Parašė Jemelia
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Galimos pajamos bus daug mažesnės nei galimos išlaidos. Tam nereikia net skaičiavimų.Parašė Jemelia Rodyti pranešimąKlausimas ne man. Aš ne verslo analitikas. Tu geriau papasakok ką nors apie RB išlaidas ir pajamas
Baik tu su tuo karu. Nebus karo ir sienos nebus perbraižomos.Parašė Al1 Rodyti pranešimąJau yra iki Kauno ir daugiau nereikia. Ir nebus. Jei ir bus pradėta tiesti, tai nebus pabaigta. Dėl globalių geopolitinių pokyčių. Jei dar tiesiau - karas viską nutrauks.
Comment
-
Bingo! Vienintelė protinga Al1 mintis šioje temoje - RB projektą tikrai gali pristabdyti karas, dėl kurio kilimo vienokios ar kitokios tikimybės tikiuosi nepradėsime ginčytis, bent jau čia. Bet tik karas tai ir tegali.Parašė Al1 Rodyti pranešimą...Jei ir bus pradėta tiesti, tai nebus pabaigta. Dėl globalių geopolitinių pokyčių. Jei dar tiesiau - karas viską nutrauks.
Comment
-
Ekonomine nauda parasyta juodu ant balto paskutiniame straipsnyje. Paaiskink savo argumentus, kodel tavo nuomone projektas bus ekonomiskai nenaudingas.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kokia bus tos "europinės" vežės ekonominė nauda? Bent per 10 metų atsipirks?
Kol kas ka sugebejai islement buvo tai, kad islaidos bus didesnes nei pajamos. Pagrisk prasau.
Studentas
Comment
-
Atrodo aiškiai buvo pasakyta, kad tokios studijos yra užsakomos, ir už pinigus galima prirašyti bet ką. Prieš tai visos RB studijos žadėjo labai silpną projekto ekonominę pusę. O kad keli milijardai prasisuks, tai pelnas bus tik siauram statybos įmonių rate ir kitoms projekte dalyvaujančioms tiesiogiai ar netiesiogiai įmonėms, asmenims. Taip, nubyrės ir valstybei mokesčių pavidalu. Bet kai po kelių metų, pastačius ir pradėjus eksploataciją, valstybei reikės mokėti dotacijas, tai visa nauda mokesčių pavidalu išgaruos. Tai jei tokie turtingi esame, kodėl buvo leista išardyti kai kurias geležinkelio linijas ir jas uždaryti? Kodėl jos nebuvo dotuojamos? Kodėl nėra dotuojamas keleivių pervežimas visomis esamomis linijomis, kodėl uždarytas traukinių eismas į Stasylas, Uteną, Obelius, Joniškį, Šilutę, Pagėgius? Tai jei savo piliečių susisiekimui paremti pinigų neatsiranda, kodėl turėtume dotuoti latvių, estų keliones per Lietuvą ir krovinių vežimą jiems?Paskutinis taisė Al1; 2017.04.26, 12:52.
Comment
-
Keista situacija, vieni už kiti prieš, bet ES skiria finansavimą, tai jeigu tai ekonomiškai nenaudingas projektas kodėl jis vis dar gyvas? Jei gerai suprantu tai reikia "prasukti" didelę sumą $, dėl to užsakomos studijos, straipsniai ir t.t. Bet valstybių mastu tai kodėl visos trys šalys (Lietuva, Latvija, Estija) už RBII, nors šis projektas niekada neatsipirks? Visos 3 nori ES pinigus prasukti?
Comment
-
Yra ir strateginis planavimas, kuris nėra grindžiamas cost-benefit analize.Parašė senis Rodyti pranešimąKeista situacija, vieni už kiti prieš, bet ES skiria finansavimą, tai jeigu tai ekonomiškai nenaudingas projektas kodėl jis vis dar gyvas? Jei gerai suprantu tai reikia "prasukti" didelę sumą $, dėl to užsakomos studijos, straipsniai ir t.t. Bet valstybių mastu tai kodėl visos trys šalys (Lietuva, Latvija, Estija) už RBII, nors šis projektas niekada neatsipirks? Visos 3 nori ES pinigus prasukti?
Comment
-
Finansavimą statybai ar eksploatavimui? Krovinių gabenimui visiškai pakanka įprastos linijos, greitaeigės tam visiškai nereikia.Parašė senis Rodyti pranešimąKeista situacija, vieni už kiti prieš, bet ES skiria finansavimą
Comment
-
Aišku statybai. Mes daug pristatėm ir arenų, ir kelių, ir šviesoforų. Kam gaunam finansavimą tą ir statomParašė Aleksio Rodyti pranešimąFinansavimą statybai ar eksploatavimui? Krovinių gabenimui visiškai pakanka įprastos linijos, greitaeigės tam visiškai nereikia.
