Parašė geriantis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Tu lanku nuo Pl/Lt sienos iki Kauno irgi yra (Sestokai, Kazlu ruda) ir jie netiesinami. Lenkai bent savo pozicijos nekeicia, tuo tarpu lietuviai su latviais ir estais derisi del atsakos y Vilniu, o minitras pareiskia gal mes is vis per Alytu ir Vilniu tiesim. Tuo tarpu darbai iki Kauno jau kuris laikas vykdomi. Nesolidu is ministro puses.
-
Kauno diena 2013-12-20
Tarybos nariai kreipsis į Vyriausybę dėl „Rail Baltica“
http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...baltica-606580
Comment
-
http://lzinios.lt/lzinios/Trasa/esti...-veliau/169966„Dabar tiesiame 140-160 kilometrų per valandą vėžę iki Kauno, pagal „Aecom“, trasos greitis turėtų būti 240 kilometrų, vadinasi šalia turėtume tiesti dar vieną liniją. (...) Europos Sąjunga tokiu atveju gali pasakyti, kad jūs jau gavote pinigų jungčiai iki Kauno, o tada visas krūvis atitektų Lietuvos biudžetui“, - aiškino R.Slapšys.
ir ką tada darysim?? liepsim kauniečiams sumokėti už atkarpą nuo Kauno iki sienos??Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Mokes tas kas TIESIA NE PAGAL PLANUS IR STUDIJAS.Parašė geriantis Rodyti pranešimąhttp://lzinios.lt/lzinios/Trasa/esti...-veliau/169966
ir ką tada darysim?? liepsim kauniečiams sumokėti už atkarpą nuo Kauno iki sienos??Show must go von!
Comment
-
Lietuvai – kaimynų antausis dėl „Rail Balticos“
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=63582562
Gal rimtai pradėti galvoti, ar mums reikalinga tai railbaltica ? 4.4 milijardo litų odnako....
Comment
-
4.4 mlrd. Lt. tai cia nulis sveikų. Be to iš mūsų kišenės tai butu kažkur tik 650 mln. Lt. Geriau PL-Alytus-Vilnius-Panevezys-LV už kokius 10 mlrd. lt. grubiai ir neiašku ar su EU pararmaParašė udrius Rodyti pranešimąLietuvai – kaimynų antausis dėl „Rail Balticos“
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=63582562
Gal rimtai pradėti galvoti, ar mums reikalinga tai railbaltica ? 4.4 milijardo litų odnako....
Show must go von!
Comment
-
Tai jau link to einama. Kaip minėjau kažkurioje žinutėje, greičiausiai bus taip, kad liksime be nieko. Dėl mūsų valdžios nuomonės staigaus keitimosi Lietuva tampa Europoje žinoma, kaip nepatikima šalis. Įdomu kodėl dabartiniai valdantieji tylėjo prieš kelerius metus, kai buvo derinama vėžės trasa.Parašė udrius Rodyti pranešimąžinai, kas belieka, kai jau net ne graudu, bet juokinga, kai per tokius debilus galim visiškai likti be rail balticos....
Comment
-
Kodėl liksime be nieko? 1435 iki terminalo Palemone bus, o toliau jau bus pinigų uždirbimas perkraunant krovinius 1520/1435/automobiliai.Parašė sknts Rodyti pranešimąTai jau link to einama. Kaip minėjau kažkurioje žinutėje, greičiausiai bus taip, kad liksime be nieko.
Comment
-
Įdomu kuriam keleiviui tai įdomu? Rail Baltica ( turbūt reiktų paminėti kad kalbu apie antrąją jos versiją ) turėtų paliesti begales žmonių vienu ar kitu būdu. Terminalas kad ir kokia naudą turės Lietuvai, paprastam keleiviui geriausiu atveju sukels vienkartinį džiaugsmą kai paskaitys kur nors apie tai. Tai yra industrija.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKodėl liksime be nieko? 1435 iki terminalo Palemone bus, o toliau jau bus pinigų uždirbimas perkraunant krovinius 1520/1435/automobiliai.
Man asmeniškai besiklausant paskutiniais metais žūstančių projektų, tikrai nei truputėlio nedžiaugsminga žinoti, kad tai gadina Lietuvos įvaizdį, kad ir tik kaimyninių valstybių atžvilgių. Nedžiaugsminga ir matyti kaip stipriai nesusikalba valdžios žmonės tarpusavyje. Kai pagalvoji, tai čia tik tarptautiniai projektai, kurie norom nenorom sulaukia viešumo dėl didelių investicijų, tai pradedi mąstyti kokia situacija yra projektuose kurie taip ir praeina be jokių viešų diskusijų?
Liūdėt reikia, o ne džiaugtis, kad turėsime Palemone terminalą, nes čia tik vienas iš gausybės dalykų ką galėjome turėti.
