Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    Lietuvoje yra numatomos stotys:
    Joniškėlis,
    Panevėžys,
    Kėdainiai (Ramygala),
    Pasraučiai (Kėdainiai),
    Ručiūnai,
    Jonava,
    Kauno oro uostas,
    Palemonas,
    Kaunas,
    Marijampolė.

    Atšakoje į Vilnių:
    Kaišiadorys,
    Vievis,
    Lentvaris,
    Vilnius,
    Vilniaus oro uostas.
    Šaltinis

    EDIT: 2018 metų ataskaitoje nuo 65 p. nagrinėjama Panevėžio stoties vieta.
    Tai atšaka į Vilnių eis senos vėžės "trajektorija"?

    Comment


      #42
      Parašė evvt Rodyti pranešimą
      Tai atšaka į Vilnių eis senos vėžės "trajektorija"?
      Iš prieš tai įkeltos 2018 metų ataskaitos (60 p.):
      Click image for larger version  Name:	RB.PNG Views:	1 Size:	248,2 kB ID:	1723552
      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

      Comment


        #43
        Nors kalbant apie kitus mazgus (ypač Kauno) yra dažnai minimas Vilnius, tačiau Vilniaus mazgui ataskaitoje skirti tik keli puslapiai (330-334 p.)


        Rail Baltica: Preparation of the Operational Plan of the Railway. Final Study Report. 15th November 2018
        http://www.railbaltica.org/wp-conten...port_final.pdf

        Comment


          #44
          Parašė lukass Rodyti pranešimą

          Iš prieš tai įkeltos 2018 metų ataskaitos (60 p.):
          Click image for larger version Name:	RB.PNG Views:	1 Size:	248,2 kB ID:	1723552
          Pro Elektrėnus galėjo pravaryt Beje kas ta mėlyna o kas ta raudona? Galimų trasų variantai?

          Comment


            #45
            Parašė evvt Rodyti pranešimą
            Beje kas ta mėlyna o kas ta raudona? Galimų trasų variantai?
            Taip, galimi variantai.
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              #46
              Jei ties Lentvariu galimi variantai ten kur geležinkelio nėra, tai kodėl nepadarė vieno galimo varianto per Pilaitę? Mūsų biurokratų smegenims labai sunku išsivaduoti iš caro įtakos Būtinai naują geležinkelį reikia tiesti vėl į senamiestį nors tu ką! Įdomu, nejaugi pvz. ir estų mąstysena tokia pati?

              Comment


                #47
                Taip, ir Elektrėnai, ir Pilaitė būtų buvę puiku. Tik kad Pilaitėje reikėjo išskirti žemės bent prieš kokius 15 metų, dabar kaži kur ten būtų galima įterpti, kad žmonėms po langais nebūtų. Nebent palei vakarinį aplinkkelį.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  #48
                  Lentvario alternatyvi trasa irgi "po langais". Net ne "po langais", bet arba turės tiest įdomiu reljefu su rimtais posūkiais, arba varyt tiesiai per sodus konvertuotus į gyvenamuosius namus Toks jausmas, kad piešta pagal minimum 15 metų senumo ortofoto

                  Comment


                    #49
                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                    Lentvario alternatyvi trasa irgi "po langais". Net ne "po langais", bet arba turės tiest įdomiu reljefu su rimtais posūkiais, arba varyt tiesiai per sodus konvertuotus į gyvenamuosius namus Toks jausmas, kad piešta pagal minimum 15 metų senumo ortofoto
                    Jau turi patirties su ruozu Kaunas - Lenkijos siena O siaip, galetu rekonstruoti esama trasa iki 240 km/ su minimaliais pakoregavimas trasos galuose

                    Comment


                      #50
                      Kodėl nesvarstomas variantas palei autostradą? Autostrada šiaip ar taip padalina sklypus, tai naujas geležinkelis šiuo atveju situacijos nepablogins, nei dabar kai kurias atkarpas tiesiant naujoje vietoje. Tas pats teritorijos aptvėrimas nuo žmonių ir žvėrių. Taip pat ir triukšmo požiūriu situacija nepasikeis. Autostrada ta teritorija, kur sankryžų kiekis jau yra sumažintas maksimaliai, reiškia mažiau problemų ir statant geležinkelį.
                      Ir svarbiausias punktas reklama - vairuotojai kaskart matys priekaištą, kaip traukinys juos lenkia dvigubu greičiu

