Parašė lukass
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Iš prieš tai įkeltos 2018 metų ataskaitos (60 p.):Parašė evvt Rodyti pranešimąTai atšaka į Vilnių eis senos vėžės "trajektorija"?
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nors kalbant apie kitus mazgus (ypač Kauno) yra dažnai minimas Vilnius, tačiau Vilniaus mazgui ataskaitoje skirti tik keli puslapiai (330-334 p.)

Rail Baltica: Preparation of the Operational Plan of the Railway. Final Study Report. 15th November 2018
http://www.railbaltica.org/wp-conten...port_final.pdf
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pro Elektrėnus galėjo pravarytParašė lukass Rodyti pranešimą
Iš prieš tai įkeltos 2018 metų ataskaitos (60 p.):
 Beje kas ta mėlyna o kas ta raudona? Galimų trasų variantai?
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip, galimi variantai.Parašė evvt Rodyti pranešimąBeje kas ta mėlyna o kas ta raudona? Galimų trasų variantai?Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jei ties Lentvariu galimi variantai ten kur geležinkelio nėra, tai kodėl nepadarė vieno galimo varianto per Pilaitę? Mūsų biurokratų smegenims labai sunku išsivaduoti iš caro įtakos
 Būtinai naują geležinkelį reikia tiesti vėl į senamiestį nors tu ką! Įdomu, nejaugi pvz. ir estų mąstysena tokia pati?
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jau turi patirties su ruozu Kaunas - Lenkijos sienaParašė mantasm Rodyti pranešimąLentvario alternatyvi trasa irgi "po langais". Net ne "po langais", bet arba turės tiest įdomiu reljefu su rimtais posūkiais, arba varyt tiesiai per sodus konvertuotus į gyvenamuosius namus
 Toks jausmas, kad piešta pagal minimum 15 metų senumo ortofoto
 O siaip, galetu rekonstruoti esama trasa iki 240 km/ su minimaliais pakoregavimas trasos galuose
							
						When a man lies, he murders some part of the world
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kodėl nesvarstomas variantas palei autostradą? Autostrada šiaip ar taip padalina sklypus, tai naujas geležinkelis šiuo atveju situacijos nepablogins, nei dabar kai kurias atkarpas tiesiant naujoje vietoje. Tas pats teritorijos aptvėrimas nuo žmonių ir žvėrių. Taip pat ir triukšmo požiūriu situacija nepasikeis. Autostrada ta teritorija, kur sankryžų kiekis jau yra sumažintas maksimaliai, reiškia mažiau problemų ir statant geležinkelį.
Ir svarbiausias punktas reklama - vairuotojai kaskart matys priekaištą, kaip traukinys juos lenkia dvigubu greičiu
							
						
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kaunas-Klaipėda geležinkelį galės statyt palei autostradąParašė Rimas_OK Rodyti pranešimąKodėl nesvarstomas variantas palei autostradą? Autostrada šiaip ar taip padalina sklypus, tai naujas geležinkelis šiuo atveju situacijos nepablogins, nei dabar kai kurias atkarpas tiesiant naujoje vietoje. Tas pats teritorijos aptvėrimas nuo žmonių ir žvėrių. Taip pat ir triukšmo požiūriu situacija nepasikeis. Autostrada ta teritorija, kur sankryžų kiekis jau yra sumažintas maksimaliai, reiškia mažiau problemų ir statant geležinkelį.
Ir svarbiausias punktas reklama - vairuotojai matys kaip traukinys juos lenkia dvigubu greičiu
 Kaunas-Vilnius be keletos vietų yra labai tiesus geležinkelis 
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai pro Pilaitę ir iki centro. Tada kaip tik pagerėtų susisiekimas su Pilaite.Parašė Creatium Rodyti pranešimąLogikos vesti atšaką į Pilaitę nėra visiškai. Turint omenyje sunkią Pilaitės padėtį ir susisiekimą su centru, o dar faktą, kad ten nėra jokių persėdimo galimybių.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Per pusę miestų geležinkelį vest į centrą? Ar rimtai? Kiek tunelių reiks iškast ir kiek viadukų pastatyt? Nuo centro patekimas į tarkim oro uostą dar blogesnis nei nuo Pilaitės. Dabartinėje Stotyje juk kuriamas didelis transporto taškas, kur ir traukiniai ir tarpmiestiniai autobusai ir vietiniai maršrutai sueina į vieną vietą. Kuo ši vieta yra bloga? Centras pasiekiamas kojomis, čia pat yra jungtys su greitkeliais, oro uostas pasiekiamas traukiniu arba autobusu labai greitai.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Tai pro Pilaitę ir iki centro. Tada kaip tik pagerėtų susisiekimas su Pilaite.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na, Talino RB stotis bus ne dabartinės centrinės stoties vietoje prie senamiesčio, o Ülemiste'je, tarp centro ir oro uosto.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą...nejaugi pvz. ir estų mąstysena tokia pati?
Vilniuje jei jau tiestų nauja trasa, tai įsivaizduočiau tokią:
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tokia tikrai nepraeitų. Variantas būtų nebent nuo Lentvario kopti aukštyn, kirsti A1 ir šalia termofikacinės elektrinės suktis pro Nerį, o tada palei Vakarinį. Net viaduko naujo nereiktų, dabar eina ten bėgiai iki Grigiškių ir iki elektrinės jau
EDIT: Nepamačiau, kad ten Vokės hidrografinis draustinis. Irgi blogai. Žodžiu, nebus nieko Pilaitėj.Paskutinis taisė abruo; 2019.05.22, 16:41.Lietuva visiems.
Comment
 
Comment