Parašė Fulgur
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Valstybinės įmonės direktorius ne tik žurnalistams turėtų atsiskaitinėt ir nepamiršti, kas jo akcininkas, t.y. valstybė. Bet kai LG tapus tokia valstybe valstybėje, nieko keisto tokie pareiškimai.Parašė Al1 Rodyti pranešimąUž tokius žodžius ir pats gautum ieškinį iš Dailydkos, būtų tai tavo Anglija.
Taip, jis neprivalo žurnaliūgom atsiskaitinėti, jei nesuvoki konteksto, kuriame tai pasakyta - tai atsakymas žurnaliūgoms.
Comment
-
LG sumoka į biudžetą daugiau pinigų, nei gauna iš valstybės.Parašė Lettered Rodyti pranešimąValstybinės įmonės direktorius ne tik žurnalistams turėtų atsiskaitinėt ir nepamiršti, kas jo akcininkas, t.y. valstybė.
Comment
-
Turėtų būti kitaip?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąLG sumoka į biudžetą daugiau pinigų, nei gauna iš valstybės.
S.Dailydką gerbiu kaip žmogų (jis nevisai toks kaip piešiama), bet tokiame "politiniame" poste iš ties sunku.Paskutinis taisė Sula; 2016.10.09, 09:56.
Comment
-
Gal tarp pagrindinių partijų yra "nacionalinis susitarimas" dėl LG, nes direktorius ir visa sistema nesikeičia prie bet kurios valdžios.Parašė Sula Rodyti pranešimąTurėtų būti kitaip?
S.Dailydką gerbiu kaip žmogų (jis nevisai toks kaip piešiama), bet tokiame "politiniame" poste iš ties sunku.
Comment
-
Buvo norinciu reformuoti LG, bet gavo labai gera investicija ir norai su energija buvo perkelti kitomis kryptimisParašė Lettered Rodyti pranešimąGal tarp pagrindinių partijų yra "nacionalinis susitarimas" dėl LG, nes direktorius ir visa sistema nesikeičia prie bet kurios valdžios.
Comment
-
Tušti svaičiojimai. 320 mln eurų iš ES lėšų - tai pirmoji europinių pinigų injekcija į RB 2 projektą Baltijos šalyse. Lietuvai iš tos sumos atiteko 191 mln, likę - Latvijai ir Estijai. Už tą sumą, pridėjusi savo dalį, Lietuva turi nutiesti apie 55 km vėžės Kauno apskrityje ir įrengti signalizaciją ruože nuo PL sienos iki Kauno. Toliau link Latvijos sienos darbai bus vykdomi sekančiuose RB 2 tiesimo etapuose, kurie turės atskirą finansavimą.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi, kad linija ne vienoda, o greitoji. Turmantas, Marcinkonys tai tik gabaliukai ruožo, kurie jau yra, kuriems nereikia milžiniškų investicijų. Naudojami tol, kol leis infrastruktūra. Kai ji nusidėvės, iškils klausimas, o ką daryti - uždaryti ar kišti daug milijonų. Prie ko čia Panorama? Nebus parkingo - nebus pirkėju. Negi neaišku? Kas antra lempa irgi tenkina, nors kai kur nereikėtų ir to. Kitur, priešingai, reikėtų. Tai tik lašas jūroje, palyginus su geležinkeliu. Kelius, beje, dosniai dotuoja valstybė, o geležinkeliai išsilaiko patys ir dar moka dividentus. Jauti skirtumą?
