Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Šiemetiniame EK įgyvendinimo sprendime yra įtrauktas įpareigojimas Lietuvai elektrifikuoti šį ruožą. Kitaip RB sunkiai funkcionuotų, kai viduryje būtų gabalas be elektrifikacijos.


    Energijos posistemis skaitant dokumentą suprantamas kaip geležinkelio elektrifikavimas.
    Tas EK sprendimas yra kažkoks teisiškai įpareigojantis dokumentas su konkrečiomis sankcijomis už nevykdymą? Ar šiaip memorandumas ar paraginimas iš serijos kaip turėtų kažkas būti?

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Tas EK sprendimas yra kažkoks teisiškai įpareigojantis dokumentas su konkrečiomis sankcijomis už nevykdymą? Ar šiaip memorandumas ar paraginimas iš serijos kaip turėtų kažkas būti?
      Internetas sako, kad tai yra privalomas nurodymas. Dėl sankcijų jo nesilaikant nepasakysiu, bet kadangi dalis finansuojama ES per infrastruktūros programas, tikėtina jog sankcija būtų skirto finansavimo (jo dalies) grąžimimas, nes nebūtų įgyvendinta tai kam tas finansavimas buvo skirtas.

      Comment


        Na tai reikia tikėtis elektrifikacijos iki 2030. Tik kažko nelabai kas dėl to girdisi (finansavimas, konkursai, pirkimai ir t.t.). Savaime pati elektrifikacija, juo labiau už dyką, ten nepasidarys, o liko vis 4,5 metų, ar ne?

        Comment


          Kadangi "deadline" yra 2030 m. gruodžio 31 d., tai viskam kaip ir liko daugiau nei 5 metai.

          Visai RB numatytos tokios datos:
          i) elektros energijos posistemis turi būti suprojektuotas iki 2027 m. gruodžio 31 d.;
          ii) kontrolės, valdymo ir signalizacijos posistemis turi būti suprojektuotas iki 2028 m. vidurio;
          Esamam geležinkeliui signalizacijos ir elektrifikacijos projektavimas ilgiau metų neturėtų trukti. Tai iš esmės, jei kitų metų pradžioje paleidžia pirkimus projektavimui, viskas be didelio streso turėtų būti padaroma.
          O ir finansavimas, ten berods didenis padėliotas nuo 2028 m. (naujo laikotarpio programa), tai tikėtina, kad bet kokie elektrifikavimo ir signalizavimo rangos darbai bus pradėti ne anksčiau to laiko.
          Paskutinis taisė sleader; 2025.08.12, 13:34.

          Comment


            ENE posistemiui jau daugiau nei savaitė, kaip pasirašyta sutartis projektavimui ir diegimui:
            https://www.railbaltica.org/tenders/...ign-and-build/

            Tiesa dar matyt neišPRinta

            Comment


              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
              Levituojantis viadukas per RB ir Lietuvoje:
              Foto 2025.07

              https://www.google.com/maps/place/Bu...oASAFQAw%3D%3D
              Viadukas jau nusileido ant žemės
              Foto 2025.07


              Comment


                Kelio Nr. 145 (Kėdainiai ) - Aristava - Šėta - Ukmergė 17 km tarp Šėtos ir Bukonių

                www.mapy.cz

                Foto 2025.08






                Sustojame pasigrožėti

                Comment


                  Jonavos r., kelias Nr. 145 tarp Šėtos ir Bukonių


                  Foto 2025.08










                  Vaidas į pietus, link Žeimių - Kauno






                  Pritraukimas




                  Ekskavarorius krauna smėlį






                  Saviartis priskrovęs smėlio atgaline eiga važioja šiomsi vėžėmis iki galo


                  Vaizdas į šiaurę, Link Pagirių ir Panevėžio




                  Pritraukimas




                  Pylimo vaizdas nuo Bukonių - Ukmergės pusės


                  Comment


                    Iš vakarykščio pasivaikščiojimo

                    Click image for larger version  Name:	2bbdd2b2-27fb-419e-b017-19afe8c7f5b2.jpeg Views:	0 Size:	354,9 kB ID:	2215231 Click image for larger version  Name:	aee37acd-5745-4723-b3b5-43032b18baa0.jpeg Views:	0 Size:	336,2 kB ID:	2215232 Click image for larger version  Name:	7af6a8f6-266f-44d0-9f87-aba1fac8d12d.jpeg Views:	0 Size:	240,2 kB ID:	2215235 Click image for larger version  Name:	cf69c25a-f11d-4ce7-a5ef-835460620515.jpeg Views:	0 Size:	356,7 kB ID:	2215236 Click image for larger version  Name:	be77eac7-437c-4083-9016-861512c8c0d7.jpeg Views:	0 Size:	367,6 kB ID:	2215237 Click image for larger version  Name:	64d34a96-92e4-4c5f-ab06-4ded19a83593.jpeg Views:	0 Size:	344,3 kB ID:	2215238 Click image for larger version  Name:	b0a1d916-e6a0-431f-80e0-4940548044a7.jpeg Views:	0 Size:	390,9 kB ID:	2215239 Click image for larger version  Name:	1873b620-7a67-470b-88ec-d43b3913d2f9.jpeg Views:	0 Size:	389,3 kB ID:	2215240
                    Attached Files

                    Comment


                      Va kaip Estam sekasi. Tik keista, kaip ties apylankas kur viadukų nestatys? Negi su aštiais posūkiais ratais kvadratais? Jei taip tai nedaug skirsis nuo mūs carinio vieškelio iki Kauno

                      These compromises are significant. For example, the entire Estonian section will be built as a single-track line, although the original plan called for a double track. To allow for two-way traffic and enable faster trains to overtake slower ones, sidings will be built at stations, stops and so-called operational points.

