Parašė VLR
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Rail Baltica II
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O aš šitą temą skaitau būtent dėl tų vykstančių aštresnių diskusijų (na ir forumiečių įdedamos vaizdinės medžiagos). Nes progresą ir atnaujinimus gali formaliai sekti ir pagal RB spaudos pranešimus.Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
 Aš leisiu sau pareplikuot, žinau, jog šiek tiek ne į temą, prašau nepykit, bet:
 Bent aš neskaitau. Tokie ginčai tikslingiau būtų sprendžiame asmeninių žinučių pavidalu, o šitos jūsų (visų) paklodės ir akmenų mėtymas vienas į kito daržą, mano vertinimu, yra praktiškai spamas, o ne diskusija. Rail Baltica projektas yra įdomus, norisi matyti atnaujinimus, progresą, analizę; bet atėjus į šią temą kažko naudingo perskaityti beveik neįmanoma.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kiek dar yra latvių priešų, kurie nerašo, bet laikina argumentų kaitaliotojų pranešimus!Parašė VLR Rodyti pranešimąIš esmės +- taip. Be ‘Jonelio’ čia yra gal 2-3 žmonės, kurie rašo kažką įdomaus ir racionalaus. Kiti tik kaitalioja argumentus priklausomai nuo vėjo krypties su mintimi pateisinti viską, kas daroma Lietuvoje. Grynai kaip Baltarusijos ir Rusijos forumuose.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Man atrodo priešingai, 2 forumo nariai varto argumentus, kad sumenkintų bet ką, kas daroma Lietuvoje: beviltiškai įstrigę, apgailėtina, nebus net pradėta iki 2040 m.Parašė VLR Rodyti pranešimąkaitalioja argumentus priklausomai nuo vėjo krypties su mintimi pateisinti viską, kas daroma Lietuvoje.
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Manau, lakoniškumas yra pagarbos forumiečiams apraiška.Parašė VLR Rodyti pranešimąTavo pranešimai visi yra iš kelių eilučių
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Geriausia dalis, kad tas viadukas ir šiandien atrodo taip pat. Tačiau tokio infrastruktūros stebuklo nepalyginti su beviltiškai įstrigusiu tiltu Lietuvoje.Parašė alga Rodyti pranešimąTuriu fainą Rygos Rail Baltica dviračių viaduko fotkę, for your viewing pleasure, 2024 sausio 14 d.
 
 
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Akivaizdu, kad Rygos temos paleisti niekas nenori ir toliau yra rašinėjami keisti dalykai. Dėl temos eskalavimo liksiu kaltas aš, bet vis tik, kaip jau sakiau:
 
 - Ši dviračių tilto dalis yra pastatyta per anksti, kartu su maža dalimi tilto per Daugavą. Taip ji atrodys dar kokį, sakyčiau, 10 metų.
 - Ši infrastruktūra kainavo apie 20 milijonų eurų (vos 1km tipinio HSR ruožo kaina), o tai tėra lašas jūroje lyginant su sėkmingai padarytais ar daromais milžiniškais darbais Rygoje .
 - Ši per anksti pastatyta infrastruktūra neturi nieko bendro su pusės milijardo eurų vertės susiknisimu prie Panevėžio, pusės milijardo eurų vertės susiknisimu su nenaudojamu RB1 ar beviltiškai vėluojančiu vieninteliu rimtesniu infrastruktūros objektu, prie kurio buvo prisiliesta Lietuvoje.
 - Tai nepasikeis nepriklausomai nuo to, kiek kartų tiltas bus paminėtas ar parodyta jo nuotrauka šioje temoje.Paskutinis taisė VLR; 2025.09.11, 04:42.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pusė miljardo prie Panevėžio bus išleista papildomai taisant kažkokias klaidas? Nes ten kol kas nedaug investuota, kiek suprantu tik projektavimui ir išpirkimui.
 Kiek kainavo jau atlikti darbai Rygoje?
 Klausiu kaip nelabai susigaudantis.
 
 P.S. beje, geležinkelio jungtis ir stotis RIX buvo planuojama dar iki realių RB planų, ankstyvais 2000-aisiais (o gal ir dar anksčiau).
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia bandoma pritempti prie to, kad prie Panevėžio pirminiame plane numatyta linija pro Gustonis ir tik vėliau įtraukta keleivinio susisiekimo atšaka einanti arčiau Panevėžio, pro jo pakraštį.Parašė Sula Rodyti pranešimąPusė miljardo prie Panevėžio bus išleista papildomai taisant kažkokias klaidas? Nes ten kol kas nedaug investuota, kiek suprantu tik projektavimui ir išpirkimui.
 Patvirtinta „Rail Balticos“ geležinkelio vėžės Panevėžio regione alternatyva | Rail Baltica
 
 Tik patogiai nutylima, kad lankste pro Gustonis numatyta ir krovininė stotis, krovinių terminalas, infrastruktūros depai - kas realiai atrimesnėje atšakoje prie miesto netilptų, arba tai iššauktų dar didesnį pasipriešinimą nei buvo dabar (dėl žymiai didesnio poreikio paimti žemę visuomenės poreikiams, iškelti gyventojus ir t.t.) ir tai sutrukdytų tos geležinkelio atšakos per miesto pakraštį atsiradimui. Realiai dėl ko ji ir yra suplanuota gerokai toliau miesto. T.y. klaida vadinamas sprendinys, kuris yra kompromisas kaip geriausiai patenkinti visų poreikį.Paskutinis taisė sleader; 2025.09.11, 10:33.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, statyti dešimtis kilometrų papildomo HSR šiaurės Lietuvos laukuose yra geriausias būdas pastatyti krovininę stotį 
 
