Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Kažkokiem veikėjam nepavyko pasipelnyti tiesiant RB1, nes dėl savo godumo teko tiesti esama trasa. Dabar nori atsigriebti tiesiant RB2 PL siena-Alytus ir Vilnius-Panevežys. Neblogi pinigėliai kažkam (veikėjams) įkristu už žemę.
    ai tai va kur čia šuo pakastas, Kauno chebrai sprūsta iš nagų atkatai, va kodėl čia tokios bangos eina, nes kitaip tikrai nesuvokiama kam Lietuvai keleivinė trasa be Vilniaus
    Aš neliūdnas - aš blaivus

    Comment


      Tik nepamirškit, kad ES nefinansuoja žemės išpirkimo (dabar vadinasi paėmimo visuomenės poreikiams) - ji jau turi būti valstybinė.
      Per Vilnių toliau, kai kam pinigėlių daugiau iš mūsų mokesčių mokėtojų
      Arba pas mus didelis gyventojų tankis Kaip Belgijoje ar Olandijoje, arba esam turtinga valstybė kaip Švedija tokiems projektams.
      Paskutinis taisė Salvijus; 2013.12.23, 13:03.

      Comment


        Gal kainuotų net ir daugiau negu 50%. Nes žemės savininkai užsinorėtų nerealių pinigų. Vyktų ilgi teismų procesai. Taip pat būtų daug skundų, dėl triukšmo ir panašiai. Lietuvoje beveik visada būna, kad kiekvienas suinteresuotas tuo, kaip gauti kuo daugiau pinigų.

        Comment


          Įdomu kokia žemės išpirkimo vidutiniškai kaina km (ne ha) gautusi?
          Sovietmečiu tos problemos nebuvo, nes privačios nuosavybės nebuvo

          Comment


            Sunku įverstinti. Bet kokiu atveju, pasirinkus variantą per Panevėžį, dar atšaka į Vilnių (aišku, didžiąja dalimi nauja trasa, o ne palei esamą), projekto įgyvendinimui reikėtų iš biudžeto šimtų milijonų, o gal ir milijardo su viršum žemės išpirkimui. O tokių pinigų NĖRA. Taip kad visas projektas stringa dėl pinigų žemei išpirkti. Vadinasi, liekame iš viso be bet kokios RailBalticos.

            Comment


              Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
              Įdomu kokia žemės išpirkimo vidutiniškai kaina km (ne ha) gautusi?
              Sovietmečiu tos problemos nebuvo, nes privačios nuosavybės nebuvo
              1km trasos daugiausia 10 ha. Vidutinė 1ha kaina Lietuvoje yra 5000Lt/ha. T.y. 50000Lt/km.
              200km kelio - apie 10 mln.Lt žemei, nors dažnai šnekama apie šimtus milijonų ar net milijardą...
              Pvz., via Baltica plėtros zonoje savininkai tikrai prašo milijonų (o kas uždraus?).

              Comment


                Parašė Al1
                Niekas neuždraus. Todėl ir žemė trasai kainuos ne 10 mln. o šimtus milijonų.
                Normalius įstatymus (ypač mokesčių) reikia priimti ir viskas bus tvarkoj su ta "šventa nuosavybe". Bet kas juos priiminės? Liumpenelektorato deputatai? Juk pas mus kiekvienas seimūnas tų pačių "milijonierių" (o ne Lietuvos) lobistas arba pats savininkas.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  1km trasos daugiausia 10 ha. Vidutinė 1ha kaina Lietuvoje yra 5000Lt/ha. T.y. 50000Lt/km.
                  200km kelio - apie 10 mln.Lt žemei, nors dažnai šnekama apie šimtus milijonų ar net milijardą...
                  Pvz., via Baltica plėtros zonoje savininkai tikrai prašo milijonų (o kas uždraus?).
                  Tikrai ne po 5000 LTL už ha prašys. Joniškio r. žemės ūkio paskirties vien kainuoja virš 7000 LTL.
                  O čia tikrai daugiau, nes nuosavybė šventa.
                  Jei trasa suktų per Vilnių reiktų daugiau nei 350 km. Nebent seną trasą iš Šeštokų per Alytų atkeltų - ten žemė po kol kas valstybinė.
                  Įdomu kodėl estai putoja - negi jie jau ruošiasi žemes išpirkinėt (nors ten derlingumas gerokai mažesnis nei pas mus). Lai išsiperka ir atstato nuardytą Hapsalu ruožą.

