Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė fredis Rodyti pranešimą
    Mano kuklia nuomone, tai ta vėžė bus iki Vilniaus ir nėra reikalo čia diskutuoti. Kitu atveju, kam tas intermodalinis terminalas Vilniuje statomas? Esmė čia kroviniuose, čia visas biznis, o keleivinis tik dėl grožio. Ir viskas tvarkoj, tegul du hubai būna Lietuvoje, nes patogiau daryti per du taškus, nei viename Kaune. Draugas mano norėtų, kad ir iki jo rekonstruotų vėžę į europinę, kad galėtų tiesiai pakraudinėti krovinius į vakarus
    Na terminalas statomas Vaidotuose, kur bet kokiu atveju yra geležinkelis. Tai RB2 atšaka į Vilnių kroviniams iš esmės jokio skirtumo nedarys.

    Tačiau nauja 1435mm vėžė kaip aš suprantu, bus skirta tik keleiviams. O tai ženkliai atlaisvins dabartinį maršrutą kroviniams, dėl ko pagerės visa logistikos grandinė Lietuvoje.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Na terminalas statomas Vaidotuose, kur bet kokiu atveju yra geležinkelis. Tai RB2 atšaka į Vilnių kroviniams iš esmės jokio skirtumo nedarys.

      Tačiau nauja 1435mm vėžė kaip aš suprantu, bus skirta tik keleiviams. O tai ženkliai atlaisvins dabartinį maršrutą kroviniams, dėl ko pagerės visa logistikos grandinė Lietuvoje.
      Bet kam tas intermodalinis logistikos centras statomas? Tam kad pakrauti ant europinės vėžės krovinius į vakarus. Suveš fūromis į terminalą ir ten perkrauna ir pašlo kad kitur nereikėtų perkrauti, aš taip suprantu ar klystu baisiai ?
      You've got one life! Live it!

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą
        Na terminalas statomas Vaidotuose, kur bet kokiu atveju yra geležinkelis. Tai RB2 atšaka į Vilnių kroviniams iš esmės jokio skirtumo nedarys.

        Tačiau nauja 1435mm vėžė kaip aš suprantu, bus skirta tik keleiviams. O tai ženkliai atlaisvins dabartinį maršrutą kroviniams, dėl ko pagerės visa logistikos grandinė Lietuvoje.
        99,9%, kad nebus atskiros linijos tik keleiviams. Visame Pabaltijyje nėra tiek žmonių besinaudojančių geležinkeliais, kad apsimokėtų išlaikyti liniją tik keleiviniams traukiniams. Vilnius taip pat nėra patrauklus turistams, turintiems pinigų keliauti traukiniu. Tokių turistų mažuma. Didelė dalis į mūsų šalį atvykstančių turistų naudojasi pigiomis kelionėmis.

        Comment


          O tai kodėl tuomet jau dabar tiesiama linija negali būti vežami keleiviai? Kodėl iškarto nedarė krovininės + keleivinės linijos? Nes pagal nuomonę kad Rail Baltica II linija bus vezami ir kroviniai tai kam tada reikėjo daryti dvi linijas?
          Paskutinis taisė GediminasJa; 2014.01.27, 16:19.

          Comment


            Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
            O tai kodėl tuomet jau dabar tiesiama linija negali būti vežami keleiviai?
            Keleiviai RB I gali būti ir, reikia manyt, bus vežami. Tik tiek, kad tai nebus greitasis geležinkelis.
            Got sun in my face, sleeping rough on the road

            Comment


              O tai kodėl tada iškarto nestatė vieno greitojo geležinkelio kroviniams ir keleiviams?

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Na terminalas statomas Vaidotuose, kur bet kokiu atveju yra geležinkelis. Tai RB2 atšaka į Vilnių kroviniams iš esmės jokio skirtumo nedarys.

