Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\ Atrodo, būtų reikalinga atskira tema apie žemės paėmimą visuomenės reikmėms (infrastruktūros ir energetikos projektams). Jei dėl nevykusių įstatymų bus stabdomi visi projektai, mus infrastruktūros klausimais greit aplenks visos kaimyninės šalys - net latviai.

    Comment


      Šuo pakastas gali buti ir kitur:

      http://www.sekunde.lt/panevezyje/102437/

      Europinio standarto geležinkelio „Rail Baltica“ linijos vėžę racionaliausia tiesti per Panevėžį. Nors darbai kainuos 800 milijonų litų brangiau nei tiesiant per Šiaulius, pajamų per 30 geležinkelio eksploatacijos metų, palyginti su Šiaulių variantu, bus gauta 1,4 milijardo litų daugiau.
      Kas ten bus po 30 metu, ta tik vienas Dievas zino. O va kas gali buti labai svarbu, tai tas, kad tiesiant per Panevezi, jau siandien ir dabar bachurai gali sau ir savo firmoms, kurios tos darbus atlikines, tais 800 milionu litu darbu apimti padidinti.

      Is tokio kasnio galima ir ekspertams dosniai sumoketi, kad "ekspertuotu" teisingai, ir zurnaliugoms, kad rasytu tinkamai - tame tarpe net ir forumuose. Apie kysius cia nekalbu, nes Lietuvoje valdzia ju neima.

      Tad tas, ar ten Panevezio zmones is to kazka tures, ar Siauliu, tai gali buti jau ir neesminis klausimas. Esminis - gauti tuos papildomus 800 000 000 litu.
      Paskutinis taisė hobo; 2014.01.02, 13:32.

      Comment


        Parašė hobo Rodyti pranešimą
        Šuo pakastas gali buti ir kitur:

        Kas ten bus po 30 metu, ta tik vienas Dievas zino. O va kas gali buti labai svarbu, tai tas, kad tiesiant per Panevezi, jau siandien ir dabar bachurai gali sau ir savo firmoms, kurios tos darbus atlikines, tais 800 milionu litu darbu apimti padidinti.

        Is tokio kasnio galima ir ekspertams dosniai sumoketi, kad "ekspertuotu" teisingai, ir zurnaliugoms, kad rasytu tinkamai - tame tarpe net ir forumuose. Apie kysius cia nekalbu, nes Lietuvoje valdzia ju neima.

        Tad tas, ar ten Panevezio zmones is to kazka tures, ar Siauliu, tai gali buti jau ir neesminis klausimas. Esminis - gauti tuos papildomus 800 000 000 litu.
        Konspiracinė teorija, visiškai nekreipiant dėmesio į ekspertų išvadas ir paskaičiavimus. Puikiai pats pastebėjai, kad ateityje neaišku kas bus. Todėl galima daryti prielaidą, kad papildomos 800 mln. Lt investicijos atsipirks ne dvigubai, kaip dabar paskaičiuota, o maždaug keturgubai. Juk šansai tokie patys, kaip kad visai neatsipirks

        Comment


          Esme kad visos fantazijos be realaus skaiciavimo.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Konspiracinė teorija, visiškai nekreipiant dėmesio į ekspertų išvadas ir paskaičiavimus.
            Yra labai senas posakis: "Jei visiskai neaisku, kame reikalas – tas reiskia, kad reikalas yra piniguose". O pinigai, sakyciau, visai nemazi - 800 000 000. Girdejau, kad musu laikais ir uz zymiai mazesnius daug kas net nuzudys be gailescio, ne tik kad liudys neteisingai.

            Ekspertai ... Kiek ju maciau, ivairiu rusiu ir ivairaus plauko, nei pas viena nepastebejau baltu sparnu uz nugaros. Nei nimbo virs galvos. Visi buvo tokie pat, kaip ir zmones. Tad, manau, kad jie, kai ateis laikas skleisti savo tiesa, tai kaip seimininkui reikes, tai ta ir tvirtins.

