Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kokia prasmė tų dvigubų atšakų? Juolab ir antro etapo ruožas eina šalia miesto, o ne pro jį, kad būtų problema dėl krovininių traukinių. ES manau tikrai neskirs finansavimo, nes sakys, kad jau turit liniją pro Gustonis, kam dar šimtai miljonų lygiagrečiai trasai.
    Kiek pamenu, Panevėžys nelaiku prabudo.
    Oj, kam mums tas geležinkelis; oj, Gustonys per toli; oj duokit mums RB stotį mieste.

    Darant padoriai, krovinių ir depo šaka eina per stotį ir ne mieste; į esamą miesto stotį keleivinė linija įvedama iš pietinės pusės ir išvedama per šiaurės vakarus. Dabar padaryta ornografija.

    Comment


      Parašė VLR Rodyti pranešimą

      ES nefinansuos žemesnio standarto stoties kelynų pirmajame etape.
      Standartinė stotis projektuojama taip, kad per ją eina pagrindiniai keliai, kuriais galima važiuoti maksimaliu linijos tarp iešmų greičiu; yra stoties šalutiniai keliai, kuriuose greitis ribojamas važiavimo per iešmą į atšaką greičiu ir yra kiti stoties bei depų kelynai, kuriuose greitis ribojamas dėl eismo organizavimo ir technologinių priežasčių. Todėl teiginys, kad depo kelynas bus tiesiamas pagal HSR, o ES kitokio nefinansuos yra ... įdomus.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Tai realiai rurbūt nelabai kas ir planuoja tą trasą ten statyti. Na nebent ES pasiūlys apmokėti, ko, tikėtina, nebus. Patys tikrai nusistatysim. Dėl to, imho, aktualiau diskutuoti kitus variantus, kaip kad atšaka į esamą stotį arba kažkoks shuttle servisas rusiškais bėgiais.
        Kadangi LTGI pradėjo lalbas apie perėjimą prie standartinės vėžės, racionaliausia būtų tiesti antrą, standartinės vėžės kelią. Reiktų pažiūrėti ar būtų galima tokiam servisui panaudoti siauruko stotį ir kelyną.
        Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.09.12, 11:36.

        Comment


          Vilniaus stotis ir jos prieigos neatpažįstamai pasikeis: virš bėgių iškils naujas pastatas

          https://www.15min.lt/verslas/naujien...as-662-2523468
          Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.09.12, 11:36.

          Comment


            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

            Standartinė stotis projektuojama taip, kad per ją eina pagrindiniai keliai, kuriais galima važiuoti maksimaliu linijos tarp iešmų greičiu; yra stoties šalutiniai keliai, kuriuose greitis ribojamas važiavimo per iešmą į atšaką greičiu ir yra kiti stoties bei depų kelynai, kuriuose greitis ribojamas dėl eismo organizavimo ir technologinių priežasčių. Todėl teiginys, kad depo kelynas bus tiesiamas pagal HSR, o ES kitokio nefinansuos yra ... įdomus.
            Vėl konstruoji šiaudines baidykles. Aš kalbėjau apie visą ruožą pro Gustonis. Ten bus projektuojamas HSR dvikelis, pradžioje bus tiesiamas vienkelis ant dvikelio pylimo. Su kuria dalimi tu nesutinki ir ką tavo keisti pasvarstymai apie kelis šimtus metrų bėgių Gustonių stotyje (nereikšminga dalis) prideda šitoje diskusijoje?

            Comment


              Parašė VLR Rodyti pranešimą

              Vėl konstruoji šiaudines baidykles. Aš kalbėjau apie visą ruožą pro Gustonis. Ten bus projektuojamas HSR dvikelis, pradžioje bus tiesiamas vienkelis ant dvikelio pylimo. Su kuria dalimi tu nesutinki ir ką tavo keisti pasvarstymai apie kelis šimtus metrų bėgių Gustonių stotyje (nereikšminga dalis) prideda šitoje diskusijoje?
              Tai kur tie dešimtys nereikalingų HRS kilometrų, jei stotyje tik keli šimtai metrų?
              Mano kukliu skaiciavimu, Gustonyse bus apie 10 km standartinės vėžės bėgių.
              Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.09.12, 11:35.