Apibendrinant, tai, kad pasirašė popierius, nereiškia, kad ta RB2 bus. Iš tų lėšų bus finansuojama linija Jiesia - Palemonas ir Palemonas - Kaunas, kurios darbai jau tuoj prasidės. O po poros metų pasikeis geopolitinė situacija ir niekam tos RB2 jau ir nebereikės. Nes iki realių tiesimo darbų dar labai toli, tuo labiau, kad ir žemę reikės išpirkinėti, ir, matome, kiek užsitęsė visokie biurokratiniai vien tik bendros įmonės steigimo, viešųjų pirkimų organizavimo (t.y. pinigų srautų valdymo) ir kt. klausimai. Bendra įmonė dar gali tapti tokiu stabdžiu, kad jokie rimti darbai nejudės, o kažkokią dalį pinigų popierėlių kilnotojai įsisavins. Be to jei tik 320 milijonų skiriama, tai už juos jokios RB2 nebus, nes vien tik Jiesia - Palemonas - Kaunas kainuos virš 100 milijonų.
Tik už kažkokius tai 15-20 km. Taip, ten yra sudėtingi objektai, kaip kad HE, tunelis, viadukas naujas, du dideli tiltai šalia esamų. Tai ką už 320 mln. galima padaryti? Tegul dalis bus valdiškų lėšų, tai daugiau būtų žemės išpirkimui skirti pinigai. Bet vis tiek 500 mln tai yra niekas. Palemonas - Jonava su milžinišku tiltu per Nerį ties Jonava. Be to juk ir Kaunas - siena su Lenkija reikia dar apie 50 milijonų blokuotei, signalizacijai. Juk iš tų pačių lėšų bus. Tai kas lieka RB2? Neišeis net ir iki Jonavos linijos nutiesti...
Visa RB 2 projekto vertė yra apie 5 mlrd eurų, iš kurių Lietuvai teks gal koks milijardas - pusantro, o ne 320 milijonų, kaip čia svaičiojama nežinia kokiais sumetimais.
Comment
-
Tai, kad šis projektas ir neskirtas pagerinti "Skuodo rajono" pasiekiamumą, o skirtas aptarnauti LT, LV, EE ir Suomiją.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKeleivių nėra tiek Lietuvoje, kad užpildyti bent 8 poras greitaeigių traukinių kasdien.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąRB2 (greitaeigė) Lietuvai nereikalinga. Pakanka esamą 1435 nutiesti iki Palemono terminalo.
Su tokiu egoistisku poziuriu toli nenukeliausi. Ale pasistatom kas mums naudinga ir pasitraukiam is projekto. Projekto tikslai lieka nepasiekti. Dar geriau, lenkai sakys o kam mums ta veze nuo Suvalku lik Lt? kam ja atnaujinti? O gal visai isardyt, nes Lietuva nevykdo savo isipareigojimu o kodel mes turim rupintis Lietuva.
Comment
-
Nori lažintis? Kokius 1000 eur dedi ant stalo?Parašė Al1 Rodyti pranešimąO po poros metų pasikeis geopolitinė situacija ir niekam tos RB2 jau ir nebereikės.
Comment
-
Tai ne egoizmas, o pragmatizmas. 1435 iki Kauno krovinių terminalo - yra supermaksimumas, ką reikėjo statyti. Toliau tos linijos nereikia.Parašė Shots Rodyti pranešimąSu tokiu egoistisku poziuriu toli nenukeliausi.
Comment
-
Aš irgi pasitaisau. Jis ne nuokruša, o šiaip chronius.Parašė evvt Rodyti pranešimąPaskui pasitaisė: neprivalo nes yra šeštadienis - poilsio diena gi
Comment
-
Čia aš vienas šitą pastebėjau? Kad pagrindinis Al1 argumentas "už 2 metų Putinas ateis, tai jau geriau iškart į Maskvą tieskim".Parašė Al1 Rodyti pranešimąO po poros metų pasikeis geopolitinė situacija ir niekam tos RB2 jau ir nebereikės.
Post in English - fight censorship!
Comment
-
Jis nebent 1000 rub dėtųParašė Gator Rodyti pranešimąNori lažintis? Kokius 1000 eur dedi ant stalo?Lietuva visiems.
