Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ar Negalima būtų sustabdyti šitų liguistų Al1 kliedesių paklodžių srauto. Tama tampa toksiška ir neįmanoma nieko nei diskutuoti, nei suprasti.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Ar Negalima būtų sustabdyti šitų liguistų Al1 kliedesių paklodžių srauto. Tama tampa toksiška ir neįmanoma nieko nei diskutuoti, nei suprasti.
      Kokių diskusijų? Yra tik atitrūkę nuo realybės postringavimai arba plojimas su besąlygišku pritarimu absurdiškiems valdžios sprendimams. Bet kokia nuomonė, kuri neatitinka kai kurių forumiečių nuomonės, yra tai, ko nenorima matyti?

      Parašė mantasm
      Al1 Ar teko girdėti apie kuro akcizą?
      Paskaityk mano paskutinį pranešimą ir ten rasi apie jį. Gal nereikia čia manęs egzaminuoti kaip mokinuko. Kartoju dar kartą - akcizas padengia tik tam tikrą dalį kelių išlaidų. Net kai 100 proc. akcizo ėjo tiesiogiai keliams (dabar tik pusė, likusi į biudžetą), tai nepadengė kelių infrastruktūros. Grįžtant prie geležinkelių, dar kartą kartoju, pirma, - geležinkeliai irgi moka kuro akcizą ir jis eina tik automobilių keliams ir biudžetui. Antra, geležinkelio pervežimų tarifuose yra pilna infrastruktūros išlaikymo kaina. Kur ir kada tai buvo/yra autotransporte? Šiaip tai nukrypome nuo temos. Tema apie dar vieną geležinkelio liniją tarp Vilniaus ir Kauno.
      Paskutinis taisė Al1; 2019.08.25, 21:51.

      Comment


        2019 m. keliams skirta 477,5 milijono eurų. https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/li...477-5-mln-euru
        Akcizų už energetinius produktus 2018 m. surinkta 803 milijonai. https://www.vmi.lt/cms/documents/101...1-9ff200726b36

        Bet čia su visais, neišskiriant ne transportui (šildymui, energijos gamybai, pramonei), taip pat aviacinį kurą ir geležinkelio sunaudojamą dyzelinį kurą.
        48 proc. (pasirodo, ne 50) eina į kelių fondą. Tai yra 385,4 mln.
        Be tai tik viena medalio pusė. Keliams skiria ir pačios savivaldybės, dar naudojamo ir ES lėšos.

        Ir aplamai, ar normalu Lietuvai skirti keliams net ~4 proc. tik keliams? O kiek skiriama geležinkeliams? Kai bent jau krovinių pervežimų struktūroje geležinkelių pervežimai sudaro apie 35-37 proc., o automobilių apie 50 proc. Bet palyginkime kelių tinklo ilgį. Tai geležinkeliai perveža kur kas daugiau imant kiekį kilometrui. Taip, dalį krovinių autotransportu (ir nemažą dalį) vežama šunkeliais ir nepagrindiniais keliais (tai yra pristatomasis transportas), bet įvertinus magistralinius pervežimus, automobilių krovininis transportas atrodys ne ką daugiau pervežantis nei geležinkelių. Ir čia esmė. Kiek skiriama investicijų į kelių infrastruktūrą, ir kiek į geležinkelių? Ir kokia viso to grąža valstybei?

        https://osp.stat.gov.lt/services-por...-file?id=31500
        Paskutinis taisė Al1; 2019.08.26, 11:11.

        Comment


          Šiandien įvyko naujo Kaišiadorių rajono bendrojo plano svarstymas.

