O bus tie greitieji? Ivedus tą signalizaciją bus 240 km/h bent?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Kaip suprantu, net maršrutas kita turėtų būti.Parašė liutass Rodyti pranešimąO bus tie greitieji? Ivedus tą signalizaciją bus 240 km/h bent?Post in English - fight censorship!
Comment
-
Čia tai visai neaišku.Parašė liutass Rodyti pranešimąKaip kitas? Tai kam ta tiesė?
Post in English - fight censorship!
Comment
-
Šita dalis mane ir stebina. Ne kodėl tiesė (tas kaip ir aišku), bet kodėl žurnalistai šituo neužsiima.Parašė index Rodyti pranešimą
Čia tai visai neaišku.
Faktai yra daugmaž tokie (pataisys kas nors, jei netikslu)
- Kainavo apie 360mln.
- Nutiesti buvo labai skubama, kad daugmaž tilptų į Seimo kadenciją
- Tiesė Mitnija (MG Baltic)
- Kažkada panašiu laiku susisiekimo ministras buvo Masiulis
- Geležinkelis neturi signalizacijos, yra vienkelis ir neelektrifikuotas. Kitaip tariant, iš principo netinkamas jokiam naudojimui ir statant jį net nebuvo intencijos, kad jis bus naudojamas.
Nu ta prasme ant kiek dar gali būti akivaizdžiau, kad tai buvo bukas ir primityvus korupcinis "projektas" su tikslu tiesiog išdalinti pinigus savo dengiamoms kompanijoms. Konkrečiai MG Baltic?
360 limonų Lietuvos mastu šiaip yra dideli pinigai. Nu labai grubiai, proporciškai Kinijoje (kuri statosi tikrus HSR geležinkelius) tai būtų apie 100 milijardų t.y. maždaug metų geležinkelių statybos biudžetas bumo metais.
- 3 patinka
Comment
-
Paralelinėje visatoje gyvenat? Nedidėja tie srautai, nors kaip teigia propaganda, gyvenimas tik gerėja... Gyventojų mažėja ir mažės. Be to kokia amžiaus grupė daugiausiai naudojasi VT? Pensininkai, moksleiviai ir studentai. Būsimi pensininkai irgi dauguma ratuoti ir tokiais liks. Tai tie, ankstesnių kartų pensininkai neturėjo automobilio ir naudojasi VT. Gimstamumas mažėja, moskleivių, studentų ir toliau mažės (neskaitant tuos, kurie stoja jau tūrėdami vieną diplomą ar dirbantys - tie visi su automobiliais).Parašė alga Rodyti pranešimą
Na, sumažės keleivių srautas 10% dėl gyventojų mažėjimo, bet išaugs 30% dėl ekonomikos augimo, tai?
Na, 6 valandos iš Vilniaus iki Balstogės ir 24 valandų kelionė iki Berlyno daro bet kokį keleivinį traukinių susisiekimą nepraktišku. Kai bus naktinis traukinys bent iki Varšuvos, jei ne Berlyno ir Vienos, tai bus ir keleivių. Kai turėjau dienos reikalų Varšuvoj, važiavau naktiniu autobusu pirmyn-atgal. Buvo visai OK, ir tikrai daug maloniau už vairavimą 6 val į kiekvieną pusę. Traukinys būtų daug komfortiškiau, taigi ir keleivių būtų daugiau.
Lietuvoje vis dar klesti ir klestės ta nuostata daugumos bei valdžios galvose, kad gėrovės valstybėje visi turi važinėti automobiliais. Ir šito šūdo iš galvos neišmuši. O jei valdžia ką ir darys, nes reikalaus ES, tai tik dėl pliusiuko ir dėl pinigų įsisavinimo.
Greičiau nei planuojama tiesiama ir vis dar nenutiesta RB, Lenkijoje atsiras autostrada iki Varšuvos nuo pat Lietuvos sienos su 140 km/h oficialiai leistinu greičiu. Lietuvoje irgi ViaBalticos likusį ruožą tarp Marijampolės ir sienos su Lenkija padarys už kelių metų. Kam reikia greičio, ar kelionės tikslas ne Lenkija, skris lėktuvu.
Kelionės traukiniu ir autobusu laikas. Jei traukinys važiuos 6 valandas, o autobusas 8 val., bet veš 3 kartus pigiau, atspėkite, ką rinksis dauguma keleivių?
Kiek pliurpiama apie tą mobilumą, bet aš jį matau tik viename - Lietuvos piliečių emigracijoje. Visa kita tai paistalai, mantros, kurie neturi nieko bendro su realiu naudojimusi VT, kuris mažėja.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Plius dėl didėjančio mobilumo.
Plius dėl patrauklesnio ir gretesnio kelionės būdo.
Bet toks elementarus kritinis mąstymas nėra a1.Paskutinis taisė Al1; 2021.06.16, 20:18.