            Bet, kas zino, gal ir Jusu tiesa - gal istikruju jie, nei kiek negalvodami apie savo interesus, pasiaukodami dirba tik Lietuvos labui?
            Paskutinis taisė hobo; 2014.01.02, 13:58.

            Comment


              Parašė hobo Rodyti pranešimą
              Yra labai senas posakis: "Jei visiskai neaisku, kame reikalas – tas reiskia, kad reikalas yra piniguose". O pinigai, sakyciau, visai nemazi - 800 000 000. Girdejau, kad musu laikais ir uz zymiai mazesnius daug kas net nuzudys be gailescio, ne tik kad liudys neteisingai.

              Ekspertai ... Kiek ju maciau, ivairiu rusiu ir ivairaus plauko, nei pas viena nepastebejau baltu sparnu uz nugaros. Nei nimbo virs galvos. Visi buvo tokie pat, kaip ir zmones. Tad, manau, kad jie, kai ateis laikas skleisti savo tiesa, tai kaip seimininkui reikes, tai ta ir tvirtins.

              Bet, kas zino, gal ir Jusu tiesa - gal istikruju jie, nei kiek negalvodami apie savo interesus, pasiaukodami dirba tik Lietuvos labui?
              Klausimas kiek tu išvis matei žmonių su baltais sparnais ar nimbu virš galvos

              Ką norėjau pasakyt ankstesniu postu: visi tokie teiginiai gali būti apversti ir pritaikyti tikintis žymiai geresnių rezultatų. Tai reiškia, kad jie yra nieko verti: tiek tavo pamąstymai apie 800 mln. Lt išplvomą, tiek ir mano pamąstymai apie keturgubą grąžą.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                ... visi tokie teiginiai gali būti apversti ir pritaikyti tikintis žymiai geresnių rezultatų. Tai reiškia, kad jie yra nieko verti: tiek tavo pamąstymai apie 800 mln. Lt išplvomą, tiek ir mano pamąstymai apie keturgubą grąžą.
                Nеаbеjоtinа, kаd еkspеrtu gаli buti bеvеik tikslаi аpskаiciuоtоs islаidоs kiеkviеnаm vаriаntui - kiеk rеikеs nupirkti bеgiu, kitu mеdziаgu, kiеk rеikеs pinigu аpmоkеti dаrbininku bеi tеchnikоs dаrbа, ir t.t..

                Bеt kаs liеciа busimuju pаjаmu, tаi bus, kаip аgnеttе pаsnеbеjо: "еsmе kаd visоs fаntаzijоs bе rеаlаus skаiciаvimо".

                As аsmеniskаi nеt pаvаdinciаu tоkiоs prоgnоzеs "futuristinеmis visijоmis". Ciа tаi jаu kiеkviеnаs gаli ne kа blоgiаu uz "еkspеrtus" duоti vаliа sаvо (pаsinаudоsiu Jusu tеrminu) "pаmаstymаms" bеi vаizduоtеs pоliеkiаms. Ir jiе visi nеbus vеrti nеi skаtikо - lygаi tаip pаt, kаip ir tu еkspеrtu pаmаstymаi. Tаd i tuоs busimu pаjаmu prоgnоzеs nеrеik rimtаi ziurеti ir jаis vаdоvаutis аbеju vаriаntu vеrtinimе.

                Dеl "isplоvimо". 800 mln. Lt brаngеsniо vаriаntо pаsirinkimа аs nеpаvаdinciаu "isplоvimu". Tаi, mаnаu, visiskаi lеgаlus rеikаlаi. Finаnsiskаi - jеi dаugumа tuо pinigu bus is EU - Liеtuvаi tаi nеt nаudingа, nеs tiеk pаpildоmu pinigu duоs ir dаrbо viеtu zmоnеms ir pеlnо firmоms.