          Kaišiadoriečiams .lt 2019.10.20
          Ar Kaišiadorių rajone iškils naujas oro uostas ir kur eis nauja „Rail Baltica“ traukinių vėžė?
          Kaišiadorys - strategiškai vienas iš geriausių Lietuvos miestų įsikūręs tarp Kauno ir Vilniaus. Pro Kaišiadorių miestą kursuoja daugybė traukinių, šalia yra intensyviausias greitkelis, rajonas ribojasi su didžiausiomis upėmis – Nemunu ir Nerimi. Tai kone ideali vieta investuotojams. Tad nenuostabu, kad netolimoje ateityje mūsų rajone (tiksliau, žiūrint pagal bendrąjį planą, per Eitekonis, Vilkiškes, Tauckūnus, Kalniškes, Gudieną, Rečionis ir Bartaičius) gali būti nutiesta „Rail Baltica“ vėžė, kuria didžiuliu greičiu švilps greitieji traukiniai, atsiras naujas oro uostas ir milžiniški gamyklų kompleksai. (...)
          Susipažinti su Kaišiadorių rajono savivaldybės, Kaišiadorių miesto ir Žiežmarių miesto bendraisiais planais galite Kaišiadorių turizmo ir verslo informacijos centro svetainėje paspaudę šią nuorodą.
          http://turizmas.kaisiadorys.lt/kaisi...1qaHhR2ApIhaw0
          Aiškinamajame rašte (84 psl. pasamoprotauta bendromis frazėmis, kad tai atseit "pagerins susisiekimą su šalies regionais"
          Per rajono savivaldybės teritoriją numatoma tiesti europinės vėžės geležinkelio Rail Baltica atšaka Kaunas - Vilnius, tad perspektyvoje susisiekimas su šalies regionais ir ES šalimis tik gerės, nes ženkliai mažės kelionės trukmė. Aukšti techniniai infrastruktūros reikalavimai nemaža dalimi darys įtaką esamam kelių tinklui ir vietiniam susisiekimui, nes visi nauji susikirtimai galės būti tik skirtingų lygių.
          Kaip Kaišiadorims naujas geležinkelis "pagerins susisiekimą su regionais", jei traukiniai nestos nei Žasliuose, nei Kaišiadoryse - bendrajame plane nedetalizuojama

          Susisiekimo sprendinių brėžinyje nėra detalizuota nauja Rail Baltica atšakos Vilniaus - Kaunas atšakos trasa.
          Tačiau pažymėta "subalternatyva" nuo Žaslių link Jonavos aplenkiant Kaišiadoris iš šiaurės.

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            ...

            Aiškinamajame rašte (84 psl. pasamoprotauta bendromis frazėmis, kad tai atseit "pagerins susisiekimą su šalies regionais"
            Kaip Kaišiadorims naujas geležinkelis "pagerins susisiekimą su regionais", jei traukiniai nestos nei Žasliuose, nei Kaišiadoryse - bendrajame plane nedetalizuojama

            ...
            Čia toks gal provincialumas pasigirti tuo kad prašvilps pro rajoną traukiniai net greičio nesumažindami, bet va koks rajonas puikus - su greitaeigiais eURO traukiniais ir va kaip. Bet šiap tai visiška migla, kad net bendro plano sudarinėtojai nenutuokia kas bus, kaip bus, kada bus

            Comment


              Šiaip traukiniai Kaišiadoryse stos:

              „Rail Baltica“ linijoje numatytos ir regioninės keleivių geležinkelių stotys
              ...Vilniaus-Kauno atšakoje regioninės stotys keleiviams numatytos Lentvaryje, Vievyje ir Kaišiadoryse...
              Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/partnerio-turin....d?id=82304457
              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

              Comment


                Kuo Kaišiadorys geresni už Panevėžį, kurį RB aplenks?

                Comment


                  Kaišiadorys - dvimiesčio centras. O koks centras be stoties?
                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                  Comment


                    Parašė evvt Rodyti pranešimą
                    Čia toks gal provincialumas pasigirti tuo kad prašvilps pro rajoną traukiniai net greičio nesumažindami, bet va koks rajonas puikus - su greitaeigiais EURO traukiniais ir va kaip.
                    Bet šiaip tai visiška migla, kad net bendro plano sudarinėtojai nenutuokia kas bus, kaip bus, kada bus
                    Buvo labai keista, kad bendrajame plane net nebandyta nužymėti trasos, išskyrus menamą šiaurinį Kaišiadorių aplinkkelį link Jonavos.