Comment
-
Neužmiršk, kad pusė tos sumos ar net daugiau kainavo 1520 mm vėžės rekonstrukcija, palei kurią ir klojo 1435 mm.Parašė John Rodyti pranešimą
Šita dalis mane ir stebina. Ne kodėl tiesė (tas kaip ir aišku), bet kodėl žurnalistai šituo neužsiima.
Faktai yra daugmaž tokie (pataisys kas nors, jei netikslu)
- Kainavo apie 360mln.
- Nutiesti buvo labai skubama, kad daugmaž tilptų į Seimo kadenciją
- Tiesė Mitnija (MG Baltic)
- Kažkada panašiu laiku susisiekimo ministras buvo Masiulis
- Geležinkelis neturi signalizacijos, yra vienkelis ir neelektrifikuotas. Kitaip tariant, iš principo netinkamas jokiam naudojimui ir statant jį net nebuvo intencijos, kad jis bus naudojamas.
Nu ta prasme ant kiek dar gali būti akivaizdžiau, kad tai buvo bukas ir primityvus korupcinis "projektas" su tikslu tiesiog išdalinti pinigus savo dengiamoms kompanijoms. Konkrečiai MG Baltic?
360 limonų Lietuvos mastu šiaip yra dideli pinigai. Nu labai grubiai, proporciškai Kinijoje (kuri statosi tikrus HSR geležinkelius) tai būtų apie 100 milijardų t.y. maždaug metų geležinkelių statybos biudžetas bumo metais.
Tiesė ne Mitnija, o jungtinis konsorciumas iš 5 įmonių.
Geležinkelio signalizacijos nebuvimas yra didžiausias projekto pravalas. Ir tai, kad net ir tokiam geležinkeliui esant, būtų jį galima naudoti krovinių pervežimui, kuriam greičio nereikia, bet tai tūpai nedaroma. O nedaroma dėl to, kad RB neturi jokio ekonominio pagrindimo, verslui jis neįdomus, išskyrus statybos ir tiesimo įmonėms tiesimo metu.
Comment
-
Tai kad Lenkai užraukė šitą projektą, ar dabar vėl atgaivino ir nori pabaigti autostradą?Parašė Al1 Rodyti pranešimąGreičiau nei planuojama tiesiama ir vis dar nenutiesta RB, Lenkijoje atsiras autostrada iki Varšuvos nuo pat Lietuvos sienos su 140 km/h oficialiai leistinu greičiu.
Comment
-
Atvirkščiai, darbai eina pilnu tempu (užstrigus tik atkarpėlė už Lomžos dėl rangovų), tik ten ne visai autostrada, o vadinamoji "ekspresuvka" bus.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTai kad Lenkai užraukė šitą projektą, ar dabar vėl atgaivino ir nori pabaigti autostradą?
- 2 patinka
Comment
-
Sekmadienį Šiauliai - Vilnius vietų nėra, pirmadienio ryte - tik pora vietų pirmoje klasėje.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai tie, ankstesnių kartų pensininkai neturėjo automobilio ir naudojasi VT. Gimstamumas mažėja, moskleivių, studentų ir toliau mažės (neskaitant tuos, kurie stoja jau tūrėdami vieną diplomą ar dirbantys - tie visi su automobiliais).
Ne visur galima išsinuomoti automobilį padoriomis sąlygomis ne visur su išsinuomotu autimobiliu galima važiuoti į kitą valstybę. Su savo auto kelionėje esi laisvesnis. Taip kad automobilis kaip turistinio transporto priemonė išliks, kad ją kur tą Lenkiją.Parašė Al1 Rodyti pranešimąLietuvoje vis dar klesti ir klestės ta nuostata daugumos bei valdžios galvose, kad gėrovės valstybėje visi turi važinėti automobiliais. Ir šito šūdo iš galvos neišmuši. O jei valdžia ką ir darys, nes reikalaus ES, tai tik dėl pliusiuko ir dėl pinigų įsisavinimo.
Greičiau nei planuojama tiesiama ir vis dar nenutiesta RB, Lenkijoje atsiras autostrada iki Varšuvos nuo pat Lietuvos sienos su 140 km/h oficialiai leistinu greičiu. Lietuvoje irgi ViaBalticos likusį ruožą tarp Marijampolės ir sienos su Lenkija padarys už kelių metų. Kam reikia greičio, ar kelionės tikslas ne Lenkija, skris lėktuvu.
Neveža autobusas 3 kartus pigiau. Jei dabar Vilnius - Varšuva Centralna autobusu yra 20+ €, tai traukiniu manau nebus daugiau nei 40 - 60 €, įvertinus atstumą. Lėktuvas - dabar 70 € ir tai yra traukinio bilieto kainos lubos.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKelionės traukiniu ir autobusu laikas. Jei traukinys važiuos 6 valandas, o autobusas 8 val., bet veš 3 kartus pigiau, atspėkite, ką rinksis dauguma keleivių?