              Comment


                Man atrodo mes komunikuojame skirtingais dažniais Aš kalbėjau apie tai, kad viso ruožo pro Gustonis nereikia, jei yra planuojamas tas ruožas pro Panevėžį. Nežinau, kaip aiškiau paaiškinti.

                Nelabai supratau, kas tiksliai buvo pasirašyta. Viso projekto projektavimo sutartis lyg turėjo kainuoti gerokai daugiau? Čia tas dalinis dalykas tik autobusams ir prieigoms?

                Comment


                  Parašė VLR Rodyti pranešimą
                  Man atrodo mes komunikuojame skirtingais dažniais Aš kalbėjau apie tai, kad viso ruožo pro Gustonis nereikia, jei yra planuojamas tas ruožas pro Panevėžį. Nežinau, kaip aiškiau paaiškinti.
                  T.y. krovinių stotis ir depas neturėtų privažiavimo? Įdomus variantas. Mes jums paskambinsim.

                  Comment


                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                    T.y. krovinių stotis ir depas neturėtų privažiavimo? Įdomus variantas. Mes jums paskambinsim.
                    Krovinių stotis būtų suprojektuota kitoje vietoje.

                    Comment


                      Parašė VLR Rodyti pranešimą

                      Krovinių stotis būtų suprojektuota kitoje vietoje.
                      Galite gal pasiūlyti magišką vietą krovinių stočiai gal? Nes nelabai yra jos.

                      Comment


                        Taip, nuo nulio daromame projekte nėra kitos vietos krovininei stočiai provincijoje nei ant dešimties kilometrų papildomo HSR geležinkelio Dugnas jau atrodė pasiektas, bet, panašu, galima dar giliau pulti. Žiauru ir gėdinga.

                        Comment


                          Parašė VLR Rodyti pranešimą
                          Taip, nuo nulio daromame projekte nėra kitos vietos krovininei stočiai provincijoje nei ant dešimties kilometrų papildomo HSR geležinkelio Dugnas jau atrodė pramuštas, bet, panašu, galima dar giliau pulti. Žiauru ir gėdinga.
                          Jei mes norime, kad stotis būtų saugi, keliuose privaloma riboti išilginį nuolydį. Jei mes norime ją pastatyti mažiausiomis įmanomomis sąnaudomis, žemės darbų kiekis turi būti įmanomai mažiausias.

                          Apie tai, kad stotis turi būti kažkur greta linijos nekomentuoju, antrakursiai tokių klaidų nebedaro.
                          Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.09.12, 12:06.

                          Comment


                            Kad būtų lengviau diskutuoti: pabraižiau kiek grynai krovininei stočiai ir su ja susijusiems reikalams (karinės technikos aišktelė, infrastruktūros priežiūros depas, krovinių terminalas) yra planuojama ploto - čia tik naudingas plotas, be jokio ploto kur pvz. yra daromi 1520mm privedimai (kuriame ir vėžės keitimo įrenginys planuotas), be keleivinio kelyno ir pan. Aš nematau jokios vietos kur būtų galima "tiesiog" imti ir padėti šitokį plotą, bet kadangi yra sakančių kad čia visiškai ne problema, tai tikriausiai jie labai lengvai galėtų ir suplanuoti šios stoties vietą.


                            Click image for larger version  Name:	Screenshot_20250912_134020.png Views:	0 Size:	1,18 MB ID:	2219946

                            Comment


                              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                              Jei mes norime, kad stotis būtų saugi, keliuose privaloma riboti išilginį nuolydį. Jei mes norime ją pastatyti mažiausiomis įmanomomis sąnaudomis, žemės darbų kiekis turi būti įmanomai mažiausias.

                              Apie tai, kad stotis turi būti kažkur greta linijos nekomentuoju, antrakursiai tokių klaidų nebedaro.
                              Jei tau trūksta informacijos, kaip galima pastatyti stotį netiesiant papildomų dešimčių kilometrų HSR geležinkelių, užmesk akį į bet kurią suplanuotą regioninę stotį visame projekte. Rašinėji kažkokias visiškas blevyzgas, neįtikėtina.

