Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Nereikia jokio ten geležinkelio per centrą kilpomis.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Tiek, kad geriau kasti kur toliau nuo Katedros aikštės, nes ten po aikšte pelkė, dėl ko prasidėtų purvo nuošliaužos ir potvyniai griovyje. O dar garantuotai atkastum kokio šešto amžiaus Vilniaus namus (kaip kad buvo po Valdovų rūmais ), tai kilometro statyba kokius 20 metų užtruktų.

    Bet požeminė Konstitucijos prospekto stotis būtų puiku. Ilgainiui būtų galima antrą viešojo transporto hubą (po Stoties) įrengti.
    Paskutinis taisė index; 2021.01.03, 11:14.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Tiek, kiek reikės. Tunelį Vilniaus sąlygom galima ir greit iškast to norint. Kaip vienas forumietis vis kartoja, reikia Lietuvai būt ambicingai
    Va, Geteborge irgi po istoriniu senamiesčiu rausia tunelį (West Link):

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Kiek laiko statys tokio ilgio tunelį (Pilaitė - Stotis)?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Greitasis geležinkelis pro Katedrą - drąsu.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Mano manymu, geriausia RB į Vilnių vesti pro Grigiškės, Gudelius palei elektros tinklus, pro Spaudos rūmus, Europos a. iki oro uosto. Vis dėl to, didžioji dalis vilniečių gyvena šiaurinėje dalyje, o VT kažkokio tobulinimo žymaus nenusimato.

    Click image for larger version

Name:	vilnius_rb.png
Views:	486
Size:	1,43 MB
ID:	1851521

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Brokeris Rodyti pranešimą

    Ten nekeli namai o keliasdešimt namų Maciuliškių g.
    Kad ne lyg. Click image for larger version

Name:	tutu.png
Views:	874
Size:	425,3 kB
ID:	1851504

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Aha, nuo stotoes miesto centinėje dalyje, matai, efekto nebus. Tai kyla klausimas, nafig tas keleiviams skirtas RB iš viso reikalingas? Kroviniams pakanka ir esamo geležinkelio su esamais greičiais.
    Tam, kad galėtų būti tiesioginiai servisai į Varšuvą, Rygą, Taliną etc.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Aha, nuo stotoes miesto centinėje dalyje, matai, efekto nebus. Tai kyla klausimas, nafig tas keleiviams skirtas RB iš viso reikalingas? Kroviniams pakanka ir esamo geležinkelio su esamais greičiais.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Jau forume daug kartų rašyta, kodėl keleivinės stotys neturi būti už centro. Dabar miestai tiek nesiplečia kiek XIX ar XX a. Ir šiaip stengiamasi stotį kuo arčiau centro daryti, ar net po centru pasikasti. Vokietijos miestų pavyzdžiai puikiai iliustruoja naujas tendencijas. O oro uostai visai kas kita.
    Matai, stotis nėra tik peronas ir keli bėgiai. Ji paskui save tempia ir krovinius bei aptarnavimą. Galima įrengti ir vien tik keleivinę stotį, bet ekonominis efektas vietovei bus minimalus. Pvz Senuosiuose Trakuose pastatė maisto produktų gamyklą ir vienas išpagrindinių kriterijų - galimybė turėti geležinkelio atšaką.

    Prisiverčiau perskaityti SWECo atskaitą. Panašu kad "Vilnius Hbf" išlaikymas įrašytas projektavimo užduotyje ir su tuo nepasiginčysi. Beje, gal kas žinot kur padėta 2020-04-22 SWECO ataskaita? Noriu pamatyti pirmines alternatyvas.

    Komentuoti:


  • Brokeris
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Gamykla ir keli namai dar nieko palyginus su reljefu. Čia bent poros rimtų tiltų reiktų norint palaikyti normalų greitį.
    Ten nekeli namai o keliasdešimt namų Maciuliškių g.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pranešimai apie lėktuvų susisiekimo privalumus, teroristus lėktuvuose bei Kinijos ekonomikos ir klimato atšilimo niuansus ištrinti / perkelti / nukopijuoti į labiau tinkamas temas.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Tai SWOT ar panašios analizės reikalas. Primenu kad per paskutinius 100 metų Vilnius plėtėsi į šiaurę ir į vakarus, apleisdamas rytinę ir pietinę kryptis.
    Oro uostų miesto centre niekas kažkodėl nedaro (išskyrus Lonon City, bet ten kita istorija), nors jų įtaka miestui panaši kaip geležinkelio stoties.
    Jau forume daug kartų rašyta, kodėl keleivinės stotys neturi būti už centro. Dabar miestai tiek nesiplečia kiek XIX ar XX a. Ir šiaip stengiamasi stotį kuo arčiau centro daryti, ar net po centru pasikasti. Vokietijos miestų pavyzdžiai puikiai iliustruoja naujas tendencijas. O oro uostai visai kas kita.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Ko gero didžioji dali Londono centro stočių. Prieš 150 metų
    Tuomet "griauti kvartalus" buvo geresnės galimybės nei XXI a.
    Bet tema ne apie tai.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Gal ir nekoks planas, bet kodėl nauja stotis negali būti prie Gariūnų?
    Pagal siūlomus planus galima nuspėti, kad iškelti reikalavimai, kad bent atšakos pasiektų intermodalinį terminalą Vaidotuose bei oro uostą, kas su terminalu Gariūnuose prastai rišasi. Na, ir stotis miesto centre yra vertybė, kuria būtų gaila nepasinaudoti.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Gal jau reikia vieną kartą išmesti iš galvos tą marazmą su stočių iškėlimu į miestų pakraščius ar už miestų. Visur, kur VT daromas dėl keleivių, o ne keleiviai egzistuoja dėl VT, dabar stengiasi stotis daryti netgi miesto centre.
    Tai SWOT ar panašios analizės reikalas. Primenu kad per paskutinius 100 metų Vilnius plėtėsi į šiaurę ir į vakarus, apleisdamas rytinę ir pietinę kryptis.
    Oro uostų miesto centre niekas kažkodėl nedaro (išskyrus Lonon City, bet ten kita istorija), nors jų įtaka miestui panaši kaip geležinkelio stoties.