Comment
-
Kam jis turi atsiskaitinėti yra tikriausiai nurodyta jo darbo sutartyje, LG įstatuose ar kituose teisės aktuose. Ir tikrai tarpe tų, kuriems turi atsiskaityti, nėra žurnalistų.Parašė Lettered Rodyti pranešimąValstybinės įmonės direktorius ne tik žurnalistams turėtų atsiskaitinėt ir nepamiršti, kas jo akcininkas, t.y. valstybė. Bet kai LG tapus tokia valstybe valstybėje, nieko keisto tokie pareiškimai.
Tai dar blogiau. 320 mln. yra tai, kas dabar skiriama. Tokiais tempais tiesiant geležinkelį jis na**ui nereikalingas bus dar dešimtmetį, nes juo nieko normaliai vežti nebus galima, jis baigsis kažkur tarp Jonavos ir Panevėžio, vėliau dar kažkur... Jau dabar dėl to, kad nėra signalizacijos ir blokuotės, RB generuoja nuostolius ir dar generuos bent du metus, kol nebus linijos iki Palemono. Kol nėra signalizacijos, tai ir iki Marijampolės nieko nebus vežama, o galėtų ten atsirasti koks privatus terminalas...Parašė Jemelia Rodyti pranešimąTušti svaičiojimai. 320 mln eurų iš ES lėšų - tai pirmoji europinių pinigų injekcija į RB 2 projektą Baltijos šalyse. Lietuvai iš tos sumos atiteko 191 mln, likę - Latvijai ir Estijai. Už tą sumą, pridėjusi savo dalį, Lietuva turi nutiesti apie 55 km vėžės Kauno apskrityje ir įrengti signalizaciją ruože nuo PL sienos iki Kauno. Toliau link Latvijos sienos darbai bus vykdomi sekančiuose RB 2 tiesimo etapuose, kurie turės atskirą finansavimą.
Visa RB 2 projekto vertė yra apie 5 mlrd eurų, iš kurių Lietuvai teks gal koks milijardas - pusantro, o ne 320 milijonų, kaip čia svaičiojama nežinia kokiais sumetimais.
Visos tos trys šalys gali būti aptarnaujamos esamu geležinkeliu. Aš jau rašiau, kad verčiau suremontuoti esamą liniją ir vežti iki Kauno, perkrauti, o tarp Talino ir Helsinkio paleisti keltus, pastatas terminalus abiejuose miestuose.Parašė Perfect Rodyti pranešimąTai, kad šis projektas ir neskirtas pagerinti "Skuodo rajono" pasiekiamumą, o skirtas aptarnauti LT, LV, EE ir Suomiją.
Man nereikia lažybų. Bus kaip sakau. Žėk, kad ne po poros metų, o galbūt ir anksčiau. Gal ir kiek vėliau. Bet radikalūs ir kardinalūs pokyčiai bus. Tik jums sunku suvokti (problemos?), kad pasaulis niekada nebuvo pastovus, valstybės atsirasdavo ir išnykdavo, sąjungos buvo sudaromos ir išnykdavo. Kodėl turi būti kitaip? Ar save guodžiate, kad prie manęs (tikriausiai) to nebus, o po manęs nors ir tvanas?Parašė Gator Rodyti pranešimąNori lažintis? Kokius 1000 eur dedi ant stalo?
Taigi visi jūs jo irgi laukiate, tik manote, kad pavyks atsimušti...Parašė index Rodyti pranešimąČia aš vienas šitą pastebėjau? Kad pagrindinis Al1 argumentas "už 2 metų Putinas ateis, tai jau geriau iškart į Maskvą tieskim".
Naivoliai.
Paskutinis taisė Al1; 2016.10.09, 20:33.
Comment
-
Visiškas nesiorientavimas situacijojParašė Al1 Rodyti pranešimąKam jis turi atsiskaitinėti yra tikriausiai nurodyta jo darbo sutartyje, LG įstatuose ar kituose teisės aktuose. Ir tikrai tarpe tų, kuriems turi atsiskaityti, nėra žurnalistų.
Visi valdininkai bet kokioj normalioj šaly privalo teikti informaciją visuomenės informavimo priemonėms. Lietuva įiuo požiūriu nėra jokia išimtis.
