Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    ENE posistemiui jau daugiau nei savaitė, kaip pasirašyta sutartis projektavimui ir diegimui:
    https://www.railbaltica.org/tenders/...ign-and-build/

    Tiesa dar matyt neišPRinta

    Comment


      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
      Levituojantis viadukas per RB ir Lietuvoje:
      Foto 2025.07

      https://www.google.com/maps/place/Bu...oASAFQAw%3D%3D
      Viadukas jau nusileido ant žemės
      Foto 2025.07


      Comment


        Kelio Nr. 145 (Kėdainiai ) - Aristava - Šėta - Ukmergė 17 km tarp Šėtos ir Bukonių

        www.mapy.cz

        Foto 2025.08






        Sustojame pasigrožėti

        Comment


          Jonavos r., kelias Nr. 145 tarp Šėtos ir Bukonių


          Foto 2025.08










          Vaidas į pietus, link Žeimių - Kauno






          Pritraukimas




          Ekskavarorius krauna smėlį






          Saviartis priskrovęs smėlio atgaline eiga važioja šiomsi vėžėmis iki galo


          Vaizdas į šiaurę, Link Pagirių ir Panevėžio




          Pritraukimas




          Pylimo vaizdas nuo Bukonių - Ukmergės pusės


          Comment


            Iš vakarykščio pasivaikščiojimo

            Click image for larger version  Name:	2bbdd2b2-27fb-419e-b017-19afe8c7f5b2.jpeg Views:	0 Size:	354,9 kB ID:	2215231 Click image for larger version  Name:	aee37acd-5745-4723-b3b5-43032b18baa0.jpeg Views:	0 Size:	336,2 kB ID:	2215232 Click image for larger version  Name:	7af6a8f6-266f-44d0-9f87-aba1fac8d12d.jpeg Views:	0 Size:	240,2 kB ID:	2215235 Click image for larger version  Name:	cf69c25a-f11d-4ce7-a5ef-835460620515.jpeg Views:	0 Size:	356,7 kB ID:	2215236 Click image for larger version  Name:	be77eac7-437c-4083-9016-861512c8c0d7.jpeg Views:	0 Size:	367,6 kB ID:	2215237 Click image for larger version  Name:	64d34a96-92e4-4c5f-ab06-4ded19a83593.jpeg Views:	0 Size:	344,3 kB ID:	2215238 Click image for larger version  Name:	b0a1d916-e6a0-431f-80e0-4940548044a7.jpeg Views:	0 Size:	390,9 kB ID:	2215239 Click image for larger version  Name:	1873b620-7a67-470b-88ec-d43b3913d2f9.jpeg Views:	0 Size:	389,3 kB ID:	2215240
            Attached Files

            Comment


              Va kaip Estam sekasi. Tik keista, kaip ties apylankas kur viadukų nestatys? Negi su aštiais posūkiais ratais kvadratais? Jei taip tai nedaug skirsis nuo mūs carinio vieškelio iki Kauno

              These compromises are significant. For example, the entire Estonian section will be built as a single-track line, although the original plan called for a double track. To allow for two-way traffic and enable faster trains to overtake slower ones, sidings will be built at stations, stops and so-called operational points.

              The Muuga–Soodevahe section, which will serve freight traffic only, will also be constructed as a single-track line.

              Traffic control systems will be built out to 80 percent and electrification to 70 percent of the originally planned capacity, as the single-track design reduces the need for full-scale implementation in the initial phase.

              Additionally, 11 to 13 viaducts will not be constructed in the first phase. Detours will be routed through other planned nearby crossings. All 12 local stops will be developed at a minimal level — meaning full station buildings will not be constructed and outdoor areas, such as parking lots and landscaping, will be scaled back.

              The Ülemiste and Pärnu passenger terminals are still expected to be built to full specification by 2030, though the ministry noted that adjustments may be made if construction costs exceed current projections.
              https://news.err.ee/1609770327/minis...-scope-slashed

              Comment


                Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
                Va kaip Estam sekasi. Tik keista, kaip ties apylankas kur viadukų nestatys? Negi su aštiais posūkiais ratais kvadratais? Jei taip tai nedaug skirsis nuo mūs carinio vieškelio iki Kauno
                Manau rašo apie automobilių viadukus, ne geležinkelio.
                Čia pas mus, Via Lietuva reikalavimu, geležinkelis turi būti tiesiamas virš kelio.

                Comment


                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                  Manau rašo apie automobilių viadukus, ne geležinkelio.
                  Čia pas mus, Via Lietuva reikalavimu, geležinkelis turi būti tiesiamas virš kelio.
                  Koks skirtumas kuri dalis eitų viršuj? Jei pervažų nedarys, tai vietiniai gaus gerus lankus važinėti. Nebent buvo prisiplanavę visiškai nereikalingose vietose?

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Koks skirtumas kuri dalis eitų viršuj? Jei pervažų nedarys, tai vietiniai gaus gerus lankus važinėti. Nebent buvo prisiplanavę visiškai nereikalingose vietose?
                    Skirtumas atsiranda tuomet, kai reikia prižiūrėti ir remontuoti.

