Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Taip, aš sutinku, galima iškelti tas paklodes iš čia dėl manęs, ar net jas ištrinti. Tiesiog kai kas nors prirašo tiesioginių replikų su daug asmeniškumų ir neteisybių ir gauna daug Patinka, tampa sunku neatsakyti ir neapsiginti. O tokių gaunu po vos ne kiekvienu savo pranešimu.
    Visi debilai tarpusavy rašinėja ir laikina netiesą, o tave palaiko tik jonelis, ane? Sunku turėtų būti.

    Comment


      Iš esmės +- taip. Be ‘Jonelio’ čia yra gal 2-3 žmonės, kurie rašo kažką įdomaus ir racionalaus. Kiti tik kaitalioja argumentus priklausomai nuo vėjo krypties su mintimi pateisinti viską, kas daroma Lietuvoje. Grynai kaip Baltarusijos ir Rusijos forumuose.

      Comment


        Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

        Aš leisiu sau pareplikuot, žinau, jog šiek tiek ne į temą, prašau nepykit, bet:
        Bent aš neskaitau. Tokie ginčai tikslingiau būtų sprendžiame asmeninių žinučių pavidalu, o šitos jūsų (visų) paklodės ir akmenų mėtymas vienas į kito daržą, mano vertinimu, yra praktiškai spamas, o ne diskusija. Rail Baltica projektas yra įdomus, norisi matyti atnaujinimus, progresą, analizę; bet atėjus į šią temą kažko naudingo perskaityti beveik neįmanoma.
        O aš šitą temą skaitau būtent dėl tų vykstančių aštresnių diskusijų (na ir forumiečių įdedamos vaizdinės medžiagos). Nes progresą ir atnaujinimus gali formaliai sekti ir pagal RB spaudos pranešimus.
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Parašė VLR Rodyti pranešimą
          Iš esmės +- taip. Be ‘Jonelio’ čia yra gal 2-3 žmonės, kurie rašo kažką įdomaus ir racionalaus. Kiti tik kaitalioja argumentus priklausomai nuo vėjo krypties su mintimi pateisinti viską, kas daroma Lietuvoje. Grynai kaip Baltarusijos ir Rusijos forumuose.
          O kiek dar yra latvių priešų, kurie nerašo, bet laikina argumentų kaitaliotojų pranešimus!

          Comment


            Turiu fainą Rygos Rail Baltica dviračių viaduko fotkę, for your viewing pleasure, 2024 sausio 14 d.:
            Click image for larger version

Name:	PXL_20240114_120333608 (1).jpg
Views:	560
Size:	1,10 MB
ID:	2219541

            Comment


              Parašė VLR Rodyti pranešimą
              kaitalioja argumentus priklausomai nuo vėjo krypties su mintimi pateisinti viską, kas daroma Lietuvoje.
              Man atrodo priešingai, 2 forumo nariai varto argumentus, kad sumenkintų bet ką, kas daroma Lietuvoje: beviltiškai įstrigę, apgailėtina, nebus net pradėta iki 2040 m.

              Comment


                Parašė VLR Rodyti pranešimą
                Tavo pranešimai visi yra iš kelių eilučių
                Manau, lakoniškumas yra pagarbos forumiečiams apraiška.

                Comment


                  Parašė alga Rodyti pranešimą
                  Turiu fainą Rygos Rail Baltica dviračių viaduko fotkę, for your viewing pleasure, 2024 sausio 14 d.
                  Geriausia dalis, kad tas viadukas ir šiandien atrodo taip pat. Tačiau tokio infrastruktūros stebuklo nepalyginti su beviltiškai įstrigusiu tiltu Lietuvoje.