                Tačiau nauja 1435mm vėžė kaip aš suprantu, bus skirta tik keleiviams. O tai ženkliai atlaisvins dabartinį maršrutą kroviniams, dėl ko pagerės visa logistikos grandinė Lietuvoje.
                Ministras aiškiai pasakė, kad atšaka į Vlnių visų pirmiausiai kroviniams.
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
                  O tai kodėl tada iškarto nestatė vieno greitojo geležinkelio kroviniams ir keleiviams?
                  Būsų visapusiškai neracionalu. Visų pirma tokios linijos statyba būtų daug brangesnė. Antra, techniškai tokia linija turėtų tvarkytis tiek su sunkiais krovininiais, tiek su greitais keleiviniais traukiniais (jei kalbėt apie tikrą HSR tas turbūt išvis neįmanoma, bet 200 km/h greičio linijos krovininiai lyg ir dar gali daugiau mažiau važinėt); dėl skirtingų traukinių greičių mažėtų bendras linijos pralaidumas; pagaliau iš greitų keleivinių traukinių jokios naudos nebūtų tol, kol rimtos rekonstrukcijos savo ruožuose nuo sienos iki bent jau Balstogės nepadarytų lenkai. Dabar gi darbai vyksta ir netrukus bent jau turėsim europinę vėžę iki Kauno, kuri ir krovinių vežimui pravers, ir gal kokį keleivinį Varšuvon LG ar PKP paleis.

                  P. S. Dar tiesinant kreives ko gero žemės paėmimo klausimas kiltų, o šitas dalykas pas mus irgi greitai nesisprendžia.
                  Got sun in my face, sleeping rough on the road

                  Comment


                    Tai nieko nesuprantu, o kaip dabar ta linija (Rail Baltica II) tvarkysis su kroviniais ir keleiveis? Bus rūšiuojami kroviniai?
                    Beja estai šneka apie 200km/h keleivinę liniją ir apie tokią pat šneka ES manu. Todėl ir kyla man klausimas iš kurtie kroviniai joje. Netikiu tiesiog kad ES finansuotų dviejų krovininių linijų statybas į Lietuvą (Ar tai kauną ar Vilnių).

                    Comment


                      Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
                      Tai nieko nesuprantu, o kaip dabar ta linija (Rail Baltica II) tvarkysis su kroviniais ir keleiveis? Bus rūšiuojami kroviniai?
                      RB II bus (jeigu bus) keleivinė linija. RB I ir toliau tvarkysis su krovinių srautu.
                      Got sun in my face, sleeping rough on the road

                      Comment


                        Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                        RB II bus (jeigu bus) keleivinė linija. RB I ir toliau tvarkysis su krovinių srautu.
                        Tai jei keleibinė bus tai apie kokius krovinių srautus tada liaudis šneka?

                        Comment


                          Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
                          Tai jei keleivinė bus tai apie kokius krovinių srautus tada liaudis šneka?
                          Būtent. Bet pas mus nori lėšomis, skirtomis keleivinei linijai, pastatyti ir krovininę. Liaudiškai sakant, nori pinigus panaudoti ne pagal paskirti.

                          Comment


                            Parašė sknts Rodyti pranešimą
                            Būtent. Bet pas mus nori lėšomis, skirtomis keleivinei linijai, pastatyti ir krovininę. Liaudiškai sakant, nori pinigus panaudoti ne pagal paskirti.
                            Kokius pinigus ir išvis apie ką jūs čia kalbat? Rail Baltica I jau yra statoma (dabar bijau sumeluot, bet man atrodo didžioji dalis projekto irgi iš ES finansuojama) ir ji tęsis šitame etape iki Palemono. Po to kažkada ateityje turbūt eis link Šiaulių: pernai LG buvo paskelbusi techninių specifikacijų projektus kažkokiems modernizavimams ruožuose tarp Kauno ir Šiaulių ir įvardinusi tai kaip Rail Baltica linijos modernizavimą, bet pinigų panašu dabar tiems darbams neturi ir konkursų neskelbė.
                            Got sun in my face, sleeping rough on the road

                            Comment


                              Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                              Kokius pinigus ir išvis apie ką jūs čia kalbat? Rail Baltica I jau yra statoma (dabar bijau sumeluot, bet man atrodo didžioji dalis projekto irgi iš ES finansuojama) ir ji tęsis šitame etape iki Palemono. Po to kažkada ateityje turbūt eis link Šiaulių: pernai LG buvo paskelbusi techninių specifikacijų projektus kažkokiems modernizavimams ruožuose tarp Kauno ir Šiaulių ir įvardinusi tai kaip Rail Baltica linijos modernizavimą, bet pinigų panašu dabar tiems darbams neturi ir konkursų neskelbė.
                              Kalbu apie pinigus, skirtus Rail Baltica II statyboms. Jei ji iš tikrųjų skirta tik keleiviams, tai kodėl dalis atsakingų asmenų aiškina, kad Vilniui reikia krovinių iš vakarų Europos? Tai tada tegul stato Rail Baltica I ir baigia visus ginčus dėl trasos.