                    Comment


                      O tai ką tame BP braižys, kai tik balandį skelbtas konkursas 4 atšakos alternatyvom parengti? O dar reikės atrinkti tinkamiausią...
                      Tokiu atveju geriau nieko nebraižyti nesukeliant spekuliantų dėmesio ar šiaip bereikalingo gyventojų piktinimosi.
                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                      Comment


                        Ir vėl kaip XIX a. geležinkelis planuojamas toli nuo miesto. Tipo, miestas priaugs iki geležinkelio. Ogi ni figa. Kaip rodo praktika, dauguma miestų nepriaugo. Ir nafig geležinkelis reikalingas, kai traukiniai pravažiuoja pro šalį? Ypač šiais laikais, kai pas kiekvieną po automobilį ir eiti 500 metrų iki stoties niekas nenori. O jei reikės eiti 1-2 km? Kaišiadoryse autobusai iki stoties veš? Žinome, kaip jie veža dabar. AS iškėlė į priešingą miesto galą... RB yra pinigų įsisavinimo, o ne transporto projektas. Rūpėtų susisiekimas, tai geležinkelį tiestų palei esamą liniją, o ne nauja trasa. Ir stotis būtų ta pati. O dabar dajoš Kaišiadorims naują stotį laukuose!

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Ir vėl kaip XIX a. geležinkelis planuojamas toli nuo miesto. Tipo, miestas priaugs iki geležinkelio. Ogi ni figa. Kaip rodo praktika, dauguma miestų nepriaugo. Ir nafig geležinkelis reikalingas, kai traukiniai pravažiuoja pro šalį? Ypač šiais laikais, kai pas kiekvieną po automobilį ir eiti 500 metrų iki stoties niekas nenori. O jei reikės eiti 1-2 km? Kaišiadoryse autobusai iki stoties veš? Žinome, kaip jie veža dabar. AS iškėlė į priešingą miesto galą... RB yra pinigų įsisavinimo, o ne transporto projektas. Rūpėtų susisiekimas, tai geležinkelį tiestų palei esamą liniją, o ne nauja trasa. Ir stotis būtų ta pati. O dabar dajoš Kaišiadorims naują stotį laukuose!
                          Žmonės su riedžiais, paspirtukais ir dviračiais atvažiuos (ir žiemą prie -20), o aktyvesni bėgtute - sveikatingumo planas lietuvai. Tik stotį galėtų dar toliau nuo miesto pastatyti, 1-2km per mažai, net apšilti nespėsi.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Ir vėl kaip XIX a. geležinkelis planuojamas toli nuo miesto. <...>
                            Tai kad gal atvirkščiai, anksčiau eidavo per miestelius, o dabar stengiamasi aplenkt. Labai geras pavyzdys Šeštokų ruožas - vinguriuoja nuo kaimelio iki kaimelio.

                            Comment


                              <realistinis_optimizmas>
                              Aš tikiu, kad atsiras standartinės vėžės atšaka į Kaišiadoris Taip pat ir Kauno, o gal net Vilniaus oro uostus Geležinkelių tinklas šiaip nebūna pastatomas vienu ypu ir paliekamas toks pat šimtui metų
                              </realistinis_optimizmas>

                              Ta atšaka, ko gero, bus ne pagrindinė, o ekspresinė, skirta aplenkti vinguriuojantį palei Kaišiadoris geležinkelį ir nestojant dideliu greičiu pasiekt Rygą ar Vilnių.
                              Click image for larger version

Name:	realistinis_optimizmas.jpg
Views:	536
Size:	199,7 kB
ID:	1757265
                              Paskutinis taisė PoDV; 2019.10.26, 12:42.

