Parašė Rimas_OK
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Būtent. O stotis pvz. po Konstitucijos pr. už EU pinigus būtų miesto centre pagal gyv. išsidėstymo svorį atrodytų tikrai patraukli keliaujantiems tiek regional tiek tolimaisias maršrutais. Nes nereiktų belstis kažkur į užpakalį į pati pakraštį kur yra stotis. Aišku VNO jau būtų problema. Apskritai miesto infra kas liečia ypač gelžkelius tai labai komplikuota. Tam reikalingi gudrūs projektuotojai, tik kur jie?
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Narbuto g. net vietos VT juostai naujai nėra, nes draustinis iš abiejų pusių. Apie geležinkelį ten net neturiu ką pasakyt.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąMan tai geležinkelis prašosi palei Narbuto g. yra ten vietos nemažai, ypač kai planuojama tik viena linija.Lietuva visiems.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taigi gyvenantys Pilaitėje visaip nori, kad jų rajonas būtų kuo arčiau centro. Kadangi jis dabar miesto pakraštyje ir transporto prasme yra visiškas užkampis, tai stengiasi, kad miestas priartėtų prie jųParašė Creatium Rodyti pranešimą
Per pusę miestų geležinkelį vest į centrą? Ar rimtai? Kiek tunelių reiks iškast ir kiek viadukų pastatyt? Nuo centro patekimas į tarkim oro uostą dar blogesnis nei nuo Pilaitės. Dabartinėje Stotyje juk kuriamas didelis transporto taškas, kur ir traukiniai ir tarpmiestiniai autobusai ir vietiniai maršrutai sueina į vieną vietą. Kuo ši vieta yra bloga? Centras pasiekiamas kojomis, čia pat yra jungtys su greitkeliais, oro uostas pasiekiamas traukiniu arba autobusu labai greitai.
 Čia lygiai taip, kaip pasvarstymai apie naują autobusų stotį kažkur prie aplinkkelio ties Pilaite, kur niekam, apart Pilaitės gyventojų, nebūtų patogu.
Visiškai nėra jokios logikos atšaką nuo miesto (kad ir nuo esamos stoties) tiesti pro Pilaitę ar kur kitur, nes tie tarptautiniai RB traukiniai tikrai nestos kiekvienoje miesto stotyje kas 3-4 km. O susisiekimo Pilaitei ta atšaka irgi nepagerins, nes kiek ten tų traukinių važiuos, kurie sustotų Pilaitėje ir vėžtų toliau iki centro. VT gerinti link Pilaitės tikrai reikia, bet čia traukinys nepadės, juo labiau, kad niekas dabar geležinkelio nenuties per užstatytų teritorijų centrus, o įrengus geležinkelį su stotimis kažkur mikrorajonų pakraščiuose, tai tikrai kasdieniniam susisiekimui geležinkelis intensyviai nebūtų naudojamas.
- 7 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
estakada virš gatvėsParašė abruo Rodyti pranešimą
Narbuto g. net vietos VT juostai naujai nėra, nes draustinis iš abiejų pusių. Apie geležinkelį ten net neturiu ką pasakyt.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ir kas toliau? - estakada iki stoties? O gal tunelis? Kiek laiko ir pinigų prireiks šitiems darbams atlikti? Taip kad nusilesk ant žemės.Parašė evvt Rodyti pranešimąestakada virš gatvės
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pinigai EU. Reikia jiems tik pagįsti to naudą. O nauda tikrai būtų.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąIr kas toliau? - estakada iki stoties? O gal tunelis? Kiek laiko ir pinigų prireiks šitiems darbams atlikti? Taip kad nusilesk ant žemės.
estakada iki pedagoginio žiedo o toliau pakišt po Konstitucijos pr.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Žiūriu į tas nupieštas linijas per Lentvarį ir nesuprantu per kur eis nes ten beveik viskas urbanizuotaParašė mantasm Rodyti pranešimąLentvario alternatyvi trasa irgi "po langais". Net ne "po langais", bet arba turės tiest įdomiu reljefu su rimtais posūkiais, arba varyt tiesiai per sodus konvertuotus į gyvenamuosius namus
 Toks jausmas, kad piešta pagal minimum 15 metų senumo ortofoto
  
							
						Paskutinis taisė Brokeris; 2019.05.23, 17:40.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nebent virš dujotiekio ir sukabeliavus aukštos įtampos linijas. Iš akies atrrodo, kad būtent ten piešta. Bet bus reljefas įdomus.Parašė Brokeris Rodyti pranešimą
Žiūriu į tas nupieštas linijas per Lentvarį ir nesuprantu per kur eis nes ten beveik viskas urbanizuota
 RB 
bus bangų viešoje erdvėje 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Paimk ir pažiūrėk su googlemapsu europos ar britų miestus ir miestelius, kur praeina traukinių linijos, gausi atsakymą.Parašė Brokeris Rodyti pranešimą
Žiūriu į tas nupieštas linijas per Lentvarį ir nesuprantu per kur eis nes ten beveik viskas urbanizuota
 

Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Oo, kad taves butu paklause, kai tiese Kaunas - Lenkija....Butu padare tiesia linija kombinuojant estakada-tunelis. O dabar koki zigzagrail turimeParašė evvt Rodyti pranešimą
Pinigai EU. Reikia jiems tik pagįsti to naudą. O nauda tikrai būtų.
estakada iki pedagoginio žiedo o toliau pakišt po Konstitucijos pr.
							