                              Comment


                                Parašė fredis Rodyti pranešimą
                                Bet kam tas intermodalinis logistikos centras statomas? Tam kad pakrauti ant europinės vėžės krovinius į vakarus. Suveš fūromis į terminalą ir ten perkrauna ir pašlo kad kitur nereikėtų perkrauti, aš taip suprantu ar klystu baisiai ?
                                Kaip suprantu, Vilniaus terminalas su RB nėra tiesiogiai susijęs. Tai tiesiog vieta su sandėliais, kur kroviniai gali būti kraunami nuo geležinkelio į sunkvežimius arba atvirkščiai. T.y. kaip koks "hub'as", kuris iš principo gerina krovinių gabenimo kokybę.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Kaip suprantu, Vilniaus terminalas su RB nėra tiesiogiai susijęs. Tai tiesiog vieta su sandėliais, kur kroviniai gali būti kraunami nuo geležinkelio į sunkvežimius arba atvirkščiai. T.y. kaip koks "hub'as", kuris iš principo gerina krovinių gabenimo kokybę.
                                  Bet tam, kad terminalas veiktų efektyviai, reikia tiesesnės (ir dar plius greitesnės) europinės vėžės geležinkelio linijos į Varšuvą, t.y. iš esmės RB II su atšaka į tą terminalą (Vilnių).
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Šiek tiek iš kitos operos, bet irgi apie RB2

                                    Ką apie naujos įmonės, atsakingos už RB2 projektą, vadovą gali pasakyti M.Dargužaitė

                                    Milijardus litų kainuosiačiam projektui vadovaus STT neigiamą pažymą gavęs, tačiau į teisingą partiją persimetęs tikrai tokio lygio projektui reikalingų kvalifikacijų neturintis žmogus. Su juo teko susidurti tik vieną kartą Ekonomikos komitete. Buvau apstulbusi - kaip Ekonomikos komiteto pirmininkas gali ne tik visiškai nesuprasti jokių ekonominių, finansinių, loginių ar kitokių argumentų, bet būti ir toks įžūlus, negerbiantis nei pirmą kartą sutiktų žmonių, nei kitų Ekonomikos komiteto kolegų. Viena iš motyvacijų kovoti prieš Vėsaitės užmojį išmėtyti įstaigų vadovus buvo ta, kad buvau girdėjus, kad "Investuok Lietuvoje" vieta jau paskirta būtent šiam veikėjui. Mano pasipriešinimas išėjo jam į naudą - gavo net kelių milijardų projektą. Va čia tai jau baisu ir tikrai netoleruotina.
                                    Jeigu tikrai taip, tai yra labai liūdna.
                                    Paskutinis taisė John; 2014.01.28, 04:50.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Šiek tiek iš kitos operos, bet irgi apie RB2

                                      Ką apie naujos įmonės, atsakingos už RB2 projektą, vadovą gali pasakyti M.Dargužaitė

                                      Jeigu tikrai taip, tai yra labai liūdna.
                                      Švogerių kraštas, ko norėti. Ir senos socialdemokratų tradicijos

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Šiek tiek iš kitos operos, bet irgi apie RB2

                                        Ką apie naujos įmonės, atsakingos už RB2 projektą, vadovą gali pasakyti M.Dargužaitė
                                        Jeigu tikrai taip, tai yra labai liūdna.
                                        Beveik neabejoju, kad tai ką sako M.D yra visiška tiesa. Kita vertus jos žodžiuose nesunku įžvelgti ir įsižeidusios senmergės nuoskaudos gaidelę.
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Tomai, ar senmergės ekonomikoje yra kažkokia tai vadovėlinė tiesa, ar tiesiog neturėjai, ką parašyti?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X