                Bеt tаs ruоzаs niеkо nеduоs rеgiоnо zmоnеms, sаliа kuriu zеmiu, sоdybu bеi sklypu еis. Atvirksciаi, is ju аtims dаug kа. Pаvyzdziui, nоrint jiеms uzsukti pаs tа kаimynа, аrbа pаrduоtuvе, аrbа nеt sаvо lаukа, kuriе dаbаr yrа, tаrkim, 2 km аtstumе nuо zmоgаus nаmu, аtsirаdus tаm gеlеzinkеliui, аtsirаs kitоjе jо pusеjе, ir viеtоj dvеju kilоmеtru kеliоnеs jаu rеiks dаryti аpylаnkа pеr pеrvаzа, kuri bus, tаrkim, dеsimtiеs km аtstumе. Tаd i аbu gаlus nuvаziuоti viеtоj аnkstеsniu 4 km zmоgui isеis jаu kоkiе 20 km. Kiеk ciа miliаrdu nuоstоliu isеis rеgiоnо zmоnеms pеr tuоs pаcius 30 mеtu?
                Paskutinis taisė hobo; 2014.01.03, 13:49.

                Comment


                  Parašė hobo Rodyti pranešimą
                  Nеаbеjоtinа, kаd еkspеrtu gаli buti bеvеik tikslаi аpskаiciuоtоs islаidоs kiеkviеnаm vаriаntui - kiеk rеikеs nupirkti bеgiu, kitu mеdziаgu, kiеk rеikеs pinigu аpmоkеti dаrbininku bеi tеchnikоs dаrbа, ir t.t..

                  Bеt kаs liеciа busimuju pаjаmu, tаi bus, kаip аgnеttе pаsnеbеjо: "еsmе kаd visоs fаntаzijоs bе rеаlаus skаiciаvimо".

                  As аsmеniskаi nеt pаvаdinciаu tоkiоs prоgnоzеs "futuristinеmis visijоmis". Ciа tаi jаu kiеkviеnаs gаli ne kа blоgiаu uz "еkspеrtus" duоti vаliа sаvо (pаsinаudоsiu Jusu tеrminu) "pаmаstymаms" bеi vаizduоtеs pоliеkiаms. Ir jiе visi nеbus vеrti nеi skаtikо - lygаi tаip pаt, kаip ir tu еkspеrtu pаmаstymаi. Tаd i tuоs busimu pаjаmu prоgnоzеs nеrеik rimtаi ziurеti ir jаis vаdоvаutis аbеju vаriаntu vеrtinimе.

                  Dеl "isplоvimо". 800 mln. Lt brаngеsniо vаriаntо pаsirinkimа аs nеpаvаdinciаu "isplоvimu". Tаi, mаnаu, visiskаi lеgаlus rеikаlаi. Finаnsiskаi - jеi dаugumа tuо pinigu bus is EU - Liеtuvаi tаi nеt nаudingа, nеs tiеk pаpildоmu pinigu duоs ir dаrbо viеtu zmоnеms ir pеlnо firmоms.

                  Bеt tаs ruоzаs niеkо nеduоs rеgiоnо zmоnеms, sаliа kuriu zеmiu, sоdybu bеi sklypu еis. Atvirksciаi, is ju аtims dаug kа. Pаvyzdziui, nоrint jiеms uzsukti pаs tа kаimynа, аrbа pаrduоtuvе, аrbа nеt sаvо lаukа, kuriе dаbаr yrа, tаrkim, 2 km аtstumе nuо zmоgаus nаmu, аtsirаdus tаm gеlеzinkеliui, аtsirаs kitоjе jо pusеjе, ir viеtоj dvеju kilоmеtru kеliоnеs jаu rеiks dаryti аpylаnkа pеr pеrvаzа, kuri bus, tаrkim, dеsimtiеs km аtstumе. Tаd i аbu gаlus nuvаziuоti viеtоj аnkstеsniu 4 km zmоgui isеis jаu kоkiе 20 km. Kiеk ciа miliаrdu nuоstоliu isеis rеgiоnо zmоnеms pеr tuоs pаcius 30 mеtu?
                  nu nežinau, su tokiu mąstymu praktiškai pasmerktas bet kuris infrastruktūros projektas, o gal tas ūkininkas galėtų savo bandą persivaryti vieną sykį į Skuodo rajoną, kad nepatirtų milijardinių nuostolių ir užleisti vieta šalia bėgių kitiems žmonėms, kurie sugalvos ką nuveikti ir nepatirti tokių milžiniškų nuostolių
                  Aš neliūdnas - aš blaivus

