Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tas EK sprendimas yra kažkoks teisiškai įpareigojantis dokumentas su konkrečiomis sankcijomis už nevykdymą? Ar šiaip memorandumas ar paraginimas iš serijos kaip turėtų kažkas būti?
- 1 patinka
Comment
-
Kadangi "deadline" yra 2030 m. gruodžio 31 d., tai viskam kaip ir liko daugiau nei 5 metai.
Visai RB numatytos tokios datos:
i) elektros energijos posistemis turi būti suprojektuotas iki 2027 m. gruodžio 31 d.; ii) kontrolės, valdymo ir signalizacijos posistemis turi būti suprojektuotas iki 2028 m. vidurio;
O ir finansavimas, ten berods didenis padėliotas nuo 2028 m. (naujo laikotarpio programa), tai tikėtina, kad bet kokie elektrifikavimo ir signalizavimo rangos darbai bus pradėti ne anksčiau to laiko.Paskutinis taisė sleader; 2025.08.12, 13:34.
Comment
-
ENE posistemiui jau daugiau nei savaitė, kaip pasirašyta sutartis projektavimui ir diegimui:
https://www.railbaltica.org/tenders/...ign-and-build/
Tiesa dar matyt neišPRinta
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąLevituojantis viadukas per RB ir Lietuvoje:
Foto 2025.07
https://www.google.com/maps/place/Bu...oASAFQAw%3D%3D
Foto 2025.07
- 5 patinka
Comment
-
Kelio Nr. 145 (Kėdainiai ) - Aristava - Šėta - Ukmergė 17 km tarp Šėtos ir Bukonių
www.mapy.cz
Foto 2025.08
Sustojame pasigrožėti
- 7 patinka
Comment
-
Jonavos r., kelias Nr. 145 tarp Šėtos ir Bukonių
Foto 2025.08
Vaidas į pietus, link Žeimių - Kauno
Pritraukimas
Ekskavarorius krauna smėlį
Saviartis priskrovęs smėlio atgaline eiga važioja šiomsi vėžėmis iki galo
Vaizdas į šiaurę, Link Pagirių ir Panevėžio
Pritraukimas
Pylimo vaizdas nuo Bukonių - Ukmergės pusės
- 18 patinka
Comment
-
Va kaip Estam sekasi. Tik keista, kaip ties apylankas kur viadukų nestatys? Negi su aštiais posūkiais ratais kvadratais? Jei taip tai nedaug skirsis nuo mūs carinio vieškelio iki Kauno
These compromises are significant. For example, the entire Estonian section will be built as a single-track line, although the original plan called for a double track. To allow for two-way traffic and enable faster trains to overtake slower ones, sidings will be built at stations, stops and so-called operational points.
The Muuga–Soodevahe section, which will serve freight traffic only, will also be constructed as a single-track line.
Traffic control systems will be built out to 80 percent and electrification to 70 percent of the originally planned capacity, as the single-track design reduces the need for full-scale implementation in the initial phase.
Additionally, 11 to 13 viaducts will not be constructed in the first phase. Detours will be routed through other planned nearby crossings. All 12 local stops will be developed at a minimal level — meaning full station buildings will not be constructed and outdoor areas, such as parking lots and landscaping, will be scaled back.
The Ülemiste and Pärnu passenger terminals are still expected to be built to full specification by 2030, though the ministry noted that adjustments may be made if construction costs exceed current projections.
Comment
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimąVa kaip Estam sekasi. Tik keista, kaip ties apylankas kur viadukų nestatys? Negi su aštiais posūkiais ratais kvadratais? Jei taip tai nedaug skirsis nuo mūs carinio vieškelio iki Kauno
Čia pas mus, Via Lietuva reikalavimu, geležinkelis turi būti tiesiamas virš kelio.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Manau rašo apie automobilių viadukus, ne geležinkelio.
Čia pas mus, Via Lietuva reikalavimu, geležinkelis turi būti tiesiamas virš kelio.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Koks skirtumas kuri dalis eitų viršuj? Jei pervažų nedarys, tai vietiniai gaus gerus lankus važinėti. Nebent buvo prisiplanavę visiškai nereikalingose vietose?
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Skirtumas atsiranda tuomet, kai reikia prižiūrėti ir remontuoti.
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Na pirmiausia pastatyti reikia. Čia manau yra esminis skirtumas.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Manau rašo apie automobilių viadukus, ne geležinkelio.
Čia pas mus, Via Lietuva reikalavimu, geležinkelis turi būti tiesiamas virš kelio.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Koks skirtumas kuri dalis eitų viršuj? Jei pervažų nedarys, tai vietiniai gaus gerus lankus važinėti. Nebent buvo prisiplanavę visiškai nereikalingose vietose?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
labai didelis. Dėl greito traukinio kilimo laisnio apribojimų viadukas turėtu būti daug ilgesnis. Pagal Ispanijos patirtį - traukinį keliant virš automobilių gaunasi 5 kartus brangiau nei automobilius virš traukinio.
Ypač iš pėsčiojo ir dviratininko pusės tokie tuneliai daug smagiau nei megatiltai.
- 2 patinka
Comment
Comment