                      Comment


                        #51
                        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                        Kodėl nesvarstomas variantas palei autostradą? Autostrada šiaip ar taip padalina sklypus, tai naujas geležinkelis šiuo atveju situacijos nepablogins, nei dabar kai kurias atkarpas tiesiant naujoje vietoje. Tas pats teritorijos aptvėrimas nuo žmonių ir žvėrių. Taip pat ir triukšmo požiūriu situacija nepasikeis. Autostrada ta teritorija, kur sankryžų kiekis jau yra sumažintas maksimaliai, reiškia mažiau problemų ir statant geležinkelį.
                        Ir svarbiausias punktas reklama - vairuotojai matys kaip traukinys juos lenkia dvigubu greičiu
                        Kaunas-Klaipėda geležinkelį galės statyt palei autostradą Kaunas-Vilnius be keletos vietų yra labai tiesus geležinkelis

                        Comment


                          #52
                          Logikos vesti atšaką į Pilaitę nėra visiškai. Turint omenyje sunkią Pilaitės padėtį ir susisiekimą su centru, o dar faktą, kad ten nėra jokių persėdimo galimybių.

                          Comment


                            #53
                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Logikos vesti atšaką į Pilaitę nėra visiškai. Turint omenyje sunkią Pilaitės padėtį ir susisiekimą su centru, o dar faktą, kad ten nėra jokių persėdimo galimybių.
                            Tai pro Pilaitę ir iki centro. Tada kaip tik pagerėtų susisiekimas su Pilaite.

                            Comment


                              #54
                              Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

                              Tai pro Pilaitę ir iki centro. Tada kaip tik pagerėtų susisiekimas su Pilaite.
                              Per pusę miestų geležinkelį vest į centrą? Ar rimtai? Kiek tunelių reiks iškast ir kiek viadukų pastatyt? Nuo centro patekimas į tarkim oro uostą dar blogesnis nei nuo Pilaitės. Dabartinėje Stotyje juk kuriamas didelis transporto taškas, kur ir traukiniai ir tarpmiestiniai autobusai ir vietiniai maršrutai sueina į vieną vietą. Kuo ši vieta yra bloga? Centras pasiekiamas kojomis, čia pat yra jungtys su greitkeliais, oro uostas pasiekiamas traukiniu arba autobusu labai greitai.

                              Comment


                                #55
                                Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                ...nejaugi pvz. ir estų mąstysena tokia pati?
                                Na, Talino RB stotis bus ne dabartinės centrinės stoties vietoje prie senamiesčio, o Ülemiste'je, tarp centro ir oro uosto.

                                Vilniuje jei jau tiestų nauja trasa, tai įsivaizduočiau tokią:
                                Click image for larger version  Name:	RB_Vilnius.png Views:	1 Size:	270,9 kB ID:	1723833
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  #56
                                  Tiesiai per Griovių draustinio vidurį?

                                  Comment


                                    #57
                                    Na, tada trasa galėtų būt pastumta arčiau upės
                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      #58
                                      Tokia tikrai nepraeitų. Variantas būtų nebent nuo Lentvario kopti aukštyn, kirsti A1 ir šalia termofikacinės elektrinės suktis pro Nerį, o tada palei Vakarinį. Net viaduko naujo nereiktų, dabar eina ten bėgiai iki Grigiškių ir iki elektrinės jau

                                      EDIT: Nepamačiau, kad ten Vokės hidrografinis draustinis. Irgi blogai. Žodžiu, nebus nieko Pilaitėj.
                                      Paskutinis taisė abruo; 2019.05.22, 16:41.
                                      Lietuva visiems.

                                      Comment


                                        #59
                                        Bet aplink Lentvarį daug gyventojų, prieštarautų.

                                        Išvada: Naujos trasos iki miesto nebus Nebent iki Grigiškių
                                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                        Comment


                                          #60
                                          Man tai geležinkelis prašosi palei Narbuto g. yra ten vietos nemažai, ypač kai planuojama tik viena linija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X