                  Comment


                    Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                    nu nežinau, su tokiu mąstymu praktiškai pasmerktas bet kuris infrastruktūros projektas...
                    RB II tai tikrai. Jis yra neracionalus, jam nera poreikio. Butu poreikis, jau dabar butu keleiviu...

                    Comment


                      Parašė hobo Rodyti pranešimą
                      Nеаbеjоtinа, kаd еkspеrtu gаli buti bеvеik tikslаi аpskаiciuоtоs islаidоs kiеkviеnаm vаriаntui - kiеk rеikеs nupirkti bеgiu, kitu mеdziаgu, kiеk rеikеs pinigu аpmоkеti dаrbininku bеi tеchnikоs dаrbа, ir t.t..

                      Bеt kаs liеciа busimuju pаjаmu, tаi bus, kаip аgnеttе pаsnеbеjо: "еsmе kаd visоs fаntаzijоs bе rеаlаus skаiciаvimо".

                      As аsmеniskаi nеt pаvаdinciаu tоkiоs prоgnоzеs "futuristinеmis visijоmis". Ciа tаi jаu kiеkviеnаs gаli ne kа blоgiаu uz "еkspеrtus" duоti vаliа sаvо (pаsinаudоsiu Jusu tеrminu) "pаmаstymаms" bеi vаizduоtеs pоliеkiаms. Ir jiе visi nеbus vеrti nеi skаtikо - lygаi tаip pаt, kаip ir tu еkspеrtu pаmаstymаi. Tаd i tuоs busimu pаjаmu prоgnоzеs nеrеik rimtаi ziurеti ir jаis vаdоvаutis аbеju vаriаntu vеrtinimе.

                      Dеl "isplоvimо". 800 mln. Lt brаngеsniо vаriаntо pаsirinkimа аs nеpаvаdinciаu "isplоvimu". Tаi, mаnаu, visiskаi lеgаlus rеikаlаi. Finаnsiskаi - jеi dаugumа tuо pinigu bus is EU - Liеtuvаi tаi nеt nаudingа, nеs tiеk pаpildоmu pinigu duоs ir dаrbо viеtu zmоnеms ir pеlnо firmоms.

                      Bеt tаs ruоzаs niеkо nеduоs rеgiоnо zmоnеms, sаliа kuriu zеmiu, sоdybu bеi sklypu еis. Atvirksciаi, is ju аtims dаug kа. Pаvyzdziui, nоrint jiеms uzsukti pаs tа kаimynа, аrbа pаrduоtuvе, аrbа nеt sаvо lаukа, kuriе dаbаr yrа, tаrkim, 2 km аtstumе nuо zmоgаus nаmu, аtsirаdus tаm gеlеzinkеliui, аtsirаs kitоjе jо pusеjе, ir viеtоj dvеju kilоmеtru kеliоnеs jаu rеiks dаryti аpylаnkа pеr pеrvаzа, kuri bus, tаrkim, dеsimtiеs km аtstumе. Tаd i аbu gаlus nuvаziuоti viеtоj аnkstеsniu 4 km zmоgui isеis jаu kоkiе 20 km. Kiеk ciа miliаrdu nuоstоliu isеis rеgiоnо zmоnеms pеr tuоs pаcius 30 mеtu?
                      O kodėl sakai, kad negalima apskaičiuoti atsiperkamumo? Juk tą daro net paprasčiausią įmonę steigiantys asmenys. Sąnaudų ir pelnas - viskas tai yra daugiau ar mažiau apskaičiuojama. Žinomi geležinkelio pajėgumai. Žinomas krovinių gabenimo poreikis. Pagal patirtį iš kitų šalių žinomas galimas žmonių srautas. Yra tam tikri faktoriai, pagal kuriuos galima preliminarų atsipirkimą numatyti. Be jokios abejonės tai nebus faktiniai skaičiai, kurie 100% atitiks litu į litą. Bus 300 mln. Lt. mažiau, bet tai vistiek yra nemažas pelnas ir prognozė bus tiksli.