 Sula
 
 Šis ruožas arčiau centro buvo įtrauktas į projektą tik gerokai vėliau, atsibudus, kad šimtatūkstantinis miestas buvo neįtrauktas į projektą visiškai originalių planuotojų. Jo kaina bus tarp 400 ir 500 milijonų (esu dalinęsis šaltiniu). Panašu, kad originalaus ruožo nesugebėjo atšaukti dėl jau įvykusių žemės išpirkimų tai prigalvojo jam visokių papildomų funkcijų, kurioms būtų užtekę dešimtis kartų trumpesnių papildomų bėgių.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 RB1 veikia ir yra naudojama. Jau kuris laikas turim europinę vėžę iki pat Lietuvos vidurio, kas yra labai svarbu šiuo metu, kol dar neturim RBII.Parašė VLR Rodyti pranešimą<...>
 pusės milijardo eurų vertės susiknisimu su nenaudojamu RB1 <...>
 
 
 O tą LV vs LT diskusiją siūlau užšaldyti pusmečiui ir tada paanalizuot kokia situacija bus. Nes šiuo momentu yra įvykę pirkimai ir daug kur darbai dar tik prasideda.Paskutinis taisė Rimas_OK; 2025.09.11, 11:11.
 - 8 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Supratau. Bet ar jis bus I-me etape?Parašė VLR Rodyti pranešimąTaip, statyti dešimtis kilometrų papildomo HSR šiaurės Lietuvos laukuose yra geriausias būdas pastatyti krovininę stotį 
 
 Šis ruožas arčiau centro buvo įtrauktas į projektą tik gerokai vėliau, atsibudus, kad šimtatūkstantinis miestas buvo neįtrauktas į projektą visiškai originalių planuotojų.
 Keistoka, kad dėl Panevėžio buvo toks sprendimas. Kai planuose regioninės smulkesnės stotys irgi pajungtos atskirtomis atšakomis.
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai kad visos regioninės stotys arba ant pagrindinės linijos, arba panašiai po šonu prijungta? Nėra jokių atšakų.Parašė Sula Rodyti pranešimąKeistoka, kad dėl Panevėžio buvo toks sprendimas. Kai planuose regioninės smulkesnės stotys irgi pajungtos atskirtomis atšakomis.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal yra bent apytikslės statistikos, kiek traukinių važiuoja RB1, tarkim, per mėnesį? Būtų nesunku paskaičiuoti kiekvieno traukinio kaštus nuo investuotos sumos.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
 RB1 veikia ir yra naudojama. Jau kuris laikas turim europinę vėžę iki pat Lietuvos vidurio, kas yra labai svarbu šiuo metu, kol dar neturim RBII.
 
 
 O tą LV vs LT diskusiją siūlau užšaldyti pusmečiui ir tada paanalizuot kokia situacija bus. Nes šiuo momentu yra įvykę pirkimai ir daug kur darbai dar tik prasideda.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kaip nesunkiai skaičiuojant įvertinsite naudą eismo dalyviams dėl panaikintų pervažų pvz. Amaliuose:Parašė John Rodyti pranešimą
 Gal yra bent apytikslės statistikos, kiek traukinių važiuoja RB1, tarkim, per mėnesį? Būtų nesunku paskaičiuoti kiekvieno traukinio kaštus nuo investuotos sumos.
 Kaunas, Kaunas County - Google Maps
 Arba Marijampolėje:
 39 A16 - Google Maps
 Ar nauda, kai patogu, skaičiuojasi tik nuo pravažiuojančių standartinės vėžės traukinių, nors didžioji lėšų dalis buvo išleista siekiant pagerinti susisiekimą kitiems eismo dalyviams, taip pat ir aplinkinių gyventojų patogumui (triukšmo užtvaros prie 1520 ir 1435 geležinkelio kelių)?
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vienas iš tų poreikių buvo užtikrinti latvius ir estus, kad pagrindinė linija bus. Užtat visi sprendimai neambicingi ir pragmatiški.Parašė sleader Rodyti pranešimąRealiai dėl ko ji ir yra suplanuota gerokai toliau miesto. T.y. klaida vadinamas sprendinys, kuris yra kompromisas kaip geriausiai patenkinti visų poreikį.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai ir klausiu, kuo skirsis Panevėžys? Ir kodėl taip brangiai.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
 Tai kad visos regioninės stotys arba ant pagrindinės linijos, arba panašiai po šonu prijungta? Nėra jokių atšakų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visvien įdomu, kiek traukinių pravažiuoja RB1. Juk geriau žinoti, nei nežinoti. Ar tai kažkokia paslaptis?Parašė sleader Rodyti pranešimą
 O kaip nesunkiai skaičiuojant įvertinsite naudą eismo dalyviams dėl panaikintų pervažų pvz. Amaliuose:
 Kaunas, Kaunas County - Google Maps
 Arba Marijampolėje:
 39 A16 - Google Maps
 Ar nauda, kai patogu, skaičiuojasi tik nuo pravažiuojančių standartinės vėžės traukinių, nors didžioji lėšų dalis buvo išleista siekiant pagerinti susisiekimą kitiems eismo dalyviams, taip pat ir aplinkinių gyventojų patogumui (triukšmo užtvaros prie 1520 ir 1435 geležinkelio kelių)?
 Comment








Comment