                  Comment


                    Akivaizdu, kad Rygos temos paleisti niekas nenori ir toliau yra rašinėjami keisti dalykai. Dėl temos eskalavimo liksiu kaltas aš, bet vis tik, kaip jau sakiau:

                    - Ši dviračių tilto dalis yra pastatyta per anksti, kartu su maža dalimi tilto per Daugavą. Taip ji atrodys dar kokį, sakyčiau, 10 metų.
                    - Ši infrastruktūra kainavo apie 20 milijonų eurų (vos 1km tipinio HSR ruožo kaina), o tai tėra lašas jūroje lyginant su sėkmingai padarytais ar daromais milžiniškais darbais Rygoje .
                    - Ši per anksti pastatyta infrastruktūra neturi nieko bendro su pusės milijardo eurų vertės susiknisimu prie Panevėžio, pusės milijardo eurų vertės susiknisimu su nenaudojamu RB1 ar beviltiškai vėluojančiu vieninteliu rimtesniu infrastruktūros objektu, prie kurio buvo prisiliesta Lietuvoje.
                    - Tai nepasikeis nepriklausomai nuo to, kiek kartų tiltas bus paminėtas ar parodyta jo nuotrauka šioje temoje.
                    Paskutinis taisė VLR; 2025.09.11, 03:42.

                    Comment


                      Pusė miljardo prie Panevėžio bus išleista papildomai taisant kažkokias klaidas? Nes ten kol kas nedaug investuota, kiek suprantu tik projektavimui ir išpirkimui.
                      Kiek kainavo jau atlikti darbai Rygoje?
                      Klausiu kaip nelabai susigaudantis.

                      P.S. beje, geležinkelio jungtis ir stotis RIX buvo planuojama dar iki realių RB planų, ankstyvais 2000-aisiais (o gal ir dar anksčiau).

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        Pusė miljardo prie Panevėžio bus išleista papildomai taisant kažkokias klaidas? Nes ten kol kas nedaug investuota, kiek suprantu tik projektavimui ir išpirkimui.
                        Čia bandoma pritempti prie to, kad prie Panevėžio pirminiame plane numatyta linija pro Gustonis ir tik vėliau įtraukta keleivinio susisiekimo atšaka einanti arčiau Panevėžio, pro jo pakraštį.
                        Patvirtinta „Rail Balticos“ geležinkelio vėžės Panevėžio regione alternatyva | Rail Baltica

                        Tik patogiai nutylima, kad lankste pro Gustonis numatyta ir krovininė stotis, krovinių terminalas, infrastruktūros depai - kas realiai atrimesnėje atšakoje prie miesto netilptų, arba tai iššauktų dar didesnį pasipriešinimą nei buvo dabar (dėl žymiai didesnio poreikio paimti žemę visuomenės poreikiams, iškelti gyventojus ir t.t.) ir tai sutrukdytų tos geležinkelio atšakos per miesto pakraštį atsiradimui. Realiai dėl ko ji ir yra suplanuota gerokai toliau miesto. T.y. klaida vadinamas sprendinys, kuris yra kompromisas kaip geriausiai patenkinti visų poreikį.
                        Paskutinis taisė sleader; 2025.09.11, 09:33.

                        Comment


                          Taip, statyti dešimtis kilometrų papildomo HSR šiaurės Lietuvos laukuose yra geriausias būdas pastatyti krovininę stotį

                          Sula

                          Šis ruožas arčiau centro buvo įtrauktas į projektą tik gerokai vėliau, atsibudus, kad šimtatūkstantinis miestas buvo neįtrauktas į projektą visiškai originalių planuotojų. Jo kaina bus tarp 400 ir 500 milijonų (esu dalinęsis šaltiniu). Panašu, kad originalaus ruožo nesugebėjo atšaukti dėl jau įvykusių žemės išpirkimų tai prigalvojo jam visokių papildomų funkcijų, kurioms būtų užtekę dešimtis kartų trumpesnių papildomų bėgių.

                          Comment


                            Parašė VLR Rodyti pranešimą
                            <...>
                            pusės milijardo eurų vertės susiknisimu su nenaudojamu RB1 <...>
                            RB1 veikia ir yra naudojama. Jau kuris laikas turim europinę vėžę iki pat Lietuvos vidurio, kas yra labai svarbu šiuo metu, kol dar neturim RBII.


                            O tą LV vs LT diskusiją siūlau užšaldyti pusmečiui ir tada paanalizuot kokia situacija bus. Nes šiuo momentu yra įvykę pirkimai ir daug kur darbai dar tik prasideda.
                            Paskutinis taisė Rimas_OK; 2025.09.11, 10:11.