- 1 patinka
Comment
-
Šiuo metu tokios kainos negausit, minimum 100-120 EUR (o kitomis transporto rūšimis tokios didelės diferenciacijos nėra), ir tai, jei pasiseks ir perkant į abi puses.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąLėktuvas - dabar 70 € ir tai yra traukinio bilieto kainos lubos.
Comment
-
Ir ką? Per mažus sąstatus leidžia, todėl ir trūksta vietų. Bet tai nereiškia, kad keleivių daugėja. Jų tik mažės, jei ir toliau geležinkeliai taip dirbs.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Sekmadienį Šiauliai - Vilnius vietų nėra, pirmadienio ryte - tik pora vietų pirmoje klasėje.
Neveža autobusas 3 kartus pigiau. Jei dabar Vilnius - Varšuva Centralna autobusu yra 20+ €, tai traukiniu manau nebus daugiau nei 40 - 60 €, įvertinus atstumą. Lėktuvas - dabar 70 € ir tai yra traukinio bilieto kainos lubos.
Nereikia lyginti dabartinių koronaviruso iškreiptų kainų. Kai viskas normalizuosis, pamatysime.
Comment
-
A, nu aš nuo pandemijos pradžios nevažiavau tai mano žinios pasenusios. Gerai kad pabaigs projektą.Parašė Al1 Rodyti pranešimąPernai rudenį darbai prasidėjo nuo Lietuvos sienos. Kiek truks realiai, sunku pasakyti, nes gali pasikeisti, užsitęsti. Tačiau vis tiek autostrada atsiras anksčiau ir jau garantuotai nei planuojama RB.
Comment
-
Dėl Railbaltica Kaunas-Varšuva prašau patikslinti, nes aš supratau, kad didžiausia problema yra geležinkelio kelias statytas prieš I pasaulinį karą, nuo LT sienos iki Suvalkų, ten ribotas apkrovimas ir greitis. Na ir iki Elk ne daug geresnė situacija. Taigi tarp Lenkijos ir Lietuvos nėra koordinuoto ne tik darbo bet ir apskritai ryšio. Buvo paleistas vienas bandomasis traukinys, kuris vežė furas tarp Vokietijos ir Kauno, bet kodėl tik banomasis nesupratau. Pataisykit jei klystu.
Comment
-
Važiuoti iš Šiaulių į Vilnių yra beveik puse valandos greičiu važiuojant traukiniu nei automobiliu. Todėl Šiauliai - Vilnius maršrutas ir yra toks populiarus. Ar tas pats galios su Rail Baltica sunku pasakyti. Spėju, kad važiuotu pilnai rekonstruota Via Baltica vistiek gali būti greičiau.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Sekmadienį Šiauliai - Vilnius vietų nėra, pirmadienio ryte - tik pora vietų pirmoje klasėje.
Comment
-
Čia antras Klaipėdos reisas. Pirmo nežiūrėjau, man per anksti. O sekmadienį vakare 2 klasės vieta atsirado 30 minučių iki išvykimo, sąstate buvo 6 vagonai.Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr ką? Per mažus sąstatus leidžia, todėl ir trūksta vietų. Bet tai nereiškia, kad keleivių daugėja. Jų tik mažės, jei ir toliau geležinkeliai taip dirbs.
Kiek pamenu, būtent apie 20€ kainavo 2018-ais. Dar +20 ir važiuoti savo automobiliu bei parkuoti jį ne visai oro uoste būtų ta pati kaina. Tik kad registracija į skrydį nuo 04:30, tai arba važiuoti naktį, arba +viešbutis.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNereikia lyginti dabartinių koronaviruso iškreiptų kainų. Kai viskas normalizuosis, pamatysime.
Comment
-
Neleidžia daugiau, nes ir su dabartiniu vagonų kiekiu Klaipėda - Šiauliai maršrutu traukiniai važiuoja tik pusiau užpildyti.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Ir ką? Per mažus sąstatus leidžia, todėl ir trūksta vietų. Bet tai nereiškia, kad keleivių daugėja. Jų tik mažės, jei ir toliau geležinkeliai taip dirbs.
Nereikia lyginti dabartinių koronaviruso iškreiptų kainų. Kai viskas normalizuosis, pamatysime.
Traukinio Klaipėda - Vilnius kainos prieš karantiną buvo kažkur 14-17 eur. Autobuso kainos to pačio maršruto buvo 20-25 eur.Paskutinis taisė acetonas; 2021.06.18, 13:44.
Comment
-
Hm, Skyscanner šiandien rodo VNO - WAW nuo 29 € su WizzAir per (dėmesioParašė Sula Rodyti pranešimąŠiuo metu tokios kainos negausit, minimum 100-120 EUR (o kitomis transporto rūšimis tokios didelės diferenciacijos nėra), ir tai, jei pasiseks ir perkant į abi puses.
MXP/ BGY, 48 € su Ryanair + WizzAir per LTN iki 275 € su LOT tiesiogiai. Skrydis - 06-28.
Beje, VNO - MXP - nuo 42 € su WiizAir
Comment
Comment