						When a man lies, he murders some part of the world
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nemanau, kad bus lengva pagrįsti, kad tiesiame RailBaltic - Vilniaus metroParašė evvt Rodyti pranešimą
Pinigai EU. Reikia jiems tik pagįsti to naudą. O nauda tikrai būtų.
estakada iki pedagoginio žiedo o toliau pakišt po Konstitucijos pr.
 Gal geriau iš tiesų tada tieskime metro, kuris aptarnautų visą miestą, o ne geležinkelį po visu miestu su dviejomis stotimis: Pilaitė ir Stotis 
							
						
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Atšaka iki NMC o ne į stotį. Lokacija patraukli keleiviams, Lengvai ir greitai pasiekiama daugmaž iš viso miesto. NMC būtų paskatinantis spyris į subinę sparčiau vystytis toliau. Stotis galėtų vadintis Vilnius business ar pan. nors visiškai dzin kaip pavadinsi. Nu bet gal tai ne mums. Užsisvajojau. Bet kaip neegzpertui atleistina gal.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Nemanau, kad bus lengva pagrįsti, kad tiesiame RailBaltic - Vilniaus metro
 Gal geriau iš tiesų tada tieskime metro, kuris aptarnautų visą miestą, o ne geležinkelį po visu miestu su dviejomis stotimis: Pilaitė ir Stotis 
Paskutinis taisė evvt; 2019.05.24, 01:15.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O niekam neužkliūna, kad nutiesus RB iki Vilniaus palei esamą geležinkelį bus visi kiaušiniai sudėti į vieną pintinę? Lietuvos geležinkelių tinklas ir taip yra skurdus, turi tik vieną magistralinę liniją (Kena-Klaipėda) su atšakom. Įvykus avarijai, stichijai ar diversijai vienoj vietoj, bus sustabdytas ir plačiųjų, ir Europinių geležinkelių eismas, nes nėra alternatyvių kelių.
Protingiau Lietuvai plėsti geležinkelių tinklą, tiesiant atšaką į Vilnių pro Žiežmarius, Elektrėnus, Žaizdrius (Trakai) iki Vilniaus-Stasylų geležinkelio, nuo kurio trasa eitų esama linija iki miesto.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Toks jausmas, kad turi žemės plotų naujame trasos variante. Jeigu įvyks didelė avarija, tai per kelias valandas eismas bus atstatytas - tai daug pigiau, nei nauja trasa.Parašė lukass Rodyti pranešimąO niekam neužkliūna, kad nutiesus RB iki Vilniaus palei esamą geležinkelį bus visi kiaušiniai sudėti į vieną pintinę? Lietuvos geležinkelių tinklas ir taip yra skurdus, turi tik vieną magistralinę liniją (Kena-Klaipėda) su atšakom. Įvykus avarijai, stichijai ar diversijai vienoj vietoj, bus sustabdytas ir plačiųjų, ir Europinių geležinkelių eismas, nes nėra alternatyvių kelių.
Protingiau Lietuvai plėsti geležinkelių tinklą, tiesiant atšaką į Vilnių pro Žiežmarius, Elektrėnus, Žaizdrius (Trakai) iki Vilniaus-Stasylų geležinkelio, nuo kurio trasa eitų esama linija iki miesto.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Toks jausmas, kad esamo geležinkelio žemės užteks dar dviem keliam.
Tiesiog pamaniau, kad visiškai nauja trasa su dosnia ES parama galėtų užtikrinti ne tik Vilniaus jungtį su Europa, bet ir išplėstų geležinkelių tinklą šalyje, pagerintų gyventojų susisiekimą geležinkeliais. Tik tiek
							
						Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bet RB skirtas ne tik tarpmiestiniui, bet ir regioniniui susisiekimui:
Iš http://www.railbaltica.org/lt/rail-b...dil-2026-2056/Traukinių eismo plano rengimo metu buvo atliktas aukšto lygio vertinimas atskleidžia regioninių traukinių plėtros potencialą visose Baltijos šalyse numatant maksimalų 200 km/val. greitį. O tai reiškia, kad „Rail Baltica“ linija gali būti naudojama ne tik tarptautinio, bet ir regioninio arba tarpvalstybinio regioninio susisiekimo paslaugoms teikti, taip pritraukiant greito ir švaraus transporto paslaugas į skirtingas vietas visame „Rail Baltica“ koridoriuje.
Pavyzdžiui, plane prognozuojamas pakankamas keleivių srautas teikti regioninių traukinių paslaugas maršrutais Bauska-Ryga, Salacgryva-Ryga (Latvija), Parnu-Talinas (Estija) ir Marijampolė- Vilnius per Kauną (Lietuva). Papildomai, plane identifikuotas įmanomas poreikis vykdyti pervežimus tarpvalstybiniais regioniniais maršrutais, pavyzdžiui Marijampolė-Ryga (Lietuva-Latvija), Talinas-Rygos oro uostas (Estija-Latvija). Tačiau pažymėtina, kad ateityje vystant regioninio susisiekimo paslaugas „Rail Baltica“ linijoje, reikės papildomų studijų bei valdžios sprendimų.Paskutinis taisė lukass; 2019.05.24, 20:19.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Stop-stop-stop. Tu sakei kad reikia tiesti naują nes gali įvykti visokių negerų dalykų, o dabar jau nori tiesiog išplėsti tinklą.Parašė lukass Rodyti pranešimąTiesiog pamaniau, kad visiškai nauja trasa su dosnia ES parama galėtų užtikrinti ne tik Vilniaus jungtį su Europa, bet ir išplėstų geležinkelių tinklą šalyje, pagerintų gyventojų susisiekimą geležinkeliais. Tik tiek
Comment
 
Comment