Comment
-
Negaliu nepritarti, nes valdžia ne vieną ambicingą ir daug darbo vietų projektą buvo sunaikinusi.Google serveriai, cocacola gamykla, kiek biuro ir verslo kitų objektų, sąrašą galima vardinti ilgai. Politika Lietuvoje deja neįgali, žmonės Seime sprendžia partijos bėdas, politikuoja, pešasi vietoje to,kad normaliai dirbtų.Pradėjome nepriklausomybę su tiek daug gamyklų, o visos išgrobstytos. Vien apie Kauną kiek gamyklose buvo geležinkelio, kuri galima buvo panaudoti gaminamos produkcijos eksportui.Parašė drulia Rodyti pranešimąĮdomu kuriam keleiviui tai įdomu? Rail Baltica ( turbūt reiktų paminėti kad kalbu apie antrąją jos versiją ) turėtų paliesti begales žmonių vienu ar kitu būdu. Terminalas kad ir kokia naudą turės Lietuvai, paprastam keleiviui geriausiu atveju sukels vienkartinį džiaugsmą kai paskaitys kur nors apie tai. Tai yra industrija.
Man asmeniškai besiklausant paskutiniais metais žūstančių projektų, tikrai nei truputėlio nedžiaugsminga žinoti, kad tai gadina Lietuvos įvaizdį, kad ir tik kaimyninių valstybių atžvilgių. Nedžiaugsminga ir matyti kaip stipriai nesusikalba valdžios žmonės tarpusavyje. Kai pagalvoji, tai čia tik tarptautiniai projektai, kurie norom nenorom sulaukia viešumo dėl didelių investicijų, tai pradedi mąstyti kokia situacija yra projektuose kurie taip ir praeina be jokių viešų diskusijų?
Liūdėt reikia, o ne džiaugtis, kad turėsime Palemone terminalą, nes čia tik vienas iš gausybės dalykų ką galėjome turėti."Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"
Comment
-
Tai yra ne industrija, o pinigų uždirbimas. Kroviniai - štai kas domina geležinkelius.Parašė drulia Rodyti pranešimąĮdomu kuriam keleiviui tai įdomu? Rail Baltica ( turbūt reiktų paminėti kad kalbu apie antrąją jos versiją ) turėtų paliesti begales žmonių vienu ar kitu būdu. Terminalas kad ir kokia naudą turės Lietuvai, paprastam keleiviui geriausiu atveju sukels vienkartinį džiaugsmą kai paskaitys kur nors apie tai. Tai yra industrija.
Comment
-
Ciata: Sėkmingai įgyvendinamas projektas "Rail Baltica" ir per Kauną tiesiami europinės vėžės bėgiai pažadino Vilniaus klerkus – jie staiga užsimanė greitaeigius traukinius iš Europos nukreipti į sostinę. Kaunui tai būtų smūgis žemiau juostos. " http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...5#.UrWAvNJdX4Y ""Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"
Comment
-
Nesuprantu ką tu čia bandai pasakyt? Kroviniai ir yra industrija. Jei nori, tai gali vadinti ir pinigų uždirbimu, tačiau tai nereiškia, kad tai nebėra industrija. Iš esmės visa industrija ir yra pinigų uždirbimas. Bet negi mes čia apie žodžių reikšmes susirinkom padiskutuoti?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTai yra ne industrija, o pinigų uždirbimas. Kroviniai - štai kas domina geležinkelius.
Aš nekalbėjau apie tai kas domina geležinkelius, šitai yra aišku jau senai, kalbėjau kas domina paprastus piliečius, kas palies paprastus žmones. Vienas industrinis projektas prie paprasto žmogaus gyvenimo prisidės labai nežymiai. Kitaip tariant niekas to net nepajaus. O štai net toks nežymus ( lyginant su Rail Baltica II ) projektas, kaip dviaukščių traukinių kursavimas tarp Vilniaus ir Kauno, palietė ir pagerino tūkstančių žmonių gyvenimus.
Comment
-
RB2 yra 100% politinis projektas, patys LG apie jį vargu ar kalbėtų - jokio pelno (ar net atsipirkimo jis neduoda). Bet jeigu tai yra politinis projektas, politikai dar iki pradėdant projektuoti RB2 turi oficialiai garantuoti, kad "pradėjus eksploatuoti liniją, geležinkeliai kasmet gaus n litų subsidijų, nepriklausomai nuo rinkimų rezultatų ir ekonominės situacijos Lietuvoje".Parašė drulia Rodyti pranešimąAš nekalbėjau apie tai kas domina geležinkelius, šitai yra aišku jau senai, kalbėjau kas domina paprastus piliečius, kas palies paprastus žmones. Vienas industrinis projektas prie paprasto žmogaus gyvenimo prisidės labai nežymiai. Kitaip tariant niekas to net nepajaus.
Comment

Comment