. Dėl greitaeigės linijos tai pilnai sutinku, kad nereikalinga, nes įprasta linija lygtais keleivius galima vežti iki 160km/h greičiu (ar 120?), tai net ir tokiu greičiu iki Rygos 2,5 val.
Comment
-
Galima uz pinigus prirasyt bet ka, o tavo pavyzdziu galima ir uz veltui prirasyt bet ka. Galetumet su Aleksio susest prie stalo ir diskutuot. Faktu nereikia uztenka prielaidu.Parašė Al1 Rodyti pranešimąAtrodo aiškiai buvo pasakyta, kad tokios studijos yra užsakomos, ir už pinigus galima prirašyti bet ką. Prieš tai visos RB studijos žadėjo labai silpną projekto ekonominę pusę. O kad keli milijardai prasisuks, tai pelnas bus tik siauram statybos įmonių rate ir kitoms projekte dalyvaujančioms tiesiogiai ar netiesiogiai įmonėms, asmenims. Taip, nubyrės ir valstybei mokesčių pavidalu. Bet kai po kelių metų, pastačius ir pradėjus eksploataciją, valstybei reikės mokėti dotacijas, tai visa nauda mokesčių pavidalu išgaruos. Tai jei tokie turtingi esame, kodėl buvo leista išardyti kai kurias geležinkelio linijas ir jas uždaryti? Kodėl jos nebuvo dotuojamos? Kodėl nėra dotuojamas keleivių pervežimas visomis esamomis linijomis, kodėl uždarytas traukinių eismas į Stasylas, Uteną, Obelius, Joniškį, Šilutę, Pagėgius? Tai jei savo piliečių susisiekimui paremti pinigų neatsiranda, kodėl turėtume dotuoti latvių, estų keliones per Lietuvą ir krovinių vežimą jiems?
Pagrisk savo teigini, kad kroviniu ir keleiviu nebus pakankamai sia veze, kad atsipirktu kasmetinis jos islaikymas.
Studentas
Comment
-
Būtent, reikia prasukti didelę sumą pinigų, o kas bus po to - nesvarbu.Parašė senis Rodyti pranešimąKeista situacija, vieni už kiti prieš, bet ES skiria finansavimą, tai jeigu tai ekonomiškai nenaudingas projektas kodėl jis vis dar gyvas? Jei gerai suprantu tai reikia "prasukti" didelę sumą $, dėl to užsakomos studijos, straipsniai ir t.t. Bet valstybių mastu tai kodėl visos trys šalys (Lietuva, Latvija, Estija) už RBII, nors šis projektas niekada neatsipirks? Visos 3 nori ES pinigus prasukti?
Lietuvoje strateginis planavimas? Alio? Jei jis būtų, mes gyventume kitaip, ir žmonės iš šalies nebėgtų.Parašė vėkas Rodyti pranešimąYra ir strateginis planavimas, kuris nėra grindžiamas cost-benefit analize.
Tarkim, šviesoforai statomi ne tam, kad duotų pelną. Su arenom jau sudėtingiau. Mažuose miestuose jos tokios, kokios yra, tikrai nereikalingos. Būtų pakakę ir mažesnių arba jokių. Ne tik kad greitaeigė linija nereikalinga, nereikalinga 1435 mm vėžė. Keleivių pervežimui 160 km/h galima rekonstruoti esamas linijas, nupirkti riedmenis su automatiniu vėžės keitimu ir Mockavoje per 2-3 minutes judant nedideliu greičiu pakeisti vėžės plotį bei tęsti kelionę tokiau. Viskam, įskaitant sulėtinimą ir įsibėgėjimą iki normalaus greičio po vėžės keitimo būtų sugaišta 5-8 minutės. Dėl to reikia naujos linijos?Parašė senis Rodyti pranešimąAišku statybai. Mes daug pristatėm ir arenų, ir kelių, ir šviesoforų. Kam gaunam finansavimą tą ir statom
. Dėl greitaeigės linijos tai pilnai sutinku, kad nereikalinga, nes įprasta linija lygtais keleivius galima vežti iki 160km/h greičiu (ar 120?), tai net ir tokiu greičiu iki Rygos 2,5 val.
Deja, aš prie duomenų neprieinu. Duok duomenis, ir padarysiu.Parašė sv-x-as Rodyti pranešimąGalima uz pinigus prirasyt bet ka, o tavo pavyzdziu galima ir uz veltui prirasyt bet ka. Galetumet su Aleksio susest prie stalo ir diskutuot. Faktu nereikia uztenka prielaidu.