                              Comment


                                Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                Jei tau trūksta informacijos, kaip galima pastatyti stotį netiesiant papildomų dešimčių kilometrų HSR geležinkelių, užmesk akį į bet kurią suplanuotą regioninę stotį visame projekte. Rašinėji kažkokias visiškas blevyzgas, neįtikėtina.
                                Kalbėta apie krovininę stotį, kurią iš jūsų sarkazmo sakant "nėra kitos vietos krovininei stočiai provincijoje nei ant dešimties kilometrų papildomo HSR geležinkelio" galima suprasti tarsi yra labai paprastą pastatyti. Prašau nenukreipinėti temos ir rašyti apie krovininę stotį.

                                Comment


                                  Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                                  Kalbėta apie krovininę stotį, kurią iš jūsų sarkazmo sakant "nėra kitos vietos krovininei stočiai provincijoje nei ant dešimties kilometrų papildomo HSR geležinkelio" galima suprasti tarsi yra labai paprastą pastatyti. Prašau nenukreipinėti temos ir rašyti apie krovininę stotį.
                                  Mano atsakymas buvo ne tau.

                                  O į tavo blevyzgas galiu irgi atsakyti: už gerokai mažiau nei pusę milijardo galima tokią teritoriją ir priemiesčiuose rasti, nekalbant apie ariamus laukus. Žemiau kritikos ribos.

                                  Comment


                                    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
                                    Kad būtų lengviau diskutuoti: pabraižiau kiek grynai krovininei stočiai ir su ja susijusiems reikalams (karinės technikos aišktelė, infrastruktūros priežiūros depas, krovinių terminalas) yra planuojama ploto - čia tik naudingas plotas, be jokio ploto kur pvz. yra daromi 1520mm privedimai (kuriame ir vėžės keitimo įrenginys planuotas), be keleivinio kelyno ir pan. Aš nematau jokios vietos kur būtų galima "tiesiog" imti ir padėti šitokį plotą, bet kadangi yra sakančių kad čia visiškai ne problema, tai tikriausiai jie labai lengvai galėtų ir suplanuoti šios stoties vietą.


                                    Click image for larger version Name:	Screenshot_20250912_134020.png Views:	0 Size:	1,18 MB ID:	2219946
                                    Kaip matosi iš jūsų foto vietos sočiai yra ir prie linijos palei patį Panevėžį, todėl tikrai keista, kodėl atšaka daroma palei Gustonis iš esmės eliminuojant Panevėžį iš keleivinio susisiekimo.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Čia ignoruojant kiek kainuoja prižiūrėti tokio standarto bėgius, pervažas ir tt. Labai nemenkos sumos, šiuo atveju - į šiukšlių dėžę, kasmet.

                                      Comment


                                        Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                        Rašinėji kažkokias visiškas blevyzgas, neįtikėtina.
                                        Prilaikyk pirštukus.

                                        Comment


                                          Krovininė stotis išties labai didelė, nelabai įsivaizduoju kur daugiau būtų galėjusi tilpti. Pro miestą planuojama trasa eina pro miesto teritoriją, yra apsupta daugybe smulkių sklypuku. Žemės paėmimo sąraše jau ir taip virš 100 sklypų tame projekte, kurie sukėlė didelį šaršalą:
                                          https://sumin.lrv.lt/public/canonica...o%20schema.pdf

                                          Priminsiu, kad terminalas turi būti netoli 1520mm jungties, nes ten planuojami perkrovimo kranai iš 1520mm į 1435mm, Taip pat vežės keitimo įrenginys buvo pavaizduodas 2022 schemoje.

                                          Kas liečia keleivinę stotį, ar nėra taip, kad tiesiog bus padaryta papildoma stotelė šiek tik į rytus nuo Gustonių ir U-Gleisdreieck stiliumi bus suorganizuotas perlipimas? Schemutėje parodytos kažkokios tarsi keleivių platformos 1520mm linijoje (mėlyna linija). Tiesiog paleist 1520mm traukinuką priderintą prie Rail Baltica tvarkaraščio į Panevėžio dabartinę stotį ir tiek. Nematau didelės problemos dėl to.

                                          2022 brėžinys:
                                          https://sumin.lrv.lt/uploads/sumin/d..._depas_(I).pdf

                                          Click image for larger version

Name:	pnvz4.png
Views:	147
Size:	1,80 MB
ID:	2219970

                                          Comment

                                          Working...
                                          X