Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė geriantis Rodyti pranešimą
    Kodėl čia išskirtas tik mano asmuo?? Ne dėl vieno manęs juk reikia to geležinkelio, o įtariu dėl kokio milijono keleivių iš Vilniaus. Ir visų pirma greitas traukinys turėtų jungti sostines, juk tokia viso RBII esmė ar ne?? Jei nebus vėžės per Vilnių, kitos sostinės įgautų dar didesnį susisiekimo pranašumą. Nes jau dabar sakoma Vilnius sunkiai pasiekiamas, tai paleidus vėžę pro šalį tik dar daugiau kozirių kitoms sostinėms. Kodėl reikia aukoti Vilnių?? Kaunui nuo to tikrai šilčiau nebus, o vat Ryga su Talinu tikrai patrins rankas iš džiaugsmo, kad Vilnius nustumtas į šoną. Vilnius su Kaunu čia nekonkuruoja, čia konkuruoja valstybės kur nusės didesnės investicijos.
    Geriau rasyk 10 milijionu, nes su milijonu, net eksploatacijai islaidu neuzteks padengt.
    Show must go von!

    Comment


      RB2 tikslas nera sujungti sostines, bet greitas susisiekimas tarp Suomijos ir Lenkijos. O jei tas 1.000.000 vilnieciu ( ) tingi pakelti uzpakalius ir persesti Kaune kelionei i Warsuva ar Helsinki, tai cia tik ju problema.

      Comment


        AB „Lietuvos geležinkeliai“, vykdydama Susisiekimo ministerijos pavedimą, šią savaitę įsteigs antrinę bendrovę „RB Statyba“. „RB Statyba“ taps bendros Lietuvos, Latvijos ir Estijos įmonės, kuri bus atsakinga už projekto „Rail Baltica 2“ įgyvendinimą, steigėja ir akcininke. „RB Statyba“ atstovaus Lietuvos interesus tiesiant greitaeigę „Rail Baltica 2“ trasą. Vienas pirmųjų „RB Statyba“ uždavinių bus parengti studiją dėl galimų alternatyvų integruojant Vilnių europine vėže į „Rail Baltica“ trasą.
        http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...1SlNOQk8xSkUx/

        Comment


          Jei tiesti linija iki Vilniaus, tai turėtų būti tik nauja linija nuo Lenkijos sienos, tiesiausiu keliu iki Vilniaus, ir tada tiesiausiu variantu į Rygą. Tačiau apie tai reikėjo galvoti prieš 10 metų, o ne dabar, kai jau prasideda darbai.

          Įdomu, iš kur tokie skaičiai, kad iš Vilniaus būtų 1 mln. keleivių? Taip pat kiek keleivių rinksis kelionę į Ryga iš Vilniaus traukiniu per Kauną. Kelionė traukinių užtruktu 3-4 val. Kainos jau būtų panašios į "europietiškas". Dabar autobusu (simple express) kelionė iš Vilniaus į Rygą trunka 3 val. 45 min. Kaina be nuolaidų - 38 lt. Norintys komforto gali vykti su Lux express ir tai jiems kainuos 62 lt. Netikiu, kad traukiniu bus pigiau. Dėl to traukinys tampa nepatrauklus. Jau dabar keliaujant traukiniu, bilietas iš Vilniaus iki Šiaulių kainuoja brangiau, negu autobuso nuo Vilniaus iki Rygos.

          Comment


            o cia "RB Statyba"vadovas:
            http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...drys-59-259196

            Comment


              – Šiuo metu iš Vilniaus į Kauną traukiniu galima nuvykti per 55 minutes. Ar manote, kad šio laiko sutrumpinimas 10 minučių, nutiesus "Rail Baltica II", yra vertas milijardo eurų?

              – Ne tik dėl trumpesnio kelionės laiko kalbame apie Vilniaus prijungimą prie „Rail Baltica II“ projekto. Mąstome apie tranzitinių krovinių Vakarai-Rytai judėjimo perspektyvas, Kauno ir Vilniaus oro uostų sujungimą ir keleivių srauto padidėjimą. Galvojant dar ir apie tolimą perspektyvą, Rytų partnerystės plėtroje siauroji europinė vėžė galėtų jungti Minską bei Kijevą.

              Comment


                Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                Ne dėl vieno manęs juk reikia to geležinkelio, o įtariu dėl kokio milijono keleivių iš Vilniaus. Ir visų pirma greitas traukinys turėtų jungti sostines, juk tokia viso RBII esmė ar ne?? Jei nebus vėžės per Vilnių, kitos sostinės įgautų dar didesnį susisiekimo pranašumą. Nes jau dabar sakoma Vilnius sunkiai pasiekiamas, tai paleidus vėžę pro šalį tik dar daugiau kozirių kitoms sostinėms. Kodėl reikia aukoti Vilnių?? Kaunui nuo to tikrai šilčiau nebus, o vat Ryga su Talinu tikrai patrins rankas iš džiaugsmo, kad Vilnius nustumtas į šoną. Vilnius su Kaunu čia nekonkuruoja, čia konkuruoja valstybės kur nusės didesnės investicijos.
                Tau Sinkevicius atsakys:

                – Jeigu "Rail Baltica II" privalo eiti per Vilnių, kodėl jau 15 metų nėra tiesioginio traukinio Vilnius-Ryga? Teoriškai šis traukinys jau dabar turėtų būti pilnas keleivių bei kursuoti 5 kartus per dieną.

                – Teoriškai – taip, praktiškai – kitaip. Tokio didelio poreikio keleiviams, vykstantiems į Rygą, nėra. Pigių skrydžių bendrovės ir autobusai tą poreikį visiškai patenkina.

                Comment


                  – Skaičiau straipsnį, kuriame teigiama, kad "Rail Baltica II" projektas iš viso aplenks Kauną. Gal galėtumėte aiškiai ir tiksliai pasakyti, kaip bus ištikrųjų? Ar planuojama tik atkarpa nuo Kauno iki Vilniaus, ar Kauną planuojama išvis aplenkti?

                  – Kauno aplenkti jau neįmanoma. 2015 m. pabaigoje Kaune bus europinė vėžė.

                  Garantuoti dėl greituminės vėžės šiandien dar per anksti, nes sprendžiant dėl trasos maršruto bus atsižvelgta į socialinius, ekonominius, ekologinius ir paminklosauginius kriterijus. Bet didelė tikimybė, kad Kauną ir Vilnių sujungs „Rail Baltica II“ trasos atkarpa.


                  Idomu, kuria kryptimi ir nuo kurios trasos jis ta atsaka mato?

                  Comment


                    Na bent vieną atsakymą sužinojome - NAFIK ta keleivinė railbaltica II reikalinga

                    Comment


                      Parašė sknts Rodyti pranešimą
                      Įdomu, iš kur tokie skaičiai, kad iš Vilniaus būtų 1 mln. keleivių? Taip pat kiek keleivių rinksis kelionę į Ryga iš Vilniaus traukiniu per Kauną. Kelionė traukinių užtruktu 3-4 val. Kainos jau būtų panašios į "europietiškas". Dabar autobusu (simple express) kelionė iš Vilniaus į Rygą trunka 3 val. 45 min. Kaina be nuolaidų - 38 lt. Norintys komforto gali vykti su Lux express ir tai jiems kainuos 62 lt. Netikiu, kad traukiniu bus pigiau. Dėl to traukinys tampa nepatrauklus. Jau dabar keliaujant traukiniu, bilietas iš Vilniaus iki Šiaulių kainuoja brangiau, negu autobuso nuo Vilniaus iki Rygos.
                      Traukinio bilietas iš Vilniaus iki Šiaulių kainuoja 33,40 LTL, o tai pigiau negu Simple Express kelionė iš Vilniaus į Rigą. Be to, Simple Expreso reisas trunka nuo 4 val. iki 4 val. 30 min.
                      Aš manau, kad važiuoti traukiniu yra tikrai daug patogesni negu važiuoti Simple Express, bet gal Lux Express truputį patogesni negu traukinys.
                      Tikiuosiu tik kad kelionė iš Vilniaus į Rigą nebus brangiau negu 62 LTL...

                      Comment


                        Parašė Felin Rodyti pranešimą
                        Traukinio bilietas iš Vilniaus iki Šiaulių kainuoja 33,40 LTL, o tai pigiau negu Simple Express kelionė iš Vilniaus į Rigą. Be to, Simple Expreso reisas trunka nuo 4 val. iki 4 val. 30 min.
                        Aš manau, kad važiuoti traukiniu yra tikrai daug patogesni negu važiuoti Simple Express, bet gal Lux Express truputį patogesni negu traukinys.
                        Tikiuosiu tik kad kelionė iš Vilniaus į Rigą nebus brangiau negu 62 LTL...
                        Geriau tikėtis, kad kainos bus tokios, kaip Vakarų Europoje, tačiau mums jos neatrodys per didelės. Pagalvokim, kada turėsim tą RailBaltiką? Po 10 metų geriausiu atveju? Kainos keisis per tą laiką, ir turbūt ne į mažąją pusę.

                        Kitas dalykas, kodėl infrastruktūros išlaikymas Lietuvoje turėtų kainuoti mažiau, nei Prancūzijoje? Dėl mažesnių darbuotojų algų - galbūt. Vienas faktorius. O kiti?

                        Comment


                          Diskusijos paįvairinimui: svarstoma galimo traukinio Šiauliai-Ryga atidarymą nukelti iki rugsėjo mėn. arba vėl neaišku iki kokio laiko.
                          http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...1SlNOQk8xSkUx/

                          Tai jei nesutaria dėl 2 traukinukų esamame iš dalies renovuotame ruože, tai kaip čia įmanoma būtų sutarti

                          Comment


                            Tikrai??

                            Comment


                              Tikrai. Cia apie, kaip jis papuole i LG:
                              http://vz.lt/article/2013/3/12/budry...elezinkeliuose

                              O dabar tapo valstybinės įmonės RB Statyba, kuri bus atsakinga už RB projekto įgyvendinimą, vadovu. Kitaip sakant, Sinkėvičiaus marionetė ( prieš tai buvo Valinsko marionetė)

                              Comment


                                O jums neatrodo, kad didziausias keleiviu eismas is Varsuvos butu i Vilniu, o ne i Ryga? Siuo atveju nematau problemos daryti pagrindine veze per Kauna ir sujungti Vilniu su Kaunu. O traukiniai vazinetu du - Vilnius-Varsuva ir Talinas-Varsuva, abu per Kauna. O Vilnius, ziurint is Varsuvos, vis tiek butu arciausia ir greiciausiai pasiekiama Baltijos sostine traukiniu, net jei ir reiktu vaziuoti per Kauna.

                                Traukinys Vilnius-Talinas (per Kauna ir Ryga) nereikalingas manau butu - nieks tokiu marsrutu nevazines niekada traukiniu, bet kokiu atveju ... O susisiekimui is Vilniaus su Ryga yra plentas ir pigus skrydziai.
                                Paskutinis taisė nomad; 2014.01.21, 22:19.
                                There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                                Comment


                                  Parašė nomad Rodyti pranešimą
                                  O jums neatrodo, kad didziausias keleiviu eismas is Varsuvos butu i Vilniu, o ne i Ryga? Siuo atveju nematau problemos daryti pagrindine veze per Kauna ir sujungti Vilniu su Kaunu. O traukiniai vazinetu du - Vilnius-Varsuva ir Talinas-Varsuva, abu per Kauna.
                                  O tai kam daryt grįžimą į Kauną? Gal tada tikrai geriau nuo Vilniaus tiesiai į Rygą nuvesti? Arba tuomet pirmas variantas, kuomet tiesiog atšaka į Vilnių, kuria kursuoja traukinys pirmyn ir atgal Vilnius - Kaunas, Kaune persėdimai. Nu nes visiškai logikos nėra varyt traukinį iš Kauno į Vilnių, po to atgal į Kauną ir tik tuomet į Rygą arba Varšuvą. Tuo labiau, jeigu persėdimas būtų Vilniuje.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    O tai kam daryt grįžimą į Kauną? Gal tada tikrai geriau nuo Vilniaus tiesiai į Rygą nuvesti? Arba tuomet pirmas variantas, kuomet tiesiog atšaka į Vilnių, kuria kursuoja traukinys pirmyn ir atgal Vilnius - Kaunas, Kaune persėdimai. Nu nes visiškai logikos nėra varyt traukinį iš Kauno į Vilnių, po to atgal į Kauną ir tik tuomet į Rygą arba Varšuvą. Tuo labiau, jeigu persėdimas būtų Vilniuje.
                                    plaukst ir eina gelzkelis per Sirvintas, Ukmerge ir Pasvali. Tiek, kad nesuprantu ko ten lenku pensininkams vaziuot i ta bedieviu miesta Ryga? Pilsudkio koja palaidota gal?
                                    Show must go von!

                                    Comment


                                      Geriau - Rygos politechnikos intitutą baigė paskutinis Antrosios Lenkijos Respublikos prezidentas Ignotas Mošcickis (1926 m. birželio 4 d. – 1939 m. rugsėjo 30 d.).
                                      Beje fakulteto pastatas stovi visai šalia dabartinės Lietuvos Respublikos ambasados.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        O tai kam daryt grįžimą į Kauną?
                                        Kad traukinys Varsuva-Talinas greiciau patektu i Ryga ir Talina is Varsuvos.

                                        O Varsuva-Kaunas-Vilnius butu kitas traukinio marsrutas, kuris labai imanoma butu zymiai populiaresnis uz Varsuva-Ryga-Talina. Ir nereiktu jokiu persedimu ...
                                        Paskutinis taisė nomad; 2014.01.21, 23:24.
                                        There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          O tai kam daryt grįžimą į Kauną? Gal tada tikrai geriau nuo Vilniaus tiesiai į Rygą nuvesti? Arba tuomet pirmas variantas, kuomet tiesiog atšaka į Vilnių, kuria kursuoja traukinys pirmyn ir atgal Vilnius - Kaunas, Kaune persėdimai. Nu nes visiškai logikos nėra varyt traukinį iš Kauno į Vilnių, po to atgal į Kauną ir tik tuomet į Rygą arba Varšuvą. Tuo labiau, jeigu persėdimas būtų Vilniuje.
                                          Jeigu viską organizuoti su persėdimu Kaune, tai apskritai RB atšaka (keleiviniam geležinkeliui) į Vilnių yra nereikalinga. Iš Vilniaus į Kauną galima atvažiuoti ir dabar važinėjančiais traukiniais, kurie naudojasi 1520 mm vėže.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X