                    Comment


                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                      Skirtumas atsiranda tuomet, kai reikia prižiūrėti ir remontuoti.
                      Na pirmiausia pastatyti reikia. Čia manau yra esminis skirtumas.

                      Comment


                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                        Na pirmiausia pastatyti reikia. Čia manau yra esminis skirtumas.
                        Statybos kaina visame statinio gyvavimo cikle sudaro apie 20% visų išlaidų statiniui pastatyti ir prižiūrėti. Tad skirtumas yra jau statybos metu

                        Comment


                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                          Manau rašo apie automobilių viadukus, ne geležinkelio.
                          Čia pas mus, Via Lietuva reikalavimu, geležinkelis turi būti tiesiamas virš kelio.
                          Tai kodėl ir Lietuvoje statomi levituojantys viadukai virš geležinkelio?
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Koks skirtumas kuri dalis eitų viršuj? Jei pervažų nedarys, tai vietiniai gaus gerus lankus važinėti. Nebent buvo prisiplanavę visiškai nereikalingose vietose?
                            labai didelis. Dėl greito traukinio kilimo laisnio apribojimų viadukas turėtu būti daug ilgesnis. Pagal Ispanijos patirtį - traukinį keliant virš automobilių gaunasi 5 kartus brangiau nei automobilius virš traukinio.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              labai didelis. Dėl greito traukinio kilimo laisnio apribojimų viadukas turėtu būti daug ilgesnis. Pagal Ispanijos patirtį - traukinį keliant virš automobilių gaunasi 5 kartus brangiau nei automobilius virš traukinio.
                              Todėl pas mus mėgsta ne kelt geležinkelį, o nuleist kelią ten kur reljefas lygus. Pvz Vievyje, Marijampolėje, Plungėje, Lentvaryje. Gaunasi gerokai kompaktiškiau nei daryt milžinišką tiltą mašinoms ir pėstiesiems virš geležinkelio kaip sovietiniais laikais mėgdavo. Turiu įtarimą ir išlaikymas pigesnis, nes iš vaizdo ore kabanti dalis mažesnė ir paprastesnė nei anais atvejais.

                              Ypač iš pėsčiojo ir dviratininko pusės tokie tuneliai daug smagiau nei megatiltai.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Todėl pas mus mėgsta ne kelt geležinkelį, o nuleist kelią ten kur reljefas lygus. Pvz Vievyje, Marijampolėje, Plungėje, Lentvaryje. Gaunasi gerokai kompaktiškiau nei daryt milžinišką tiltą mašinoms ir pėstiesiems virš geležinkelio kaip sovietiniais laikais mėgdavo. Turiu įtarimą ir išlaikymas pigesnis, nes iš vaizdo ore kabanti dalis mažesnė ir paprastesnė nei anais atvejais.

                                Ypač iš pėsčiojo ir dviratininko pusės tokie tuneliai daug smagiau nei megatiltai.
                                nuleisti automobilius irgi galimas variantas, svarbu kad nereikėtu keisti bėgiu aukščio nes tai būna brangiausias variantas.

                                Šiaip įdomu, ar tokie tuneliukai neskęsta per liūtis?

                                Comment


                                  Pasivaikščiojimas po „Rail Baltica“ statybas: antroji stotelė – baigiamieji sankasos darbai
                                  Lankomės pirmoje suformuotos geležinkelio sankasos atkarpoje. Čia, beveik 10 km ruože Šveicarija–Žeimiai, vyksta baigiamieji darbai. Supilta sankasa – būtinas pamatas, ant kurio netrukus bus klojami bėgiai ir iki metų pabaigos atsiras pirmieji greitojo geležinkelio kontūrai.
                                  Yra video.

                                  Comment


                                    Projektavimo pajėgumų trūkumai paskatino LTG įkurti atskirą inžinerinį europinės vėžės padalinį

                                    "Bus ieškoma įvairių projektavimo sričių specialistų, kurie galėtų patenkinti esamą projektavimo pajėgumo poreikį. Ilgainiui sukauptą kompetenciją ketinama pasiūlyti už Lietuvos ribų.

                                    LTG nurodo, kad nutiesus „Rail Baltica“, europinė vėžė bus plėtojama Klaipėdos kryptimi ir visoje Lietuvoje, todėl projektavimo veiklų poreikis išliks ir po 2030 m."

                                    https://www.vz.lt/logistika-ir-trans...adalini-571883

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                      Šiaip įdomu, ar tokie tuneliukai neskęsta per liūtis?
                                      Padoriai suskaičiavus vandenį, suprojektavus nuolydžius ir įrengus drenažą bei vandens nuleidimą ar surinkimą - ne.

                                      Comment


                                        Realybėje masteliai atrodo įspūdingesni nei teko matyti nuotraukose.

                                        Comment


                                          Kinai tokį tiltą būtų at3dprintinę per 2 savaites.
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X