                  Parašė Al1
                  O žemę dar ir užsieniečiai supirks, kainas išpūs. Marš visi referendumo palaikyti ir balsuoti prieš, jei jis įvyks.
                  Na, dėl užsieniečių manau čia švelniai perlenkta.
                  Paskutinis taisė Salvijus; 2013.12.27, 02:22.

                  Comment


                    Parašė ViR2
                    Aha, bus, kaip su kosovu? Nereikia kliedesiu apie piktus blogus uzsieniecius ir angelus Lietuvius
                    Nereikia čia kliedėti apie gerus užsieniečius ir blogus lietuvius. Matyt ir pats tikiesi brangiai parduoti? O gal tau patiks brangiai mokėti už Lietuvos žemę savo šalyje užsieniečiams?

                    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                    Na, dėl užsieniečių manau čia švelniai perlenkta.
                    Ne perlenkta, o žemės kaina tik augs.

                    Comment


                      Šiaip dar diskutuojantys užmiršo vieną dalyką, susijusi su naujos trasos statyba. Tai gretimų sklypų savininkų pretenzijos. Ne paslaptis, kad nemažai žmonių perka sklypus, per kuriuos neis trasa, nes vis tiek tikisi parduoti. Tačiau nepavykus jų parduoti, pradeda kitais būdais reikalauti pinigų. Tada aiškina, kad jų žemė nuvertėjo dėl triukšmo šaltinio šalia, suprastėjusio susisiekimo ir t.t. Kaip kompensacijos, reikalauja pinigų. Laimei, kad dabar jau priimtas įstatymas, kad pirmiausia žemė paimama visuomenės reikmėms, o jei savininkai nepatenkinti, tai tada jie gali kreiptis į teismą, dėl kainos perskaičiavimo. Taip bent jau ne taip stipriai stabdomi projektai naudingi šaliai.

                      Comment


                        Kaip yra su žemės mokesčiais dabar? Vis dar mokama pagal derlingumą ar jau skaičiuojami nuo rinkos vertės? Jeigu nuo rinkos vertės tuomet pagrindo bylinėtis nelabai ir bus, nuo kokios vertės mokėjai mokesčius tokia verte ir išpirks.

                        Comment


                          Skaičiuojama nuo rinkos vertės. Bet žinant kai kurių piliečių norą užsidirbti iš nieko, jų niekada netenkins rinkos vertė. Jie bando aiškinti, kad žemės kaina būtų pakilusi per ateinančius 10 metų ir jie po tiek laiko pardavę žemę būtų gavę nerealų pelną, o kai žemę paėmė visuomenės reikmėms, jiems atėmė galimybę užsidirbti.

                          Comment


                            Parašė sknts Rodyti pranešimą
                            Skaičiuojama nuo rinkos vertės. Bet žinant kai kurių piliečių norą užsidirbti iš nieko, jų niekada netenkins rinkos vertė. Jie bando aiškinti, kad žemės kaina būtų pakilusi per ateinančius 10 metų ir jie po tiek laiko pardavę žemę būtų gavę nerealų pelną, o kai žemę paėmė visuomenės reikmėms, jiems atėmė galimybę užsidirbti.
                            Teismas turėtų tokius skundus atmest be didesnių svarstymų.

                            Comment


                              Turėtų, bet ne visada taip būna. Čia aš paminėjau tik vieną variantą, kaip kai kurie asmenys bando pasipelnyti. Praktikoje jų yra dar daugiau. Ir kai kurie iš jų skamba absurdiškai kvailai. Apie tokius atvejus galėtų smulkiau papasakoti tie, kurie dirba su stambiais valstybiniais projektais.

                              Comment


                                Elementarus pavyzdys Vilniuje - Drujos ir Gelezinkelio gatve - visas naujas kelias 4 juostu, taciau vienoje vietoje jis susiaureja iki dvieju del vieno namo - nes savininkas nesutiko parduoti nama uz savivaldybes siulooma kaina. Berods tokia pat situacija yra prie Vilkpedes ziedo - turejo buti nugriauti keli namai, taciau ... Jus paciame Vilniuje nesusitvarkote, o apie Rail baltica snekate...

                                Comment


                                  Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                  Kaip yra su žemės mokesčiais dabar? Vis dar mokama pagal derlingumą ar jau skaičiuojami nuo rinkos vertės? Jeigu nuo rinkos vertės tuomet pagrindo bylinėtis nelabai ir bus, nuo kokios vertės mokėjai mokesčius tokia verte ir išpirks.
                                  Deja, teismai kol kas tokio ryšio (tarp mokamų mokesčių ir reikalaujamos kompensacijos sumos) dažniausiai neįžvelgia.

                                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                  Elementarus pavyzdys Vilniuje - Drujos ir Gelezinkelio gatve - visas naujas kelias 4 juostu, taciau vienoje vietoje jis susiaureja iki dvieju del vieno namo - nes savininkas nesutiko parduoti nama uz savivaldybes siulooma kaina. Berods tokia pat situacija yra prie Vilkpedes ziedo - turejo buti nugriauti keli namai, taciau ... Jus paciame Vilniuje nesusitvarkote, o apie Rail baltica snekate...
                                  Būtent. Toje vietoje mokesčiai už nenugriautą pastatą jau turėjo viršyti realią jo vertę. Be to, statinys kelia grėsmę pėstiesiems, vaikams, bet valdžia nieko nedaro. Viena siena jau apgriuvo.

                                  Dar užmiršau paminėti, kad traukiniu atvykstantys turistai regi puikų "reprezentacinį" Vilniaus veidą...
                                  Paskutinis taisė Sula; 2013.12.28, 09:47.

                                  Comment


                                    Tarybos nariai kreipsis į Vyriausybę dėl „Rail Baltica“ , kad vėžė eitų per Vilnių.

                                    http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...0#.Ur_kYeXBGE0
                                    Neskubėk ir nespėsi.

                                    Comment


                                      Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                      Tarybos nariai kreipsis į Vyriausybę dėl „Rail Baltica“ , kad vėžė eitų per Vilnių.

                                      http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...0#.Ur_kYeXBGE0
                                      Lai kreipiasi. Tikriausiai dar pridės planą, kuriose vietose reikėtų išpirkt žemę
                                      Godumui ribų nėra

                                      Comment


                                        Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                        Tarybos nariai kreipsis į Vyriausybę dėl „Rail Baltica“ , kad vėžė eitų per Vilnių.

                                        http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...0#.Ur_kYeXBGE0
                                        Kad neitu. Reikia i RB 2 tema perkelti, nes kalba eina butent apie II etapa.
                                        Paskutinis taisė liutass; 2013.12.29, 10:42.

                                        Comment


                                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                          Elementarus pavyzdys Vilniuje - Drujos ir Gelezinkelio gatve - visas naujas kelias 4 juostu, taciau vienoje vietoje jis susiaureja iki dvieju del vieno namo - nes savininkas nesutiko parduoti nama uz savivaldybes siulooma kaina. Berods tokia pat situacija yra prie Vilkpedes ziedo - turejo buti nugriauti keli namai, taciau ... Jus paciame Vilniuje nesusitvarkote, o apie Rail baltica snekate...
                                          Nemanau kad čia forume mintis reiškia tie kurie tvarkosi su tavo minėtais pastatais, tačiau grįžtant prie temos. Jeigu neklystu tai tam, kad nuosavybė būtų paimta visuomenės poreikiams net ir iš anksto nesusitarus su savininku, projetas turi būti pripažintas valstybinės reikšmės. Rail Baltica be abejonės bus valstybinės reikšmės, tuo tarpu Vilniaus pietinis senamiesčio aplinkkelis tokiu nėra.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X