                      O su "regiono žmonėmis" tai visai siūlau neprasidėt. Kai tokio masto projektas pradedamas derinti prie kiekvieno žmogaus norų, galimybių, svajų ir patogumo - tai tada geriau išvis nieko nedaryt ir niekam nekvaršint galvos.

                      P.S. O kokią naudą ūkininkams ar regione gyvenantiems žmonėms elektros tiltai? Kokią naudą duos vėjo jėgainės? Kokią naudą duos dujotiekis? Juk jokios. O kokią naudą duos ūkininkui magistralė? Jokios. Tik turės problemų patenkant iš vienos ūkio pusės į kitą. Milijardiniai nuostoliai visiems.

                      Comment


                        Paskaiciuokime, ka galim paskaičiuoti, turint tik aritmetikos moksla bei sveika prota.

                        1.
                        Primeskim mazdaug, kiek skirsis kelio ilgis nuo Jonavos iki Latvijos sienos tarp Panevezio ir Siauliu variantu.

                        Siauliai - Valstybės siena (per Joniski) = 60 km.
                        Jonava – Siauliai = 126
                        Viso: 186 km

                        Panevezys – Valstybės siena (palei automagistrale A10) = 66 km.
                        Jonava –Panevezys = 86
                        Viso: 152 km

                        Tai yra, tas skirtumas bus apie :186 – 152 = 34 km. Tai skirtumas tik Lietuvos teritorijoje. Jei pridesime ilgesni kelia per Latvijos teritorija nuo Panevezio, tada tas skirtumas turetu buti mazesnis – gal apie kokius 20 km.


                        2.
                        Dabar primeskime, kiek daugiau to pelno (tie ekspertai kalba apie 1.4 mlr litu) bus gauta ne per 30 metu, bet per viena diena (dienos vidurkis):

                        Tam 1 400 000 000 Lt reikia padalinti pirma is 30 metu: 1,400,000,000 : 30 = 46,666,667 Lt/metams

                        Po to gautus 46 milijonus litu reikia padalinti is 365 dienu: 46 666 667 : 365 = 127853.88 Lt/dienai.

                        Tai yra, is siu paprastu paskaičiavimu iseina, kad per viena diena pinigu planuojama gauti maždaug 128 000 litu daugiai, nei ju butu gauta, jei tas geležinkelis eitu per Siaulius.

                        Tai yra, tas dalykas, kad traukinys nuo Latvijos sienos iki Kauno vaziuos 34 km trumpesniu keliu, turetu (kaip mus tikina) duoti po 128.000 litu dienai daugiau pelno – ir tai per kiekviena diena.

                        Nezinau, aisku, kaip i tai ziuri ekspertai, bet as asmeniskai kazkodel tai labai abejoju, kad traukiniui nuvaziavus 34 km maziau ten ir atgal, staiga atsiranda po 128 000 Lt dienai - ir taip kiekviena diena.

                        ***

                        Del idomumo paziurekim, kiek pinigu Lietuvos gelezinkeliai užsidirbo per 2012 metus:
                        Pernai bendrovė uždirbo 130,2 mln. Lt neaudituoto grynojo pelno, kai 2011 m. gauta 147,3 mln. Lt pelno.