Pagrisk savo teigini, kad kroviniu ir keleiviu nebus pakankamai sia veze, kad atsipirktu kasmetinis jos islaikymas.
Kroviniam vežti pakanka dabar esančio geležinkelio. Tereikia baigti tiesit RB iki Palemono, kol vyksta darbai, įrengti signalizaciją ir blokuotė nuo Lenkijos sienos iki Kauno ir Palemono, ir dar keletą specializuotų terminalų įrengti, pavyzdžiui, Rokuose, Marijampolėje. Jei geležinkelis iki Palemono, signalizacija ir blokuotė - ES finansuojami, tai terminalai gali būti pastatyti ir privačiomis lėšomis.Parašė BriedisKrovinių užtat bus, nemaža dalis nusiims nuo Via Baltikos.
Comment
-
Kam tos išpažintys? Visi ir taip seniai suprato, kad rašai "iš lempos".Parašė Al1 Rodyti pranešimąDeja, aš prie duomenų neprieinu. Duok duomenis, ir padarysiu.
Comment
-
bet principas tas pats. (Budele nepastatyta, matyt, nuvoge lesas)Parašė Al1 Rodyti pranešimąMastai ne tie. Ką ten kažkiek tai metrų naujos krantinės ir dugno pagilinimo + būdelė uosto administracijai (jei tokia iš viso pastatyta).
P.S. uztai tai WC pastate uz 750.000 Eur, kuris jau uzdaromas, nes surudijo, neatitinka saugumo reikalavimu.When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Alytyje irgi už 1 mln. litų iš ES pastatė prieplauką, kuri niekam nereikalinga. irgi už ES lėšas išvalė Dailidės ežerėlį, sutvarkė aplinką, padarė pliažą, bet pernai uždraudė... maudytis...
O tu iš ko rašai? Tai gal įtekš tuos duomenis, kuriais naudojosi E ir Y ir padarom kiekvienas savo studiją? Dar kartą kartoju, kad už pinigus bet tokią, kokios reikės užsakovui padaro ne tik "Ragai ir Kanopos", bet ir taip vadinamos "rimtos" Vakarų kompanijos. Jei ES būtų taip reikalingas šis geležinkelis, jis jau seniai būtų. Jei jis būtų reikalingas Pribaltikai, jis irgi jau būtų buvęs nutiestas, dar net neįstojus į ES ar iškart po įstojimo.Parašė Jemelia Rodyti pranešimąKam tos išpažintys? Visi ir taip seniai suprato, kad rašai "iš lempos".Paskutinis taisė Al1; 2017.04.26, 20:40.
Comment
-
Sitas klausimas jau >3 k. aprasytas sitam threade. RB projektas Europos Komisijoje buvo pushinamas kaip konvergencijos projektas - pakelti atsilikusiu saliu lygi (LT, LV, EE + dalinai PL) investuojant didelius pinigus i infrastruktura ir neziurint i kastu-naudos analize.Parašė senis Rodyti pranešimąKeista situacija, vieni už kiti prieš, bet ES skiria finansavimą, tai jeigu tai ekonomiškai nenaudingas projektas kodėl jis vis dar gyvas?
Tiek SM tiek EK zino, kad kroviniams RB nereikalinga, o zmoniu pakankamo srauto nebus kad atpirktu eksploatavimo islaidas. Tiesiog yra galimybe paimti didelius pinigus ir juos sukisti i ekonomika - statybininkams ir projektuotojams algos bus mokamos. Signalizacija nupirks is Siemenso / Alstom / Bombardier - vistiek EK pinigai gris i EU ekonomika.
Comment
-
Galima gi su nauda sukišti pinigus į geležinkelį. Atnaujinti riedmenis, padidinti greitį esamuose ruožuose, ir kt. Galiausiai, rekonstruoti kai kuriuos antraeilius ruožus, prikeliant juos gyvenimui. Kas daroma Lenkijoje. Pas mus gi ne, reikia pirkti dramblį.
Netgi Vilniuje porą metro linijų už tas lėšas nutiesus būtų didesnė nauda...
Comment
-
uztai pas mus jau 25 metai vykdomos reformos. Show must go onParašė Al1 Rodyti pranešimąGalima gi su nauda sukišti pinigus į geležinkelį. Atnaujinti riedmenis, padidinti greitį esamuose ruožuose, ir kt. Galiausiai, rekonstruoti kai kuriuos antraeilius ruožus, prikeliant juos gyvenimui. Kas daroma Lenkijoje. Pas mus gi ne, reikia pirkti dramblį.When a man lies, he murders some part of the world
Comment
Comment