S1) įdomiai galvoja pravingiuot pro Lentvario apylinkes. Pats netoliese gyvenu, tai pasidarė smalsu, ką čia konkrečiai griaus. Pabandžius užmesti ant žemėlapio išeina va kaip. Kabina keletą namų Mačiuliškių kaime, bei Amalvos gamyklos kampą, ten dabar lyg parkingą įrenginėja, ir „Kalvų terasų“ kvartaliuko kampą.
Vietos kaip ir yra, linija eitų pro Grigiškes ir nedarytų tų bereikalingų kilpų. Belieka atvesti miesto VT. Manau Grigiškėse su trasa galima elgtis laisviau nei ant Tūkstantmečio g. viaduko. Arba ties Rykanatai keltis į kitą Neris pusę ir stotį numatyti prie Vilniaus Vakarinui aplinkkelio?
Trakų vokės pliusai: lieka toka pačioje Neries terasoje ir naudojama esama stotis. Minusas - reikia rekonstruoti Vilniaus mazgą. Įdomu būtų pamatyit trasos parinkimo kriterijų analizę.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKokios dar trys? RB viena.
Bet bijau, kad realybė padiktuos, kad 3 variantas neįmanomas (kerta Naujojo Lentvario botaninį draustinį, gyvenamuosius kvartalus, sukapoja daug kelių ir vietinių gatvių), o antras irgi nedidelė vertė už daug pinigų, tai pridės standartinę vėžę ant dabartinio pylimo ir tiek.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: