Tai nusipirk Maybachus 5 ir paskui verk, kad nėra už ką maisto nusipirkti. Taip ir su geležinkeliu. Jei jis dirbs nuostolingai, o jis dirbs nuostolingai, tai iš kur bus imami pinigai nuostoliams padengti? Ir nuostoliai bus kur kas didesni, nes tai greitoji linija, kurios eksploatacija kainuos kur kas daugiau nei paprastosios. Ale svarbu paimti pinigus, įsisavinti. Ar ne? Tai gal su didesne nauda galima juos būtų buvę panaudoti geležinkeliui tiesiog rekonstruojant esamą liniją ir už ES lėšas pastatas kelis perkrovimo terminalus ne tik Kaune, bet ir Marijampolėje, Šeštokuose, Kalvarijoje, Kazlų Rūdoje ar Mauručiuose...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Kinijoje, dar tuo metu skurdžioje, tiesė greitus geležinkelius. Pradžioje turi atsirasti infrastruktūra, o tik vėliau ja pradeda naudotis verslas ir civiliai.Parašė jpou Rodyti pranešimąES dave pinigu pinigu susisiekimo gerinimui. Lietuva pasistate RB1 iki Kauno, Latvija sukiso i labai grazu oro uosta, Estai dabar nepamenu kam, bet tikrai ne gelezinkeliams. Dabar ES duoda vel pinigu. Baltijos seses statys nauja gelezinkeli - zmones dirbs, gaus algas, darbuotojai pinigus leis, vietine ekonomika kils. Kas tuo gelezinkeliu naudosis - niekam neidomu, nes gi konvergencija, saliu suartejimas ir t.t. Keleiviu srautas RB2 bus super mazas, ta zino ir EK ir projekto rengejai. Kroviniu vistiek niekas neves ant 240, bet juk pinigus duoda dabar - tai reikia imti...
Traukinys ant magnetinių pagalvių gal tik neseniai pradėjo atsipirkti, jei tiksliai pamenu.Paskutinis taisė andyour; 2017.02.03, 22:12.
Comment
-
Tai galioja tankiai apgyvendintuose regionuose. Todėl net Indija ar kokia Indonezija gali drąsiai statytis infrastruktūrą ir ji bus utilizuojama. Lietuvos atveju yra kebliau, nes visai gali būti, kad pastačius infrastruktūrą, ji nebus išnaudojama. Aišku RB2 atveju tai gal nėra baisiai aktualu, nes mes už ją nelabai ir mokėsim. O išlaikyti kaip nors sugebėsim.Parašė andyour Rodyti pranešimąKinijoje, dar tuo metu skurdžioje, tiesė greitus geležinkelius. Pradžioje turi atsirasti infrastruktūra, o tik vėliau ja pradeda naudotis verslas ir civiliai.
Kitas dalykas, kuris yra svarbus, turizmas. Galima neabejoti, kad skaičiai didės būtent dėl RB2. Daugiau žmonių norės aplankyti regioną, kur greitai ir patogiai gali pamatyti visas 3 baltijos šalis ir per kelias valandas nuvažiuoti traukiniu iš vienos šalies į kitą. Dabar tokios galimybės nėra. O ir patys daugiau keliausim pas kaimynus bei jie pas mus.
Comment
-
Labai nesidomėjau RB, bet kaip suprantu, ten tik civiliams? Europinė vėžė netinka kroviniams, nes krovinių srautai iš rytų?Parašė John Rodyti pranešimąKitas dalykas, kuris yra svarbus, turizmas. Galima neabejoti, kad skaičiai didės būtent dėl RB2. Daugiau žmonių norės aplankyti regioną, kur greitai ir patogiai gali pamatyti visas 3 baltijos šalis ir per kelias valandas nuvažiuoti traukiniu iš vienos šalies į kitą. Dabar tokios galimybės nėra. O ir patys daugiau keliausim pas kaimynus bei jie pas mus.
Jeigu tik civiliams, tai labai svarbus momentas turėti atšaką iš Varšuvos ir gana greito susisiekimo. Iš Varšuvos labai daug tiesioginių skrydžių į Europą. Būtų alternatyva tiek mums, tiek turistams į Baltijos šalis.
Comment
-
Kroviniai galės keliauti ir iš Lenkijos.Parašė andyour Rodyti pranešimąLabai nesidomėjau RB, bet kaip suprantu, ten tik civiliams? Europinė vėžė netinka kroviniams, nes krovinių srautai iš rytų?
Jeigu tik civiliams, tai labai svarbus momentas turėti atšaką iš Varšuvos ir gana greito susisiekimo. Iš Varšuvos labai daug tiesioginių skrydžių į Europą. Būtų alternatyva tiek mums, tiek turistams į Baltijos šalis.
Comment
-
Ar daug krovinių perveža greitaeigės linijos Japonijoje, Vokietijoje, Prancūzijoje, Ispanijoje, Amerikoje?Parašė John Rodyti pranešimąKroviniai galės keliauti ir iš Lenkijos.
"Kaip nors" reiškia greičio mažinimą. O mažesniu greičiu galima ir dabar važinėti.Parašė John Rodyti pranešimąAišku RB2 atveju tai gal nėra baisiai aktualu, nes mes už ją nelabai ir mokėsim. O išlaikyti kaip nors sugebėsim.Paskutinis taisė Aleksio; 2017.02.03, 23:00.
Comment
-
Kiek yra "daug"? Sunku atknisinėti statistiką, bet prekiniai traukiniai beveik visur važiuoja ir HSR linijomis. Bent jau tomis, kurios pritaikytos 200-250km/h greičiams t.y. kaip RB2.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAr daug krovinių perveža greitaeigės linijos Japonijoje, Vokietijoje, Prancūzijoje, Ispanijoje, Amerikoje?
"Kaip nors" reiškia greičio mažinimą. O mažesniu greičiu galima ir dabar važinėti.
O mažinti greičio nereiks. Pakaks prižiūrėti ir išlaikyti standartus.
Comment
-
Jeugu LG (ar kitas operatorius, bet nelabai tikėtina) turės tam pakankamai pinigų. O iš kur? - tik iš subsidijų, bet Briuselis tikrai nesubsidijuos, o Lietuvos biudžetas ir dabar nesubsidijuoja.Parašė John Rodyti pranešimąO mažinti greičio nereiks. Pakaks prižiūrėti ir išlaikyti standartus.
Comment
-
Kodėl mes turėtumėm galvoti apie greičio mažinimą Rail Balticoj? Po velnių, mums ES savo pinigais suteikė istorinę galimybę turėti pirmąją geležinkelių liniją, kurioje greitis bus didesnis negu tarpukariniais laikais. Ir mums, ir latviams, estams bei, tolimesnėje ateityje, suomiams bus lengviau pasiekti Vakarų Europą. Net jeigu lenkai rekonstruos savo linijas tik iki 120 km/h, nebebūsim Europos geležinkelių backwater.
Kyla klausimas, kodėl Lenkija nenorėjo įsitraukti į greitaeigės linijos kūrimo procesą, ar jai nėra intereso, kad jos geležinkeliais naudotųsi keleiviai iš Baltijos šalių, kad jie galėtų lengviau pasiekti Varšuvos oro uostą, važiuoti dabartinėm linijom į Berlyną, Prahą, Budapeštą? Ar ir Lenkijoj keleivių vežimas neša tokius didelius nuostolius ir yra ekonomiškai nenaudingas?
Comment
-
Iš keleivių ir krovinių vežimo. Galbūt subsidijų.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeugu LG (ar kitas operatorius, bet nelabai tikėtina) turės tam pakankamai pinigų. O iš kur? - tik iš subsidijų, bet Briuselis tikrai nesubsidijuos, o Lietuvos biudžetas ir dabar nesubsidijuoja.
Turėkim omeny, kad 250km/h HSR geležinkelis nėra tas pats, kas 350km/h (kaip Ispanijoje ir kai kur kitur ES). Jo priežiūra ir išlaikymas nėra tokie brangūs. O iki kol jis bus pastatytas, gyventojų perkamoji galia bus pastebimai išaugusi, lyginant su dabartimi, kas reiškia, kad paklausa bilietams irgi išaugs.Paskutinis taisė John; 2017.02.04, 12:00.
Comment
-
Čia didžiausia šio projekto bauda, jeigu nebus sujungta su Varšuva. Kiek žmonių važiuoja į Latviją ir Estiją arba jie pas mus? Nuo Kauno iki Varšuvos vos 400km., su traukinu 2h. Iš Varšuvos visada bus daug kartų daugiau tiesioginių skrydžių nei iš Lietuvos, bei daug palankesnėm kainom. Spėju, net ir iš Rygos būtų nemažai norinčių skristi iš Varšuvos. Valanda kelio Ryga-Kaunas, jei tikrai traukiniai važiuos ~200km/h. Talinas jau tolokai, greičiausiai rinksis Helsinkį, skrydžius su persėdimu. Nors jei su lowcostais skraidai, tai gaunas labai nepatogūs laikai, tenka imti nakvynes.Parašė Elis Rodyti pranešimąKyla klausimas, kodėl Lenkija nenorėjo įsitraukti į greitaeigės linijos kūrimo procesą, ar jai nėra intereso, kad jos geležinkeliais naudotųsi keleiviai iš Baltijos šalių, kad jie galėtų lengviau pasiekti Varšuvos oro uostą, važiuoti dabartinėm linijom į Berlyną, Prahą, Budapeštą? Ar ir Lenkijoj keleivių vežimas neša tokius didelius nuostolius ir yra ekonomiškai nenaudingas?Paskutinis taisė andyour; 2017.02.04, 12:06.
Comment
-
Bet nėra ir toks pigus (santykinai) kaip dabartinis 120km/h.Parašė John Rodyti pranešimąTurėkim omeny, kad 250km/h HSR geležinkelis nėra tas pats, kas 350km/h (kaip Ispanijoje ir kai kur kitur ES). Jo priežiūra ir išlaikymas nėra tokie brangūs.
O priežiūros kaštai liks tokie patys?Parašė John Rodyti pranešimąO iki kol jis bus pastatytas, gyventojų perkamoji galia bus pastebimai išaugusi, lyginant su dabartimi, kas reiškia, kad paklausa bilietams irgi išaugs.
Taip kad baik rašyti apie tai, kad RBII yra ekonomiškai naudingas projektas. Net prieš porą metų pastatytas RBI, neneša pelno.
Comment
-
Ir negali nešti, nes nėra eismo.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNet prieš porą metų pastatytas RBI, neneša pelno.
Comment
-
tai kam state?Parašė Eimantas Rodyti pranešimąIr negali nešti, nes nėra eismo.When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Tai nuo Kauno jau gali vaziuoti i Lenkija. Cia daugiau niekas nesikeis.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTai nepastatė iki galo. Aplinkelyje jau rausiasi?When a man lies, he murders some part of the world
Comment
Comment