                      The Muuga–Soodevahe section, which will serve freight traffic only, will also be constructed as a single-track line.

                      Traffic control systems will be built out to 80 percent and electrification to 70 percent of the originally planned capacity, as the single-track design reduces the need for full-scale implementation in the initial phase.

                      Additionally, 11 to 13 viaducts will not be constructed in the first phase. Detours will be routed through other planned nearby crossings. All 12 local stops will be developed at a minimal level — meaning full station buildings will not be constructed and outdoor areas, such as parking lots and landscaping, will be scaled back.

                      The Ülemiste and Pärnu passenger terminals are still expected to be built to full specification by 2030, though the ministry noted that adjustments may be made if construction costs exceed current projections.
                      https://news.err.ee/1609770327/minis...-scope-slashed

                      Comment


                        Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
                        Va kaip Estam sekasi. Tik keista, kaip ties apylankas kur viadukų nestatys? Negi su aštiais posūkiais ratais kvadratais? Jei taip tai nedaug skirsis nuo mūs carinio vieškelio iki Kauno
                        Manau rašo apie automobilių viadukus, ne geležinkelio.
                        Čia pas mus, Via Lietuva reikalavimu, geležinkelis turi būti tiesiamas virš kelio.

                        Comment


                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                          Manau rašo apie automobilių viadukus, ne geležinkelio.
                          Čia pas mus, Via Lietuva reikalavimu, geležinkelis turi būti tiesiamas virš kelio.
                          Koks skirtumas kuri dalis eitų viršuj? Jei pervažų nedarys, tai vietiniai gaus gerus lankus važinėti. Nebent buvo prisiplanavę visiškai nereikalingose vietose?

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Koks skirtumas kuri dalis eitų viršuj? Jei pervažų nedarys, tai vietiniai gaus gerus lankus važinėti. Nebent buvo prisiplanavę visiškai nereikalingose vietose?
                            Skirtumas atsiranda tuomet, kai reikia prižiūrėti ir remontuoti.

                            Comment


                              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                              Skirtumas atsiranda tuomet, kai reikia prižiūrėti ir remontuoti.
                              Na pirmiausia pastatyti reikia. Čia manau yra esminis skirtumas.

                              Comment


                                Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                Na pirmiausia pastatyti reikia. Čia manau yra esminis skirtumas.
                                Statybos kaina visame statinio gyvavimo cikle sudaro apie 20% visų išlaidų statiniui pastatyti ir prižiūrėti. Tad skirtumas yra jau statybos metu

                                Comment


                                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                  Manau rašo apie automobilių viadukus, ne geležinkelio.
                                  Čia pas mus, Via Lietuva reikalavimu, geležinkelis turi būti tiesiamas virš kelio.
                                  Tai kodėl ir Lietuvoje statomi levituojantys viadukai virš geležinkelio?
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Koks skirtumas kuri dalis eitų viršuj? Jei pervažų nedarys, tai vietiniai gaus gerus lankus važinėti. Nebent buvo prisiplanavę visiškai nereikalingose vietose?
                                    labai didelis. Dėl greito traukinio kilimo laisnio apribojimų viadukas turėtu būti daug ilgesnis. Pagal Ispanijos patirtį - traukinį keliant virš automobilių gaunasi 5 kartus brangiau nei automobilius virš traukinio.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      labai didelis. Dėl greito traukinio kilimo laisnio apribojimų viadukas turėtu būti daug ilgesnis. Pagal Ispanijos patirtį - traukinį keliant virš automobilių gaunasi 5 kartus brangiau nei automobilius virš traukinio.
                                      Todėl pas mus mėgsta ne kelt geležinkelį, o nuleist kelią ten kur reljefas lygus. Pvz Vievyje, Marijampolėje, Plungėje, Lentvaryje. Gaunasi gerokai kompaktiškiau nei daryt milžinišką tiltą mašinoms ir pėstiesiems virš geležinkelio kaip sovietiniais laikais mėgdavo. Turiu įtarimą ir išlaikymas pigesnis, nes iš vaizdo ore kabanti dalis mažesnė ir paprastesnė nei anais atvejais.

                                      Ypač iš pėsčiojo ir dviratininko pusės tokie tuneliai daug smagiau nei megatiltai.

                                      Comment

                                      Working...
                                      X