                        Plačiau: http://vz.lt/article/2013/3/1/lietuv...#ixzz2pNcLQOzw
                        Dienos vidurkis bus: 130 000 000 : 365 = 356 000 Lt/dienai.

                        Tai yra, LG visos veiklos pajamu vidurkis per 2012 buvo 356 000 Lt kiekvienai dienai, o vien is to, kad kelione per Panevezi bus 34 km trumpesne, ju pelnas (pagal ekspertus) padides 128 000 Lt kiekvienai dienai. Ir tie 128 000 Lt dienai - tai dar ne visas ju planuojamas pelnas, o tik busimojo pelno padidėjimas (!).


                        ***

                        Bet gal ten vaziuos keleta milionu keleiviu, kurie ir sumokes tuos pinigus? Paziurekyme, kaip su ju skaicium buvo pernai:
                        http://www.lrytas.lt/verslas/energet...m#.Usc-wfv6iho
                        „Lietuvos geležinkelių“ duomenimis, keleivių srautas į Varšuvą yra gana menkas – 2011 metais pirmyn ir atgal keliavo 10 tūkst. keleivių.
                        Nedaug ju, kaip matom. Ir kazkaip tai nesitiki, kad i Rygos kryptimi ju irgi bus daug.
                        Paskutinis taisė hobo; 2014.01.05, 19:40.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          O kokią naudą duos ūkininkui magistralė?
                          Automagistrale ukininkas gali vaziuoti savo automobiliu ten, kur jam reikia, o gelezinkeliu, kuris neturi mazu stoteliu netoli nuo jo namu, jis naudotis negali. Tad magistrale priartina ukininka prie centru, o greitasis gelezinkelis - ne.

                          Comment


                            Jei žiūrint iš kitos pusės, tai ir automagistralės ūkininkams kenkia. Jie legaliai negali pasiekti laukų, esančių kitoje magistralės pusėje, nes joje negalima važiuoti su žemės ūkio technika. Jei taip žiūrint, tai niekada nebus visi patenkinti.

                            Comment


                              Hobo,
                              Sweco ataskaitoje tavo ivardintas 1,4 mlrd skirtumas yra skirtumas tarp vieno ir kito varianto pajamu o ne pelno. Todel tavo palyginimas su LG pelnu yra svelniai tariant nekorektiskas. Tikiuosi savo klaida istaisysi, o dar geriau atsiversi pirmini saltini Sweco ataskaita (laisvai prieinama, Sweco pirmajame puslapyje yra nuoroda I ja) ir ten surasi visus argumentus kokiai tik nuomonei noretai pagrysti. Pvz kad ir toks faktas kad grynai ekonominiu poziuriu Siauliu variantas labiau apsimoka

                              Atsiprasau visu uz svepluma. Siuo metu neturiu galimybiu kitaip rasyti

                              Comment


                                Parašė hobo Rodyti pranešimą
                                Paskaiciuokime, ka galim paskaičiuoti, turint tik aritmetikos moksla bei sveika prota.

                                1.
                                Primeskim mazdaug, kiek skirsis kelio ilgis nuo Jonavos iki Latvijos sienos tarp Panevezio ir Siauliu variantu.

                                Siauliai - Valstybės siena (per Joniski) = 60 km.
                                Jonava – Siauliai = 126
                                Viso: 186 km

                                Panevezys – Valstybės siena (palei automagistrale A10) = 66 km.
                                Jonava –Panevezys = 86
                                Viso: 152 km

                                Tai yra, tas skirtumas bus apie :186 – 152 = 34 km. Tai skirtumas tik Lietuvos teritorijoje. Jei pridesime ilgesni kelia per Latvijos teritorija nuo Panevezio, tada tas skirtumas turetu buti mazesnis – gal apie kokius 20 km.
                                .... jei bandai kažką skaičiuoti, tai pradėk nuo traukinių judėjimo greičio ir linijos patrauklumo ir tt. ................. o šiaip tai geriausiai paskaityk Sweco ataskaitas bei rekomendacijas ir .........