Na, matau yra naivuolių, kurie įsivaizduoja, jog tokie projektai suplanuojami ir įgyvendinami per metus-kitusParašė Al1 Rodyti pranešimąTai dar blogiau. 320 mln. yra tai, kas dabar skiriama. Tokiais tempais tiesiant geležinkelį jis na**ui nereikalingas bus dar dešimtmetį, nes juo nieko normaliai vežti nebus galima, jis baigsis kažkur tarp Jonavos ir Panevėžio, vėliau dar kažkur...
Kas tu per vienas, kad tavo nuomonė būtų kam nors verta dėmesio? Aišku, turėti tą nuomonę, kokia ji bebūtų, teisę turiParašė Al1 Rodyti pranešimąVisos tos trys šalys gali būti aptarnaujamos esamu geležinkeliu. Aš jau rašiau, kad verčiau suremontuoti esamą liniją ir vežti iki Kauno, perkrauti, o tarp Talino ir Helsinkio paleisti keltus, pastatas terminalus abiejuose miestuose.
Sakai sąjungos ne amžinos, jos išnyksta?Parašė Al1 Rodyti pranešimąMan nereikia lažybų. Bus kaip sakau. Žėk, kad ne po poros metų, o galbūt ir anksčiau. Gal ir kiek vėliau. Bet radikalūs ir kardinalūs pokyčiai bus. Tik jums sunku suvokti (problemos?), kad pasaulis niekada nebuvo pastovus, valstybės atsirasdavo ir išnykdavo, sąjungos buvo sudaromos ir išnykdavo. Kodėl turi būti kitaip? Ar save guodžiate, kad prie manęs (tikriausiai) to nebus, o po manęs nors ir tvanas?
Gal tu ir teisus
Bet tų sąjungų pėdsakai dar kurį laiką išlieka
SSSR Landsbergis sugriovė, jos nėra, o jos laikais Lietuvoje pastatyta Vilniaus-Klaipėdos magistralė, po truputį modernizuojama, veikia kuo puikiausiai. Taip ir su ES ir jos projektu RB
Gal po 50 metų ES ir nebus, kaip nebus ir tavęs, o ES laikais pastatyta RB skries greitieji traukiniai iš Helsinkio į Varšuvą ir niekas net neprisimins tavo pranašysčių
Seniai pastebėjau, kad rusakalbėse mokyklose prastai išmoko lietuvių kalbos ypatumo - dvibalsio "uo" vartojimo taisyklių...Parašė Al1 Rodyti pranešimąNaivoliai.
Comment
-
Aha. Vienintelis žmogus Lietuvoje atsisakantis 1000 eur. už dyką. Matosi ant kiek įsitikinęsParašė Al1 Rodyti pranešimąMan nereikia lažybų. Bus kaip sakau.
Comment
-
Rusija prieš metus pradėjo statyti 122,5km geležinkelio atkarpą (dvikelė elektrifikuota 160km/val), aplenkianti Ukrainos teritoriją. Darbus planuojama užbaigti po metų.Parašė Jemelia Rodyti pranešimąNa, matau yra naivuolių, kurie įsivaizduoja, jog tokie projektai suplanuojami ir įgyvendinami per metus-kitus
Comment
-
Ten nėra kad planuoti. Karinis objektas.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąRusija prieš metus pradėjo statyti 122,5km geležinkelio atkarpą (dvikelė elektrifikuota 160km/val), aplenkianti Ukrainos teritoriją. Darbus planuojama užbaigti po metų.
https://ru.wikipedia.org/wiki/Железн...УкраиныЗемляное полотно протяжённостью 120 км на участке от Новопавловки до Миллерово возводят железнодорожные войска[5]
5 августа 2016 года железнодорожные войска завершили земляные работы на своем участке железнодорожного полотна.[8]
29 сентября 2016 года Военные начали укладку железнодорожных путей между будущими станциями Зайцевка и Сергеевка.[9]
Comment
Comment