                              Comment


                                Net ir nenutiesus RB pro pat Kaišiadoris, vis tiek liks susisiekimas esamu geležinkeliu. Panevėžio atvejis sudėtingesnis, reikalaujantis atšakos iki miesto bent jau vietinio susisiekimo maršrutams.
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                  Tai kad gal atvirkščiai, anksčiau eidavo per miestelius, o dabar stengiamasi aplenkt. Labai geras pavyzdys Šeštokų ruožas - vinguriuoja nuo kaimelio iki kaimelio.
                                  Kada anksčiau? Paskutiniai geležinkeliai tiesti Lietuvoje tarpukaryje. Ir irgi aplenkė miestus. Tik kai kurie daaugo iki stočių laukuose - Telšiai ir Plungė. Kiti - ne. Bet net ir nebuvo norima pravesti geležinkelio arčiau miesto. O po Antrojo pasaulinio naujų geležinkelių nebuvo nutiesta, neskaitant aplinkkelių, Draugystės ir pramoninių atšakų, kur niekada keleivinio susisiekimo nebuvo.

                                  Comment


                                    Pasirašyta „Rail Baltica“ Vilnius-Kaunas sutartis: kelionė tarp šių miestų netruks nė 40 minučių

                                    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=83132165

                                    Įgyvendinant sutartį iki 2021 m. pabaigos numatoma suplanuoti naują 249 km/val. projektinio greičio „Rail Baltica“ geležinkelio liniją Kaunas-Vilnius. Geležinkelio linija bus pastatyta iki 2026 m. pabaigos.

                                    Suplanuoja nelabai realius terminus, o kaip bus realiai tikriausiai niekas nežino.
                                    Teoriškai RB II jau šiais metais turėjo būti pradėti statybos darbai.


                                    Comment


                                      "Naujoje linijoje per parą kursuos 10 keleivinių traukinių. Kelionės laikas iš Vilniaus į Kauną bus iki 38 min., į Panevėžį – 37 min., Rygą – 1 val. 54 min., Taliną – 3 val. 38 min., Varšuvą – apie 3 val."

                                      Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo...32165#cxrecs_s

                                      Tai bus svarbu suderint traukinių laikus, nes kitaip daugiau nei dvigubai greitesnis(ir svarbesnis nes nuvež į vidurį laukų) traukinys "Vilnius-Panevėžys" tiesiog suvažinės ir kaip gatvėj nelaimėlį neatsargų katiną, iš to greičio sutraiškys lėtesnį traukinį "Vilnius-Kaunas".

                                      Bet jei rimtai, kas čia norėta parašyt? Vilnius-Kaunas =38min o Kaunas-Panevėžys=37min? Ok. Dar kitas klausimas ar Vilnius-Kaunas pagreitės tik 20min? Ar čia niekam nekvepia čutačku chaltūra panašia į RBI?

                                      Comment


                                        Trumpame atstume negalima išspausti daugiau. Laikas įsibėgėjimui, laikas stabdymui, Kol iš stočių išsikrapštytų, ypač Vilniaus ir Kauno tunelio, tai realiai 250 km/h greičiu būtų važiuojama gal tik kokie 2/3 atstumo iš 100-110 km linijos. Tai ir paskaičiuokite, koks realus laikas gautųsi tokios kelionės. Realiai nutiesus trečią kelią esamo geležinkelio būtų laisvai galima išspausti 50 minučių ekspresui su maksimaliu greičiu iki 160 km/h. O kelionėms į Vakarus - traukiniai Talgo su automatiniu vėžės keitimu Kaune. Tai ir galvokite, kas ta RB yra - eilinis pinigų įsisavinimas.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Todėl, kad jokio skirtumo nėra, kur ta 1435 mm vėžė būtų - vis tiek ją kirstų 1520 mm keliai.
                                          Dėl požeminės perėjos, tai ją reikėjo pastatyti ne iki trečio perono, o po visu geležinkeliu, kad žmonės nevaikščiotų per bėgius, bet naudotųsi perėja. Tada stotį būtų galima aptverti. Tuo tarpu Šeštokuose sukišo kelis milijonus į niekam nereikalingą pėsčiųjų tiltą...
                                          Aš tą suprantu priešingai nei tamsta - manau per mažai investuoja kad išspaustų reikšmingą laikų skirtumą susisiekiant tarp šitų miestų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X