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kur įrodymas, kad tai dėl žmogaus veiklos, o ne natūralus klimato kitimas? Pavyzdžių, kaip klimatas keitėsi ir gan staiga istoriniu periodu pakanka, tuo tarpu antropogeninė įtaka klimato kitimui iš piršto iščiulpta.
    Tęskite kolega. Labai įdomu pamatyti šaltinius. Ypač kurie teigia "keitėsi staiga", kas turėtų tilpti į tarkim 1000 metų (nes datavimo paklaida).
    Paskutinis taisė ejs-ejs; 2021.01.02, 17:04.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Gal ir nekoks planas, bet kodėl nauja stotis negali būti prie Gariūnų?
    Vietos kaip ir yra, linija eitų pro Grigiškes ir nedarytų tų bereikalingų kilpų. Belieka atvesti miesto VT. Manau Grigiškėse su trasa galima elgtis laisviau nei ant Tūkstantmečio g. viaduko. Arba ties Rykanatai keltis į kitą Neris pusę ir stotį numatyti prie Vilniaus Vakarinui aplinkkelio?
    Trakų vokės pliusai: lieka toka pačioje Neries terasoje ir naudojama esama stotis. Minusas - reikia rekonstruoti Vilniaus mazgą. Įdomu būtų pamatyit trasos parinkimo kriterijų analizę.
    Gal jau reikia vieną kartą išmesti iš galvos tą marazmą su stočių iškėlimu į miestų pakraščius ar už miestų. Visur, kur VT daromas dėl keleivių, o ne keleiviai egzistuoja dėl VT, dabar stengiasi stotis daryti netgi miesto centre.

    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Prieš 30 metų Lietuvoje buvo galima slidinėti.
    Pernai praktiškai nebuvo žiemos.
    Kur įrodymas, kad tai dėl žmogaus veiklos, o ne natūralus klimato kitimas? Pavyzdžių, kaip klimatas keitėsi ir gan staiga istoriniu periodu pakanka, tuo tarpu antropogeninė įtaka klimato kitimui iš piršto iščiulpta.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kokios dar trys? RB viena.
    alga paveiksliukuose keliais postais aukščiau aiškiai parodyta.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Čia pirmam variante (S1) įdomiai galvoja pravingiuot pro Lentvario apylinkes. Pats netoliese gyvenu, tai pasidarė smalsu, ką čia konkrečiai griaus. Pabandžius užmesti ant žemėlapio išeina va kaip. Kabina keletą namų Mačiuliškių kaime, bei Amalvos gamyklos kampą, ten dabar lyg parkingą įrenginėja, ir „Kalvų terasų“ kvartaliuko kampą.
    Gal ir nekoks planas, bet kodėl nauja stotis negali būti prie Gariūnų?
    Vietos kaip ir yra, linija eitų pro Grigiškes ir nedarytų tų bereikalingų kilpų. Belieka atvesti miesto VT. Manau Grigiškėse su trasa galima elgtis laisviau nei ant Tūkstantmečio g. viaduko. Arba ties Rykanatai keltis į kitą Neris pusę ir stotį numatyti prie Vilniaus Vakarinui aplinkkelio?
    Trakų vokės pliusai: lieka toka pačioje Neries terasoje ir naudojama esama stotis. Minusas - reikia rekonstruoti Vilniaus mazgą. Įdomu būtų pamatyit trasos parinkimo kriterijų analizę.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kokios dar trys? RB viena.
    Kaip suprantu, kalba eina apie
    Click image for larger version

Name:	123.png
Views:	698
Size:	64,8 kB
ID:	1851358

    Bet bijau, kad realybė padiktuos, kad 3 variantas neįmanomas (kerta Naujojo Lentvario botaninį draustinį, gyvenamuosius kvartalus, sukapoja daug kelių ir vietinių gatvių), o antras irgi nedidelė vertė už daug pinigų, tai pridės standartinę vėžę ant dabartinio pylimo ir tiek.

    Komentuoti:

Working...
X