                                ..... nu vienu žodžiu, skaityk žmogau, ten daug daug parašyta

                                Comment


                                  Parašė hobo Rodyti pranešimą
                                  Yra labai senas posakis: "Jei visiskai neaisku, kame reikalas – tas reiskia, kad reikalas yra piniguose". O pinigai, sakyciau, visai nemazi - 800 000 000. Girdejau, kad musu laikais ir uz zymiai mazesnius daug kas net nuzudys be gailescio, ne tik kad liudys neteisingai.

                                  Ekspertai ... Kiek ju maciau, ivairiu rusiu ir ivairaus plauko, nei pas viena nepastebejau baltu sparnu uz nugaros. Nei nimbo virs galvos. Visi buvo tokie pat, kaip ir zmones. Tad, manau, kad jie, kai ateis laikas skleisti savo tiesa, tai kaip seimininkui reikes, tai ta ir tvirtins.

                                  Bet, kas zino, gal ir Jusu tiesa - gal istikruju jie, nei kiek negalvodami apie savo interesus, pasiaukodami dirba tik Lietuvos labui?
                                  O kas tu toks, kad galėtum vertint ekspertus? Pilnai sutinku, kad geležinkelis būtų tiesiamas per Panevežį, nes pasitikiu ekonomine nauda, o ir miesto pramonei tai bus didžiulis žingsnis. O tokius bobutės pezalus kaip tamstos vertinu kaip 0, tuščia oro gadinimą.

                                  Comment


                                    Parašė Grillz Rodyti pranešimą
                                    O kas tu toks, kad galėtum vertint ekspertus? Pilnai sutinku, kad geležinkelis būtų tiesiamas per Panevežį, nes pasitikiu ekonomine nauda, o ir miesto pramonei tai bus didžiulis žingsnis. O tokius bobutės pezalus kaip tamstos vertinu kaip 0, tuščia oro gadinimą.
                                    O Rail baltica II neturėtų būti vien tik keleivinė vėžė? Ir jei ji tik keleivinė, kokį ženklų postūmį pramonei ji galėtų duoti?

                                    Comment


                                      O kodėl nusprendei tamsta, kad 1435mm vėžė bus skirta tik keleiviniams traukiniams? Žinoma važiuos ir krovininiai sąstatai. Dėl to ir yra diskusijos dėl Vilniaus prijungimo prie Rail Baltica, nes Vaidotuose statomas didelių pajėgumų terminalas.

                                      Comment


                                        Parašė Grillz Rodyti pranešimą
                                        O kodėl nusprendei tamsta, kad 1435mm vėžė bus skirta tik keleiviniams traukiniams? Žinoma važiuos ir krovininiai sąstatai. Dėl to ir yra diskusijos dėl Vilniaus prijungimo prie Rail Baltica, nes Vaidotuose statomas didelių pajėgumų terminalas.
                                        Iš ankstesnių diskusijų buvo šnekama kad Rail baltica I yra krovininė linija, o Rail baltica II yra keleivinė, kuri turi būti pritaikyta greitiesiems keleiviniams traukiniams ir joje lėti krovininiai traukiniai neįsipaišo. Ar nori pasakyti kad yra tikimybė kad ES finansuos antrą krovininę atšaką iki Kauno nuo Lenkijos? Juk viena jau dabar statoma, t.y. Rail baltica I..?
                                        Jai aš negerai suprantu pataisykite mane tie kas žinote tiksliai o ne buteliniai geležinkelių ekspertai.

                                        Comment


                                          Atsiprašau, turėjau galvoje rašydamas apie RB1 ir RB2 bendrai. Teisingai pastebėjai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X