                            Comment


                              Parašė VLR Rodyti pranešimą
                              Taip, statyti dešimtis kilometrų papildomo HSR šiaurės Lietuvos laukuose yra geriausias būdas pastatyti krovininę stotį

                              Šis ruožas arčiau centro buvo įtrauktas į projektą tik gerokai vėliau, atsibudus, kad šimtatūkstantinis miestas buvo neįtrauktas į projektą visiškai originalių planuotojų.
                              Supratau. Bet ar jis bus I-me etape?
                              Keistoka, kad dėl Panevėžio buvo toks sprendimas. Kai planuose regioninės smulkesnės stotys irgi pajungtos atskirtomis atšakomis.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Keistoka, kad dėl Panevėžio buvo toks sprendimas. Kai planuose regioninės smulkesnės stotys irgi pajungtos atskirtomis atšakomis.
                                Tai kad visos regioninės stotys arba ant pagrindinės linijos, arba panašiai po šonu prijungta? Nėra jokių atšakų.

                                Comment


                                  Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

                                  RB1 veikia ir yra naudojama. Jau kuris laikas turim europinę vėžę iki pat Lietuvos vidurio, kas yra labai svarbu šiuo metu, kol dar neturim RBII.


                                  O tą LV vs LT diskusiją siūlau užšaldyti pusmečiui ir tada paanalizuot kokia situacija bus. Nes šiuo momentu yra įvykę pirkimai ir daug kur darbai dar tik prasideda.
                                  Gal yra bent apytikslės statistikos, kiek traukinių važiuoja RB1, tarkim, per mėnesį? Būtų nesunku paskaičiuoti kiekvieno traukinio kaštus nuo investuotos sumos.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Gal yra bent apytikslės statistikos, kiek traukinių važiuoja RB1, tarkim, per mėnesį? Būtų nesunku paskaičiuoti kiekvieno traukinio kaštus nuo investuotos sumos.
                                    O kaip nesunkiai skaičiuojant įvertinsite naudą eismo dalyviams dėl panaikintų pervažų pvz. Amaliuose:
                                    Kaunas, Kaunas County - Google Maps
                                    Arba Marijampolėje:
                                    39 A16 - Google Maps
                                    Ar nauda, kai patogu, skaičiuojasi tik nuo pravažiuojančių standartinės vėžės traukinių, nors didžioji lėšų dalis buvo išleista siekiant pagerinti susisiekimą kitiems eismo dalyviams, taip pat ir aplinkinių gyventojų patogumui (triukšmo užtvaros prie 1520 ir 1435 geležinkelio kelių)?

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Realiai dėl ko ji ir yra suplanuota gerokai toliau miesto. T.y. klaida vadinamas sprendinys, kuris yra kompromisas kaip geriausiai patenkinti visų poreikį.
                                      Vienas iš tų poreikių buvo užtikrinti latvius ir estus, kad pagrindinė linija bus. Užtat visi sprendimai neambicingi ir pragmatiški.

                                      Comment


                                        Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                                        Tai kad visos regioninės stotys arba ant pagrindinės linijos, arba panašiai po šonu prijungta? Nėra jokių atšakų.
                                        Tai ir klausiu, kuo skirsis Panevėžys? Ir kodėl taip brangiai.

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                          O kaip nesunkiai skaičiuojant įvertinsite naudą eismo dalyviams dėl panaikintų pervažų pvz. Amaliuose:
                                          Kaunas, Kaunas County - Google Maps
                                          Arba Marijampolėje:
                                          39 A16 - Google Maps
                                          Ar nauda, kai patogu, skaičiuojasi tik nuo pravažiuojančių standartinės vėžės traukinių, nors didžioji lėšų dalis buvo išleista siekiant pagerinti susisiekimą kitiems eismo dalyviams, taip pat ir aplinkinių gyventojų patogumui (triukšmo užtvaros prie 1520 ir 1435 geležinkelio kelių)?
                                          Visvien įdomu, kiek traukinių pravažiuoja RB1. Juk geriau žinoti, nei nežinoti. Ar tai kažkokia paslaptis?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X